PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! trex 250 רעידות בזנב



e-nigma
09-03-2011, 14:09:54
שלום לכולם :)

קניתי רקס 250 חדש בניתי הכל לפי התוכנית וכמה סרטוני הדרכה של בוב
אני בטוח שיש כמה אשכולות כבר אבל רציתי לפתוח אחד מסודר שיעזור לכל מי שנתקל
בבעיות עם המסוק הזה למשתמשי פוטבה

המון שאלות צצו , בסופו של דבר נתקעתי על 2 נושאים

1. ברשותי שלט פוטבה 10CHG סרוואים SAVOX ג'ירו GP780 + סרוו DS420
הכל מקורי חוץ מה-SAVOX

א. מה הגרף מנוע שעלי ליישם בשלט ל-7 נקודות ( לא 5 כמו בשאר השלטים ) ?
ב. מה הגרף להבים שעלי ליישם לפי מעלות על 7 נקודות?

2. כיוונתי גרף מנוע ולהבים סטנדרטי עד כמה שנראה לי נכון ל-7 נקודות
המסוק מתחיל לרחף באמצע סטיק במצב NORMAL כמובן
בגדול הכל נראה לי בסדר מהבחינה הזו לא שאני מבין גדול בתחום ( מסוק ראשון שאני מכוון לבד )

הבעיה שיש לי ולעוד מלא אנשים לפי מה שקראתי בפורומים בחו"ל היא הזנב שרועד רעידות
אופקיות קלות , לא רציפות כלומר פעם בכמה שניות הזנב נותן בעיטה קלילה לכיוון רנדומלי
בועט יותר חזק ויותר עצבני כאשר אני נותן עליה פתאומית או ירידה פתאומית .

שיחקתי בכל ההגדרות שניתן בשלט הודתי GAIN העליתי חזרה אין הרבה שינויים חוץ מתדירות הרעידות

אספתי מידע על התופעה בפורומים בחול ואלו הבדיקות שעלי לעשות:

1. להחליף את המשטח של הג'ירו לאחד יותר דק ( הספוג הדו צדי הזה... )
2. פוש רוד של הזנב להחליף לקרבון ולהפתר מהמתעל שלו...
3. הידוק מיסבים בגריפים של הזנב ( לא הבנתי כל כך למה התכוונו...)
4. לשחרר טיפה את הרצועת זנב
5. לשחרר טיפה את הגג"ש הראשי שלא יהיה צמוד למנוע יותר מידי
6. איזון להבים ראשיות טרקינג
7. ביטול הגוברנור בשלט ( לא יודע מה זה קשור )
8. בדיקת מהלך חלק של הזנב ללא חיכוכים...
9. קיצור להבי זנב ל 37ממ ..... ( גם לא הבנתי למה )
10. להחליף גג"ש ראשי משופר כי המיסב החד כיווני במקורי דפוק לפי מה שאומרים
11. לקנות רוטור זנב חדש אם כלום לא עזר........

רציתי לשאול אם יש לכם משהו להוסיף על הרשימה הזו או לחילופין אולי מישהו
כבר מכיר את הבעיות האלו ויש לו פתרון חד משמעי....
שוב אני ממש חדש בסט אפ מסוקים מכנית ולוגית בשלט במיוחד בשלט הזה שהוא קצת מסובך לי

שאלה אחרונה :

איך מתכננים גרף להבים מצערת ,כך שהסל"ד ישאר קבוע בכל נקודה בגרף.....?
לפי מה שהבנתי צריך תמיד לשמור על 1500 סל"ד במסוק זה?

תודה לכל העונים מקווה שהאשכול הזה יפיק תועלת לכולם :)

hatul
09-03-2011, 21:00:03
יש לי גם 250 וגם רעידות.
תבדוק שהכל זז חופשי בזנב (תשחק עם הלינק של הזנב כשהוא מנותק מהסרוו.
ממה שחפרת בפורמים ה DS420 עובד טוב או שלא תלוי במזל שלך.
אז אני חי עם הרעידות לצערי.

Trex450
09-03-2011, 21:33:03
1500 מהירות ראש??

תעלה תעלה אנשים מדברים על זה שהם מטיסים כמעט במקסימום שאליין ממליצים לא לעבור 4500 ויש שם כמה מופרעים שמגיעים ל 5000 תתחיל לטפס לכיוון ה 4000 ותראה איך זה מתקדם

נאור
09-03-2011, 23:52:42
7. ביטול הגוברנור בשלט ( לא יודע מה זה קשור )




ביטול הגוברנור בבקר אולי

e-nigma
10-03-2011, 00:02:16
איך אפשר לבטל גוברנור בבקר......?
בשלט יש את המיקס שאפשר להפוך ללא פעיל

Trex450
10-03-2011, 00:49:35
בוודאי שאפשר לבטל גוברנור בבקר ... עם איזה בקר אתה עובד?

e-nigma
10-03-2011, 10:45:56
המקורי של הקיט RCE-BL15X KX880003A

http://www.alignrcusa.com/index.php?main_page=popup_image&pID=1157&zenid=ecdbc682b1bb56a1a6d20618f02722c3

Trex450
10-03-2011, 14:49:10
בחוברת של אליין בעמוד 21 יש הסברים איך לתכנת את הבקר
הנה לינק ליתר בטחון
http://video.align.com.tw/mpeg/manuals/helicopters/250SE%20Super%20Combo.pdf

באופציה מספר 4 אתה צריך לבחור HELICOPTER 1 זה יתן לך סופט סטרט ובלי גוברנור

e-nigma
11-03-2011, 13:01:55
מגניב לא ידעתי שיש אפשרות כזו !
עשיתי את זה מקווה שזה תפס לא ממש קיבלתי אישור של צליל לאחר כל שינוי שעשיתי בבקר....
תודה רבה על המידע בכל אופן

bendisar
11-03-2011, 13:10:15
שלום e-nigma
בטירקס 250, חייבית לשמור על סל"ד מאוד גבוה, הרבה מעל 1500, בסביבות ה-3000
המסוק הקטן הזה אוהב מהירות ראש, והזנב מתפקד הכי טוב כאשר יש הרבה מהירות ראש, ומשתמשים בגרף מצערת קבוע,
לעוד טיפים לזנב של הטירקס 250, וגם לכל השאר ניתן להיעזר בסקירה שכתבתי
להלן הקישור (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=12205)