PDA

צפייה בגרסה מלאה : שרשור בניה VELOCITY 50 מבית OUTRAGE - פשוט תענוג של מסוק!!



lior_bar_ami
13-02-2011, 23:21:03
http://www.helicenter.co.il/velocity50/IMGA0003%20%284%29.JPG

אז אחרי שרשור הבנייה הקודם שלי של המסוק שכלל איזה 3 תמונות מסוף הבנייה שלו (את תחילתה לא אני עשיתי) - הפעם החלטתי לעשות לכם חוויה מתקנת ולשתף בשירשור בנייה איכותי למסוק האיכותי הזה - תהנו, אני יודע שאני נהנה ממנו :)

(בבקשה תתאפקו עם התגובות / שאלות / הערות / הארות עד סוף השרשור - המון תודה :rolleyes:)

נתחיל...

OUTRAGE VELOCITY 50

http://www.helicenter.co.il/velocity50/IMGA0001%20%284%29.JPG

http://www.helicenter.co.il/velocity50/IMGA0002%20%284%29.JPG

אם כן, ה VELOCITY 50 - כשמו כן הוא, מסוק 3D מודרני בן כשנה וחצי בנוי על טהרת הטיסה המהירה - המסוק מצוייד פריים ופרופיל צר מאוד לטובת הורדת הגרר והעלאת הביצועים. המסוק עצמו חדש יותר מהמתחרה העיקרי שלו בשוק כיום ומעודכן ממנו בהרבה פרמטרים בהם נגע בסקירה - כשהעיקרי בהם הוא בעיקר הגודל. המסוק גדול יותר ממסוקי ה 600 להם התרגלנו, ומיועד למנועי ה 55/56 המודרניים שנכנסו לשוק בשנים האחרונות, וכפועל יוצא ללהבים גדולים יותר - ללא פשרה על זריזות ו/או תחושת הכוח של המסוק.

הקיט עצמו בשונה מעיסקאות הקומבו שמגיעות עם מסוקי ALIGN מגיע כאן כקיט בלבד עם להבי זנב מקארבון, חופה צבועה מדהימה של CANOMOD ואגזוז של OUTRAGE (ידועים באגזוזים המצויינים שלהם) - אלקטרוניקה ומנוע לא מגיעים עם הקיט, בדיוק כמו בכל מסוקי ה HIGH END האיכותיים (לדוג' JR, KASAMA וכו'), ונתונים לגמרי בצרכי ורמת המטיס.

כך נראה הקיט לאחר פתיחתו:

http://www.helicenter.co.il/velocity50/IMGA0004%20%284%29.JPG

חוברת הוראות מפורטת:

http://www.helicenter.co.il/velocity50/IMGA0005%20%284%29.JPG

ומגבת כתומה של OUTRAGE עליה ניתן ומומלץ לבצע את מלאכת ההרכבה:

http://www.helicenter.co.il/velocity50/IMGA0006%20%283%29.JPG

כבר בפתיחת הקיט ניתן להתרשם מאיכות הקיט והאריזה, רוב החלקים ארוזים בספוג חתוך בצורת החלקים ועטוף בבועת ניילון. החלקים, מכורסמים ב CNC נראים באיכות גבוהה מאוד, רובם מצופים באנודייז שחור וכתום שמקנים להם ולמסוק מראה סקסי ומרשים מאוד.

http://www.helicenter.co.il/velocity50/IMGA0007%20%283%29.JPG

כל חלק מגיע בצמוד לשקית ברגים סגורה, ע"מ לשמור על רצף עבודה וללא בילבולים מיותרים, אגב ברגים - 99% מהם בקיט הם ברגי אלן איכותיים עם ראש מספיק עמוק כדי לא לפחד מטחינת הבורג (אין צורך להשתולל עם טורק הסגירה למרות האחיזה הגבוהה שהבורג מספק):

http://www.helicenter.co.il/velocity50/IMGA0008%20%283%29.JPG

באריזת הקרטון הגדולה מחכה חופת CANONOD צבועה מאוד יפה, ואגזוז שנחשב בעיני רבים לאחד מהאגזוזים הטובים כיום בשוק - אני אישית החלטתי שאני רוצה לנסות את גרסאת ה EVO שהיא גרסא חדשה וקלה יותר מבית OUTRAGE, ולכן התקנתי אותו במקום זה המקורי שמגיע עם הקיט.
עוד כמה מילים לגבי ה EVO, כמו כל אגזוזי OUTRAGE יש שני ליינים של אגזוזים המתאימים גם למנועי OS וגם למנועי YS - כל אחד עפ"י בחירתו.
האגזוז מגיע עם ברגים מתאימים ודיפלקטור, עטופים באריזת בד קטיפה איכותית, המקנה למוצר האיכותי הזה את הפאסון לו הוא ראוי - פשוט שאפו על מלאכת האריזה והשיווק.
האגזוז עצמו בשונה מאגזוזים אחרים בשוק (ובכללם גם כאלו מאוד איכותיים כמו ההאטורי) מצוייד באינסרטים שנכנסים לתוך האגזוז (תמונות בהמשך), כך שבשונה משאר המוצרים כאן אם הגזמתם עם הסגירה וטחנתם תבריג - אין צורך להשתמש בבורג ואום או למצוא קומבינה אחרת, ניתן להחליף רק את האינסרט והכול בסדר, שאפו כבר אמרנו? :cool:

http://www.helicenter.co.il/velocity50/IMGA0011%20%282%29.JPG

http://www.helicenter.co.il/velocity50/IMGA0010%20%282%29.JPG

http://www.helicenter.co.il/velocity50/IMGA0012%20%282%29.JPG

alex1312
03-03-2012, 19:21:43
מסוק מדהים

alex1312
03-03-2012, 19:23:28
הוא בנוי יותר טוב מאליין וחלקים חזקים יותר מרגישים את זה ישר בתור אחד שיש לו גם את זה וגם את זה

Friman
04-03-2012, 17:44:33
ליאור אם תוכל להתייחס בסקירה גם להשוואה בינו לבין אחיו המחושמל? למעט כמובן ההבדל הברור מאליו...

lior_bar_ami
05-03-2012, 12:58:05
האמת שכחתי שאני אמור לסיים את סקירת הבנייה, מבטיח שאסיים אותה עוד השבוע... :)
השוואה בין ה VELOCITY50 ל FUSION50, קצת קשה האמת - מחד אכן מדובר בשני מסוקים באותו גודל עם אותה דיסקת להבים, אך מאידך אופי הטיסה שונה עקב השוני המובן מאליו; מקור הכוח.
מנוע חשמלי כמו מנוע חשמלי נטול וויברציות, עם טיסה חלקה ואלגנטית יותר - לעומתו מנוע ניטרו מווברץ (מלשון: "וויברציות", "רעידות"), אך הנוכחות שלו לעומת החשמלי היא לא ברת השוואה (לדעתי).
שני המסוקים הם ה TOP NOTCH, או במילים אחרות הרמה הגבוהה ביותר בגודלם - אם במלאכת הבנייה, ברמת החומרים, ובאיכות הטיסה שלהם.
שניהם מסוגלים לבצע כל תרגיל, או קומבינצית/שילוב תרגילים שתתן להם ללא שום בעיה ובצורה הטובה ביותר - לראייה, תותי (איתן גולדשטיין) שלנו, זכה עם ה FUSION 50; מסוק בגדול דיסקת להבים של 600 מ"מ, במקום חמישי בעולם!
ה VELOCITY 50 שלי שהונע ע"י מנוע YS56 היה לדעת רבים (גם כאלו שראו מגוון לא קטן של מסוקים), ולדעתי המסוק 50 החזק ביותר שנראה - בקרוב אף יוצע למכירה ה YS60 שצפוי לעשות את הכלי הזה למכונת מלחמה של ממש :cool:

Friman
05-03-2012, 16:29:40
ענית בגדול על שאלת חווית ההטסה... והתשובה אכן משמחת אותי.
ברור לי שמדובר בשני מסוקים ברמה גבוהה, לכן אני מעלה את ההשוואה ביניהם. גם צפיתי בתותי מהצד מטיס גם את הפיוז׳ן וגם את הוולוסיטי שלו כמה וכמה פעמים, לא במקרה סימנתי לי אחד משני אלו כיעד למסוק הבא, מתישהו (לפחות בשלב זה... עד שאגיע לשלב הקנייה עוד עלולות להיות אטרקציות אחרות בשוק ;))
מה מבחינת השוואה בעלות הבנייה הראשונית ועלות האחזקה (תיקונים, מעבר לעלויות דלק מול סוללות?). למשל לשם ההשוואה פיוז׳ן 50 בסטאפ של 12 תאים מול וולוסיטי 50 עם מנוע YS56 כמו שלך? אם זה בר השוואה מבחינת יחסי הספק-משקל..

yossi kanza
05-03-2012, 17:56:02
כן ליאור , אכן מסוק ברמה למזלי יצא לי לבנות גם חשמלי וגם ניטרו
שאת החשמלי אני מטיס אישית 6 תאים ונהנה מכול רגע
ונירא לי שאני יתקמבן גם על הניטרו


בברכה
יוסי

alex1312
05-03-2012, 20:50:53
יוסישי בקרוב הטסט פליי על ה velocity 50 ys56 beastx שלי יהיה שמח

SHAHAR AB
05-03-2012, 20:53:55
יוסישי בקרוב הטסט פליי על ה velocity 50 ys56 beastx שלי יהיה שמח

נא לא לשכוח להזמין אותי

alex1312
06-03-2012, 20:21:54
נא לא לשכוח להזמין אותי שחר אין בעיה ביום שישי

ronenur
29-04-2012, 01:06:56
תתחדש יפה מאוד!