התחברות

צפייה בגרסה מלאה : דיון הקאט הראשון שלי



edoman
18-04-2011, 10:54:34
טוב רציתי לספר לכם על הקאט הראשון שלי והדי מוקדם (מבחינת הזמן שאני מטיס טיסן דלק)
אז כך היה :
היצאתי להטיס עם עוד חבר השקם בבוקר לפני כל החום המטורף הזה שמתרחש ברגעים אלו
אחרי כמה מיכלים 2/3 הרמתי את הטיסן שוב עשיתי הקפה ותרגלתי נחיתה
בגלל הרוח החזקה שהייתה היום היה לי מאוד קשה לנחות והחלטתי שאני הולך סביב
פתחתי מנוע ואחרי שהטיסן עבר אותי פתאום נשמע גמגום של המנוע והוא נחכה
לקח לי שניה להבין שיש לי קאט מנוע ונלחצתי קצת וצעקתי לחבר שלי שיש לי קאט
הוא באותו הזמן היה עם הדאון שלו באוויר וככה עזר לי להרגע ולהנחית את הטיסן בשלום
נתן לי עצות מה לעשות.
בסופו של דבר נחתתי בסדר אבל נכנסתי קצת לשיחים שבצד של המסלול
חייב להגיד שזה די מלחיץ אך בסופו של דבר הקלה

הדבר החשוב שצריך לקחת מכל הסיפור הזה זה לנשום עמוק לנסות להנחית את הטיסן הכי טוב שאפשר וכמובן להתחיל להתפלל :P

שיהיה לכולם חג שמח.

s.mario
18-04-2011, 17:06:56
יפה מאד!
כמובן העיקר שיצאת ללא כל נזק בטיסן..

דניאל דקל
18-04-2011, 20:52:49
איני יודע מי לימד אותך, אבל תרגול כזה יש לבצע עוד בשלב הלימוד
מורידים מנוע לסרק, ומתרגלים נחיתות במצבים שונים
קאט מנוע אינו אמור להלחיץ כלל מי שתרגל את השלב הזה לעומק.

aofer
19-04-2011, 13:03:07
אין לך מה להלחץ, סך הכל התמודדת עם זה יפה מאד.
אם יש לך מספיק גובה אתה פשוט מסתובב ומביא את הטיסן למסלול, אם אתה נמוך ואיטי מדי פשוט תנחית בשדה, זה כבר תלוי בטיסן לדעת מתי לעשות מה וזה יבוא ככל שתצבור יותר טיסות עם הטיסן.
זה החסרון הגדול במנועי דלק וזה שהם מלכלכים כמובן :D

tomer_inbar
19-04-2011, 14:17:46
נשמע כמו מקרה של מנוע עשיר מידי בדלק, ברגע שפתחת מצערת מלאה במכה, הצפת את המנוע והוא פשוט התחיל לגמגם עד אשר כבה.
במקרים כאלה עליך להוריד את המצערת לסרק ולעלות אותה בהדרגתיות עד אשר המנוע יתאושש.
קרה לי מספר פעמים, ולמדתי את הלקח.

edoman
19-04-2011, 14:33:14
איני יודע מי לימד אותך, אבל תרגול כזה יש לבצע עוד בשלב הלימוד
מורידים מנוע לסרק, ומתרגלים נחיתות במצבים שונים
קאט מנוע אינו אמור להלחיץ כלל מי שתרגל את השלב הזה לעומק.

למדתי לבד בשלב שלי אני לא חושב שאני צריך מדריך