PDA

צפייה בגרסה מלאה : חדשות טירקס 650E



guyro
15-03-2011, 05:20:01
רק דיברנו על שפע המסוקים החדשים שיש בשוק ו-ALIGN כבר עובדים על המסוק הבא...

ראש מתכוונן, סרווים ישירות לסיקלייק,10-12 תאים...

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=40585&stc=1&d=1300162623

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=40586&stc=1&d=1300162623

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=40587&stc=1&d=1300162623

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=40587&stc=1&d=1300162623

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=40589&stc=1&d=1300162623

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=40590&stc=1&d=1300162623

RonTo
15-03-2011, 06:04:39
שינוי מוחלט של הקונספט שלהם עד כה...
נראה טוב!!!

guyro
15-03-2011, 06:06:50
שינוי מוחלט של הקונספט שלהם עד כה...
נראה טוב!!!

הגיר הראשי גם הליקל לא?

RonTo
15-03-2011, 06:27:35
הגיר הראשי גם הליקל לא?

ככה זה נראה... שלא לדבר על ציר ראשי קצר ומיקסרים על הגריפים שנותנים אפשרויות כיוון רבות. יהיה מעניין לראות את ראש ה FBL.
המגמה בשוק היא ללכת לכיוון של ראש נמוך בכדי להקטין את המאמצים והמומנטים שפועלים על הציר.

נאור
15-03-2011, 06:34:40
המגמה בשוק היא ללכת לכיוון של ראש נמוך בכדי להקטין את המאמצים והמומנטים שפועלים על הציר.

יותר קרוב למרכז כובד

RonTo
15-03-2011, 06:38:17
יותר קרוב למרכז כובד

+1
גם נכון..
ב TDR למשל, מאפיין זה מאפשר הגעה למהירויות גבוהות יותר. גם קסאמה עובדים בימים אלה על ראש נמוך ל FAIFA שלהם שמיועד לקביעת שיא מהירות (או נסיון לכזה)

wonderd
15-03-2011, 07:31:00
כמו שזה נראה בתמונות - גם שם כמו ב 700 יש להם בעיה עם מרכז כובד - תראו איך הם ציירו את מיקום הסוללות..

guyro
15-03-2011, 07:39:21
כמו שזה נראה בתמונות - גם שם כמו ב 700 יש להם בעיה עם מרכז כובד - תראו איך הם ציירו את מיקום הסוללות..
למה בעיה ? דווקא נראה שהם פתרו את הבעיה במיקום קדמי יותר של הסוללות....

wonderd
15-03-2011, 07:47:20
הסוללות נראית תלויות באויר - בדיוק כמו ב 700. מילא אם היום בונים את המסילה שתמשיך עד סוף האף, אבל כמו שזה נראה - חצי סוללה תלוי שם באויר.

guyro
15-03-2011, 08:03:38
הסוללות נראית תלויות באויר - בדיוק כמו ב 700. מילא אם היום בונים את המסילה שתמשיך עד סוף האף, אבל כמו שזה נראה - חצי סוללה תלוי שם באויר.

עכשיו אתה מדבר על בעיה אחרת וזה איך תופסים את הסוללות לא מרכז כובד...

wonderd
15-03-2011, 08:08:48
איך תופסים את הסוללות מחוץ למסוק?? :rolleyes:
יש כל מיני דרכים שאני מכיר אבל פה בדיוק הבעיה, למה אני צריך לאלתר כל מיני 'תפיסות'?
העובדה שצריך להוציא את הסוללות כ"כ קדימה, מחוץ למסילות שהם קבעו, מראה על בעיה במרכז כובד..העובדה שזה נפתר ע"י הזזת הסוללות קדימה לא ממש מנחמת (אותי לפחות), באותה מידה אני יכול פשוט להוסיף משקל על האף.
מכיוון שברור לי שהבעיה נוצרה עקב הזנב הארוך, מעניין אותי איך מסתדרים במסוקי 90 חשמליים אחרים..

ziki
15-03-2011, 08:26:11
איך תופסים את הסוללות מחוץ למסוק?? :rolleyes:
יש כל מיני דרכים שאני מכיר אבל פה בדיוק הבעיה, למה אני צריך לאלתר כל מיני 'תפיסות'?
העובדה שצריך להוציא את הסוללות כ"כ קדימה, מחוץ למסילות שהם קבעו, מראה על בעיה במרכז כובד..העובדה שזה נפתר ע"י הזזת הסוללות קדימה לא ממש מנחמת (אותי לפחות), באותה מידה אני יכול פשוט להוסיף משקל על האף.
מכיוון שברור לי שהבעיה נוצרה עקב הזנב הארוך, מעניין אותי איך מסתדרים במסוקי 90 חשמליים אחרים..

אלעד
העובדה שהסוללה בולטת החוצה מקדימה לא מעידה על בעיה שקשורה למרכז כובד, להיפך ייתכן דווקא שמרכז הכובד מושג בדרך זו, לא בטוח שהסוללה תהיה מחוץ למסילות, אל תשכח שמדובר בהדמיית מחשב בלבד, המוצר הסופי בוודאי עוד יעודכן.
הוספת משקל לצורך איזון היא פתרון רע מאד וללא קשר לדגם המסוק, אם צריך לעשות זאת זה אומר שהמסוק לא תוכנן נכון ומראש כדאי לוותר על מסוק כזה.
מה שמטריד בפתרון של הסוללות הבולטות הוא העובדה שבזמן ריסוק הסוללות חשופות לפגיעה והדרך להתלקחות המסוק קצרה מאד וזו נקודת תורפה חשוב מאד.
בכל אופן נראה שאליין משקיעים בכיוון של תיכנון מודרני ויעיל יותר, במיוחד אהבתי את הגג"ש הראשי,הציר הקצר וההנעה הישירה של הסרוואים לראש המסוק ובנוסף נראה שגם בית הזנב עודכן.
כל אלו יתנו ביצועים טובים ומדוייקים יותר ואליין כמו אליין הכל במחיר שפוי.

guyro
15-03-2011, 08:29:59
אלעד,למרות שאתה בטח כבר ראית, ואתה סתם מתעצל... הנה כמה דוגמאות...

OUTRAGE FUSION 90
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=40596&stc=1&d=1300174253

KASAMA 90E
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=40597&stc=1&d=1300174253

RAVE 90E
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=40598&stc=1&d=1300174253

VIBE SG E12
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=40599&stc=1&d=1300174253

COMPASS 7HV
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=40600&stc=1&d=1300174253

wonderd
15-03-2011, 08:50:54
אני בהחלט מחכה לראות את הפיוזן בלייב..;)
לגבי ה 7HV - נראה שהסוללות יישבו כמו בטירקס.

תודה גיא על הדוגמאות..:)

Hagay
15-03-2011, 09:55:35
הגיר הראשי גם הליקל לא?
גם ל550 ול600 יש אפשרות להליקל.

חשבתי שה 3GX שבתמונה מבטל את הפלייבר:confused:

b1yossi
15-03-2011, 10:18:52
איפה אתם רואים גיר הליקוליאלי ?

אם הכוונה שהשניים של הגג"ש הראשי אלוכסניות, הרי שזה לא מספיק כדי לקרוא לו הליקוליאלי - צריך שהם יהיו קשתיות בנוסף (בעלות רדיוס) אחרת זה סתם גיר עם שיניים אלכסוניות, כמובן שטוב יותר מגיר בעל שיניים ישרות אבל עדיין לא הליקוליאלי.

Hagay
15-03-2011, 10:43:38
Motor Pinion Helical Gear 18T H55052
http://www.helipross.com/images/magictoolbox_cache/ab56368e1d553ff0fa2a043f6bad99e3originaloriginalbo th.jpg

Align "Helical" Main Drive Gear/188T H60062 - Trex 600
http://www.align.com.tw/shop/images/function/h60062_3.jpg

ספירלי, לולייני, בורגי ומתאים לתיאור אז למה לא הליקל?

שחר לזרוב
15-03-2011, 11:28:24
בהחלט נראה טוב.
כמו שאני רואה את זה, עולם המסוקים ממש משתנה.
מסוקי ה-550 דוחקים הצידה את מסוקי ה-500.
עכשיו מסוקי ה-650 ידחקו הצידה את מסוקי ה-600.
ובעתיד, אני מנחש שיצאו מסוקי 750 שידחקו את ה-700.

כמו בן שבמסוקים החשמליים המעבר קל יותר, אבל מישהו אמר מנוע ניטרו 120 ;)

wonderd
15-03-2011, 13:32:43
מי אמר 750...אני קונה!

asaf_aloush
15-03-2011, 13:45:30
וואי נראה טוב!!!:D
אני לא יכול לחכות...