PDA

צפייה בגרסה מלאה : אוף! ריסוק ראשון :(



oz_adari
02-04-2011, 14:09:47
איזה באסה, אני מטיס איזה 3 חודשים את הטריינר שלי, והיום היה ריסוק ראשון :(.
בקצרה מה שקרה:
עשיתי הקפות הפוך, באחת ההקפות רוח חזקה דחפה את הטיסן לכיווני, מהר (כשאני עדיין הפוך) תיקנתי לצד השני ואיבדתי די הרבה גובה עד למצב שהייתי איזה 2 מטר מהעצים (ברחובות ), מהלחץ נתתי פול אפ במקום דאון ונכנסתי בדוך לאדמה.

רצתי למקום ראיתי 2 אנשים שישבו שם וליד זה את הכנפיים של הטיסן, הגוף עצמו נתקע על אחד העצים בגובה של בערך 3 מטר, אחד האנשים שישב שם עזר לי ומצאנו מקל מספיק גדול בשבל להוריד את הטיסן.

מצב הטיסן בערך :
הכנף עצמה די הרוסה, אני לא בטוח שאפשר להציל,
מהגוף נשבר ממש טיפה בחיבור של הכנפיים (זה מתחבר בבורג והחיבורים נתלשו, אפשר להדביק).
כל הסרבואים עובדים,
המקלט בלי נזק,
המנוע התמלא חול אמרו לי שצריך לשתוף אותו טוב עם דלק ולפרק אותו ולבדוק שלא נכנס חול.

בסה"כ אבא שלי אמר לי עזוב אל תתבאס , נקנה כנפיים חדשות נתקן, מקסימום נקנה רק גוף חדש נתקדם לטיסן שלב שני כבר בהזדמנות הזאת,

אם למישהו יש כנף 1.60 שמתאימה לטיסן טריינר domino שהוא מוכר אני אשמח אם תצרו קשר.

תמונות של הטיסן :
חצי כנף שמאלי, די גמור :
http://up351.siz.co.il/up1/myd3kzjymjm0.jpg (http://www.siz.co.il/)
חצי כנף ימיני , נשבר בלמעלה שלו לא כל כך שמים לב לזה בתמונה :

http://up351.siz.co.il/up3/ozakwyzvgydn.jpg (http://www.siz.co.il/)

הגוף עצמו :
http://up351.siz.co.il/up2/yok5q0tzzcxm.jpg (http://www.siz.co.il/)
מצד שני :
http://up351.siz.co.il/up3/oyjmjnj5kgwq.jpg (http://www.siz.co.il/)

Shay
02-04-2011, 14:15:24
ריסוקים זה חלק מהתחביב, אל תתבאס זה קורה לכולם :)

tisanir
02-04-2011, 14:57:41
קורה, לא נורא :)
סיבה טובה לעבור לשלב שני באמת.

oz_adari
02-04-2011, 14:59:59
קורה, לא נורא :)
סיבה טובה לעבור לשלב שני באמת.
בדיוק שרשמתי לפני כמה זמן שלדעתי טיסן שלב שני אפשר לדלג..

אני עדיין לא מוותר עליו,
לדעתכם, אפשר לתקן את הטיסן ?

deepdive
02-04-2011, 15:00:22
לא תרסק,לא תלמד!!!;)

omri1232
02-04-2011, 15:06:03
אם אתה מתכנן לעבור לשלב שני אני יכול להציע לך את הסיגול 40, ביום שישי שעבר חבר שלי ריסק את הטיסן המאוד בעייתי שלו והוא החליט שנמאס לו והוא עובר לטיסן אחר, ביום שני הייתי אצלו הוא הזמין את הסיגול 40 ביום רביעי הוא כבר היה אצלו, אני ועוד חבר מטיס הינו אצלו באותו יום וב3 שעות סיימנו את רוב ההרכבה, אתמול הוא כבר עלה לטסט והטיסן טס כמו שד, נחיתות, המראה, טיסות ותרגילים.... אני הייתי ממליץ לך עליו!!!!:)

oz_adari
02-04-2011, 15:19:45
לא יודע, אני מאוד אהבתי את הטריינר הזה, הוא היה טס ממש טוב וכואב לי לוותר עליו, אני מסתכל על התמונות וזה נראה שאפשר לתקן, אני ינסה לתקן, אין לי כל כך מה להפסיד.

flatspin
02-04-2011, 16:12:58
זה היה הריסוק הראשון שלך. אל תהיה מודאג. ריסוק ראשון - סימן לבאים.
אין, לא היה ולא יהיה טיסנאי שאינו מרסק טיסנים.
הסיבות לריסוקים הן לרוב: תקלת מבנה, תקלה חשמלית, תקלה במערכת הרדיו, והתקלה הנפוצה ביותר היא בטחון מופרז של המטיס. מזכיר לך משהו ???

oz_adari
02-04-2011, 16:23:53
שחכתה עוד כמה : חוסר נסיון בהטסה כללית, חוסר נסיון בהטסה ברוח , לחץ וכו',
אני לא ממש לא חושב שזה בגלל בטחון עצמי מופרז, אתה אף פעם לא ראיתה אותי מטיס אז אתה לא יכול להטיף, זה לא מקרה של בטחון מופרז בגלל שממש לא היה לי בטחון באותו יום, בקושי רציתי להעלות להטיס בגלל הרוח,
הריסוק הוא טעות שלי, ומטעויות לומדים (אני לא מתקרב יותר לעצים שם !! ) .

flatspin
02-04-2011, 18:14:55
לא שכחתי שום דבר. להטיס בחוסר נסיון זו בפירוש בעיה של המטיס. הטסה בתנאים בלתי מתאימים ליכולתו של המטיס, פירושה בטחון יתר. שהרי אם לא היה לך בטחון, מדוע המראת ? וכאשר כבר הטיסן היה באויר, מדוע הטסת אותו הפוך? וכשכבר הטסת הפוך, ובתנאי רוח חזקה, מדוע הטסת נמוך ?
האם לדעתך נסיון של 3 חודשים בהטסה, משמעו יכולות בלתי מוגבלות. לדעתי לזה בדיוק קוראים בטחון מופרז.
למרות הכל, אל תתרגש. אתה לא הראשון וגם לא האחרון בקטע הזה. כולנו עברנו את השלב הזה. יום אחד בעתיד, בהתבוננות לאחור, תדע בדיוק על מה אני מדבר.

oz_adari
02-04-2011, 18:42:26
סבבה ,
מחר אני יתחיל (בניסיונות) לתקן.

umbo
02-04-2011, 18:45:56
לא שכחתי שום דבר. להטיס בחוסר נסיון זו בפירוש בעיה של המטיס. הטסה בתנאים בלתי מתאימים ליכולתו של המטיס, פירושה בטחון יתר. שהרי אם לא היה לך בטחון, מדוע המראת ? וכאשר כבר הטיסן היה באויר, מדוע הטסת אותו הפוך? וכשכבר הטסת הפוך, ובתנאי רוח חזקה, מדוע הטסת נמוך ?
האם לדעתך נסיון של 3 חודשים בהטסה, משמעו יכולות בלתי מוגבלות. לדעתי לזה בדיוק קוראים בטחון מופרז.
למרות הכל, אל תתרגש. אתה לא הראשון וגם לא האחרון בקטע הזה. כולנו עברנו את השלב הזה. יום אחד בעתיד, בהתבוננות לאחור, תדע בדיוק על מה אני מדבר.

1+
טעות - 10+
שוב טעות - 100+

כמו שנאמר, כדאי מאוד ללמוד מהנסיון................................. של אחרים.
:)

oz_adari
02-04-2011, 19:24:55
=\

מישהו יכול להגיד לי אולי מה אני צריך לעשות עכשיו ?
בינתיים מה שעשיתי זה להוציא את הסרבו מהתושבת שלו שנתלשה לגמרי מהכנף,
אין לי מושג איך להתחיל לתקן את הגוף עצמו, אני ידבר עם מי שהדריך אותי וישאל אותו מה לעשות, אם אני לא אצליח , הציעו לי בפרטי תיקון תמורת תשלום.

Xעמרי
02-04-2011, 20:56:52
החדשות הרעות: זה יקרה לך עוד הרבה
החדשות הטובות: יש לך טריינר מצוין, בדוק בחנות שקנית אותו אם ניתן (וניתן!) לקנות מייצב גובה וכנפיים
בהצלחה.