PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה אני שוקל ליקנות טירקס 550 פלייברלס או רגיל ...



ohadsh
16-03-2011, 11:13:44
היתי שמח אילו יכולתם לעזור לי להחליט מה הפלוסים ומה המינוסים ואפילו על מה אתם היתם הולכים תודה לעוזרים.

Arman
16-03-2011, 11:45:46
אני ממליץ פלייברלס.
הפליברלס מוריד משקל גרר שיש לפלייבר ועושה את ה SETUP מקורי של אליין (שמגיע עם הקיט) מספיק חזק ואז אין צורך בשידרוגים של מנוע בקר סוללה וכו..

flyinglizard
16-03-2011, 12:11:47
אם כבר פלייברלס בגודל הזה, אז רק את הGAUI X5 FES. מגיע עם BeastX וסטאפ חזק בטירוף.

למשל:
http://cgi.ebay.com/GAUI-X5-FES-Super-Combo-Kits-RC-Helicopters-208009-/280644879699?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item4157bd0553

אני לא הייתי קונה מסוק עם 3G, למרות שהיא יכולה לעבוד בסדר.

RonTo
16-03-2011, 12:19:07
אני לא הייתי קונה מסוק עם 3G, למרות שהיא יכולה לעבוד בסדר.

+1
ישנה אופציה נוספת והיא לקנות את תצורת הפלייברלס ולעבוד עם מערכת שונה

flyinglizard
16-03-2011, 12:33:39
בעיקרון אליין לא מוכרים קיטים ערומים של ה550, עד כמה שאני יודע, אלא רק קומבו - יש מקומות שמפרקים ומוכרים בנפרד כמו century-rc. גוף (עם ראש FBL), מנוע, בקר ולהבים ב519 דולר זו עסקה נהדרת:

http://www.century-rc.com/ecs/product_show.php?p_id=4859&type_id=207&kind_id=727

תוסיף לזה BeastX (עוד 180 דולר בערך) וסרבואים (עוד 300 דולר) ויש לך מסוק.

AlignEilat
16-03-2011, 12:34:12
אני לא הייתי קונה מסוק עם 3G, למרות שהיא יכולה לעבוד בסדר.
על-מנת שאוכל להבין מה הבעיה עם המערכת של ה-3G ?
ובמיוחד שמדובר על מטיס שאינו מבצע תמרונים חזקים
למרות שגם שם המערכת מחזיקה יפה.

wind556
16-03-2011, 12:35:15
אם כבר פלייברלס בגודל הזה, אז רק את הGAUI X5 FES. מגיע עם BeastX וסטאפ חזק בטירוף.

למשל:
http://cgi.ebay.com/GAUI-X5-FES-Super-Combo-Kits-RC-Helicopters-208009-/280644879699?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item4157bd0553

אני לא הייתי קונה מסוק עם 3G, למרות שהיא יכולה לעבוד בסדר.



למה ללכת לאי ביי?
אותה חנות בדיוק-פחות כסף:
http://www.flying-hobby.com/shop/gaui-x5-fes-super-combo-use-reward-points-to-get-discount-p-7657.html

RonTo
16-03-2011, 12:36:08
על-מנת שאוכל להבין מה הבעיה עם המערכת של ה-3G ?
ובמיוחד שמדובר על מטיס שאינו מבצע תמרונים חזקים
למרות שגם שם המערכת מחזיקה יפה.

שגיא, זה נושא שנטחן כאן הרבה פעמים.
לדעתי זה עניין של העדפה אישית. אני לא אוהב את המערכת הזו.

AlignEilat
16-03-2011, 12:58:25
שגיא, זה נושא שנטחן כאן הרבה פעמים.
לדעתי זה עניין של העדפה אישית. אני לא אוהב את המערכת הזו.
אני יודע ואני מכיר את כל הסיפור אבל למרות זאת למטיס המתחיל
זה לא משנה כל-כך וגם ברמה המתקדמת אפשר להסתדר עם המערכת.
במיוחד כיום שיש חיבור USB למחשב ובפורומים בחו"ל העלו SEUTUPים
שמתאימים לכל מסוק ומסוק ברמה של ילד בכיתה א.
לצאת בהצהרה כזו או אחרת הינו דבר לא הוגן ועושה עוול למערכת.
כפי ששנינו יודעים לכל מערכת יש יתרונות וחסרונות,
ישנם כאלו עם יותר וישנם כאלו עם פחות.
בשורה התחתונה כולם עושים את אותה עבודה אבל בתצורה שונה.
אין ספק שהמיקאדו יותר טובה (הרבה יותר) אבל זה כמו שנתווכח על איזה רכב יותר מהיר....
ובל נשכח את מחירי העלות של המוצרים הללו.

RonTo
16-03-2011, 13:05:22
אני יודע ואני מכיר את כל הסיפור אבל למרות זאת למטיס המתחיל
זה לא משנה כל-כך וגם ברמה המתקדמת אפשר להסתדר עם המערכת.
במיוחד כיום שיש חיבור USB למחשב ובפורומים בחו"ל העלו SEUTUPים
שמתאימים לכל מסוק ומסוק ברמה של ילד בכיתה א.
לצאת בהצהרה כזו או אחרת הינו דבר לא הוגן ועושה עוול למערכת.
כפי ששנינו יודעים לכל מערכת יש יתרונות וחסרונות,
ישנם כאלו עם יותר וישנם כאלו עם פחות.
בשורה התחתונה כולם עושים את אותה עבודה אבל בתצורה שונה.
אין ספק שהמיקאדו יותר טובה (הרבה יותר) אבל זה כמו שנתווכח על איזה רכב יותר מהיר....
ובל נשכח את מחירי העלות של המוצרים הללו.

כמו שאמרתי, מדובר בהעדפה אישית.
לא השמצתי, לא אמרתי משהו כנגד המערכת חוץ מהעובדה שאני לא הייתי קונה אותה.
גם למיקדו חסרונות כמו שאמרת, ואם הייתי קונה כיום מערכת FBL הייתי שוקל מערכות אחרות לאו דוקא מיקדו.

לגבי מטיס מתחיל כן או לא, קלה לכיוון כן או לא ותרגילים מורכבים כן או לא, אין לי כל כוונה להיכנס לוויכוח הזה.

flyinglizard
16-03-2011, 13:20:19
על-מנת שאוכל להבין מה הבעיה עם המערכת של ה-3G ?
ובמיוחד שמדובר על מטיס שאינו מבצע תמרונים חזקים
למרות שגם שם המערכת מחזיקה יפה.

גם למתחיל לא מגיע לקנות זבל, בטח לא שבאותו כסף מקבלים מערכת הרבה, הרבה יותר מוצלחת (BeastX). הוא רצה ייעוץ, נכון? אני מייעץ לו לקנות את הGAUI או להרכיב לבד קומבו. זה הכל. אפילו אליין הבינו שיש בעיה ומוציאים בימים אלה את ה3GX, אז על אחת כמה וכמה לא הייתי קונה 3G שכנראה גם תגיע לסוף החיים שלה מבחינת עדכונים וכו' (לא שאליין חזקים במיוחד בתמיכה במערכת הזו).

Arman
16-03-2011, 13:37:44
יש לי TREX 550 3G ואני מרוצה ממנה. היה מאוד פשוט לעשות כוונים למערכת והיא עובדת מצויין. תמיד יש יותר טוב ויותר יקר וTREX 550 3G עולה 850$ בערך ללא סוללה מסים ומשלוח. לדעתי מסוק כזה בהחלט מספיק למטיס ברמה בינוני פלוס.

wind556
16-03-2011, 13:58:10
יש לי TREX 550 3G ואני מרוצה ממנה. היה מאוד פשוט לעשות כוונים למערכת והיא עובדת מצויין. תמיד יש יותר טוב ויותר יקר וTREX 550 3G עולה 850$ בערך ללא סוללה מסים ומשלוח. לדעתי מסוק כזה בהחלט מספיק למטיס ברמה בינוני פלוס.




הבעייה במערכות האלקטרוניקה של אליין אף פעם לא היתה איכות עבודה ירודה. הבעייה נמצאת באמינות

Arman
16-03-2011, 14:06:42
הבעייה במערכות האלקטרוניקה של אליין אף פעם לא היתה איכות עבודה ירודה. הבעייה נמצאת באמינות

אני רק לא מבין למה כאשר שואלים על TREX מקבלים תשובה על GUAI .

wind556
16-03-2011, 14:38:53
אני רק לא מבין למה כאשר שואלים על TREX מקבלים תשובה על GUAI .



קיבלת תשובה למעלה

Hagay
16-03-2011, 14:45:57
יש לי TREX 550 3G ואני מרוצה ממנה. היה מאוד פשוט לעשות כוונים למערכת והיא עובדת מצויין. תמיד יש יותר טוב ויותר יקר וTREX 550 3G עולה 850$ בערך ללא סוללה מסים ומשלוח. לדעתי מסוק כזה בהחלט מספיק למטיס ברמה בינוני פלוס.

+1
אני לא מטיס 3D אגרסיבי ויש לי נסיון טוב עם ה3G גם ב 500 וגם ב550 (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=32322)
גם הסקוקום שלי עושה עבודה טובה אבל לכוונן אותו זו חוויה שקולה לביקור אצל חמותי.

יבוא יום וכלכלית אוכל להחליף ולהתנסות עם אלקטרוניקה אחרת כמו החיה, וי-בר או הליקומנד,
בינתיים הוויכוח לגבי הDX7 כבר לא משעשע כמו ה"דיוני" מוח שחוזרים על עצמם לגבי הפליברלס.

אני מוכן לבצע סקירה בלתי משוחדת והשוואות כל מערכת שהיבואן מסכים להלוות לשבועיים שלושה,
חושבים שהוויכוח יסתיים שם?

לגבי השאלה המקורית,
אני מאוד מרוצה מה550 3G שלי, אני חושב שהיום בהחלט אפשר להתחיל עם פלייברלס אבל לתת למטיס מנוסה לבצע אצ הכיול הראשוני.
המבנה של פלייברלס יותר "נקי" ויכול להוזיל תיקונים כל עוד האלקטרוניקה מוגנת היטב,
התחושה שונה ללא פדלים, סלחנית אבל מדויקת יותר, יציב יותר ומגיב מהר וחזק יותר כך שיש יתרון לכל רמת טיסה.
את החיסרון הגדול יותר קל לתאר באנגלית:
Once you Flybarless you can never go back!

בקיצור, קנית מסוק היא קניה רגשית ולא משנה היצרן והפדלים בסופו של דבר, תקנה ותהיה מאושר.
השבע אגורות שלי

חגי

ziki
16-03-2011, 14:50:06
היתי שמח אילו יכולתם לעזור לי להחליט מה הפלוסים ומה המינוסים ואפילו על מה אתם היתם הולכים תודה לעוזרים.

מכניקה: תצורת FBL של אליין.
אלקטרוניקה: מיקדו.

ohadsh
16-03-2011, 14:59:01
אז אני לא מבין אתם בעד או נגד 3g

flyinglizard
16-03-2011, 15:01:24
אני רק לא מבין למה כאשר שואלים על TREX מקבלים תשובה על GUAI .

יכול להיות שאם היית שואל בזמן, גם אתה היית עם GAUI.

asaf_aloush
16-03-2011, 15:03:16
אני דווקא הייתי הולך על הכל סטוק,גם ראיתי וגם הטסתי מסוק כזה והוא פשוט חיה.
אני לא מוצא משהו שלא טוב במערכת של אליין,או שלא יהיה מספיק בשבילך.

Arman
16-03-2011, 15:29:25
יכול להיות שאם היית שואל בזמן, גם אתה היית עם GAUI.

אני לא חושב שהייתי בוחר GUAI, בגלל שחלקים לTREX הרבה יותר זמינים מGUAI .
אינני יודע על איכות ואמינותת של GUAI , לא התסתי בה, אך אני יודע שעם TREX יש אמון נסיון חיובי לאנשים כאן בפורום.

ziki
16-03-2011, 17:39:39
אז אני לא מבין אתם בעד או נגד 3g

אם יש תקציב למערכת טובה יותר אז נגד.

wonderd
16-03-2011, 20:40:22
גם למתחיל לא מגיע לקנות זבל, בטח לא שבאותו כסף מקבלים מערכת הרבה, הרבה יותר מוצלחת (BeastX). הוא רצה ייעוץ, נכון? אני מייעץ לו לקנות את הGAUI או להרכיב לבד קומבו. זה הכל. אפילו אליין הבינו שיש בעיה ומוציאים בימים אלה את ה3GX, אז על אחת כמה וכמה לא הייתי קונה 3G שכנראה גם תגיע לסוף החיים שלה מבחינת עדכונים וכו' (לא שאליין חזקים במיוחד בתמיכה במערכת הזו).


הבעייה במערכות האלקטרוניקה של אליין אף פעם לא היתה איכות עבודה ירודה. הבעייה נמצאת באמינות

אני חייב לשאול, עם כמה מערכות כאלה יש לכם ניסיון באופן אישי?

lior_bar_ami
17-03-2011, 00:59:25
גם למתחיל לא מגיע לקנות זבל, בטח לא שבאותו כסף מקבלים מערכת הרבה, הרבה יותר מוצלחת (BeastX). הוא רצה ייעוץ, נכון? אני מייעץ לו לקנות את הGAUI או להרכיב לבד קומבו. זה הכל. אפילו אליין הבינו שיש בעיה ומוציאים בימים אלה את ה3GX, אז על אחת כמה וכמה לא הייתי קונה 3G שכנראה גם תגיע לסוף החיים שלה מבחינת עדכונים וכו' (לא שאליין חזקים במיוחד בתמיכה במערכת הזו).

+10

עם כל הכבוד לאליין, מע' הפלייברלס שלהם בתצורתה הנוכחית לא מספקת את הסחורה ברמה הגבוהה. לגבי התאמתה למטיס המתחיל - אני תמיד טוען (וזה מוכח) שציוד איכותי מקל על החיים, בעיקר למתחיל שכמות הקשב שלו גם ככה מוגבלת, והוא צריך להתמודד עם תהליך הלמידה של המסוק והטסתו... הורדת הכאב ראש של התמודדות עם מסוק שטס פחות טוב בהכרח מורידה עוד דבר להתמודד איתו, ומפנה קשב להטסה נטו של המסוק ופחות להתמודדות עם בעיות שנובעות מאלקטרוניקה לא איכותית.

שגיא,
אני מודע לסטטוס החדש, אך עדיין אני אשמח להדגים לך מתי שתרצה על כל מע' 3G באשר היא (לא משנה מי כיוון אותה) מס' נקודות תורפה וודאיות של מע' ה 3G - עם USB או לא...

flyinglizard
17-03-2011, 01:02:23
אני חייב לשאול, עם כמה מערכות כאלה יש לכם ניסיון באופן אישי?

סטטיסטיקה. למה, ניסית פעם BeastX? ;)

בכל מקרה, ומה שלא יהיה, ה3GX מגיעה בקרוב מה שכנראה יסיים את חיי ה3G. היית קונה מערכת FBL שלא בטוח שתתמך ותעודכן? כן? אני לא. מילא אם ה3G הייתה זולה במיוחד, אבל היא לא; ובכל מקרה, עד כמה שאני סימפטי כלפי אליין, מול ה550 יש את הX5 FES שמגיע עם ציוד מקורי איכותי ומערכת FBL שנמצאת בטופ, עם תמיכה מצויינת. והמסוק עצמו גם לא רע בכלל... בקיצור, זה מה שאני הייתי קונה. שים לב:

880 דולר:
http://www.flying-hobby.com/shop/trex-550e-3g-combo-carry-bag-shipping-fee-included-p-6813.html

899 דולר:
http://www.flying-hobby.com/shop/gaui-x5-fes-super-combo-use-reward-points-to-get-discount-p-7657.html

שניהם נראים כמו אחלה מסוקים, ואת שניהם הייתי לוקח, אבל הBeastX זה יתרון מהותי, לפי דעתי.

lior_bar_ami
17-03-2011, 01:05:06
+1
אני לא מטיס 3D אגרסיבי ויש לי נסיון טוב עם ה3G גם ב 500 וגם ב550 (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=32322)
גם הסקוקום שלי עושה עבודה טובה אבל לכוונן אותו זו חוויה שקולה לביקור אצל חמותי.

יבוא יום וכלכלית אוכל להחליף ולהתנסות עם אלקטרוניקה אחרת כמו החיה, וי-בר או הליקומנד,
בינתיים הוויכוח לגבי הDX7 כבר לא משעשע כמו ה"דיוני" מוח שחוזרים על עצמם לגבי הפליברלס.

אני מוכן לבצע סקירה בלתי משוחדת והשוואות כל מערכת שהיבואן מסכים להלוות לשבועיים שלושה,
חושבים שהוויכוח יסתיים שם?

לגבי השאלה המקורית,
אני מאוד מרוצה מה550 3G שלי, אני חושב שהיום בהחלט אפשר להתחיל עם פלייברלס אבל לתת למטיס מנוסה לבצע אצ הכיול הראשוני.
המבנה של פלייברלס יותר "נקי" ויכול להוזיל תיקונים כל עוד האלקטרוניקה מוגנת היטב,
התחושה שונה ללא פדלים, סלחנית אבל מדויקת יותר, יציב יותר ומגיב מהר וחזק יותר כך שיש יתרון לכל רמת טיסה.
את החיסרון הגדול יותר קל לתאר באנגלית:
Once you Flybarless you can never go back!

בקיצור, קנית מסוק היא קניה רגשית ולא משנה היצרן והפדלים בסופו של דבר, תקנה ותהיה מאושר.
השבע אגורות שלי

חגי

חגי,
כמו שציינת חוסר הבעיתייות שלך עם ה 3G נובע מסיגנון ההטסה שלך - הסקוקום אכן דורש ממך להכיר מעט יותר את הקרביים שלה, אך היא מספקת את הסחורה טוב יותר.
לגבי החיה (BEASTX/MICROBEAST) ושאר המע' הגרמניות, הביצועים של כולן פחות או יותר שווים ומדהימים באותה הרמה - הכיוונים לא כאלו קשים ואפילו די נעימים, והמחירים הולכים ויורדים כל הזמן...

לגבי הרצון שלך להתנסות - אני אשמח לתת לך מסוק שלי עם BEASTX להטיס ולהרגיש את ביצועי המערכת.

sagi
17-03-2011, 02:53:04
+10
שגיא,
אני מודע לסטטוס החדש, אך עדיין אני אשמח להדגים לך מתי שתרצה על כל מע' 3G באשר היא (לא משנה מי כיוון אותה) מס' נקודות תורפה וודאיות של מע' ה 3G - עם USB או לא...
אני לא אכנס יותר לוויכוח הזה בסופו של דבר
הצרכן הסופי לומד דרך הכיס או דרך הניסיון.
מכיוון שאני נכנס לצד המסחרי שבתחום אשתדל
לא להפוך את זה לקידום אינטרסים.
רק נקודה מאוד חשובה לא לשכוח מאיפה כולם התחילו......
כן 3G לא 3G אני עוד עם פלייבר ומרוצה עד השמים !
שיהיה שבת שלום :rolleyes:

Arman
17-03-2011, 05:54:07
+10

עם כל הכבוד לאליין, מע' הפלייברלס שלהם בתצורתה הנוכחית לא מספקת את הסחורה ברמה הגבוהה. לגבי התאמתה למטיס המתחיל - אני תמיד טוען (וזה מוכח) שציוד איכותי מקל על החיים, בעיקר למתחיל שכמות הקשב שלו גם ככה מוגבלת, והוא צריך להתמודד עם תהליך הלמידה של המסוק והטסתו... הורדת הכאב ראש של התמודדות עם מסוק שטס פחות טוב בהכרח מורידה עוד דבר להתמודד איתו, ומפנה קשב להטסה נטו של המסוק ופחות להתמודדות עם בעיות שנובעות מאלקטרוניקה לא איכותית.

שגיא,
אני מודע לסטטוס החדש, אך עדיין אני אשמח להדגים לך מתי שתרצה על כל מע' 3G באשר היא (לא משנה מי כיוון אותה) מס' נקודות תורפה וודאיות של מע' ה 3G - עם USB או לא...
לא ניסיתי שום מערכת FBL חוץ מ 3G ואני חייב לציין שאני עד כה לא מרגיש שהיא לא מספיק טובה,
אני משוכנה שמערכות BEASTX או VBAR יותר טובות, זה כמו להשוות סובארו עם מרצדס.
האם 3G כל כך גרועה שניתן לקרוא אותה בשם זבל?
אשמח אם תחדד על איזה נקודות תורפה אתה מדבר?
אני שואל את השאלות האלו כדי לדעת האם אני לא סם לב לנקודות תורפה כאלו או אחרות או האם הם לא קיימות אצלי.
חשוב לציין שאני מטיס ברמה ביינונית.

wonderd
17-03-2011, 06:53:43
סטטיסטיקה מר לטאה? - לפי זה אתה נותן המלצות?
עם כל הכבוד לשאר המערכות שבהחלט יכול להיות שיותר טובות - כמו שאני לא קונה מנועים ובקרים של קונטרוניק (כי הם בטוח יתנו לי שקט נפשי ואת היכולת להתרכז בהטסה ולא בדברים אחרים..)
ולא קונה יגואר אלא נוסע בפיג'ו, אין שום סיבה לא להסתפק ב 3G.
איך נאמר את זה בעדינות - לא כולם מטיסים כמו אלון ברק ולכן לא צריכים את המערכת הטובה ביותר.

דרך אגב, יש שמועות על לפחות 2 מערכות וי-באר בארץ שננעלו באמצע טיסה, הן נכונות?
כי אם כן אז (שים לב מר לטאה) לפי הסטטיסטיקה אחוזי הכשל בוי-באר בארץ הוא די גדול :)

lior_bar_ami
17-03-2011, 07:37:22
אני לא אכנס יותר לוויכוח הזה בסופו של דבר
הצרכן הסופי לומד דרך הכיס או דרך הניסיון.
מכיוון שאני נכנס לצד המסחרי שבתחום אשתדל
לא להפוך את זה לקידום אינטרסים.
רק נקודה מאוד חשובה לא לשכוח מאיפה כולם התחילו......
כן 3G לא 3G אני עוד עם פלייבר ומרוצה עד השמים !
שיהיה שבת שלום :rolleyes:

1. מאיפה כולם התחילו? (מעניין לשמוע...)

2. אם אתה עדיין עם פלייבר - על מה מבוססות ההמלצות שנתת?

אחינו כדי להכיר ולהבין את הבעיתיות שב 3G אתה צריך להטיס אחת לאורך תקופה - כשזה יקרה אתה תבין למה אין בכלל בסיס להשוואה בין המערכת הבינונית מינוס של אליין למערכות הקצה הגמניות.

lior_bar_ami
17-03-2011, 07:46:29
לא ניסיתי שום מערכת FBL חוץ מ 3G ואני חייב לציין שאני עד כה לא מרגיש שהיא לא מספיק טובה,
אני משוכנה שמערכות BEASTX או VBAR יותר טובות, זה כמו להשוות סובארו עם מרצדס.
האם 3G כל כך גרועה שניתן לקרוא אותה בשם זבל?
אשמח אם תחדד על איזה נקודות תורפה אתה מדבר?
אני שואל את השאלות האלו כדי לדעת האם אני לא סם לב לנקודות תורפה כאלו או אחרות או האם הם לא קיימות אצלי.
חשוב לציין שאני מטיס ברמה ביינונית.

קונקטורים שיוצאים, סנסורים שמווברצים (ללא הסבה) ומערכות שכושלות לאורך זמן (ראיתי בעיני אחת) הן רק חלק ממנת חלקו של מטיס ה 3G - מה זה אומר על המערכת? תחליט לבד...

לגבי נקודות התורפה - אלו מס' תרגילים שבאופן ודאי המערכת לא מחזיקה בהם או שע"מ לשמור אתה טס במצב של הגבר יתר (האנטינג), התרגילים הם במהירות גבוהה ולרוב כאשר הזנב מוביל.

lior_bar_ami
17-03-2011, 07:52:09
היתי שמח אילו יכולתם לעזור לי להחליט מה הפלוסים ומה המינוסים ואפילו על מה אתם היתם הולכים תודה לעוזרים.

יש לך הודעה פרטית... ;)

sagi
17-03-2011, 08:30:14
1. מאיפה כולם התחילו? (מעניין לשמוע...)
שומר על זכות השתיקה
2. אם אתה עדיין עם פלייבר - על מה מבוססות ההמלצות שנתת?
שלא תגיד אח"כ שזה לא ברמה האישית

אחינו כדי להכיר ולהבין את הבעיתיות שב 3G אתה צריך להטיס אחת לאורך תקופה - כשזה יקרה אתה תבין למה אין בכלל בסיס להשוואה בין המערכת הבינונית מינוס של אליין למערכות הקצה הגמניות.
ליאור הכי חשוב בהצלחה !
וכל מילה נוספת מיותרת...

ziki
17-03-2011, 08:41:20
לא ניסיתי שום מערכת FBL חוץ מ 3G ואני חייב לציין שאני עד כה לא מרגיש שהיא לא מספיק טובה,
אני משוכנה שמערכות BEASTX או VBAR יותר טובות, זה כמו להשוות סובארו עם מרצדס.
האם 3G כל כך גרועה שניתן לקרוא אותה בשם זבל?
אשמח אם תחדד על איזה נקודות תורפה אתה מדבר?
אני שואל את השאלות האלו כדי לדעת האם אני לא סם לב לנקודות תורפה כאלו או אחרות או האם הם לא קיימות אצלי.
חשוב לציין שאני מטיס ברמה ביינונית.

נתחיל (ולא צריך להיות מטיס 3D עם תואר ראשון להרגיש ולהבין את זה):
1.ב 3G אתה לוקח סוג של הימור, המערכות אינן שוות בין אחת לשנייה, יש כאלו שקל לכוון ויש כאלו שמשום מה דורשות יותר תשומת לב ובעייתיות בהבאתן לכיול מושלם כאילו שהרגישות שונה בינהם.
2.כל עניין פתיחת המערכת והציפויים הסיליקוניים בתוך הסנסורים נחמד אבל באמת שלא רציני ומשדר חוסר אמינות, לטעמי אם לא קנית ובכל זאת אתה רוצה אליין כשרואים בעיה כזו פשוט כדאי לחכות בקנייה למוצר "בשל" יותר.
3.אפשריות כיוון מאד מוגבלות וחוסר גמישות בכיוון הרגישות,העלת טיפה רגישות והכל יוצא מכיוון, כשמטיסים עם מערכת טובה מבינים על מה מדובר.
4.חוסר אינטגרציה מלאה בין שלושת הצירים באופן מאד מורגש (בין הזנב לקולקטיב).
5.איננה ניתנת להתאמה מלאה עבור כל מסוק, המערכת מגיבה שונה על גדלים שונים של כלים בגלל חוסר הגמישות.

לא כל הנ"ל חשוב לכל מטיס אבל מה שבטוח זה דבר אחד, מערכת איכותית תיתן לך בשורה התחתונה אפשרות להנות הרבה יותר מההטסה עצמה לאחר השלמת הסטאפ עם פחות צורך להתעסק עם כיוונים לעיתים דחופות, אמינות גבוהה יותר וכל זאת למרות הגמישות שיש במערכות היקרות שלעיתים מרתיעות מטיסים מלהתקרב אליהם ושלא בצדק.
וכמו תמיד, על איכות משלמים.

Hagay
17-03-2011, 09:38:29
חגי,
כמו שציינת חוסר הבעיתייות שלך עם ה 3G נובע מסיגנון ההטסה שלך - הסקוקום אכן דורש ממך להכיר מעט יותר את הקרביים שלה, אך היא מספקת את הסחורה טוב יותר.
לגבי החיה (BEASTX/MICROBEAST) ושאר המע' הגרמניות, הביצועים של כולן פחות או יותר שווים ומדהימים באותה הרמה - הכיוונים לא כאלו קשים ואפילו די נעימים, והמחירים הולכים ויורדים כל הזמן...

לגבי הרצון שלך להתנסות - אני אשמח לתת לך מסוק שלי עם BEASTX להטיס ולהרגיש את ביצועי המערכת.

תודה ליאור, אני משתדל לשנות גורם אחד ע"מ לסנטז את ההבדלים בין המערכות כלומר אותו מסוק FBL אחר.
בסוף תמיד נופל לידי איזה רכיב לתקופה מוגבלת וכך יש לי יכולת להתנסות גם בהתקנה ובתכנות.

חברה, תחזרו לפרופורציות.
בין ג'יירו זול מהסיני לבין הספרטן הקטן כל מטיס גם בטיסות הראשונות יבחין בהבדל (אני חושב שצריך להוציא את הג'ירו הזול מחוץ לחוק),
בין ה401 ל760 של ספרטן הרוב לא יבדילו וגם לא בטוח שהם צריכים.
אני גם חושב שהרוב לא ידע למה היה חשוב לי בזמנו לשנות ערכים דרך המחשב בספרטן ועל איזה "תחושה טובה" יותר אני מדבר.
הג'יירו 780 של אליין באמת מעצבן אותי בטיסה, הוא יותר גרוע מה750 שלא אהבתי אבל עדיין אני מסתדר איתו על ה250 ולא רואה צורך להוציא מעל 100$ לג'יירו חדש.
ה 3G הוא הבסיס הזול וה"מספיק טוב", אני מעדיף את הגרמנים ושאר הפטריות האכותיות כמובן אבל ה3G הוא לדעתי מספיק למטיסי סוף השבוע בכדי להכנס לעולם הFBL.

הFBL כבר מזמן לא בגדר באז או טרנד חדש של טריני וסוזנה והמחירים בירידה לצד שיפורים מדהימים בביצועים, אפשר להתחיל ב3G, לחסוך את קנית הראש בנפרד ולעבור בעוד כמה חודשים למערכת הכוללת חיישני תאוצה.

יותר חשוב, נכון שזה מעצבן לתרגם לעברית את כל המושגים האלה.

flyinglizard
17-03-2011, 10:59:10
סטטיסטיקה מר לטאה? - לפי זה אתה נותן המלצות?


כמובן. רק טיפש יתעלם מסטטיסטיקה. נסיון של מטיס בודד כזה או אחר הוא חסר משמעות.



עם כל הכבוד לשאר המערכות שבהחלט יכול להיות שיותר טובות - כמו שאני לא קונה מנועים ובקרים של קונטרוניק (כי הם בטוח יתנו לי שקט נפשי ואת היכולת להתרכז בהטסה ולא בדברים אחרים..)


אז אני כן קונה בקר של קונטרוניק, נגיד, ולא Castle, בדיוק בגלל אותה סטטיסטיקה.
רק שבמקרה הזה, BeastX עולה פחות מ3G, והX5 FES עולה כמו הטירקס 550. אז באמת שההמלצה על הBeastX היא דבר לגיטימי במקרה כזה, נכון? כלומר, איזו סיבה יש לקנות 3G שהיא מערכת עם בעיות, תמיכה חלקית מאוד מצד אליין, ביצועים פושרים והכי גרוע - מגיעה לסוף החיים שלה בקרוב, מה שאומר שהיא גם לא תשתפר? אתה יודע? אני לא.



דרך אגב, יש שמועות על לפחות 2 מערכות וי-באר בארץ שננעלו באמצע טיסה, הן נכונות?
כי אם כן אז (שים לב מר לטאה) לפי הסטטיסטיקה אחוזי הכשל בוי-באר בארץ הוא די גדול :)

אין לי מושג, ובכל מקרה לא המלצתי על vbar :)

ziki
17-03-2011, 11:30:53
דרך אגב, יש שמועות על לפחות 2 מערכות וי-באר בארץ שננעלו באמצע טיסה, הן נכונות?
כי אם כן אז (שים לב מר לטאה) לפי הסטטיסטיקה אחוזי הכשל בוי-באר בארץ הוא די גדול :)

אני דווקא כן המלצתי
זה מעניין מאד, למי זה קרה ואיך בדיוק?

guyro
17-03-2011, 11:50:21
איזה יופי של שרשור....:D

פותח השרשור ( שרק לפני כמה ימים שקל מסוק אחר וגם בשרשור ההוא נהיה ויכוח...) שאל שאלה פשוטה: טירקס 550 פלייבר או 550 פלייברלס ?

תשובה: פלייברלס ! , זה כבר ההווה, חבל שבעוד כמה זמן תרצה להחליף ותתחרט למה לא קנית.

יש מספיק שירשורים מה היתרונות והחסרונות בין פלייבר ופלייברלס ללא קשר לסוג המסוק.

Arman
17-03-2011, 12:10:40
איזה יופי של שרשור....:D

פותח השרשור ( שרק לפני כמה ימים שקל מסוק אחר וגם בשרשור ההוא נהיה ויכוח...) שאל שאלה פשוטה: טירקס 550 פלייבר או 550 פלייברלס ?

תשובה: פלייברלס ! , זה כבר ההווה, חבל שבעוד כמה זמן תרצה להחליף ותתחרט למה לא קנית.

יש מספיק שירשורים מה היתרונות והחסרונות בין פלייבר ופלייברלס ללא קשר לסוג המסוק.

1+

johnny_black
17-03-2011, 12:17:40
נראה שהשרשורים כאן הופכים לקרבות בין מטיסים ברמת המאסטרס.
בואו נשאיר גם טעם טוב לאנשים שרוצים לטעום מהתחביב או לנגוס בקצב שלהם ושל הכיס שלהם.
מתחיל להרגיש בויכוחים שלכם שאתם יותר סוחרים מאשר אוהבים באמת את התחביב. אני מציע לנשום ולחייך כי בסך הכל כולם כאן לאותה מטרה , להנות.

kal1311
17-03-2011, 12:56:51
אני חושב שפותח השרשור יעבור לסירות מפרש אחרי כל מה שנאמר כאן:D

ziki
17-03-2011, 13:00:58
אני חושב שפותח השרשור יעבור לסירות מפרש אחרי כל מה שנאמר כאן:D

אבל אז הוא ייתקל בשאלה של הסירה עם המאוורר ויפתח ויכוח חדש.
שיעבור לאסוף בולים הכי בטוח והכי שקט.

ohadsh
17-03-2011, 15:21:25
אז אחריי כל השיחות אני האמת עדיין מיתלבט... חלק אומרים שכן 3g וחלק לא ...
ואלה באמת שאני בבעיה ...

ziki
17-03-2011, 15:28:12
אז אחריי כל השיחות אני האמת עדיין מיתלבט... חלק אומרים שכן 3g וחלק לא ...
ואלה באמת שאני בבעיה ...

לך על אייפון 4

wind556
17-03-2011, 16:49:57
אז אחריי כל השיחות אני האמת עדיין מיתלבט... חלק אומרים שכן 3g וחלק לא ...
ואלה באמת שאני בבעיה ...




ואתה עוד מתלבט????
אתה רואה שיש וויכוח ולמעשה אף אחד לא טען בוויכוח הזה שה 3G יותר טוב ממערכת אחרת, לכל היותר המצדדים טענו שאפשר להסתפק בזה. זה טיעון די חלש בעד.
לעומת זאת כולם ללא יוצא מין הכלל מסכימים שה"חיה" הרבה יותר טוב, ובמקרה גם לא עולה יותר, אז איפה ההתלבטות?
חשוב לדעת לקרוא, אבל חשוב פי כמה לדעת לקרוא בין השורות ולהבין.


ולמי שלא אוהב וויכוחים כאלה, התוצאה הסופית היא הפריה הדדית והעשרת הידע של כולם, במיוחד אם מניחים את האגו בצד.
אם היו מסתפקים כאן בתשובה נוסח כן או לא, לא היה צריך את הפורום, היה מספיק להטיל מטבע ;)



ולסיכום, אם אתה רוצה רק טי רקס אז ככה:
אם תעדיף FBL- תחליף את ה3G במערכת אחרת
אם תעדיף פליי בר, תחליף את הג'יירו לספרטן או ג'יירו אחר ברמה הזאת.
אם זה היה עבורי, הייתי מחליף גם את הסרוואים (למדתי שאי אפשר לבטוח בהם)
בשני המקרים יש לך הוצאה נוספת לא מבוטלת שלדעתי האישית אי אפשר להתחמק ממנה
זאת הסיבה שהציעו לך כאן את הX5 .
מסוק ברמה גבוהה מאד, והמערכת שבאה איתו מושלמת מכל הבחינות

lior_bar_ami
17-03-2011, 16:59:20
ואתה עוד מתלבט????
אתה רואה שיש וויכוח ולמעשה אף אחד לא טען בוויכוח הזה שה 3G יותר טוב ממערכת אחרת, לכל היותר המצדדים טענו שאפשר להסתפק בזה. זה טיעון די חלש בעד.
לעומת זאת כולם ללא יוצא מין הכלל מסכימים שה"חיה" הרבה יותר טוב, ובמקרה גם לא עולה יותר, אז איפה ההתלבטות?
חשוב לדעת לקרוא, אבל חשוב פי כמה לדעת לקרוא בין השורות ולהבין.


ולמי שלא אוהב וויכוחים כאלה, התוצאה הסופית היא הפריה הדדית והעשרת הידע של כולם, במיוחד אם מניחים את האגו בצד.
אם היו מסתפקים כאן בתשובה נוסח כן או לא, לא היה צריך את הפורום, היה מספיק להטיל מטבע ;)



ולסיכום, אם אתה רוצה רק טי רקס אז ככה:
אם תעדיף FBL- תחליף את ה3G במערכת אחרת
אם תעדיף פליי בר, תחליף את הג'יירו לספרטן או ג'יירו אחר ברמה הזאת.
אם זה היה עבורי, הייתי מחליף גם את הסרוואים (למדתי שאי אפשר לבטוח בהם)
בשני המקרים יש לך הוצאה נוספת לא מבוטלת שלדעתי האישית אי אפשר להתחמק ממנה
זאת הסיבה שהציעו לך כאן את הX5 .
מסוק ברמה גבוהה מאד, והמערכת שבאה איתו מושלמת מכל הבחינות

למרות שזה נדיר לשמוע את צמד המילים האלו בפורום - אני אסתכן:

אני מסכים

האמת - עם כל מילה שכתבת כאן.

wonderd
17-03-2011, 17:28:12
..אם זה היה עבורי, הייתי מחליף גם את הסרוואים (למדתי שאי אפשר לבטוח בהם)


אני מסכים איתך בחלק מהדברים, בזה לא - איך הגעת למסקנה שאי אפשר לבטוח בסרוואים? - אני דווקא מאוד מרוצה מהם, באילו מסוקים היתה לך בעיה איתם?

wind556
17-03-2011, 18:11:13
אני מסכים איתך בחלק מהדברים, בזה לא - איך הגעת למסקנה שאי אפשר לבטוח בסרוואים? - אני דווקא מאוד מרוצה מהם, באילו מסוקים היתה לך בעיה איתם?


בטי רקס 450 פרו כמובן.
ולא רק אצלי , ראיתי יותר מדי מקרים שהסרוואים של אליין כשלו, ויותר מקרים שהג'יירו כשל.
והמערכת 3G מבוססת על הג'יירו 780, שאמנם עובד מצויין, אבל רק כשמתחשק לו

johnny_black
17-03-2011, 18:24:34
אני מציע שכל מי שמעלה טענה שמכילה בתוכה ״שמעתי,היה לי בן דוד , אח של דודה של האח הגדול ״ועוד מניין טיעונים של ילדים בכיתה ב׳ שרבים אבא של מי יותר גבוה, יגבה את מוצא פיו עם קישור לסרטון שמוכיח את הטענה.
כל יום אנשים משנים את דעותיהם כמו גרביים , אז לפני שהפורום הזה מוזיל את ערכו תנו לנו הוכחה שמגבה את טענותיכם כי אתם לפעמים חופרים מעבר לנקודת היעד והרוב חופרים מידי
אז יאללה תעברו למפרשיות אתם עושים מספיק רוח כדי להינות מהתחום;)

TooLy
17-03-2011, 18:49:33
סיכום פרטי , וקצר , כמי שהתנסו בפועל בהתקנה , כיוון , הטסה ופיתרון בעיות עם מערכת סקוקום 2 צירים , וה-וי.באר של מיקדו :
הסקוקום-טובה מאוד , עם מאפייני טיסה טובים ואפשרויות כיוון רבות של פרמטרים שונים להתאמה אישית . ( מדובר על המערכת 2- צירים ).
הוחלפה ע"י מערכת ה-3 צירים ועד כמה שאני מבין תותי משתמש בה , ומעניין לשמוע את דעתו.
הוי באר של מיקדו:
מערכת מדהימה בכל קנה מידה , עם מאפייני טיסה מעולים , אינטגרציה מלאה בין שלושת הצירים , ואפשרויות כיוון רבות , להתאמה קלה ואופטימלית לכל סיגנון הטסה.
גירסה-5 מפשטת ומקלה על ההתקנה והכיוונים , וכן מתאפיינת בכמה מאפיניי טיסה משופרים לעומת גירסה-4 . שהייתה מעולה בפניי עצמה.
התנסינו בה על ה-600 החשמלי , ה-700 נייטרו וכן על הריג'יד האגדתי.
פשוט מערכת מדהימה.
g3 של אליין : התנסות רק בהטסה , רועי לא ממש התלהב ממנה.
הטוטל.ג'י של cy :
מערכת מעולה שמשתמשים בה חן צרפתי וכן נדב ברק , שמדווח על התקנה פשוטה , ונותנת תוצאות מעולות בכל מה שקשור למאפייני הטיסה.
לכל אחת מהן תג המחיר שלהן , וכל אחד יבחר בהתאם להבנתו , אפשרויותיו , וכן על סמך המלצות של מי שהתנסה בהן בפועל !
לא הייתי ממהר לפסול על הסף את המערכת של אליין.
זו מערכת סבירה , עם מחיר דיי שפוי , שנותנת תוצאות דיי טובות לנישה די גדולה של מטיסים בחו"ל ובארץ.
ו...כן ..אני ורועי היינו אישית נוכחים ושותפים לשניי מיקרים שבהן כשלה באויר ( בטיסת המיבחן )מערכת של מיקדו , ורק בזכות כישוריי טיסה מעולים של המטיס נמנע נזק גדול לכלי.
הבחירה שלי ?
וי.באר של מיקדו או הטוטל.ג'י של -cy.
עוזי

wonderd
17-03-2011, 18:55:30
בטי רקס 450 פרו כמובן.
ולא רק אצלי , ראיתי יותר מדי מקרים שהסרוואים של אליין כשלו, ויותר מקרים שהג'יירו כשל.
והמערכת 3G מבוססת על הג'יירו 780, שאמנם עובד מצויין, אבל רק כשמתחשק לו

לא ידעתי שבטירקס 450 פרו יש DS610, תודה על המידע..
לגבי ה 780, אני מסכים איתך, לא אוהב אותו בכלל.

wonderd
17-03-2011, 18:56:37
סיכום פרטי , וקצר , כמי שהתנסו בפועל בהתקנה , כיוון , הטסה ופיתרון בעיות עם מערכת סקוקום 2 צירים , וה-וי.באר של מיקדו :
הסקוקום-טובה מאוד , עם מאפייני טיסה טובים ואפשרויות כיוון רבות של פרמטרים שונים להתאמה אישית . ( מדובר על המערכת 2- צירים ).
הוחלפה ע"י מערכת ה-3 צירים ועד כמה שאני מבין תותי משתמש בה , ומעניין לשמוע את דעתו.
הוי באר של מיקדו:
מערכת מדהימה בכל קנה מידה , עם מאפייני טיסה מעולים , אינטגרציה מלאה בין שלושת הצירים , ואפשרויות כיוון רבות , להתאמה קלה ואופטימלית לכל סיגנון הטסה.
גירסה-5 מפשטת ומקלה על ההתקנה והכיוונים , וכן מתאפיינת בכמה מאפיניי טיסה משופרים לעומת גירסה-4 . שהייתה מעולה בפניי עצמה.
התנסינו בה על ה-600 החשמלי , ה-700 נייטרו וכן על הריג'יד האגדתי.
פשוט מערכת מדהימה.
g3 של אליין : התנסות רק בהטסה , רועי לא ממש התלהב ממנה.
הטוטל.ג'י של cy :
מערכת מעולה שמשתמשים בה חן צרפתי וכן נדב ברק , שמדווח על התקנה פשוטה , ונותנת תוצאות מעולות בכל מה שקשור למאפייני הטיסה.
לכל אחת מהן תג המחיר שלהן , וכל אחד יבחר בהתאם להבנתו , אפשרויותיו , וכן על סמך המלצות של מי שהתנסה בהן בפועל !
לא הייתי ממהר לפסול על הסף את המערכת של אליין.
זו מערכת סבירה , עם מחיר דיי שפוי , שנותנת תוצאות דיי טובות לנישה די גדולה של מטיסים בחו"ל ובארץ.
ו...כן ..אני ורועי היינו אישית נוכחים ושותפים לשניי מיקרים שבהן כשלה באויר ( בטיסת המיבחן )מערכת של מיקדו , ורק בזכות כישוריי טיסה מעולים של המטיס נמנע נזק גדול לכלי.
הבחירה שלי ?
וי.באר של מיקדו או הטוטל.ג'י של -cy.
עוזי

תודה רבה, סוף סוף דעה אמיתית ומנומקת.

ziki
17-03-2011, 20:21:25
ו...כן ..אני ורועי היינו אישית נוכחים ושותפים לשניי מיקרים שבהן כשלה באויר (בטיסת המיבחן )מערכת של מיקדו , ורק בזכות כישוריי טיסה מעולים של המטיס נמנע נזק גדול לכלי.


עוזי
מעניין, אפשר פרטים בבקשה ?

TooLy
17-03-2011, 20:34:23
כן...בבקשה..
במיקרה הראשון מדובר ב700 נייטרו , לא שלנו שהיינו שותפים להתקנה ולכיוון המערכת , ובאחת ההקפות הראשונות לאחר הטרים-פלייט כשל הסנסור במישור ה-elevator ...הנחיתה היתה מושלמת , עם נזק מיזערי לחופה.
מסתבר שהסנסור היה דפוק !
במיקרה השני , ב-700 שלנו , כשל הסנסור בציר הזנב והמסוק נכנס לסיבסוב פתאומי ומהיר.
גם כאן , מסתבר שהסנסור היה דפוק , אולם רועי הנחית את הכלי ללא יצוב לזנב , עם נזק מזערי !
כמו כן , התנסנו , במסוקים לא שלנו , עם סידרה דפוקה של וי.באר שהכשל בא לידי ביטוי ביחידה הבסיסית.
המערכת סבלה מויברציות קשות כל זמן שהמנוע פעל , ולא עזר כלום , לא החלפת אין ספור סוגים שונים של פדים , ולא החלפת סנסור.
עם החלפת היחידה הבסיסית , הבעייה נעלמה.
אולי ישתמע מדבריי שהמערכת לא אמינה , אולם אני מניח שמדובר בכשלים נקודתיים , שיכולים לאפיין כל מוצר.
בסך הכל , כפי שאתה יודע , מדובר באחת מהמערכות היותר אמינות והמדהימות שקימות בשוק.
לא שלא רעדו לנו ה... בהטסות הראשונות לאחר החלפת המערכת , אבל בסופו של יום מסתבר שמדובר באחת מהמערכות היותר רציניות שקימות בשוק.
התמיכה של מיקאדו הייתה קצת בעייתית בהתחלה מבחינתי , אולם נוצר קשר יפה ביניינו לבין בעליי החברה , וזכינו ליחס מעולה , ושרות מדהים.
עוזי

ziki
18-03-2011, 09:15:03
נציין רק שמדובר במקרים שקרו לפני כשנה וחצי ועם גרסאות ישנות של המערכת.
גם אם אתה לא זקוק לשלל הפונקציות שהמערכת מציעה ומבלי לעמוד על היתרון שציינת באיכותה יש הבדל גדול בין רכישת מערכת "בשלה" שכבר הופקו בה לקחים ועברה מספר גילגולים לבין מערכת חדשה בגרסתה הראשונה.

ohadsh
18-03-2011, 10:16:39
אז התשובה לשאלה שלי היא שב550 אליין לא מומץ 3g אלה פלייבר רגיל .
תתקנו אותי עם אני טועה בבקשה...
המון תודה לכולם על הזמן...
ממש תענוג . :)

wind556
18-03-2011, 11:00:39
אז התשובה לשאלה שלי היא שב550 אליין לא מומץ 3g אלה פלייבר רגיל .
תתקנו אותי עם אני טועה בבקשה...
המון תודה לכולם על הזמן...
ממש תענוג . :)



נראה לי שאתה זקוק הרבה לפני מסוק בקורס בהבנת הנקרא......
זה כמו שתגיד: "לא בריא לעשן, עדיף להטיס עם חולצה לבנה"

ohadsh
18-03-2011, 13:03:50
אדון עודדי אני גם מעשן וגם מטיס בחולצה שחורה .
שוב אני אומר לגביי ה550 אליין בלבד בלי קשר למסוקים אחרים 3g או פלייבר?
זה מה שאני רוצה לדעת.
שוב תודה :)

ערן חביב
18-03-2011, 13:28:15
בתור אחד שגם חושב על רכישת מסוק חשמלי בגודל 550-600 (כנראה פלייברלס).

איך שאני רואה את הדברים. אם שתי האופציות היחידות שאתה שוקל הם רקס 550 3G או רגיל אז עדיף 3G כי פלייברלס עדיף על פלייבר מבחינות רבות.
אם אתה מוכן לשקול אפשרויות נוספות אז ללא ספק האופציה הכי מענינת ומשתלמת בשוק כרגע בגודל הזה זה הקומבו של הGaui X5 פלייברלס עם כל האלקטרוניקה.

wind556
18-03-2011, 14:02:36
אדון עודדי אני גם מעשן וגם מטיס בחולצה שחורה .
שוב אני אומר לגביי ה550 אליין בלבד בלי קשר למסוקים אחרים 3g או פלייבר?
זה מה שאני רוצה לדעת.
שוב תודה :)



לא G3 ולא פליי בר
אני חושב שקיבלת תשובות שיותר מפורטות ומדוייקות מהן לא קיים.

lior_bar_ami
18-03-2011, 17:54:31
לא G3 ולא פליי בר


+1
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif

RonTo
18-03-2011, 20:15:14
+1
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif

לאחרונה אתה ועודד מסכימים יותר מדי... אני מתחיל לדאוג לשניכם;)

wonderd
18-03-2011, 21:59:23
דווקא הרגע חזרתי מטסט פלייט עם 550, (כן, אני מודע לשעה:rolleyes: ), פלייבר רגיל.
המסוק בשפה פשוטה פשוט חיה רעה עם ים של כח, והכל בסטאפ מקורי לחלוטין, אפילו עם ג'יירו 780.

אני ממליץ עליו בלב שלם. עם פלייבר או בלי, עניין של העדפה לדעתי, כל המקצוענים למיניהם שוכחים שעבור רוב האנשים מדובר בתחביב ולא במקצוע ולכן גם אם יש טוב יותר - זה לא סיבה לקנות, בעיקר אם הקיים בהחלט מספק ואפילו הרבה מעבר לכך.

wind556
18-03-2011, 22:29:30
לאחרונה אתה ועודד מסכימים יותר מדי... אני מתחיל לדאוג לשניכם;)





רון, עוד טענה אחת ושנינו נסכים גם איתך...
ראה הוזהרת :D

ניסן וצחי
20-03-2011, 10:57:00
בלי קשר לפלייברלס, בואו תסבירו לי מה הבעיה בג'ירו 780? אחלה ג'ירו עשה את העבודה יופי,
ומאוד קל לכיוון!!
צחי

johnny_black
20-03-2011, 11:13:58
מישהו ישים סוף לשרשור הזה???

wind556
20-03-2011, 12:52:31
בלי קשר לפלייברלס, בואו תסבירו לי מה הבעיה בג'ירו 780? אחלה ג'ירו עשה את העבודה יופי,
ומאוד קל לכיוון!!
צחי


אסביר לך
כבעליו של ג'יירו כזה, וגם של 750 גם כמי שהרכיב עשרות מסוקים עם ג'יירו כזה, הוא עובד מצויין, עושה את העבודה ומאד קל לכיוון
עד כאן כף הזכות

לכף החובה , הג'יירו הזה לא אמין, הוא עובד רק כשבא לו, ומדי פעם, באחוזי הסתברות גבוהים יחסית, הוא בועט ועושה מה שמתחשק לו, גם אם מה שמתחשק לו זה לישון ;)

זה אומר שעד שזה לא יקרה לך, אתה תטיס ותהנה, אבל אם זה כן יקרה לך, ותרסק את מסוק המחמד שלך בגלל זה, האהבה שלך אליו תסתיים , וגם אם תשתמש בו אתה תטיס בתחושה לא טובה.
אגב, את זה כבר כתבתי כאן עשרות פעמים, איש מהחסידים של הג'יירו הנ"ל לא מפנים, והסטטיסטיקה האישית שלי רחבה ביותר (עשרות מסוקים עם ג'יירו כזה)

ניסן וצחי
20-03-2011, 14:46:10
אסביר לך
כבעליו של ג'יירו כזה, וגם של 750 גם כמי שהרכיב עשרות מסוקים עם ג'יירו כזה, הוא עובד מצויין, עושה את העבודה ומאד קל לכיוון
עד כאן כף הזכות

לכף החובה , הג'יירו הזה לא אמין, הוא עובד רק כשבא לו, ומדי פעם, באחוזי הסתברות גבוהים יחסית, הוא בועט ועושה מה שמתחשק לו, גם אם מה שמתחשק לו זה לישון ;)

זה אומר שעד שזה לא יקרה לך, אתה תטיס ותהנה, אבל אם זה כן יקרה לך, ותרסק את מסוק המחמד שלך בגלל זה, האהבה שלך אליו תסתיים , וגם אם תשתמש בו אתה תטיס בתחושה לא טובה.
אגב, את זה כבר כתבתי כאן עשרות פעמים, איש מהחסידים של הג'יירו הנ"ל לא מפנים, והסטטיסטיקה האישית שלי רחבה ביותר (עשרות מסוקים עם ג'יירו כזה)

דבר ראשון אני לא חייב לקרא את כל 7000 ומשהו ההודעות שלך...
דבר שני אני לא מהחסידים של הג'יירו הזה.
דבר שלישי, אני לא נתקלתי בבעיות עם הג'יירו הזה ולכן אני חושב שהוא מוצלח. אני לא יודע מאיפה אתה שואב את את המידע שהסטטיסטיקה שלך רחבה יותר משלי מבלי להכיר אותי, אבל שיהיה...
צחי.

wind556
20-03-2011, 16:11:44
דבר ראשון אני לא חייב לקרא את כל 7000 ומשהו ההודעות שלך...
דבר שני אני לא מהחסידים של הג'יירו הזה.
דבר שלישי, אני לא נתקלתי בבעיות עם הג'יירו הזה ולכן אני חושב שהוא מוצלח. אני לא יודע מאיפה אתה שואב את את המידע שהסטטיסטיקה שלך רחבה יותר משלי מבלי להכיר אותי, אבל שיהיה...
צחי.




לא אמרתי שום דבר שקשור לסטטיסטיקה שלך, דיברתי רק על שלי

wonderd
20-03-2011, 17:34:03
אני יכול להעיד על הג'יירו הזה (למרות שלא על זה נפתח השירשור!) שאם בפעם הראשונה מצליחים לכוון אותו כמו שצריך - הוא מצויין, אבל אם מתחילה בעיית נידנוד של הזנב - מאוד קשה להיפטר ממנה, אני החלפתי ג'יירו ב 700 שלי לא מזמן בגלל זה, מצד שני התקנתי אתמול ב 550 את ה 780 והכל יושב וטס פיקס.
לגבי בעיית האמינות שעודד הזכיר - לא מכיר אותה ולא שמעתי על דבר כזה אצל אף אחד מלבד עודד, באף פורום. מעולם לא שמעתי או נתקלתי בדיווחים על הג'יירו הזה של בעיות אמינות ביחס גדול יותר מג'יירואים אחרים. כמובן שאני לא בניתי מאות מסוקים כמו עודד..והתחלתי להטיס רק לפני כשנה וחצי, אבל אני משתתף פעיל בפורומים שונים גם בחו"ל ולא שמעתי שם על בעיות אמינות.

bartovmoti
20-03-2011, 22:07:58
מעניין שזה לא הויכוח הראשון שמתנהל לגבי האיכות/תפקוד של הג'ירו הזה בפורום הזה..
כנראה שיש דברים בגו..
לי אישית יש נסיון לא טוב עם הגירו הזה בכמה מסוקים מ 450 ועד 600.

לא שמעתי שמתווכחים ככה על ספרטן או מיני-ג'י או אפילו 401 הישן והטוב..
אבל המחיר הו הו.. כנראה רק בגלל שכתוב על זה אליין.

wonderd
20-03-2011, 22:46:34
מעניין שהדיון עבר להיות על ג'יירו אליין ולא על השאלה ששאל פותח השירשור..

RonTo
21-03-2011, 07:09:33
מעניין שהדיון עבר להיות על ג'יירו אליין ולא על השאלה ששאל פותח השירשור..

אלעד, אני מתפלא עליך.
מתי לאחרונה ראית שרשור שמסתיים בנושא בו התחיל?