התחברות

צפייה בגרסה מלאה : דיון מעוניין לעבור למערכת פלייברלס של אלין כמה שאלות..



lehatis
11-04-2011, 21:50:25
היי יש לי TREX600 ESP
ובזמן האחרון אני שוקל את האפשרות לעבור למערכת פלייברלס של אליין 3G ורציתי להתייעץ איתכם לגבי זה..
מה ההיתרונות והחסרונות של המערכת?
האם באמת ישנו הבדל כל כך גדול בין הראש פלייבר לראש פלייברלס?
וכדי לכוון את המערכת אני בטח יצטרך מישהו שיודע טוב להתעסק עם זה..האם את יכולים להמליץ לי על אחד מחברי הפורום שיודעים להתעסק עם זה כמו שצריך?
משום שפה בעצם השיקול הכי גדול שלי אם באמת כדאי לעבור..
תודה על עזרתכם :):):)

guyro
11-04-2011, 22:00:21
יש פה שירשור שלם על אותו נושא רק לטירקס 550,

http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=35147

תנסה להתעלם מן הווכחנות ולקחת משם את היתרונות וחסרונות הרלוונטים,

asaf_aloush
11-04-2011, 23:17:59
שלום!
היום בעיקרון כל המערכות הגיעו למצב שהן עובדות טוב,השאלה מכאן זה מה תבחר.
כמו שגיא אמר אני מציע לך לקרוא בשירשור שהוא שם את הקישור שלו יש שם את היתרון והחיסרון של כל מערכת.
בכל אופן,הנה סירטון של המסוק שלי עם המערכת של אליין,אני יכול להגיד לך שהיא עובדת אצלי מדהים:

http://www.youtube.com/watch?v=SbPrD19ymqY&feature=player_embedded

flyinglizard
11-04-2011, 23:39:15
יוצאת לאליין מערכת חדשה בקרוב, 3GX. הייתי מחכה בלי ספק, או הולך על יצרן אחר (V-bar, BeastX). לא כדאי לקנות מערכת שבקרוב יופסק יצורה - זה לרוב אומר שתשאר בלי תמיכה ועדכונים.

בקיצור, אל תגע ב3G כרגע.

lior_bar_ami
12-04-2011, 08:43:06
יוצאת לאליין מערכת חדשה בקרוב, 3GX. הייתי מחכה בלי ספק, או הולך על יצרן אחר (V-bar, BeastX). לא כדאי לקנות מערכת שבקרוב יופסק יצורה - זה לרוב אומר שתשאר בלי תמיכה ועדכונים.

בקיצור, אל תגע ב3G כרגע.

+1

RonTo
12-04-2011, 09:54:37
יוצאת לאליין מערכת חדשה בקרוב, 3GX. הייתי מחכה בלי ספק, או הולך על יצרן אחר (V-bar, BeastX). לא כדאי לקנות מערכת שבקרוב יופסק יצורה - זה לרוב אומר שתשאר בלי תמיכה ועדכונים.

בקיצור, אל תגע ב3G כרגע.

מסכים עם כל מילה... המתן בסבלנות או שתלך על מערכת אחרת

ohadsh
12-04-2011, 12:13:24
רציתי לישאול על כיוון המערכת
נאמר לי שהיא דורשת כיוון במחשב האם זה נכון ?
והאם זה כל כך מסובך?
כי להיות תלוי כל הזמן בגורם שלישי זה לא כל כך נעים
המערכת מגיע עם חוברת הדרכה טובה שמסבירה את אופן הכיוון?
תודה

guyro
12-04-2011, 12:18:37
המשתמש הממוצע לא יוכל להתחמק ולנסות לבדו לכוון את המערכות שיש היום בשוק, לדעתי חובה פעם ראשונה עם מישהו שכבר עשה את התהליך, ברוב המקרים חיבור למחשב או פנל יאפשר לכוון את המערכת בצורה הטובה ביותר כולל שידרוגים למיניהם.

Shai_B
12-04-2011, 12:31:28
לא אחת נתקלתי במצב שבו לאחר התקנה וכיול ראשוני למערכת, המערכת פשוט עובדת נפלא ללא צורך או רצון מצד המטיס לשנות משהו בהגדרות, משמע כמו שהיא מגיעה כך להשאירה ללא שינוי והיא עובדת יופי.
החיבור למחשב זוהי אופציה נוספת למקרה בו תרצה לשנות ולהתאים הגדרות ורגישויות שונות ומגוונות שדורשות הבנה בסיסית והתאמה בהתאם לחווית השימוש הרצויה. כיול המערכת וכיוונה לא מסובך ודי פשוט, אין שום סיבה לחשוש מעניין זה ורצוי לקורא את חוברת ההוראות (ברורה ונוחה להבנה) .
בנוסף ישנם לא מעט אנשים המטיסים מערכת זו וכבר כיילו את המערכת בצורה אופטימלית באמצעות המחשב ואתה תוכל להיוועץ עמם ולקבל אינדיקציה ונתונים ולהשתמש בהם.
אם תרצה אתה מוזמן לפנות בפרטי ואתן לך פרטים ליצירת קשר עם אנשים אלו.

guyro
12-04-2011, 13:27:54
לא אחת נתקלתי במצב שבו לאחר התקנה וכיול ראשוני למערכת, המערכת פשוט עובדת נפלא ללא צורך או רצון מצד המטיס לשנות משהו בהגדרות, משמע כמו שהיא מגיעה כך להשאירה ללא שינוי והיא עובדת יופי.

שי, לעשות כיול ראשוני צריך לדעת , המערכות הם לא "תחבר ויעבוד" , מי שאין לו ניסיון ,עם מערכות אלו חובה עליו לעשות ביחד עם מישהו שכבר עשה ויודע. ואם ורק מסיבות בטיחות ושלא "נשתול" מסוק בשביל הניסיון ללמוד לבד...

יש גם הרבה מטיסים שלא מבינים שיש משהו לא מכוון כמו שצריך במערכות ולכן כדאי שמישהו עם ניסיון יבדוק זאת גם.

Shai_B
12-04-2011, 14:35:40
גיא, לא רשמתי שלא צריך לדעת לעשות כיול ראשוני למערכת, זה די ברור ומובן.
אך יחד עם זאת רשמתי שמעבר לכיול הראשוני נתקלתי בכמה וכמה מקרים שפשוט לא היה צורך לשנות כלום מבחינת המטיס והיה לו נוח ונעים להטיס המערכת כמו שהיא.
לעניין הכיוון עם מישהו שמבין , לדעתי בכל מה שקשור לתחום ולמסוקים בפרט מומלץ לבצע כיוונים ושינויים בעזרתו של מישהו שיש לו נסיון ומבין עניין וזה לא קשור אם זו מערכת פלייברלס או כיוון ראש פשוט. תמיד טוב להיעזר באנשים ולצבור נסיון ולמידה באופן זה.
מאידך אם יש לך ראש ואתה יודע לקרוא הוראות ניתן להסתדר גם לבד וכמו שרשמתי החוברת של המערכת המדוברת ברורה ונוחה וניתן לכוון המערכת בעזרתה בקלות.
בכל אופן אני ממליץ על גם וגם, גם לקרוא את החוברת בעיון רב וגם להיעזר באנשים מנוסים, זהו לדעתי השילוב המנצח.

lehatis
16-04-2011, 12:35:14
תודה רבה לכל מי שעזר אני חושב שאני ילך על המערכת של אלין בכל זאת

עמיתפורת
16-04-2011, 12:56:17
אני חושב שתטעה באליין חבר.
עצם העובדה שידוע שהולכת לצאת מערכת מתקרת יותר צריכה לעצור אותך כרגע למהשתמש בה.
אם אין לך סבלנות אני ממליץ לך על ביסטיקס היא קטנה פיזית ובעלת ביצועים מעולים עם מחיר שפוי יחסית למערכות מתקדמות.
דבר עם ליאור בר עמי יתן לך תשובות טובות יותר.
בהצלחה

lehatis
16-04-2011, 13:45:07
השיקולים שלי נובעים מכך שהמערכת של אלין היום נמכרת במחיר די טוב למערכת יד שניה ונותנת תמורה למטיס שיחסית מתחיל רמת ההטסה שלי היא בינונית הקפות היפוכים וכ"ו

Shai_B
16-04-2011, 14:41:15
המערכת של אליין בתצורתה הקיימת עובדת מעולה !!! כמובן שיהיו מטיסים שיבקרו לכאן ולכאן וזו בעיה לבוא ולהוכיח לאדם שחווה חווית שימוש באופן אינדיבידואלי לחלוטין מה טוב עבורו ומה לא.
כיום ישנם לא מעט מטיסים עם המערכת של אליין והם מרוצים מאד. להגיד לבחור שכדאי לחכות למערכת הבאה מבטיח שהיא תהה טובה יותר או לא תצטרך ״זמן שוק״ ועדכונים למינהם?
לדעתי לא ומה גם שזהו loop אינסופי כי בשוק כה דינמי זה תמיד ישנם חידושים ומערכות היוצאות לשוק באופן תדיר.

עמיתפורת
16-04-2011, 20:34:02
זאת הסיבה שלדעתי הוא צריך להמתין

lior_bar_ami
17-04-2011, 11:36:33
להטיס היקר,
אתה מוזמן ליצור קשר ולתאם איתי פגישה בשטח, יש המון מטיסים איתנו עם כמעט כל המערכות המדוברות כולל עוד כמה שלא צויינו.
מבטיח לך שגם ללא ניסיון כהוא זה תרגיש את ההבדלים הברורים והמשמעותיים בין המערכות הגרמניות (BeastX, Mikado וכו'), לבין המערכת האחרת - בוודאות.
בסופו של יום - שוק מערכות ה FBL מורכב משתי ליגות נפרדות לגמרי, ללא יכולת השוואה אמיתית בינהן (פשוט לא הוגן כלפי הנחותות); הגרמניות - וכל השאר...
היום עם ירידת מחירי ה FBL כדאי לשקול טוב טוב את הצעדים לפני רכישת מערכת כזו או אחרת - ולקרוא קצת בעולם, לאחר מכן ההחלטה היא מאוד קלה.

levyoram
17-04-2011, 16:12:11
מטיס יקר.

כפי שאתה מתאר את רמת ההטסה שלך, אתה יכול להשתמש במערכת הקיימת של ALIGN (שהוכיחה את עצמה),מבלי לחכות לשידרוגים(שלא יגמרו אף פעם), ולהתחיל להנות כבר מעכשיו.

ישנם מטיסים ברמה גבוהה שתמיד יעדיפו את המוצרים הכי עדכניים/יקרים/מותגים וזה בסדר בשבילם ולעומתם הרבה מאוד מטיסים מעולים (אלופים) מטיסים ALIGN ועולים לפודיום בתחרויות.

לעניין ארץ הייצור, זה ממש לא רלוונטי, מאחר ש ALIGN זה מותג מוביל ודומיננטי בעולם בכלל ובארץ בפרט והמון מטיסים יוכלו לעזור לך.

בהצלחה וקח בחשבון שחלק מהכותבים בפורום הזה, משווקים את המערכות שלהם ולא בהכרח יהיו אובייקטיביים לגבי ההמלצה שלהם ובמיוחד לאור הנתונים שאתה מציג!!

בהצלחה!!

RonTo
17-04-2011, 16:24:59
בהצלחה וקח בחשבון שחלק מהכותבים בפורום הזה, משווקים את המערכות שלהם ולא בהכרח יהיו אובייקטיביים לגבי ההמלצה שלהם ובמיוחד לאור הנתונים שאתה מציג!!

בהצלחה!!

יורם, אני מוכרח להגיב על זה, אינני רואה שמי מהגיבים שמשווקים מערכות, המליצו על המערכות שלהם באופן ספציפי. סה"כ, ציינו עובדה לגבי המערכות הגרמניות לעומת זו של אליין.

rcnut
17-04-2011, 16:36:35
יורם, אני מוכרח להגיב על זה, אינני רואה שמי מהגיבים שמשווקים מערכות, המליצו על המערכות שלהם באופן ספציפי. סה"כ, ציינו עובדה לגבי המערכות הגרמניות לעומת זו של אליין.

מה אתה מתרגש מהתרנגול קרב הזה, מאז שחזר לפורום הוא מחפש כל הזמן להרים את הריטיניג של עצמו.

הוא בחיים לא הטיס מערכת פלייברלס, בקושי מרחף עם מסוק.

הוא כל הזמן עסוק ברמיזות והשמצות של אלו הלא מקורבים אליו.

איש קטן עם פה גדול.

ziki
17-04-2011, 17:31:58
בסופו של יום - שוק מערכות ה FBL מורכב משתי ליגות נפרדות לגמרי, ללא יכולת השוואה אמיתית בינהן (פשוט לא הוגן כלפי הנחותות); הגרמניות - וכל השאר...
היום עם ירידת מחירי ה FBL כדאי לשקול טוב טוב את הצעדים לפני רכישת מערכת כזו או אחרת - ולקרוא קצת בעולם, לאחר מכן ההחלטה היא מאוד קלה.

+1
חד וחלק, יש הבדל גדול באיכות, באמינות, בכיול המערכת, בגמישות שלה וכל מטיס ירגיש את ההבדל, אגב צופה ירגיש פחות משום שלעולם לא יידע כמה מתאמץ המטיס לייצב את המסוק ואם זה מספיק מיומן הרי שהתוצאה באוויר יכולה להיות יפה וטובה, זה עדיין לא מעיד על מערכת טובה, את זה כאמור רק המטיס מרגיש.
לצערי וחשוב לציין את זה עדיין קיים גם הבדל בתג המחיר שמשחק תפקיד לא קטן אם כי כמו שליאור ציין הוא הולך ומצטמצם באופן משמעותי.
בהקשר ל 3G של אליין, אם בעבר המחיר עוד איך שהוא הצדיק את קנייתה הרי שהיום מדובר במערכת שעתידה להיות מוחלפת בדור חדש שאמור לתת מענה לבעיות (הלא מעטות אגב) שהיו עם המערכת הזו ולכן כדאי לעשות חושבים לפני רכישה.
אם הייתי בונה היום מסוק חדש הבחירה האישית שלי כמערכת היתה נשארת מיקדו, למה? צריך להרכיב, לכייל והכי חשוב להטיס אחת כדי להבין ;)
שיהיה בהצלחה במה שתבחר.

bendisar
17-04-2011, 17:35:48
אם המחיר מניע אותך, אז גם המערכת של אליין יכולה לצאת לך יקרה יותר
מערכת של אליין כוללת ההסבה המכאנית תמסוק 600 תעלה לפחות 300$
וזו מערכת שהדעות סביבה מאוד חלוקות, העיקר בגלל העובדה שבג'ירואים של אליין עדיין לא מדוייקים כמו ג'ירואים של חברות אחרות
מערכת beastX תעלה לך משהו כמו 200$, ובארץ הבנתי שהמחיר גם אמור להיות אטרקטיבי
בהפרש אתה יכול לקנות את ההסבה המכאנית, ולהנות ממערכת יצוב טובה יותר

guyro
17-04-2011, 18:00:20
כולם "צודקים" , לפחות אלו שכבר הטיסו וכיוונו מערכת פלייברלס ;), הבעיה שרוב הסיכויים שפותח השירשור מעוניין לקנות מערכת יד שניה שהיא עדיין הדור הראשון של המערכות של ALIGN שעדיין יכולה לעשות בעיות וזה יגמר בנזק כספי כזה שלא שווה לקנות אותה.

אם הוא עדיין מתעקש על ALIGN אז שיחפש מערכת שכבר סידרו בה את הסיליקון באזור הסנסורים (V2) או שיחכה לגרסא הבא ה- 3GX ,

אבל כמו שאלעד דב מציין בטווחי המחירים היום ניתן להשיג מערכות שונות ואיכותיות ולא חייבים להתמקד דווקא ב- ALIGN.

אני גם לא חושב שיש בעיה בשרשור ששני בעלי חנויות מנסים לדחוף את המוצרים שלהם, אין צורך להקניט ולרמוז רמיזות מיותרות.

lehatis
17-04-2011, 18:53:24
את הראש של 600 פלייברלס כבר יש לי
ולפי דעתי הסרוואים של אלין ה DS 610 סרוואים מצויינים ובנתיים מוכיחים תצמם מצויין
לגבי המערכת כנראה שבנתיים אני ימתין קצת למרות שאני בכלל לא מזלזל במערכת של אלין וברור שיש טובים ממנה אבל גם המחיר בהתאם

TooLy
17-04-2011, 19:51:58
היי יש לי TREX600 ESP
ובזמן האחרון אני שוקל את האפשרות לעבור למערכת פלייברלס של אליין 3G ורציתי להתייעץ איתכם לגבי זה..
מה ההיתרונות והחסרונות של המערכת?
האם באמת ישנו הבדל כל כך גדול בין הראש פלייבר לראש פלייברלס?
וכדי לכוון את המערכת אני בטח יצטרך מישהו שיודע טוב להתעסק עם זה..האם את יכולים להמליץ לי על אחד מחברי הפורום שיודעים להתעסק עם זה כמו שצריך?
משום שפה בעצם השיקול הכי גדול שלי אם באמת כדאי לעבור..
תודה על עזרתכם :):):)
כמי שהיו חלוצים בתחום הפלייברלס בארץ , ובעיקר עם המערכות של מיקדו ( ולא רק ) , אנסה לענות לשאלות שלך אחת אחת , ולאו דווקא לפי הסדר ששאלת.
האם יש הבדל גדול בין הראש פלייבר לראש פלייברלס ?
אז התשובה כן.
ראש פלייברלס הרבה יותר פשוט להרכבה , עם מינימום חלקים , והרבה פחות נקודות כשל.
אם התכוונת להבדל במאפיניי הטיסה ?
אזיי התשובה , כן , ובגדול.
ה-600ESP שלנו , בתצורה של 8 תאים הפך למסוק חד , זריז , מדוייק ומהיר מאין כמוהו.
פשוט עולם אחר !
ה-700 נייטרו היה לאגדה , וכאן תוכל לברר אצל חבריי הפורום על ה-700 פלייברלס של רועי.
פשוט חיה מטורפת !!
יתרונות של מערכת אליין ? אני מניח אוליי הפשטות שלה בהרכבה ובכיול..
חסרונות ?
עד שלא תטיס עם מיקדו או הביסט-איקס לא תדע ולא תבין !!
לגביי כיוונים והתקנה ?
אני מניח שהיום לא תהייה לך בעייה להעזר בארץ בהתקנה וכיול של האליין , וגם לא של שאר המערכות.
נצבר כאן דיי ידע וניסיון אצל הרבה חברים עם המערכות השונות ולא תהייה לך בעייה.
ו...כן ...כדאי להעזר במישהוא עם ניסיון , זה יקצר לך תהליכים , ויחסוך לך לא מעט כאביי ראש.
אלא אם כן אתה אוהב אתגרים ומעוניין להתמודד לבד , דבר שהוא לא בילתי אפשרי.
בזמנו , התקנו כיילנו וכיוונו לבד לחלוטין את המיקדו , הן על ה 600 החשמלי , ה700 נייטרו והריג'יד האגדתי , ללא שום בעייה , עם תוצאות משביעות רצון מהרגע הראשון.
בגדול , אם אתה כבר חושב בכיוון , הייתי ממליץ לך כן לשדרג את המסוק לפלייברלס.
מה לשים ?
אני חושב שבזמן האחרון הושמעו כאן לא מעט דעות והתרשמויות של חברים שהתנסו במערכות השונות , וכאן ההחלטה היא בידך בלבד.
אם אני הייתי בוחר היום מערכת למסוק חדש , אני מניח שהבחירה הייתה במיקדו , אם כי גם הביסט-איקס שווה בדיקה , וגם פזילה לכיוון הטוטאל-ג'י.
בברכת חג שמח לכל החברים , ובהצלחה לך .
עוזי

lehatis
17-04-2011, 19:55:48
תודה רועי נתת לי תשובה ברורה ומדוייקת

RonTo
17-04-2011, 20:23:21
תודה רועי נתת לי תשובה ברורה ומדוייקת

כרגיל, לעוזי יש יכולת לסכם דברים באופן נהיר וברור. אין ספק שהוא ורועי הם מחלוצי תחום הפלייברלס בארץ ובזמנו, היו מוקד עליה לרגל לכל מי שרצה ללמוד ולהבין.

AMIR
17-04-2011, 21:36:45
כאחד שהטיס כבר 3G של אליין, היא מערכת סבירה, עושה את העבודה ולא יותר מזה.
כשאמרו לי "תטיס מיקאדו, תבין!!!" התעצבנתי!
לא יכולתי להבין על מה מדברים.

ביום שישי האחרון עליתי לטסט עם המערכת Beast X ואני חייב לציין שההבדל הורגש
עוד בריחוף!
אפקט הקרקע הידוע פשוט נגוז ואיננו יותר! המסוק היה חד וממושמע!
לא היו שום משיכות ימינה או שמאלה והזנב תפקד כמו שעון שויצרי!

אם ניכנס לשיקולי מחיר? 209 דולר שעולה ה BeastX והסבת ראש שתעלה עוד כ 100 דולר?
הגענו ל 309 דולר!
מערכת אליין תעלה אותו הדבר!
אני לא הייתי חושב פעמיים...
אבל שוב, גם המערכת של אליין טובה ותעשה את העבודה!
אני פשוט טוען שהיא איננה ה TOP של המערכות בשוק!
אני מקווה ומאחל להם שה 3GX תשופר.

אגב, יורם.... שלחתי לך הודעה פרטית!

lior_bar_ami
17-04-2011, 22:26:32
ציקי ועוזי היקרים מאוד לליבי,
כשתחליטו לבנות מסוק חדש ותעמדו לפני בחירה של מערכת (פשוט שניכם כתבתם את אותה השורה) תרימו טלפון לפני, אני אגיע עם BEASTX ואבלבל את המיקאדיות שלכם ;):D
ה"חיה" הגרמנית נותנת בראש בצורה מדהימה, ועומדת בקו אחד עם אחותה המטיסה הגרמניה: מיקה-דו :D

TooLy
17-04-2011, 22:45:26
ציקי ועוזי היקרים מאוד לליבי,
כשתחליטו לבנות מסוק חדש ותעמדו לפני בחירה של מערכת (פשוט שניכם כתבתם את אותה השורה) תרימו טלפון לפני, אני אגיע עם BEASTX ואבלבל את המיקאדיות שלכם ;):D
ה"חיה" הגרמנית נותנת בראש בצורה מדהימה, ועומדת בקו אחד עם אחותה המטיסה הגרמניה: מיקה-דו :D
בחייך ליאור...אני נשבעתי אמונים לגברת INGE אישתו של רלף הבעלים של מיקדו שלא אנטוש אותה לעולמים..:D..
אחריי כל מה שהיא עשתה למעננו...:o
אל דאגה...אתה מכיר את רועי....הרפתקן בלתי נלאה....שרק מחפש לבחון ולבדוק מוצרים חדשים...הביסטאיקס על הכוונת שלו כבר תקופה ארוכה...
אבל , לצערי כרגע הוא ואח שלו אורי עסוקים בלבחון את הרכש החדש של אורי : דוקאטי-848 V-TWIN אימתני , חדש אדום ונוצץ שחונה מתחת לבית...וואלה...הלכה להם פאזה בראש הבנים שלי.
עוזי

lior_bar_ami
17-04-2011, 22:51:47
חכה תראה איך הדוקאטי טסה עם BEAST X - ההשכבות כל כך הרבה יותר מדוייקות, לא ישארו רגליות לאופנוע תוך שניה... :D

ziki
17-04-2011, 23:08:44
בחייך ליאור...אני נשבעתי אמונים לגברת INGE אישתו של רלף הבעלים של מיקדו שלא אנטוש אותה לעולמים..:D..
אחריי כל מה שהיא עשתה למעננו...:o
אל דאגה...אתה מכיר את רועי....הרפתקן בלתי נלאה....שרק מחפש לבחון ולבדוק מוצרים חדשים...הביסטאיקס על הכוונת שלו כבר תקופה ארוכה...
אבל , לצערי כרגע הוא ואח שלו אורי עסוקים בלבחון את הרכש החדש של אורי : דוקאטי-848 V-TWIN אימתני , חדש אדום ונוצץ שחונה מתחת לבית...וואלה...הלכה להם פאזה בראש הבנים שלי.
עוזי

:D

levyoram
17-04-2011, 23:09:37
לצערי, יש שבוחרים לקרוא את ההודעות שלי ולהבין את מה שנוח להם ואח"כ מתחילים בהשמצות וכו'...

תשובתי נכתבה לצרכיו של פותח השירשור בלבד ומאחר ויש עוד הרבה דעות, ייתכן שהיא לא הנכונה(כלכלית/מקצועית) או שאולי האחרות לא?

דרך אגב, אני איש גדול (תראו בתמונות) עם פה גדול שאומר בדיוק את מה שהוא חושב בלי רמיזות והכפשות!!

מי שבוחר להבין אחרת, זאת באמת רק הבעיה שלו!!

sagi
17-04-2011, 23:32:19
היי יש לי TREX600 ESP
ובזמן האחרון אני שוקל את האפשרות לעבור למערכת פלייברלס של אליין 3G ורציתי להתייעץ איתכם לגבי זה..
מה ההיתרונות והחסרונות של המערכת?
האם באמת ישנו הבדל כל כך גדול בין הראש פלייבר לראש פלייברלס?
וכדי לכוון את המערכת אני בטח יצטרך מישהו שיודע טוב להתעסק עם זה..האם את יכולים להמליץ לי על אחד מחברי הפורום שיודעים להתעסק עם זה כמו שצריך?
משום שפה בעצם השיקול הכי גדול שלי אם באמת כדאי לעבור..
תודה על עזרתכם :):):)
כפי ששמת לב יש מספר מערכות פלייברלס בשוק לכל אחד דעה משלו על כל מערכת.
היתרונות של המערכות בכללי יותר כוח פחות גרר וכתוצאה מזה יותר זמן טיסה.
לכל מערכת היתרונות והחסרונות שלה ולא משנה מדינת היצור שלה.
כפי ששמת לב יש כמה אפקטים פה ולהלן האפקטים שאני מכיר :

אפקט המושפעות
אפקט האינטרס
אפקט המכירה
אפקט הגאווה.

בשורה התחתונה כולם עושים את אותו דבר לכולם בשלב כזה או אחר יש בעיה
וכפי שאני תמיד טוען והאמרה הנפוצה של הרקדן "הרצפה עקומה כי אני יודע לרקוד".
ברגעים אלו ממש בדרך אלי מערכת פלייברלס להדגמה שאת שמה אשמור בדיסקרטיות :)
בסופו של יום אם אתה מחפש יותר כוח יותר וזמן טיסה מערכת פלייברלס מומלצת ביותר.
תכנס לאתרים בחו"ל כגון rcfreak או helifreak תקרא את כל התקלות והבעיות שלהם
ותבין לבד מה אתה מעדיף לקנות ! מבחינת מחיר כולם כמעט אותו דבר מלבד המיקאדו.

שיהיה בהצלחה וברוך הבא למתחם הפלייברלס.

TooLy
17-04-2011, 23:37:36
שנון שגיא..:D
עוזי

sagi
17-04-2011, 23:40:09
שנון שגיא..:D
עוזי
תודה עוזי :D
למדתי קצת ממך.....

guyro
18-04-2011, 06:43:10
מבחינת מחיר כולם כמעט אותו דבר מלבד המיקאדו.


שגיא,זה טעות...היקרות הן דווקא ה- סקוקום 720 וה- טוטאל-G בתג מחיר באזור ה- 400 דולר
אחריהן המיקאדו ו- ALIGN ן-פוטבה באזור ה-300 דולר (שב- ALIGN מקבלים גם הסבת ראש למסוקים שלהם)
והזולה בקטגוריה היא - ה- BEASTX באזור ה- 200 דולר.

AMIR
18-04-2011, 07:14:51
כפי ששמת לב יש מספר מערכות פלייברלס בשוק לכל אחד דעה משלו על כל מערכת.
היתרונות של המערכות בכללי יותר כוח פחות גרר וכתוצאה מזה יותר זמן טיסה.
לכל מערכת היתרונות והחסרונות שלה ולא משנה מדינת היצור שלה.
כפי ששמת לב יש כמה אפקטים פה ולהלן האפקטים שאני מכיר :

אפקט המושפעות
אפקט האינטרס
אפקט המכירה
אפקט הגאווה.

בשורה התחתונה כולם עושים את אותו דבר לכולם בשלב כזה או אחר יש בעיה
וכפי שאני תמיד טוען והאמרה הנפוצה של הרקדן "הרצפה עקומה כי אני יודע לרקוד".
ברגעים אלו ממש בדרך אלי מערכת פלייברלס להדגמה שאת שמה אשמור בדיסקרטיות :)
בסופו של יום אם אתה מחפש יותר כוח יותר וזמן טיסה מערכת פלייברלס מומלצת ביותר.
תכנס לאתרים בחו"ל כגון rcfreak או helifreak תקרא את כל התקלות והבעיות שלהם
ותבין לבד מה אתה מעדיף לקנות ! מבחינת מחיר כולם כמעט אותו דבר מלבד המיקאדו.

שיהיה בהצלחה וברוך הבא למתחם הפלייברלס.


לא מסכים איתך אח שלי היקר!
לא מהשורה הראשונה ולא עד לאחרונה.
כשתטיס לפחות שני מערכות תוכל לערוך השוואה!
וכמו שאמרו לי?! "כשתטיס תבין?!"
גם לך אני אומר!
כשתטיס תבין...

ziki
18-04-2011, 07:52:55
שגיא,זה טעות...היקרות הן דווקא ה- סקוקום 720 וה- טוטאל-G בתג מחיר באזור ה- 400 דולר
אחריהן המיקאדו ו- ALIGN ן-פוטבה באזור ה-300 דולר (שב- ALIGN מקבלים גם הסבת ראש למסוקים שלהם)
והזולה בקטגוריה היא - ה- BEASTX באזור ה- 200 דולר.

הערה:
המיקאדו כמערכת מלאה עם סנסור חיצוני באיזור ה 320$ ובגרסת EXPRESS (תרגיל שיווקי של מיקאדו שנותן אשליה של הוזלת המערכת ע"י שיווק עם קושחה ותוכנה מוגבלת), בפועל תאלץ לשדרג ל Pro בתוספת 50$ מה שיתן לך להנות מכל יתרונות המערכת בכיול ובטיסה, הרוב עושים זאת לכן תג המחיר הסופי כאן הוא 370$ (אם הלכת על המיני אז 350$) ללא הראש המכני שעולה לא מעט אבל יתרון המערכת שלא חייבים לרכוש אותו, גמישות המערכת מאפשרת התאמתה לכל ראש ובאופן מלא.

guyro
18-04-2011, 08:18:42
הערה:
המיקאדו כמערכת מלאה עם סנסור חיצוני באיזור ה 320$ ובגרסת EXPRESS (תרגיל שיווקי של מיקאדו שנותן אשליה של הוזלת המערכת ע"י שיווק עם קושחה ותוכנה מוגבלת), בפועל תאלץ לשדרג ל Pro בתוספת 50$ מה שיתן לך להנות מכל יתרונות המערכת בכיול ובטיסה, הרוב עושים זאת לכן תג המחיר הסופי כאן הוא 370$ (אם הלכת על המיני אז 350$) ללא הראש המכני שעולה לא מעט אבל יתרון המערכת שלא חייבים לרכוש אותו, גמישות המערכת מאפשרת התאמתה לכל ראש ובאופן מלא.

צודק, מצד שני חוסכת מקלט מה שב- ALIGN כרגע לא ניתן לחסוך , למרות שבגרסא החדשה כנראה שיהיה אפשר.

כל זה נכון לבעלי ספקטרום/JR

ziki
18-04-2011, 08:23:39
ציקי ועוזי היקרים מאוד לליבי,
כשתחליטו לבנות מסוק חדש ותעמדו לפני בחירה של מערכת (פשוט שניכם כתבתם את אותה השורה) תרימו טלפון לפני, אני אגיע עם BEASTX ואבלבל את המיקאדיות שלכם ;):D
ה"חיה" הגרמנית נותנת בראש בצורה מדהימה, ועומדת בקו אחד עם אחותה המטיסה הגרמניה: מיקה-דו :D

ליאור:

עדיף סוס ותיק שישא אותי מסייח צעיר שיפיל אותי :D

עכשיו ברצינות, שמעתי על ה BEASTX רשמים טובים, בהחלט אופציה מעניינת.

lior_bar_ami
18-04-2011, 09:08:00
הסייח הזה לא יפיל ולא עשבים - זה לא סייח בכלל, זה סטאליון ;)

לגבי מימשוק מקלטים גם ה BEASTX מתממשקת עם מקלטי לווין והופכת בעזרתם ליח' קליטה אינטגראלית - עוד ייתרון ברור של המערכת היא יכולת לעבוד במוד ג'יירו (לא FBL), ככה שאם אתה מתלבט FBL או לאו, אתה תמיד יכול לקנות את הביסט לעבוד במוד ג'יירו וכשיבוא לך לנסות להחליף ראש ולעבור ל FBL (וחזרה) כאוות נפשך.

עמיתפורת
18-04-2011, 09:10:17
ממה שראיתי מאוד התרשמתי מהביסטיקס וללא ספק זו המערכת שתהיה לי על המפלץ החדש שיבוא עלינו לטובה בקרוב.
כשיבוא הזמן אתן סקירה מלאה על כיול וטיסה ונוכל כולנו ללמוד ולראות.
לפתוח השרשור אמליץ לך לקרוא עוד בחול על מערכות פלייברלס ותקבל גם תמונה כללית טובה יותר כי העולם הרבה יותר גדול מישראל וכמות המטיסים שם רבה יותר.

flyinglizard
19-04-2011, 02:11:58
אני הורדתי את הביסטאקס לטובת ה750 של פוטבה. אין שום דבר שמשתווה למערכת של פוטבה כרגע, לא בחומרה ולא בתוכנה. זו ליגה אחרת לגמרי. היא גם לא יקרה במיוחד, 260 בטאוור.

TooLy
19-04-2011, 06:31:27
בוקר טוב לטאה.
על איזה מסוק היא הורכבה ?
מעניין יהיה לשמוע את ההתרשמות שלך משתיי מערכות אלו ואת ההשוואה ביניהן.
אם תוכל להתיחס גם ברמה של קושי הרכבה / כיוונים וגם בתוצאות תכלס בהטסה.
חג שמח
עוזי

flyinglizard
19-04-2011, 15:31:11
צהריים טובים וחג שמח.

הורכבה על פיוריון 6 אחרי שלא הצלחתי לסדר את הזנב כמו שצריך עם הBeastX. יש שם בעיה, שלא באשמת הBeastX, של שילוב ESC-מנוע לא מוצלח (Jive 80HV עם Xera 4030), הגברנר של הג'ייב לא מסתדר טוב והזנב בורח בpitch pumps. קניתי כמה מערכות של פוטבה - שתי 750 ו701 - לאחרונה עבור פרוייקט שאני עושה (מתאם CGY750 למשתמשי Spektrum) והחלטתי להרכיב אחת על הפיוריון (כרגע עם 8FG של פוטבה, כשיהיה מתאם אני אעבור להשתמש ב9303 שלי).

ההתרשמות היא, שקודם כל, המסוק מרגיש מאוד מחובר והרבה פחות סינתטי מאשר הBeastX. זו הרגשה שמאוד הפריעה לי עד עכשיו. דבר שני, הזנב מחזיק יותר טוב בלי ספק, למרות שזה עדיין לא מושלם (אני הולך להשתמש בגברנר של הCGY עם ESC של Hobbywing בקרוב אבל זה דורש קצת עבודה מבחינת מיקום מגנטים וכו').
יש לחבר פיוריון עם סטאפ זהה לשלי למעט המנוע (Align 700MX) עם ביסטאקס והוא מעדיף את הפוטבה שאצלי.

לפוטבה יש המון אפשרויות כיוון - המון, עשרות פרמטרים - למרות שהסטאפ הראשוני סופר פשוט (עוד יותר מזה של הBeastX, אם דבר כזה אפשרי בכלל). המסך של ה750 קריא מאוד גם באור שמש חזק והעובדה שלא צריך PC בשום שלב היא פשוט תענוג (בביסט צריך בשביל פרמטרים מתקדמים, כרגע רק phasing וtorque compensation על הזנב).

הרכבתי גם 701, שמשתמש באותו סנסור, על הטירקס 700 ניטרו והעמידות של הסנסור שלהם לויברציות היא משהו שלא יאמן, ראיתי כבר סטאפים חשמליים על ג'יירואים אחרים שהיו צריכים gyro pad יותר רציני. המערכת הזו לא מרגישה ויברציות, נקודה (לא ה701 ולא ה750).

לא התחלתי לגרד את מה שהיחידה הזו מסוגלת לעשות, אני עוד עובד על זה. לא הטסתי אף פעם v-bar ואני גם לא מתכוון להתחיל עכשיו, הPC מוריד לי לגמרי את החשק להתעסק עם המערכת הזו.

מבחינת תחושה, קלות שימוש, אפשרויות כיוון ועמידות בוויברציות, הפוטבה נראית כמו העתיד.

סימן השאלה היחידי הוא התפתחות היחידה לאורך זמן. הגרמנים מעדכנים כל הזמן, ואני משער שפוטבה יהיו איטיים בהרבה בהיבט הזה. ועם זאת, המערכת כרגע קרובה מאוד לשלמות מבחינתי.

אני צריך עוד יום-יומיים של הטסה בשביל לסיים לכוון אותה כמו שצריך - אפילו לא נגעתי בגיינים של הסייקליק - ואז נראה מה היא באמת מסוגלת לעשות.

guyro
19-04-2011, 15:58:17
צהריים טובים וחג שמח.

הורכבה על פיוריון 6 אחרי שלא הצלחתי לסדר את הזנב כמו שצריך עם הBeastX. יש שם בעיה, שלא באשמת הBeastX, של שילוב ESC-מנוע לא מוצלח (Jive 80HV עם Xera 4030), הגברנר של הג'ייב לא מסתדר טוב והזנב בורח בpitch pumps. קניתי כמה מערכות של פוטבה - שתי 750 ו701 - לאחרונה עבור פרוייקט שאני עושה (מתאם CGY750 למשתמשי Spektrum) והחלטתי להרכיב אחת על הפיוריון (כרגע עם 8FG של פוטבה, כשיהיה מתאם אני אעבור להשתמש ב9303 שלי).

ההתרשמות היא, שקודם כל, המסוק מרגיש מאוד מחובר והרבה פחות סינתטי מאשר הBeastX. זו הרגשה שמאוד הפריעה לי עד עכשיו. דבר שני, הזנב מחזיק יותר טוב בלי ספק, למרות שזה עדיין לא מושלם (אני הולך להשתמש בגברנר של הCGY עם ESC של Hobbywing בקרוב אבל זה דורש קצת עבודה מבחינת מיקום מגנטים וכו').
יש לחבר פיוריון עם סטאפ זהה לשלי למעט המנוע (Align 700MX) עם ביסטאקס והוא מעדיף את הפוטבה שאצלי.

לפוטבה יש המון אפשרויות כיוון - המון, עשרות פרמטרים - למרות שהסטאפ הראשוני סופר פשוט (עוד יותר מזה של הBeastX, אם דבר כזה אפשרי בכלל). המסך של ה750 קריא מאוד גם באור שמש חזק והעובדה שלא צריך PC בשום שלב היא פשוט תענוג (בביסט צריך בשביל פרמטרים מתקדמים, כרגע רק phasing וtorque compensation על הזנב).

הרכבתי גם 701, שמשתמש באותו סנסור, על הטירקס 700 ניטרו והעמידות של הסנסור שלהם לויברציות היא משהו שלא יאמן, ראיתי כבר סטאפים חשמליים על ג'יירואים אחרים שהיו צריכים gyro pad יותר רציני. המערכת הזו לא מרגישה ויברציות, נקודה (לא ה701 ולא ה750).

לא התחלתי לגרד את מה שהיחידה הזו מסוגלת לעשות, אני עוד עובד על זה. לא הטסתי אף פעם v-bar ואני גם לא מתכוון להתחיל עכשיו, הPC מוריד לי לגמרי את החשק להתעסק עם המערכת הזו.

מבחינת תחושה, קלות שימוש, אפשרויות כיוון ועמידות בוויברציות, הפוטבה נראית כמו העתיד.

סימן השאלה היחידי הוא התפתחות היחידה לאורך זמן. הגרמנים מעדכנים כל הזמן, ואני משער שפוטבה יהיו איטיים בהרבה בהיבט הזה. ועם זאת, המערכת כרגע קרובה מאוד לשלמות מבחינתי.

אני צריך עוד יום-יומיים של הטסה בשביל לסיים לכוון אותה כמו שצריך - אפילו לא נגעתי בגיינים של הסייקליק - ואז נראה מה היא באמת מסוגלת לעשות.

איזה "סלט" של SETUPים עשית...דבר עם שחר לזרוב הייתה לו בעיה עם הזנב ב- 750, הוא בורח בקטנה כל הזמן, יכול להיות שיש לך את אותה תופעה.

מילה על הפיוריון 6, "מפלצת" של מסוק, יש לי אותו ב-SETUP של 10 תאים עם CC120 ו- SCORPION 4035-560 ו- V-bar 5

"חיה" של מסוק.

flyinglizard
19-04-2011, 16:03:24
הבעיות שיש לי עם הפיוריון לא קשורות ל750, אלא לשילוב מנוע וגברנר לא מוצלח. ה750 שיפר את הבעיה משמעותית לעומת הביסטאקס.

guyro
19-04-2011, 16:13:10
הבעיות שיש לי עם הפיוריון לא קשורות ל750, אלא לשילוב מנוע וגברנר לא מוצלח. ה750 שיפר את הבעיה משמעותית לעומת הביסטאקס.

כן, שמעתי ש"נלחמת" ב- SETUP בגלילות...תקרא לי פעם הבאה שאתה הולך , נשווה רשמים ;)