PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה סוללות AA נטענות לטורניג'י 9x



AmitB
05-03-2011, 17:54:48
הי, האם מישהו ניסה להשתמש בסוללות "אצבע" (NiMH) נטענות ב 9x ?
אני מתלבט האם להתקין LiPO , או פשוט לשים סוללות NiMH בתא הסוללות ללא שינויי חיווט, הייתרון העיקרי שאני רואה ב NiMH זה, שאולי, אפשר לטעון אותן בתוך השלט - לעומת LiPO שנראה לי מסורבל יותר לטעינה (Balancer, סכנת התלקחות וכו' וכו')...

flatspin
05-03-2011, 18:02:59
אני משתמש אך ורק בסוללות AA ניקל-מטאל בקיבוליות של 2200 מיליאמפר. פשוט, קל ונוח.

rqseas
05-03-2011, 18:13:10
אני משתמש אך ורק בסוללות AA ניקל-מטאל בקיבוליות של 2200 מיליאמפר. פשוט, קל ונוח.

איך השלט יגיב לסוללות AA של 2800 מיליאמפר? זה בסדר?

AmitB
05-03-2011, 18:35:37
אני משתמש אך ורק בסוללות AA ניקל-מטאל בקיבוליות של 2200 מיליאמפר. פשוט, קל ונוח.

תודה flatspin, איך אתה טוען את הסוללות? בתוך השלט או שצריך לשלוף כל פעם לטעינה? (אם יש לך סטאפ שמאפשר טעינה בלי להוציא את הסוללות מהשלט... פרטים יתקבלו בברכה)

גם יש לך הערכה כמה זמן עבודה הן מחזיקות לטעינה?

flatspin
05-03-2011, 19:51:41
הרי לכם כמה תשובות:
ל-rqseas, הקיבוליות משפיעה על משך השימוש. המתח (במקרה זה מספר התאים) משפיע על פעולת השלט.
ל-amba, הסוללות נמצאות באופן קבוע בתוך השלט והטעינה נעשית דרך שקע הטעינה הרגיל, כמו בכל השלטים עד היום. אני משתמש במטען רגיל, המיועד לסוללות ניקל-מטאל ולכן אין צורך בשום סט-אפ מכל סוג שהוא. משך הזמן בין טעינה לטעינה תלוי בשני גורמים עיקריים, והם, איכות הסוללה וכמות האנרגיה הנצרכת ביום הטסה. אין מספרים מוחלטים. אני נוהג תמיד לטעון את הסוללות בשלט ובטיסן לקראת יום ההטסה.

AmitB
05-03-2011, 21:22:28
תודה !