צפייה בגרסה מלאה : עזרה! REVMAX לא נכנס לכיול - מה אני מפספס?
giliav
07-04-2011, 20:29:57
שלום,
על הטרקס 600 שלי יש THORTTLE JOCKY של REVMAX.
אני צריך לכייל אותו אבל משום מה הוא מסרב להכנס למצב כיול.
אני עם שלט הייטק אורורה ויש לי מתג מוגדר לGOVERNOR.
אני מוריד THORTTLE למינימום, מדליק שלט, מדליק מסוק ומייד מתחיל לטקטק בכפתור של הGOVERNOR (מצב עליון 100% מצב אמצעי 0% ואני קופץ ביניהם).
על פניו הנורה הכתומה של הכיול אמורה להדלק ואז יש לכייל מצערת מקסימום ומינימום אבל זה פשוט לא נכנס למצב הזה.
ניסיתי להוריד את הקיזוז מצערת למינימום ועשיתי עוד כ5-6 ניסיונות ללא שינוי.
מה אני מפספס בשלבי הכיול?
booya
07-04-2011, 20:37:11
אתה צריך להשים 100+ 100-
ולא 100 0
giliav
07-04-2011, 20:41:29
אין 100%- באורורה יש טווח מ0 עד 110% בהגדרות של המתג.
ניסיתי 110-0 אבל לא עזר.
lior_bar_ami
07-04-2011, 23:20:05
כנראה עניין של כיוון טווחי המצערת או ערוץ ההגבר של הגוברנור - נתקלתי בבעיה דומה בעבר כאשר הטווחים המכויילים היו נמוכים מדי, גם אם היו לינארים. הגוברנור / לימיטר פשוט לא ידע להתמודד איתם.
נסה לאפס את הטווחים ולשפר את התנועה המיכאנית ע"מ ליצור לינאריות - אם אינך מצליח אתה מוזמן ליצור קשר ולקבל עזרה בכיול זה חינם אין כסף, בטוחני שהבעיה תיפתר IN NO TIME.
giliav
08-04-2011, 03:00:05
מצאתי את השקית שלו. זה הPRO.
עדיף מצב לימיטר או גוברנור?
כמו כן חוזר על שאלתי לגבי איך בודקים כי החישן תקין ופועל?
gaeitan
08-04-2011, 05:32:32
גלעד שלום,
בכניסה לכיול הנורה הירוקה מהבהבת במהירות ולא הכתומה.
אני משער שאתה ממהר מידי עם התקתוק. אחרי הפעלת המקלט יהבהבו הנורית הכתומה והאדומה. צריך להמתין שייכבו ומייד לתקתק פעמיים. הנורית הירוקה תהבהב במהירות ובשלב זה יש לבצע את הכיול.
אם הנורה הירוקה לא מהבהבת תבדוק שהמתג הנכון מוגדר למצב גוברנור בשלט.
טרם הכיול יש לוודא סטיק במצב מינימום ולקזז למינימום.
שים לב לסוג ה- RevMax שברשותך:
TJ RevMax - לימיטר בלבד.
TJ Pro - לימיטר / גוברנור.
כיול TJ RevMax - בצע את תנועת הסטיק בתנועה רציפה ואחידה מלוא הטווח מעלה ומטה. לסיום תקתק שוב את המתג. אל תשכח להחזיר את הקיזוז למצבו הקודם.
כיול TJ Pro - למצב לימיטר - בצע את תנועת הסטיק למעלה בלבד ל- 100% ותקתק לסיום.
למצב גוברנור - בצא את תנועת הסטיק מעלה ומטה ותקתק לסיום.
גם כאן אל תשכח להחזיר את הקיזוז למצבו הקודם.
ממליץ לאחר הכיול לא להשאר במצב 100% בערוץ הגוברנור בשלט. תתחיל ב- 80% ותרד או תעלה באחוזים לפי הצורך.
בהצלחה.
giliav
08-04-2011, 07:21:46
גלעד שלום,
בכניסה לכיול הנורה הירוקה מהבהבת במהירות ולא הכתומה.
אני משער שאתה ממהר מידי עם התקתוק. אחרי הפעלת המקלט יהבהבו הנורית הכתומה והאדומה. צריך להמתין שייכבו ומייד לתקתק פעמיים. הנורית הירוקה תהבהב במהירות ובשלב זה יש לבצע את הכיול.
אם הנורה הירוקה לא מהבהבת תבדוק שהמתג הנכון מוגדר למצב גוברנור בשלט.
טרם הכיול יש לוודא סטיק במצב מינימום ולקזז למינימום.
תודה רבה (לכולם!).
העצה הזו היא הפתרון שעזר לי. מסתבר שלא תיקתקתי בזמן!
הכל מכויל עכשיו והוא נכנס לעבוד אחרי 25% (נורה ירוקה נדלקת).
עוד שתי שאלות בנושא:
1. איך מבדילים בין שני הדגמים?
2. איך מבצעים בדיקה לסנסור לראות אם הוא תקין?
giliav
08-04-2011, 11:07:10
מצאתי את השקית שלו. זה הPRO.
עדיף מצב לימיטר או גוברנור?
כמו כן חוזר על שאלתי לגבי איך בודקים כי החישן תקין ופועל?
גלעד שלום,
בכניסה לכיול הנורה הירוקה מהבהבת במהירות ולא הכתומה.
אני משער שאתה ממהר מידי עם התקתוק. אחרי הפעלת המקלט יהבהבו הנורית הכתומה והאדומה. צריך להמתין שייכבו ומייד לתקתק פעמיים. הנורית הירוקה תהבהב במהירות ובשלב זה יש לבצע את הכיול.
אם הנורה הירוקה לא מהבהבת תבדוק שהמתג הנכון מוגדר למצב גוברנור בשלט.
טרם הכיול יש לוודא סטיק במצב מינימום ולקזז למינימום.
שים לב לסוג ה- RevMax שברשותך:
TJ RevMax - לימיטר בלבד.
TJ Pro - לימיטר / גוברנור.
כיול TJ RevMax - בצע את תנועת הסטיק בתנועה רציפה ואחידה מלוא הטווח מעלה ומטה. לסיום תקתק שוב את המתג. אל תשכח להחזיר את הקיזוז למצבו הקודם.
כיול TJ Pro - למצב לימיטר - בצע את תנועת הסטיק למעלה בלבד ל- 100% ותקתק לסיום.
למצב גוברנור - בצא את תנועת הסטיק מעלה ומטה ותקתק לסיום.
גם כאן אל תשכח להחזיר את הקיזוז למצבו הקודם.
ממליץ לאחר הכיול לא להשאר במצב 100% בערוץ הגוברנור בשלט. תתחיל ב- 80% ותרד או תעלה באחוזים לפי הצורך.
בהצלחה.
ועל זה נאמר "אין חכם כמו בעל ניסיון" !
שבת שלום מאסטר שלי
gaeitan
08-04-2011, 22:35:49
מצאתי את השקית שלו. זה הPRO.
עדיף מצב לימיטר או גוברנור?
כמו כן חוזר על שאלתי לגבי איך בודקים כי החישן תקין ופועל?
הדעות חלוקות בנושא. אני מעדיף לימיטר שנכנס לפעולה רק למניעת OverSpeed במנוע/רוטור בהתאם לסל"ד שקבעת (אחוזי מנוע).
בדיקת החיישן - סובב את ציר המנוע באמצעות מפתח אלן 6 מ"מ לאט נגד כיוון השעון (כיוון סיבוב המנוע) כשהסנסור עובר בקרבת המגנט תידלק נורית הסנסור בלימיטר. שים לב שהנורית צריכה להידלק פעם אחת בכל סיבוב מלא. אם היא נדלקת פעמיים - יש להפוך את קוטביות אחד המגנטים על המניפה.
שגיא - תודה ושבת שלום.
הדעות חלוקות בנושא. אני מעדיף לימיטר שנכנס לפעולה רק למניעת OverSpeed במנוע/רוטור בהתאם לסל"ד שקבעת (אחוזי מנוע).
בדיקת החיישן - סובב את ציר המנוע באמצעות מפתח אלן 6 מ"מ לאט נגד כיוון השעון (כיוון סיבוב המנוע) כשהסנסור עובר בקרבת המגנט תידלק נורית הסנסור בלימיטר. שים לב שהנורית צריכה להידלק פעם אחת בכל סיבוב מלא. אם היא נדלקת פעמיים - יש להפוך את קוטביות אחד המגנטים על המניפה.
שגיא - תודה ושבת שלום.
לעומת זאת אני מטיס עם גוברנור והטסתי עם ליימיטר ולא הרגשתי הבדל.....
אולי וותיקי ובעלי ניסיון רב ממני יוכלו להצביע אחרת.
מה שכן אהבתי בליימיטר של REV MAX שיש לו סנסור שמתחבר למנוע.
עמיתפורת
09-04-2011, 05:16:52
שגיא איך הגרפים אצלך במנוע כשאתה משתמש בגוברנור?
ישר על 100%?
giliav
09-04-2011, 06:31:20
המון תודה לכם!
אני בכל פעם מופתע ושמח מחדש (לטובה) מהמהירות והנכונות של החברה פה בפורום לעזור ולתמוך באחרים. זה מאוד עוזר.
עמיתפורת
09-04-2011, 22:49:22
לפי החוברת של אליין
איזה אליין הוא מטיס TJ PRO....
שגיא איך הגרפים אצלך במנוע כשאתה משתמש בגוברנור?
ישר על 100%?
זו השאלה שלך
לפי החוברת של אליין
זו התשובה שלי
איזה אליין הוא מטיס TJ PRO....
ואת השאלה הזו לא הבנתי אולי בגלל שאני מאותגר שיכלית ? :eek:
לא ברור לי לאן אתה חותר עם כל השאלות האלו למרות שעברתי על
השרשור עוד 5 פעמים מלבד הקריאה הראשונית.
בנוסף גם ציינתי שאולי ותיקים ממני יוכלו לשפוך אור אחרת וביינתים
לא עשית זאת. להבא למנוע תגובות כאלו עדיף להתייחס לענין בצורה
קצת יותר פרטנית ולא שאלות קצרות לצורך דיאלוג מתמשך.
אבל הכי חשוב שיהיה אחלה שבוע טוב !
עמיתפורת
09-04-2011, 23:44:35
אם אתה עונה מאותגר אז אמשיך איתך כמו מאותגר.
עם איזה לימיטר הטיסת ועם איזה גוברנור היטסת כשאתה אומר שאין הבדלים.
הלימיטר, לא נותן למנוע לרדת מתחת לטווח מסויים ומעל לנקודת שהגדרת לו.
הגוברנור עושה את אותה עבודה מול גרפים וביחס אליהם.
ללימיטר לא פעם יש אובר ספידים בנקודות מסויימות מה שגוברנור יודע להתגבר עליהן כי הוא צמוד לגרפים.
ללימיטר קל מאוד להתחבר כי הוא קל לתפעול ולכיול מה שגוברנור דורש קצת יותר מלכוון גרפים - יש כאלה שמשלבים מיקס מנוע בסייקליק כדי להתגבר על דיליים שיש בגוברנור.
השאלה שלי היתה לגבי הגרפים כי אין סיכוי שאם כיילת גרף V וכיול נכון של הגוברנור והיטסת לימיטר שהוא גרף ישר לכל אורכו ולא הרגשת הבדלים ואפילו הקטנים ביותר.
ושיהיה לך שבוע טוב גם לך ואם אתה לא מסוגל לענות כמו בן אדם מתורבת שלא מנסה למשוך בלשון - אל תענה!
אם אתה עונה מאותגר אז אמשיך איתך כמו מאותגר.
עם איזה לימיטר הטיסת ועם איזה גוברנור היטסת כשאתה אומר שאין הבדלים.
הלימיטר, לא נותן למנוע לרדת מתחת לטווח מסויים ומעל לנקודת שהגדרת לו.
הגוברנור עושה את אותה עבודה מול גרפים וביחס אליהם.
ללימיטר לא פעם יש אובר ספידים בנקודות מסויימות מה שגוברנור יודע להתגבר עליהן כי הוא צמוד לגרפים.
ללימיטר קל מאוד להתחבר כי הוא קל לתפעול ולכיול מה שגוברנור דורש קצת יותר מלכוון גרפים - יש כאלה שמשלבים מיקס מנוע בסייקליק כדי להתגבר על דיליים שיש בגוברנור.
השאלה שלי היתה לגבי הגרפים כי אין סיכוי שאם כיילת גרף V וכיול נכון של הגוברנור והיטסת לימיטר שהוא גרף ישר לכל אורכו ולא הרגשת הבדלים ואפילו הקטנים ביותר.
ושיהיה לך שבוע טוב גם לך ואם אתה לא מסוגל לענות כמו בן אדם מתורבת שלא מנסה למשוך בלשון - אל תענה!
הטסתי עם ה-RAVE MAX פרו ועם גוברנור אליין
והגוברנור של אליין לא מושפע משום גרף כלשהו לעומת הליימיטר.
ואם מההתחלה היית שואל נכון ההתיחסות היתה בהתאם.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.