PDA

צפייה בגרסה מלאה : דיון align BLS-G 70A esc



kal1311
10-04-2011, 22:11:34
שלום רב,

אבקש לדעת מבעלי נסיון עם trex 550 ,האם הבקר שאיתו הוא מגיע(70) מתפקד כראוי בטיסות מאומצות ובתצורת הסטוק שלו? יש סיבה לחשוש ממנו?

אשמח לפידבקים

תודה מראש

nestla
11-04-2011, 05:18:50
לפעמים עובד ולפעמים לא.
אצלי נשרף בטיסה הרביעית.

Eliran
11-04-2011, 07:43:25
אצלי עובד מצויין כבר המון זמן,בשטח של אשלצ יש לפחות 4 מסוקים כאלו.
לא מכירים בעיות בבקרים,ממליץ בחום!!!

ALIGN_ISRAEL
11-04-2011, 19:24:36
תכוון לפי החוברת בזוויות והסלד הנכון ,הוא יחיה אחריך

guyro
11-04-2011, 20:47:07
תכוון לפי החוברת בזוויות והסלד הנכון ,הוא יחיה אחריך

לכוון בקר בזוויות ? מה זה שיטה חדשה ? :cool:;)

mr_mor
11-04-2011, 20:57:33
שלום

אצלי הבקר עובד בלי בעיות, מטיס את 550 מעל 4 חודשים.

ALIGN_ISRAEL
11-04-2011, 21:47:37
לכוון בקר בזוויות ? מה זה שיטה חדשה ? :cool:;)

חח,בכל אופן התכוונתי לכוון את הזוויות המקסימליות של הלהבים(חיובי ולשלילי).
בנוסף גם אמרתי לכוון את מהירות הראש למהירות נכונה,(לא גבוה מידי ולא נמוכה מידי).
במידה ותרצה עזרה פנה בפרטי.

guyro
11-04-2011, 21:53:04
חח,בכל אופן התכוונתי לכוון את הזוויות המקסימליות של הלהבים(חיובי ולשלילי).
בנוסף גם אמרתי לכוון את מהירות הראש למהירות נכונה,(לא גבוה מידי ולא נמוכה מידי).
במידה ותרצה עזרה פנה בפרטי.


למה התכוונן במהירות ראש - לא גבוה מידי ולא נמוכה מידי ? :D:confused::eek:

wonderd
12-04-2011, 07:06:35
אם הגדרות הבקר שלך מתאימות למסוק ולהטסה שלך ואם (כמו ש Align Israel אמר) ההתאמה בין זויות הלהבים הראשיות לבין הסל"ד המוגדר נכונה - אתה לא תיצור עומס מיותר על הבקר והוא יחיה שנים ארוכות, אלא אם יש פגם בייצור ותקלה מכאנית.

כדוגמה אני יכול להביא את הבקר 60A של אליין המקורי של טירקס 500 שיש אצלי. הרבה אנשים אומרים שהוא לא טוב ולא מספיק, במיוחד אם מחליפים את המנוע למנוע של סקורפיון כמו שאני עשיתי.
העובדה היא שאצלי כבר כמה חודשים טובים, הבקר המקורי הזה מתפקד מצויין עם מנוע הסקורפיון, לא מתחמם מאוד והמסוק פשוט חזק וטוב.

לסיכום - הכל עניין של כיוונים נכונים.

guyro
12-04-2011, 07:45:41
אם הגדרות הבקר שלך מתאימות למסוק ולהטסה שלך ואם (כמו ש Align Israel אמר) ההתאמה בין זויות הלהבים הראשיות לבין הסל"ד המוגדר נכונה - אתה לא תיצור עומס מיותר על הבקר והוא יחיה שנים ארוכות, אלא אם יש פגם בייצור ותקלה מכאנית.

כדוגמה אני יכול להביא את הבקר 60A של אליין המקורי של טירקס 500 שיש אצלי. הרבה אנשים אומרים שהוא לא טוב ולא מספיק, במיוחד אם מחליפים את המנוע למנוע של סקורפיון כמו שאני עשיתי.
העובדה היא שאצלי כבר כמה חודשים טובים, הבקר המקורי הזה מתפקד מצויין עם מנוע הסקורפיון, לא מתחמם מאוד והמסוק פשוט חזק וטוב.

לסיכום - הכל עניין של כיוונים נכונים.

אתה מבין שצחקתי..., אבל יש עוד כמה פרמטרים במשוואה ששניכם לא לקחתם בחשבון, למרות שהשאלה הייתה על איכות הבקר.

בסט-אפ סטנדרטי לפי הוראות היצרן הבקר אמין ויעשה את העבודה ואפילו יותר....

אבל מעבר לשינוי מהירות הראש או הגדלת טווח הפיטץ , בדר"כ צריך לקחת בחשבון את הספק המנוע, גודל הפיניון או\ו גודל גלגל השיניים הראשי , נפח ומתח הסוללות בשימוש , הספק הבקר בקיצון ועוד...

kal1311
12-04-2011, 08:23:13
תודה לכולם על התשובות!
האם בכדי להסיר ספק כלשהו יהיה נכון להרכיב בק חיצוני ובכך בעצם להוריד עומס מהבקר?
דרך אגב,מדובר על המנוע מהסדרה החדשה (כסוף עם פסים) ונראה שהנתונים שלו מול הבקר די גבוליים ולכן אני מקווה שיחיו יחדיו בשלום.

guyro
12-04-2011, 08:37:37
תודה לכולם על התשובות!
האם בכדי להסיר ספק כלשהו יהיה נכון להרכיב בק חיצוני ובכך בעצם להוריד עומס מהבקר?
דרך אגב,מדובר על המנוע מהסדרה החדשה (כסוף עם פסים) ונראה שהנתונים שלו מול הבקר די גבוליים ולכן אני מקווה שיחיו יחדיו בשלום.

כן, אבל הסיבה העיקרית תהיה במידה והבקר לא יתפקד תהיה לך עדיין שליטה על ההיגוי.

wonderd
12-04-2011, 11:04:18
אתה מבין שצחקתי..., אבל יש עוד כמה פרמטרים במשוואה ששניכם לא לקחתם בחשבון, למרות שהשאלה הייתה על איכות הבקר.

בסט-אפ סטנדרטי לפי הוראות היצרן הבקר אמין ויעשה את העבודה ואפילו יותר....

אבל מעבר לשינוי מהירות הראש או הגדלת טווח הפיטץ , בדר"כ צריך לקחת בחשבון את הספק המנוע, גודל הפיניון או\ו גודל גלגל השיניים הראשי , נפח ומתח הסוללות בשימוש , הספק הבקר בקיצון ועוד...

ברור.
פה מדובר על סטאפ סטנדרטי לדעתי.