צפייה בגרסה מלאה : דיון מעבר מ - FB ל - FBL חלקי תוך כדי טיסה
tkolber
05-03-2011, 17:07:21
קודם כל - בכל בסדר :)
תוך כדי טיסה (אולי ניסיון תקתוק, אני לא זוכר בדיוק), ראיתי חלק שחור עף מהמסוק ולמרות שלא ראיתי שינוי במצב הטיסה כמו דעיקות או כשל אחר, החלטתי לנחות ולבדוק מה המצב.
לקראת הנחיתה כשהסל"ד ירד לאט לאט, שמתי לב שהמסוק רועד. לאחר בחינה של המסוק, שמתי לב שפשוט המוט של ה - FB עם הפדל, פשוט עף ונשבר בדיוק בחיבורעם הכלוב של ה - FB (תמונה מצורפת).
בדקתי טוב את הלהבים הראשיים וכל נראה ממש תקין, אבל ממש מוזר לי שלאחר 4 חודשים בלבד ללא ריסוקים קורה דבר כזה, אבל העיקר שהכל בסדר :D
wonderd
05-03-2011, 17:28:21
לפחות הנחתת בשלום, כבר שמעתי על דברים כאלה שקרו אצל מכרים בטירקס 600..
edoman
05-03-2011, 17:32:32
וואי איזה קטע ...
ממה דבר כזה יכול להגרם ?
חטפת שם מכה בעבר ?
מוכר, מצריך בדיקה של הפלייבר כל תקופה....
יאלה תנצל מומנטום ותשתדרג ל FBL ;)
booya
05-03-2011, 17:56:06
גם לי זה היה רק שאני לא מצאתי את החצי השני:D
tkolber
05-03-2011, 18:05:54
וואי איזה קטע ...
ממה דבר כזה יכול להגרם ?
חטפת שם מכה בעבר ?
כפי שציינתי, המסוק לא קיבל שום מכה ולא היה ריסוק (ברוך השם :D)
גם אני מעוניין לדעת איך זה קרה, אבל מה שמטריד אותי יותר, זה שהבעיה ידועה.... :confused:
לגבי החלפה ל - FBL, אני כנראה אחליף בקיץ (נוסע ל - 3D Master :)) ל - 700 חשמלי.
SHAHAR AB
05-03-2011, 18:17:19
לפי דעתי דבר כזה יכול להגרם כתוצאה מהידוק יתר של הבורג אלן שסוגר את מוט הפלייבר על הכלוב וכך מחליש את הנקודה הזו.
asaf_aloush
05-03-2011, 19:22:42
חח אם היית יודע כמה פעמים זה קרה לי...:D:D:D
שחר אני לא בטוח שזה קשור להידוק של המוט,זה קשור לזה שאם אתה מיישר פלייבר אחרי ריסוק בדרך כלל,למרות שאצלי פלייברים חדשים נשברו גם.
יש פיתרון לזה אם אתה רוצה, לשים משקולות בשני שורשי מוט הפלייבר(החלקים הקרובים ביותר לכלוב),ככה זה מחזק את החלק הזה,מניסיון של
הרבה אנשים זה פתר את הבעיה הזאת לגמרי,מומלץ.
SHAHAR AB
05-03-2011, 19:34:16
חח אם היית יודע כמה פעמים זה קרה לי...:D:D:D
שחר אני לא בטוח שזה קשור להידוק של המוט,זה קשור לזה שאם אתה מיישר פלייבר אחרי ריסוק בדרך כלל,למרות שאצלי פלייברים חדשים נשברו גם.
יש פיתרון לזה אם אתה רוצה, לשים משקולות בשני שורשי מוט הפלייבר(החלקים הקרובים ביותר לכלוב),ככה זה מחזק את החלק הזה,מניסיון של
הרבה אנשים זה פתר את הבעיה הזאת לגמרי,מומלץ.
אם אתה מיישר פלייבר זה בטוח שאתה מחליש את החומר( זה לא הוזכר) אפשר ליישר כמה פעמים וזה ישבר עוד לפני שיעלה לאוויר.
Chen Zarfati
05-03-2011, 20:59:01
הפיתרון שאסף הציע הוא היעיל ביותר, תעשו כן ולא יישבר יותר.
בעיקרון ניתן להמשיך להטיס אחרי שהפלייבר נשאר אך תגובות ההגאים ממש איטיות ומגושמות, ככל שהסל"ד יהיה גבוה יותר החיסרון של הפלייבר יהיה פחות משמעותי. מניסיון אישי, במסוק 450 עם 3000 סל"ד הפלייבר נשבר באמצע הטיסה והמשכתי להטיס עד הסוף כרגיל.
tkolber
06-03-2011, 20:25:26
תודה לכולם על העזרה והמידע, קניתי היום מוט חדש ומשקולות :)
RonTo
06-03-2011, 20:30:01
הפיתרון שאסף הציע הוא היעיל ביותר, תעשו כן ולא יישבר יותר.
בעיקרון ניתן להמשיך להטיס אחרי שהפלייבר נשאר אך תגובות ההגאים ממש איטיות ומגושמות, ככל שהסל"ד יהיה גבוה יותר החיסרון של הפלייבר יהיה פחות משמעותי. מניסיון אישי, במסוק 450 עם 3000 סל"ד הפלייבר נשבר באמצע הטיסה והמשכתי להטיס עד הסוף כרגיל.
זה שאתה הצלחת להטיס כרגיל, לא אומר דבר עלינו האנשים הפשוטים :D
asaf_aloush
06-03-2011, 20:42:03
תודה לכולם על העזרה והמידע, קניתי היום מוט חדש ומשקולות :)
שמח לשמוע שהסתדרת!:)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.