PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה בעלי ASP, דרושה חוות דעת



yoavik
18-02-2011, 18:19:31
קיבלתי פרטים טכניים לגבי המנוע, וחוות דעת אישית מדר צאלון (המון תודה)
הייתי מעוניין בחוות דעת ישירה מבעלי המנוע - ASP בכלל, וה 61 2פעימות בפרט
האם פעולת המנוע יציבה?, החשה מהירה?, האם באופן כללי המנוע אמין??
על פי טענתו של דר, הקרבורטורים שלהם לא אמינים במיוחד,
מישהו יכול לאשר או לבטל את הטענה הזו??
אשמח לתגובות הנסמכות על נסיון אישי , ולא על סמך השערות.

תודות, יואב.

אבי סירוטה
18-02-2011, 19:39:39
באופן עקרוני המנועים נהנים מאמינות ויעילות במחירים זולים. במידה ונתקלת במנוע סורר או תאב כוונים ולאחר ששללת בעיות מכאניות במנוע עצמו-החלפת קרבורטור ל-OS מתאים תעשה לך את החיים לקלים יותר. תדלק וטוס.

Asaf197seven
18-02-2011, 21:23:50
כל צי הטיסנים שלי טס עם מנועים של הפירמה הזו--הם אמינים וזולים רק שההרצה אמורה להיות קצת מושקעת-מינימום 3 מיכלים של בערך 300 --מנועים מצויינים במיוחד מנועי ה 4 פעימות- חסכניים בדלק--לדוגמה-מיכל של 300 למנוע 61 ארבע פעימות מחזיק טיסן באוויר למשך חצי שעה!!!
מינוס בכל המנועים הוא אחד--חומר קצת רך--צריך להקפיד על מידת אום נכונה או טורק לחיזוק ברגים בכל פרק זמן מסויים.......במנועים של שתי פעימות יש למשל שלא להשתמש באטם של המשתיק בחיבור למנוע--האטם נקרע ועף בזמן טיסה לאחר שהתרכך משמן וחום--והתוצאה היא קאט מנוע...
סך הכל מנועים מצויינים - לא צריך לקנות או אס במחיר מופרז........
עובדים מצויין עם פלאגים --ארבע פעימות -פלאגים של YS ושתי פעימות עם A3 OS

adibenbasat
18-02-2011, 21:34:32
היה לי מנוע 2 פעימות, מנוע חזק ואמין, החשה מהירה, אבל הוא לא היה מדוייק בסל"ד ביניים, כלומר במצרת מלאה עבד מעולה, בסרק הוא היה משתנה בצורה די משמעותית כשהמנוע קר או חם, לא הייתי ממליץ להשתמש בו ל-3D אבל לכול סוג טיסן אחר הוא מצויין וזול, דבר נוסף, ברגים לעיתים היו נפתחים מהוויברציות אז בשלב מסויים סגרתי את כול הברגים (כולל ראש מנוע) עם לוקטייד והבעיה נפתרה, אה, השמן יוצא ממנו שחור, קצת מטריד בהתחלה, אבל אין מה לדאוג ככה הוא עובד וטוב.
סך הכול אחלה מנוע למחיר שלו.

flatspin
18-02-2011, 22:15:01
פליטת שמן שחור היא תוצאה ישירה של שחיקת אלומיניום באלומיניום. במילים אחרות, משהו משוחרר אי שם בפנים.
בדוק היטב, מצא את הגורם ותקן בטרם יהיה מאוחר מידי.

erazz
18-02-2011, 23:19:43
אין ממש סיבה שלא יעבדו טוב. הסינים האלה למדו טוב טוב לעשות חיקויים.

הנסיון שלי איתם טוב.

ronmen
18-02-2011, 23:44:37
ASP 52 2T
אני רק סיימתי הרצה אבל המנוע עובד מעולה
בעייה קלה בהחשה - איטית מידי לטעמי, אבל אולי זה עניין של משחק בסיכות
זה מה ששיכנע אותי לקנות בסוף:
http://www.rcmodelreviews.com/asp52_review2.shtml

תמורה מעולה למחיר:)

Menash
19-02-2011, 00:07:06
בנוסף לכל ישנם חלקי חילוף במחירים מצחיקים
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?idCategory=422

DarZeelon
19-02-2011, 07:52:29
ASP 52 2T
אני רק סיימתי הרצה אבל המנוע עובד מעולה
בעייה קלה בהחשה - איטית מידי לטעמי, אבל אולי זה עניין של משחק בסיכות
זה מה ששיכנע אותי לקנות בסוף:
http://www.rcmodelreviews.com/asp52_review2.shtml

תמורה מעולה למחיר:)

רונן,


השאלה של יואב נוגעת לאמינות המנועים, למטרה של התקנת שניים כאלה בטיסן דו-מנועי.

קרא בעיון את המאמר שקישרת; ביחוד את סופו. אני לא רואה בכתוב 'תעודת אמינות' למנוע.

אם אמינות מוחלטת ואפס קאטים היא מה שדרוש - חפש במקום אחר!
מבחינת התמורה לכסף, אני מסכים לגמרי.


העלות הבלתי נסבלת של קרבורטור OS; העשוי לשפר את האמינות של מנוע ASP, הופכת את כל העניין ללא כלכלי.

adibenbasat
19-02-2011, 12:49:16
פליטת שמן שחור היא תוצאה ישירה של שחיקת אלומיניום באלומיניום. במילים אחרות, משהו משוחרר אי שם בפנים.
בדוק היטב, מצא את הגורם ותקן בטרם יהיה מאוחר מידי.

ידוע, האלומיניום שנשחק הוא מהטבעת באגזוז, את המנוע היה לי לפני מספר שנים כך שאולי פתרו את העניין הזה, בכול מקרה במנוע עבד מעולה.

ronmen
19-02-2011, 19:35:06
רונן,


השאלה של יואב נוגעת לאמינות המנועים, למטרה של התקנת שניים כאלה בטיסן דו-מנועי.

קרא בעיון את המאמר שקישרת; ביחוד את סופו. אני לא רואה בכתוב 'תעודת אמינות' למנוע.

אם אמינות מוחלטת ואפס קאטים היא מה שדרוש - חפש במקום אחר!
מבחינת התמורה לכסף, אני מסכים לגמרי.



על אמינות המנוע קטונתי מלהעיד - כאמור סיימתי הרצה לא מזמן כך שאין לי מספיק נסיון איתו.
המאמר לא הובא כתעודת אמינות אלא כמקור מידע על המנוע

ואכן מה ששכנע אותי הוא התמורה לכסף של המנוע הזה :D

ולסיכום - איש הישר בעיניו יעשה :)

yoavik
20-02-2011, 12:11:45
תודה רבה למשיבים!