PDA

צפייה בגרסה מלאה : מדליק יש כאלה בארץ חוץ מהארועים בערבה?



haimz24
04-04-2011, 18:37:15
http://www.youtube.com/watch?v=VINU7uJNDsc&feature=youtube_gdata_player"]http://www.youtube.com/watch?v=VINU7uJNDsc&feature=youtube_gdata_player

tisanir
04-04-2011, 18:54:47
בגודל הזה עם 4 מנועים- לא :)

ronmen
05-04-2011, 05:34:08
יש ארוע בערבה השנה (או משהו דומה)?

tisanir
05-04-2011, 05:59:49
לא יהיה אירוע של הערבה וכנראה שגם לא יהיה בעתיד.
לבי אירועים אחרים- צריך לחכות ולקוות..

tomer_inbar
08-04-2011, 23:21:17
אני בונה קונקורד בקנה מידה 1:1, אני מתלבט אם לחשמל אותו. :D

edoman
09-04-2011, 07:56:57
אלוהים אדירים איזה טיסן !!!! ענק!!!!!!!!!!

דניאל דקל
09-04-2011, 09:18:20
מדהים
האם מישהו מבין מה תפקיד המטיס השני?
בהתחלה חשבתי שהוא אחראי על הגלגלים, המדפים ןכו'
אבל אם כבר יש מטיס שני, יותר הגיוני
שהוא מהווה גיבוי אמיתי למטיס הראשון במקרה שחווה הפרעה
כלומר, משדר בתדר אחר למקלט גיבוי נוסף

מה דעתכם?

tomer_inbar
09-04-2011, 09:44:54
מדהים
האם מישהו מבין מה תפקיד המטיס השני?
בהתחלה חשבתי שהוא אחראי על הגלגלים, המדפים ןכו'
אבל אם כבר יש מטיס שני, יותר הגיוני
שהוא מהווה גיבוי אמיתי למטיס הראשון במקרה שחווה הפרעה
כלומר, משדר בתדר אחר למקלט גיבוי נוסף

מה דעתכם?

לבלבל את השכל למטיס הראשון :D
ההיגיון אומר שהוא גיבוי שלו, במקרה שיש בעיה עם המטיס הראשון, השני לוקח פיקוד.

או שהוא סתם עושה עם השלט כאילו שהוא מטיס את הטיסן הענק :p

flatspin
09-04-2011, 10:10:59
אני מכיר את הקליפ מזה שנים. הגיוני אומר לי שבאותה תקופה מערכות הרדיו (השלטים) לא היו מתוחכמות ומרובות ערוצים כמו אלו המוכרות לנו היום. לכן, לפי דעתי השלט השני אחראי רק לתפקוד כני הנסע, מדפים וכן הלאה רכיבים משניים המותקנים במטוס. סיבה נוספת היא, לדעתי, לשחרר את המטיס מטיפול בדברים המשניים על מנת שלא יסיח את דעתו מהמטלה העיקרית, והיא להחזיר את המטוס הביתה בשלום.