shlomiv10
08-04-2011, 16:21:55
היום תוך כדי גלגול עם ההוריקאן 425 שלי הורגשה עיפות מוגזמת כאילו המנוע מתאמץ והסיבובים יורדים
והגלגול התבצע במין עצלנות יתר בטיסה רגילה עם/בלי איידל הכל כשורה לאחר החלפת סוללה בקשתי מהחברה לראות את התופעה ולחוות דיעה הפעם בכדי להדגיש את הבעיה בצעתי גלגול חריף יותר הסיבובים ירדו עוד יותר ובקושי השלמתי את הגלגול הזנב החל לנוע ימינה ושמאלה ובצעתי לצערי נחיתה כבדה.
לאחר הריסוק בנוסף לנזק הרצועה היתה משוחררת ביותר במצב שאין סיכוי שעליתי כך לאוויר ומה שמוזר אי אפשר היה להזיז את הבום גם בכוח ואין עליו שום נזק שמעיד שהוא זז פנימה כך שהרצועה תשתחרר אני אישית חושב שהרצועה התרופפה איך שהוא בריסוק פירקתי את המכללים התקולים -מכנית אני לא מוצא בעיה מה שכן היות וקניתי מנוע סקורפיון 1900KV בכדי לא לעבור מגבלות ראש החלפתי גג"ש ראשי מ-T50 ל-T61 ובעזרת המחשבון ששלח לי דרור היקר וודאתי שאני בתוך התחום המותר.
מה לדעתכם הבעיה?
מנוע סקורפיון 1900KV
פניון T13
סוללות 3000MAH 30-40C
בקר 85A של טורניג'י
והגלגול התבצע במין עצלנות יתר בטיסה רגילה עם/בלי איידל הכל כשורה לאחר החלפת סוללה בקשתי מהחברה לראות את התופעה ולחוות דיעה הפעם בכדי להדגיש את הבעיה בצעתי גלגול חריף יותר הסיבובים ירדו עוד יותר ובקושי השלמתי את הגלגול הזנב החל לנוע ימינה ושמאלה ובצעתי לצערי נחיתה כבדה.
לאחר הריסוק בנוסף לנזק הרצועה היתה משוחררת ביותר במצב שאין סיכוי שעליתי כך לאוויר ומה שמוזר אי אפשר היה להזיז את הבום גם בכוח ואין עליו שום נזק שמעיד שהוא זז פנימה כך שהרצועה תשתחרר אני אישית חושב שהרצועה התרופפה איך שהוא בריסוק פירקתי את המכללים התקולים -מכנית אני לא מוצא בעיה מה שכן היות וקניתי מנוע סקורפיון 1900KV בכדי לא לעבור מגבלות ראש החלפתי גג"ש ראשי מ-T50 ל-T61 ובעזרת המחשבון ששלח לי דרור היקר וודאתי שאני בתוך התחום המותר.
מה לדעתכם הבעיה?
מנוע סקורפיון 1900KV
פניון T13
סוללות 3000MAH 30-40C
בקר 85A של טורניג'י