PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! שאלה בקשר למרכז כובד



bop999
23-03-2011, 19:35:25
שלום רציתי לדעת איזה תרגילים אני צריך לבצע בזמן טיסה
כדי לדעת עם יש לטיסן מרכז כובד קדמי או אחורי?
מדובר בטיסן גדול 3D

Shay
23-03-2011, 19:39:36
http://www.planesandmodels.co.il/article_92/
http://www.planesandmodels.co.il/article_74/

bop999
23-03-2011, 19:57:46
http://www.planesandmodels.co.il/article_92/
http://www.planesandmodels.co.il/article_74/

קודם כל תודה גבר
רק משהו אחד לא הבנתי

"רוח צולבת, טיסה ב-45 מעלות , חצי גלגול לטיסה הפוכה."
מה מצב המנוע, בזמן חצי גלגול לטיסה הפוכה?

flatspin
23-03-2011, 20:17:08
בערך 2/3 מצערת

valaza
23-03-2011, 21:33:16
השיטה שלי, ספציפית לטיסני 3D ולביצועי 3D-

כאשר הטיסן מקוזז כך שהוא טס ישר (ישר פלס) בטיסה ישרה אני עושה פס בהפוכה, אם הטיסן מושך למעלה מרכז הכובד אחורי מדי, אם מושך למטה אז קידמי מידי.

המטרה בסופו של דבר להגיע למצב שהטיסן במצב מקוזז טס ישר גם בישרה וגם בהפוכה.

זה נותן מרכז כובד אחורי יחסית למקובל, אבל בדיוק לביצועי 3D איכותיים.

דניאל דקל
23-03-2011, 21:55:04
אני גם אוהב את השיטה שהציע valaza
בדיוק כך גיליתי שלמוסטנאג שלי היה מרכז כובד קדמי מידי, בטיסה הפוכה הוא דרש הרבה DOWN (משך אף מטה, דבר המעיד על מרכז כובד קדמי מידי)

bop999
23-03-2011, 22:16:38
השיטה שלי, ספציפית לטיסני 3D ולביצועי 3D-

כאשר הטיסן מקוזז כך שהוא טס ישר (ישר פלס) בטיסה ישרה אני עושה פס בהפוכה, אם הטיסן מושך למעלה מרכז הכובד אחורי מדי, אם מושך למטה אז קידמי מידי.

המטרה בסופו של דבר להגיע למצב שהטיסן במצב מקוזז טס ישר גם בישרה וגם בהפוכה.

זה נותן מרכז כובד אחורי יחסית למקובל, אבל בדיוק לביצועי 3D איכותיים.

זה בדיוק מה שעשיתי בטיסה אחרונה אבל אבל הטיסן מושך למטה נראה .שאני חייב להעביר את הסוללה מהכנף לגוף מאחורה
רעיון טוב?
ברור שקודם ניסיתי משקולות בזנב ,עזר אולי קצת 60 גרם..

valaza
23-03-2011, 22:35:30
אני לא יודע על איזה טיסן אתה מדבר, אבל כל דבר שיפחית במשקל בחלקו הקידמי או יוסיף בחלקו האחורי יעבוד.

60 גרם? זה די הרבה, במיוחד בזנב, מה אתה מטיס? 50CC?

bop999
24-03-2011, 07:58:47
30cc. גם עם אני יעביר את הסוללה אחורה אני יוריד מהזנב בין 60 ל70 גרם משקל מיותר לא שזה מזיז למנוע יש לא עובר פאוור מטורף