צפייה בגרסה מלאה : אוף! יום הטסה בעייתי!
satrianip
18-02-2011, 20:29:51
שלום לכולם
היום בבוקר הלכתי להטיס את הטריינר (בפעם ה3 בסכ"ה)
כשהגעתי לשטח לאחר פריי פלייטים עלה כי כל הכנף האחורית מחוברת באופן רופף
לאחר תיקון זריז (שלוש שעות)
חזרתי להטיס ופה התחילו הבעיות
לא הצלחתי להשתלט על הטיסן אין לי מושג למה זה קרה לי
פעולות הטסה פשוטות לא הלכו דברים שהייתי בטוח שאני יודע
הכנסתי את עצמי ללופ לא מתוכנן,זרקתי כנף,התבלבלתי בצינוריות של הדלק
מה שגרם למנוע להפסיק לפעול עוד על הקרקע (אבל על זה עליתי מהר)
זה קורה רק לי? איך אני יכול לדעת מה הגורמים לזה?
אני בטוח שיש פה חברה עם ניזסיון שיעזרו לי להבין
אני ממש מתוסכל מזה
תודה ושבת שלום
אריאל
flatspin
18-02-2011, 22:11:15
שלום אריאל
אני מאד ממליץ לך להצמד למדריך כלשהו מסביבתך שיכוון אותך בצעדיך הראשונים. טיסן איננו צעצוע. כדי לדעת איך להטיס, יש ללמוד. זה לא בא מעצמו.
אליקופטר
19-02-2011, 12:55:50
שלום לכולם
היום בבוקר הלכתי להטיס את הטריינר (בפעם ה3 בסכ"ה)
כשהגעתי לשטח לאחר פריי פלייטים עלה כי כל הכנף האחורית מחוברת באופן רופף
לאחר תיקון זריז (שלוש שעות)
חזרתי להטיס ופה התחילו הבעיות
לא הצלחתי להשתלט על הטיסן אין לי מושג למה זה קרה לי
פעולות הטסה פשוטות לא הלכו דברים שהייתי בטוח שאני יודע
הכנסתי את עצמי ללופ לא מתוכנן,זרקתי כנף,התבלבלתי בצינוריות של הדלק
מה שגרם למנוע להפסיק לפעול עוד על הקרקע (אבל על זה עליתי מהר)
זה קורה רק לי? איך אני יכול לדעת מה הגורמים לזה?
אני בטוח שיש פה חברה עם ניזסיון שיעזרו לי להבין
אני ממש מתוסכל מזה
תודה ושבת שלום
אריאל
גם לטובי המטיסים יש תקלות של צעירים אל תתרגש!!
מה שכן בכדי להתגבר על תקלות בסיסיות עליך לסגל לך מספר פעולות בדיקה לפני כל טיסה.
לגבי הבלבול שלך בלופ הלא רצוי לא הבנתי אך קורה לופ לא רצוי ...אבל מה שבטוח למדת אך לא להגיע אליו שוב.אני בטוח שהרוח החזקה של היום לא תרמה להצלחה שלך.
אם ניקח את כל מה שקרה לך ונקמט נגיע לכמה עייצות:
1. חפש מישהו שיעזור לך להבין איפה יש לך טעויות (אם אתה עושה טעות ולא יתקנו אותך אתה תמשיך חשוב שמה שאתה עושה נכון עד לריסוק וספק אם תבין שזו הסיבה).
2.למד ממה שכבר טעיתה(לדוגמא היפוך צינורות ,אצלי גם האורך תמיד שונה ,והצבע שלהן גם במקרים מסויימים ניתן לראות בהבדל ללא כל סימן ).
3.סגל לך פעולות קבועות לפני כל טיסה.
למד מהטעויות ואל תיתן להן לעצור אותך.
אני מקרית גת אתה מוזמן .
בהצלחה אלון.
satrianip
20-02-2011, 06:21:33
אני לומד עם מדריך (יואב מיי הובי)
וכן אני משתדל ללמוד מהטעויות שלי לא תמיד אני מבין למה הן באות
וממה הן נגרמות אבל אני מנסה והכי חשוב שלמרות הבעיות כיף לי
סימנתי את צינוריות הדלק במדבקה
ואני חושב לסמן איך שהוא את תחתית הכנף בצבע שונה
כדי שאני אוכל להבדיל באויר
בברכת שבוע טוב
אריאל
אליקופטר
20-02-2011, 07:26:10
אני לומד עם מדריך (יואב מיי הובי)
וכן אני משתדל ללמוד מהטעויות שלי לא תמיד אני מבין למה הן באות
וממה הן נגרמות אבל אני מנסה והכי חשוב שלמרות הבעיות כיף לי
סימנתי את צינוריות הדלק במדבקה
ואני חושב לסמן איך שהוא את תחתית הכנף בצבע שונה
כדי שאני אוכל להבדיל באויר
בברכת שבוע טוב
אריאל
אוקיי ,רק לא נעים לשאול המדריך שלך לא ייעץ לך לצבוע תחתית כנף בצבעים שונים ,סימן מבדיל ...?!ולגבי הטעויות שלך הוא לא מסביר לך את מקורן ? "מאיפה הן באות"?
דברים נורא בסיסיים כאן הבעיה שלך לדעתי הבסיס לא נכון.
haimz24
20-02-2011, 08:02:41
במידה ואתה הולך להטיס לבד, תשתדל להטיס במנחת שיש שם עוד מטיסים אני מבטיח לך שתהנה יותר וגם תטיס עם מינימום טעויות!
אריאל יקירי.
בשישי , הינו יחד, הייתי לידך.
1. בטיסה ראשונה איבדת אורינטציה, לא נורא קורה לכולם. אתה נלחצת קצת אבל לא נורא.
לקחתי ממך את השלט ונחתנו חלק.
2. בפעם השניה, היה לנו הפרעות רדיו, הפקנו לקחים ואני מקווה שביצעת את כל מה שסיכמנו יחד.
רול צמוד לקרקע, הצלחת לצאת ממנו בכבוד!!!!
לקחתי את השלט, קאט וגם אז נחתנו בשלום!
מכאן, אני אומר לך שוב, אני אתך, מוכן לעזור לך מכל הלב ובכיף!!! ללא כל תשלום או תמורה!
וכמו שאמרתי לך בשטח, אני לוקח אותך כפרוייקט ואתה תדע להטיס מצויין!
ככה זה כשלא עושים את הכל בצורה מסודרת.
נדבר היום, ואני אעזור לך עם הכנות הכלי שלך בבית לקראת השטח כדי שבפעם הבאה לא יקרה מצב כמו שגילינו בשטח שכנף ELV שלך משוחררת.
תרים טלפון תספר לי קצת על השיעור בשבת עם יואב, נתחקר יחד את מהלך השבת ונפיק לקחים.
תיקח את ה"בעסה" בסבבה לפחות יש מי שמתנדב לעזור לך, אני שפכתי על זה ים כסף!
בברכה,
אמיר
מטיס1
20-02-2011, 20:51:12
אריאל יקירי.
בשישי , הינו יחד, הייתי לידך.
1. בטיסה ראשונה איבדת אורינטציה, לא נורא קורה לכולם. אתה נלחצת קצת אבל לא נורא.
לקחתי ממך את השלט ונחתנו חלק.
2. בפעם השניה, היה לנו הפרעות רדיו, הפקנו לקחים ואני מקווה שביצעת את כל מה שסיכמנו יחד.
רול צמוד לקרקע, הצלחת לצאת ממנו בכבוד!!!!
לקחתי את השלט, קאט וגם אז נחתנו בשלום!
מכאן, אני אומר לך שוב, אני אתך, מוכן לעזור לך מכל הלב ובכיף!!! ללא כל תשלום או תמורה!
וכמו שאמרתי לך בשטח, אני לוקח אותך כפרוייקט ואתה תדע להטיס מצויין!
ככה זה כשלא עושים את הכל בצורה מסודרת.
נדבר היום, ואני אעזור לך עם הכנות הכלי שלך בבית לקראת השטח כדי שבפעם הבאה לא יקרה מצב כמו שגילינו בשטח שכנף ELV שלך משוחררת.
תרים טלפון תספר לי קצת על השיעור בשבת עם יואב, נתחקר יחד את מהלך השבת ונפיק לקחים.
תיקח את ה"בעסה" בסבבה לפחות יש מי שמתנדב לעזור לך, אני שפכתי על זה ים כסף!
בברכה,
אמיר
קיבלת אחלה עזרה ... אז יש לך כבר מישהו :D
satrianip
20-02-2011, 21:24:22
קודם כול ולפני הכל אני חייב תודה ענקית לאמיר
על הסבלנות וההכוונה והרצון העז לעזור
דבר שני אני כל הזמן מתחקר ובודק ונהנה מהתהליך
אני מוצא את עצמי שעות בהרהורים על הטיסן והתחום כולו
ואמיר לשאלותיך והמלצותיך
סידרתי את אנטנות של המשדר בצורת + (לגבי הפרעת הרדיו)
ולהגנתו של יואב הוא לא היה איתי ביום שישי אמיר היה איתי כפי שאתם יודעים
יואב לימד אותי יום למחרת בשבת וגם אז לא היה הכל חלק למרות שכבר הגעתי לאויר
היה טוב להגיע לאויר עלה לי בספינר ופרופר באחת מניסיונות ההמראה בעקבות רוח
צד חזקה שהפכה לי את הטיסן
שבוע מצויין
אמיר תודה על הכל
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.