צפייה בגרסה מלאה : שאלה שאלה לגבי טירקס 550 - סיבוב מערכת הראש
roi011
02-04-2011, 21:24:53
היי,
סיימתי את הרכבת ה 550 שלי, (האמת שנהנתי יותר מהרכבת ה 600 סופר פרו אבל זה לא האישיו כאן),
כשאני מסובב ידנית את הראש, הוא לא "מחליק" וממשיך להסתובב, לצורך ההשוואה עם אותה תנופת יד הראש ב 600 מסתובב בערך 3 סיבובים שלמים בעוד ה 550 בקושי מסיים אחד.
יש רעש מוזר ולא מצליח לאתר או להצביע על משהוא...פרקתי את המנוע כדי לנסות למקד את הבעיה אך תחושת הבטן שלי מצביעה לכיוון הזנב\המיסב בטורק טיוב.
האם מוכר למישהוא?? האם צריך לזוז ממש חלק??
תודה לעונים
booya
02-04-2011, 21:47:30
תבדוק אולי זה שפיניון יושב צמוד מידי לגלגל הראשי
ועם לא אז יש על הציר הראשי את אה קולר ומגיע שתי דיסקיות איתו
בשתי עובים שונים תנסה להכנס את הקטן יותר הרכבתי אחד לחבר
והיה אותה בעיה פשוט הרכבתי את הדיסקט הקטנה הטסתי וזה הסתדר
בהצלחה ותתחדש:D
wonderd
02-04-2011, 21:52:15
יש כמה דברים לבדוק:
1. כמו שאבנר הזכיר - את עובי הטבעת שהמצאת על הציר הראשי מעל המיסב העליון - אולי עבה מדי.
2. גם זה כבר נכתב - מה שקרוי 'משינג' צמוד מדי - כתבת שפירקת את המנוע, אז זה לא משם.
3. טורק טיוב שיושב לחוץ מדי - האם בהרכבת הבום אחרי שדחפת אותו למקום משכת החוצה מ"מ או שניים כדי שלא ייווצר לחץ?
מירב הסיכויים שהבעיה נובעת מאחת מהסיבות הנ"ל.
תתחדש.
אלעד.
roi011
02-04-2011, 22:14:29
תבדוק אולי זה שפיניון יושב צמוד מידי לגלגל הראשי
ועם לא אז יש על הציר הראשי את אה קולר ומגיע שתי דיסקיות איתו
בשתי עובים שונים תנסה להכנס את הקטן יותר הרכבתי אחד לחבר
והיה אותה בעיה פשוט הרכבתי את הדיסקט הקטנה הטסתי וזה הסתדר
בהצלחה ותתחדש:D
הרכבתי את העבה, אחליף לדקה ואדווח.
ד"א למה מיועדת הצינורית השקופה שמגיעה עם מערכת הזנב, האם היא רק לנוחות הכנסת המיסב לבום או אמורה להשאר שם?
אצלי כרגע היא לא בשימוש.
roi011
02-04-2011, 22:16:34
יש כמה דברים לבדוק:
1. כמו שאבנר הזכיר - את עובי הטבעת שהמצאת על הציר הראשי מעל המיסב העליון - אולי עבה מדי.
2. גם זה כבר נכתב - מה שקרוי 'משינג' צמוד מדי - כתבת שפירקת את המנוע, אז זה לא משם.
3. טורק טיוב שיושב לחוץ מדי - האם בהרכבת הבום אחרי שדחפת אותו למקום משכת החוצה מ"מ או שניים כדי שלא ייווצר לחץ?
מירב הסיכויים שהבעיה נובעת מאחת מהסיבות הנ"ל.
תתחדש.
אלעד.
אפרק שוב את הזנב ואשמע להצעתך, אני חושב ששם נעוצה הבעיה מכיוון שלפני שהרכבתי את הבום , סובבתי את הגריפים של הזנב והבעיה היתה קיימת את חלשה יותר.
wonderd
03-04-2011, 05:14:37
הצינורית הדקה היא שריד מימי המקלטים בתדר 72 עם האנטנה הארוכה. אין לה שימוש.
עריכה: דיברת על השקופה..לא שמתי לב.
Arman
03-04-2011, 06:29:17
הרכבתי את העבה, אחליף לדקה ואדווח.
ד"א למה מיועדת הצינורית השקופה שמגיעה עם מערכת הזנב, האם היא רק לנוחות הכנסת המיסב לבום או אמורה להשאר שם?
אצלי כרגע היא לא בשימוש.
כן, הצינורית נועדה לנוחות הכנסת מיסב לבום.
bartovmoti
03-04-2011, 07:25:16
כשאתה עושה את הבדיקה תנסה לסובב הפוך כך שהמנוע יסתובב באותה צורה, אם אתה רואה שהפעם התנועה חלקה יותר זה אומר שיש בעיה במיסב החד כיווני של האוטורוטציה (זה שנמצא בתוך הגלגל שיניים הראשי)
אולי כדאי שתבדוק שם שגירזת כמו שצריך.
Hagay
03-04-2011, 09:57:42
מכיוון שקל לפרק את הזנב מהגוף ולבדוק אותו בנפרד אז כדאי להתחיל שם.
כל החלקים אמורים להסתובב חלק לאורך זמן.
שאלה, נעזרת בשירשור בניה שלי?
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=32322
shlomiv10
03-04-2011, 14:11:19
לי התופעה הזו קרתה כתוצאה מלחץ שנוצר מהטורק טיוב על הגגש הקוני בבדיקה חוזרת מצאתי שאחד משני המסבים שיושבים על הגג"ש הקוני (הכוונה למיסב הפנימי יותר)הקידמי לא הוכנס עד הסוף דבר שגרם להארכה מלכותית של הטורק טיוב וללחץ מיותר על הגג"ש מה שגרם לחיכוך מוגבר של תמסורת גג"שי הבום.
בעקרון אם הגג"שים והמסבים יושבים נכון במקום אין צורך להוציא את הבום החוצה כמו שהוצע וזה לאחר שבצעתי מדידות ונסיונות.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.