צפייה בגרסה מלאה : שאלה בעיה בטירקס 600
ציקליד
28-01-2011, 16:54:43
ברשותי טירקס 600 חשמלי המסוק מכוון מצוין,הבעיה היא כזו שבזמן ריחוף הזנב זז ימינה ושמאלה
ניסיתי להעלות ולהוריד גיין, בזמן שהורדתי גיין הזנב התנועע באיטיות ימינה ושמאלה, ובזמן שהעלתי זז יותר מהר,(גיירו ספרטן סרוו 9254s)אשמח לתגובות
תודה מראש.
edoman
28-01-2011, 20:36:56
תבדוק אולי הציר של הזנב עקום
ציקליד
28-01-2011, 20:44:22
המסוק חדש והציר ישר,
dror_z
28-01-2011, 21:22:05
בחוברת של הספארטן יש הסבר שאולי יתאים גם אם לא מדובר באותו גירו
אם הנדנוד ימין שמאל מגיע מוקדם מידי בגיין נמוך יש להגדיל את המרחק של החיבור בסרוו זנב
אמור להיות לדעתי בין 11 ל 13 מ"מ
אם הנדנוד מגיע מאוחר מידי יש להקטין את המרחק
למרות שמה שאתה מתאר זה שאין את שלב הביניים שווה אולי לנסות להזיז חור אחד
לדעתי בשלב ראשון למעלה (ארוך יותר )
ציקליד
28-01-2011, 21:59:45
הובי ווינג 100A PRO
תנסה לשנות את ה Timing ל 0 מעלות ואת ה PWM Frequency ל 8KHz
וכמובן כמו שאמר לך דרור לקצר את אורך הזרוע של הסרו
עוז
RonTo
29-01-2011, 15:42:10
תנסה לשנות את ה Timing ל 0 מעלות ואת ה PWM Frequency ל 8KHz
וכמובן כמו שאמר לך דרור לקצר את אורך הזרוע של הסרו
עוז
לשני ערכים אלה לא צריכה להיות שום השפעה על הזנב.
kal1311
29-01-2011, 15:47:12
אני לא מכיר את ההגדרות של הספרטן,אבל אם יש לך שם delay-תוודא שעל 0.
מעבר לכך,תנתק את הלינק של הזנב מהסרוו ותבדוק שמכנית יש תנועה חלקה ללא תקיעות.
בהצלחה
Rigid900
29-01-2011, 15:51:25
לשני ערכים אלה לא צריכה להיות שום השפעה על הזנב.
תתפלא... לפעמים זה דווקא עשוי לעזור
RonTo
29-01-2011, 15:53:07
תתפלא... לפעמים זה דווקא עשוי לעזור
האמת שלא.
המצב אותו מתאר פותח השרשור נובע מאחד משלושה דברים:
1. זנב שלא נע מכאנית בצורה חלקה.
2. גבולות ומצב אפס שלא מכוונים נכון.
3. שיכוך לא מתאים לסנסור הג'ירו.
ואם הצלחת לפתור זאת כך, רק עקפת את הבעיה ולא באמת פתרת אותה. כיוון הערכים האלה משפיע על תפקוד המנוע בלבד
מסכים אם כל מה שאמרת, אבל גם לבקר יש חלק חשוב בשמירה על הזנב
לדוגמא עם הבקר לא שומר על סלד יציב של המנוע הוא יכול לגרום לגירו הכי טוב לעשות טעויות מכיוון שהגירו מניח מהירות ראש קבוע כשהוא מנסה לעשות תיקון
.
RonTo
29-01-2011, 19:29:14
מסכים אם כל מה שאמרת, אבל גם לבקר יש חלק חשוב בשמירה על הזנב
לדוגמא עם הבקר לא שומר על סלד יציב של המנוע הוא יכול לגרום לגירו הכי טוב לעשות טעויות מכיוון שהגירו מניח מהירות ראש קבוע כשהוא מנסה לעשות תיקון
.
זה נכון אך שוב, אין לכך קשר ל TIMING ו/או ל PWM.
אם אכן לא נשמר סל"ד אחיד זו כבר בעיה אחרת.
ציקליד
29-01-2011, 19:38:48
תודה לכל העוזרים,הבעיה נפתרה בעזרתו של רון, שימנתי את מכלול הזנב כדי שינוע חלק וכיוונתי מחדש
מצב אפס וגבולות,וזה המקום להודות לרון על אדיבותו ונכונותו לעזור.
RonTo
30-01-2011, 09:04:54
תודה לכל העוזרים,הבעיה נפתרה בעזרתו של רון, שימנתי את מכלול הזנב כדי שינוע חלק וכיוונתי מחדש
מצב אפס וגבולות,וזה המקום להודות לרון על אדיבותו ונכונותו לעזור.
נתי אני שמח שפתרנו את כל הבעיות ושאתה מרוצה.
תתחדש ותהנה!
yuval35
31-01-2011, 19:50:16
שמח בשמחתך!המסוק מוכן לסופ"ש ?
ציקליד
31-01-2011, 20:34:34
מוכן ומזומן להמראה,אני מקווה שגם שלך.
MYHOBBY
01-02-2011, 11:09:43
ציקליד זה נתי??
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.