צפייה בגרסה מלאה : שאלה מנועי 4 פעימות 91 מה עדיף?
miki46
20-03-2011, 21:40:08
אני מיתלבט מה ליקנות טנדר טייגר,או asp,לטיסן אקסטרה 300s של סיגוול
(כמה שפחות התעסקות יותר טוב)חדש בתחום..
תודה מיקי:)
flatspin
20-03-2011, 21:47:19
ישנו ביטוי הולם לדילמה שלפניך, והוא: "זה טריפה וזה נבלה".
אם אתה מבקש מנוע שכמעט ולא יחייב התעסקות, .O.S הוא המנוע המתאים. מנוע אמין לאורך ימים.
אם נכנס שיקול מחיר, זה כבר סיפור אחר.
יוחאי ב
20-03-2011, 21:56:07
לא משנה בכלל איזה מנוע תבחר לקנות, העיקר שיהיה רשום עליו o.s...........:)
דניאל דקל
21-03-2011, 07:52:59
עוד יתרון ב OS זה חלקי חילוף זמינים
לפני כשבועיים נשבר לי הטלטל ב SAITO 72, ואני עדיין מחכה שיחזור למלאי בסוף אפריל !!!
חבל שלא הקשבתי למוכר כשהציע לי OS 82
:mad:
אחרי הצונמי לא בטוח שה OS ימשיך להיות כזה זמין בחלקים :)
מנוע ASP שליש במחיר מ O.S וכל עוד לא נידרש ביצועי 3D מספיק בהחלט - יש לו גם חלקים בסיני
למרות שבמחיר שלו מי צריך חלקים ? מזמינים חדש .:D
miki46
21-03-2011, 20:36:12
תודה על העצות,אבל המטרה היא גם 3d ולפי הפורומים בחו"ל אין איתו שום בעיה ואפילו המלצות לרוב
אני מיכוון לasp
Asaf197seven
21-03-2011, 20:52:15
asp הוא קלון של OS לרוב מוחלט הם עובדים מצויין- ואני מתכוון לארבע פעימות בלבד-וצורכים רק שליש כמות דלק--לי יש מנוע כזה אבל 61 ארבע פעיצות- ועם מיכל של 300 אני מחזיק כמעט חצי שעה שגם זה כמעט ונהיה למיותר- גם עובדים עם דלק זול של 10 אחוז שתי פעימות- או 15 ארבע פעיצות--אוכלים הכל--משתלם הרבה יותר--או אס יקר כי הוא רק מותג--עדיף רק אם אין כאן עניין של כסף........
DarZeelon
26-03-2011, 17:16:10
asp הוא 'תואם' של OS לרוב מוחלט הם עובדים מצויין- ואני מתכוון לארבע פעימות בלבד-וצורכים רק שליש כמות דלק--לי יש מנוע כזה אבל 61 ארבע פעימות- ועם מיכל של 300 אני מחזיק כמעט חצי שעה שגם זה כמעט ונהיה למיותר- גם עובדים עם דלק זול של 10 אחוז שתי פעימות- או 15 ארבע פעימות--אוכלים הכל--משתלם הרבה יותר--או אס יקר כי הוא רק מותג--עדיף רק אם אין כאן עניין של כסף........
לא מדויק, אסף.
מנועי ארבע-פעימות יעילים יותר בצריכת-הדלק הסגוּלית שלהם; כלומר בכמות הדלק שהם צורכים לכל יחידת הספק שהם מפתחים - אבל לא בשיעור כה ניכר, כמשתמע מהודעתך.
בגדול, מנוע שתי-פעימות פשוט (כל מנועינו הינם כאלה), צורך בין 30% לבין 50% יותר דלק שווה-ניטרו, לכל כוח-סוס (או קילוואט), ביחס למנוע ארבע-פעימות - לא פי שלושה.
מה זה 'פעיצות'??
Asaf197seven
26-03-2011, 17:20:34
פעיצות הכוונה לפעימות--ברחו לי אותיות קצת דיקלסט אין מה לעשות...
יש לי טיסן עם מנןע איי אס פי 4 פעימות--ואני מסוגל להחזיק אותו באוויר עם מיכל של 300 כמעט חצי שעה--והביצוים שלו מעולים-הוא מהיר וחזק שלא לחשוב שהחיסכון בא על חשבון כוח מומנט......
DarZeelon
26-03-2011, 17:57:31
אסף,
לי יש טיסן שהיה ממונע באמצעות MVVS בנפח 8 סמ"ק (49.), שתי-פעימות כמובן, כי חברה זו לא ייצרה מעולם מנועי ארבע-פעימות.
על המיכל הסטנדרטי (380 סמ"ק), טסתי במשך 48 דקות וכשנחתתי, המנוע עדיין פעל.
רוב הטיסה הייתה בשליש מצערת, לערך.
אני מניח ש-ASP.61FS יגלה צריכת דלק די דומַה, אלא שעכשיו יש בו סאיטו 72..
ה-MVVS הזה עדיין אצלי ובמצב נהדר, אלא שהייתי חייב לחוות את מנוע הארבע-פעימות הראשון והיחיד עד כה שהיה בבעלותי.
זה בסדר; דיסלקסיה אינה פשע... יש לי אחות דיסלקסית; והיא עורכת-דין.
Asaf197seven
26-03-2011, 18:18:00
זה היה בהומור--אני לא דיקלסט........
DarZeelon
26-03-2011, 20:40:36
אסף,
רק ביקשתי להדגיש את העובדה שמנועי ארבע-פעימות הינם חסכוניים, אבל זה לא שהם יכולים לחיות מהאדים של הדלק... זמן הטיסה למיכל יתארך בכמה דקות - לא פי שתיים.
מה קורה עם הרוֹסי?
Asaf197seven
26-03-2011, 21:47:59
מה קורה עם הרוסי--כמה סיבות שלא היתה לי תוכנית לקנות פיילון אבל מחוסר מסלולים מתאימים וגם המודל שחיפשתי לא נמצא בארץ והיה מאוד יקר להזמין מחול וויתרתי על הרעיון-במקום זה אני בחרתי להכנס לתחום המסוקים........
DarZeelon
27-03-2011, 05:34:09
אין בעיה, אסף.
אין שום קושי; רק תהיתי.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.