התחברות

צפייה בגרסה מלאה : אוף! מיסבי גריפים זנב של אליין דפוקים.



Yoav Lahav
19-04-2011, 15:59:36
רכשתי מ HOBBYMASTERS בהרצליה ב 17.4.2011 חלק מזנב של TREX 450 PRO הכולל את ה HUB גריפים וסליידר עקב התאונה הקטנה שהייתה לי וזאת כדי שיהיה לי מסוק במצב טס בחג. אחרי מספר טיסות קטן פתאום באמצע טיסה הזנב התחיל לרעוד חזק (רעידות בתדר גבוה עקב סיבוב מדחף הזנב לא קשור לגירו) בדיקה גילתה שהמיסב החיצוני של אחד הגריפים נשבר. בדיקה זריזה בגוגל העלתה כי הבעיה ידועה. הנה הלינק:

http://helifreak.com/showthread.php?p=2859174

החלפת המיסב השבור באחר שהיה לי פתרה הבעיה אבל תוך מספר טיסות קטן נשבר המיסב של אליין גם בגריפ השני. מדובר במיסבים המקוריים של אליין. האחרים לא נשברו לי אף פעם. כמובן אציין שאני סוגר ברגי הגריפים בלי להדק כדי לא ללחוץ על המיסב ושם לוקטייט. כך אני עושה תמיד ולעולם לא היו לי בעיות מסוג זה בזנב.

מעצבן ומאכזב. גם שילמתי 105 שקל וגם קיבלתי סחורה פגומה. אשמח לתגובות ובעיקר לתגובתHOBBYMASTERS ועוד יותר אשמח לקבל מ HOBBYMASTRS סחורה טובה עבור הכסף ששולם.

guyro
19-04-2011, 16:08:56
אני בטוח שיחליפו לך את החלק הלא תקין, קורה שיש חלקים לא תקינים שמגיעים מהיצרנים.

asaf_aloush
19-04-2011, 16:29:28
דבר ראשון מצטער לשמוע.
לדעתי האשמה היא לא של הובימסאטרס,ואתה לא יכול להאשים כאן אף אחד.
קורה והיצרן מייצר חלק והוא פגום.
חוץ מזה אתה בעצמך העלתה שירשור בהליפריק שמסביר שהבעיה ידועה.
אבל בכל מקרה לדעתי אם תפנה להובימאסטרס הם יביאו לך מייסבי לחץ חדשים כפיצוי.

Yoav Lahav
19-04-2011, 16:43:47
כמובן שהם לא אשמים אני פשוט שופך פה את התיסכול שאני בבית במקום להטיס. למה אליין לא בודקים תסחורה לפני שהיא מגיעה לשוק??? אני משלם יקר יותר כדי שיהיה QA שימנע דברים כאלה וכדי לקבל חומרים ועבודה טובים יותר! אני מציע פה להובי מסטרס להפסיק למכור תמיסבים הדפוקים עד שהנושא יתבהר מול אליין.


דבר ראשון מצטער לשמוע.
לדעתי האשמה היא לא של הובימסאטרס,ואתה לא יכול להאשים כאן אף אחד.
קורה והיצרן מייצר חלק והוא פגום.
חוץ מזה אתה בעצמך העלתה שירשור בהליפריק שמסביר שהבעיה ידועה.
אבל בכל מקרה לדעתי אם תפנה להובימאסטרס הם יביאו לך מייסבי לחץ חדשים כפיצוי.

guyro
19-04-2011, 16:46:50
כמובן שהם לא אשמים אני פשוט שופך פה את התיסכול שאני בבית במקום להטיס. למה אליין לא בודקים תסחורה לפני שהיא מגיעה לשוק??? אני משלם יקר יותר כדי שיהיה QA שימנע דברים כאלה וכדי לקבל חומרים ועבודה טובים יותר! אני מציע פה להובי מסטרס להפסיק למכור תמיסבים הדפוקים עד שהנושא יתבהר מול אליין.

למה לא, שבכלל יפסיקו למכור מסוקים עד שהנושא יתבהר...:eek::D

שתה כוס מים,תרגע, גש מחר אליהם והם יחליפו לך סט מיסבים חדש, ואם אין להם, יש לי מכלול חדש להשאיל לך עד שיהיה.

wonderd
19-04-2011, 18:04:45
כמה דברים לי אליך;

1. הבעיה ממש לא כ"כ ידועה - ראיתי כמה טירקס 450 פרו שטסו מאוד חזק ומעולם לא נשברו מייסבי גריפים של הזנב, נשמע קצת מוזר האמת.
3. אם כבר נשבר בצד אחד - למה לא החלפת גם את השני? זה די מתבקש..
4. אני מציע לך שאת הטענות וההצעות שלך מול הובי מאסטרס תעשה ממש מולם ולא על דפי הפורום, אלא אם קיבלת מהם יחס לא הוגן ואתה מעונין שכולם יידעו על זה.
5. אם נשארו לך הגריפים מהחלקים הישנים - תנסה אולי לפרק את המייסבים משם ולהשתמש בהם - ככה לא תהיה מושבת..

בהצלחה.

Shai_B
19-04-2011, 18:04:48
יואב, מכרתי עשרות כאלו ומעולם לא נתקלתי בתופעה, כנראה שנפלת על אחד תקול או שעשית משהו לא בסדר, בכל אופן תגיע מחר לחנות ותקבל מיסבים חדשים.

johnny_black
19-04-2011, 18:38:03
יפה שכתבת בעיה שכיחה על שרשור שחמישה אנשים נתקלו בתופעה (מלבד אחד כולם ריסקו בעבר) ועוד אחד שממליץ את מה שאני עומד להמליץ לך , אכן ידידי על השרשור המופלא הזה אני חושב שאליין יסגרו את כל המחלקות שלהם.
לא מכיר תופעה כזו, או בעיה שכיחה במיסבים של אליין, הבעיה לדעתי היא מה שאתה מגדיר ״לא סוגר חזק״
בגלל שינויי הגודל במיסבים של הזנב יש לטבעת שיושבת על הבורג את היכולת לדחוף את מרכז הברינג ולגרום לטבעת לקפוץ החוצה ולפרק את המיסב בסגירה חזקה ,ושוב חזק זה מושג יחסי
תן ללוקטייט לעבוד כי המיסב שם עדין ואז שמופעל עליו הכוח הצנטריפוגלי ...תוכל להמשיך את הפיזיקה מכאן
וכמו שאמרו חברים כאן לפני לך אל החנות לפני שאתה שופך בפורום דברים אשר מבוססים על נסיון של 5 מסוקים מתוך אלפים שהם מוכרים*

Yoav Lahav
20-04-2011, 06:15:07
אני מציע לעשות פה סדר בעניינים. קודם כל התופעה היא בהרבה מסוקים שיצאו לשוק לאחרונה. לא חמישה ולא שישה.
היא לא הייתה קיימת בעבר. בבקשה תסתכלו בלינק: בבקשה כתבו בגוגל: trex 450 tail grip bearing problem ותראו בעצמכם.

נקודות נוספת לכל מי שמבין בתכנון והנדסה פה ובעל רקע פיזיקלי מתאים:
1.
חישוב זריז (m*(W^2)*r) מראה שהכוח הצירי הפועל על המיסב החיצוני
בעת טיסה ב IDLE-UP הוא בסביבות ה 80-90 קג. כמובן שהמיסב צריך להיות חזק בהרבה כי בזמן טיסה פועלים כוחות נוספים מלבד הכח הצירים.
סגירה חלשה של בורג הגריפ מיצרת רק שבריר מכוחות אלו, אם בכלל - ראה סעיף 2.

2. אוסיף עוד לכל מי שכותב על חוזק הסגירה, שלמרות שאני מקפיד בעניין, זה לא ממש משנה! הגריפ התקין מתוכנן כך שהבורג הסוגר אותו לא יכול להפעיל כוח צירי על המיסב. הבורג נעצר עקב גורמים אחרים לפני שמפעיל כח כזה. רק הכח הצנטריפוגלי מפעיל כח צירי על המיסב.
זאת בנוסף ל MANUAL המקורי של ה 450 פרו בו מצויינים מומנטי סגירה ולא כתוב בשום מקום שצריך לסגור חלש את בורג הגריפ. מצויין רק שצריך לוודא סיבוב חלק של הגריפ (עמוד 10 ב MANUAL של ה 450 פרו).

כפי שאמרתי, יש לי את ה 450 PRO כבר לא מעט זמן וגם כאשר נתתי הידוקון לבורג הגריפ נשאר תמיד סיבוב חלק של הגריפ והכל עבד וטס יפה לאורך שעות רבות.


יפה שכתבת בעיה שכיחה על שרשור שחמישה אנשים נתקלו בתופעה (מלבד אחד כולם ריסקו בעבר) ועוד אחד שממליץ את מה שאני עומד להמליץ לך , אכן ידידי על השרשור המופלא הזה אני חושב שאליין יסגרו את כל המחלקות שלהם.
לא מכיר תופעה כזו, או בעיה שכיחה במיסבים של אליין, הבעיה לדעתי היא מה שאתה מגדיר ״לא סוגר חזק״
בגלל שינויי הגודל במיסבים של הזנב יש לטבעת שיושבת על הבורג את היכולת לדחוף את מרכז הברינג ולגרום לטבעת לקפוץ החוצה ולפרק את המיסב בסגירה חזקה ,ושוב חזק זה מושג יחסי
תן ללוקטייט לעבוד כי המיסב שם עדין ואז שמופעל עליו הכוח הצנטריפוגלי ...תוכל להמשיך את הפיזיקה מכאן
וכמו שאמרו חברים כאן לפני לך אל החנות לפני שאתה שופך בפורום דברים אשר מבוססים על נסיון של 5 מסוקים מתוך אלפים שהם מוכרים*

Yoav Lahav
20-04-2011, 06:36:05
3 דברים לי אליך;

1. הבעיה ממש לא כ"כ ידועה - ראיתי כמה טירקס 450 פרו שטסו מאוד חזק ומעולם לא נשברו מייסבי גריפים של הזנב, נשמע קצת מוזר האמת.
3. אם כבר נשבר בצד אחד - למה לא החלפת גם את השני? זה די מתבקש..
4. אני מציע לך שאת הטענות וההצעות שלך מול הובי מאסטרס תעשה ממש מולם ולא על דפי הפורום, אלא אם קיבלת מהם יחס לא הוגן ואתה מעונין שכולם יידעו על זה.
5. אם נשארו לך הגריפים מהחלקים הישנים - תנסה אולי לפרק את המייסבים משם ולהשתמש בהם - ככה לא תהיה מושבת..

בהצלחה.

1. הבעיה כן ידועה. היא חדשה וככל הנראה בהרבה מסוקי 450.
כתוב בגוגל: trex 450 tail grip bearing problem ותראה.
2. מכיוון שככל הנראה שמדובר בבעיה רחבה רצוי שידעו עליה אנשים וכך תחסך הרבה עוגמת נפש ואולי גם ריסוקים.
3. הובי מסטרס מאד הוגנים ואין לי כל טענות אליהם. הם גם עזרו לי כשהייתי בחנות.

wonderd
20-04-2011, 08:17:41
קראתי, צודק.
כנראה שיש בעיה עם חלק מהסדרה האחרונה, במקרה כזה אני במקומך הייתי קונה מייסבים אחרים במידה מתאימה ומשתמש בהם. מייסבי BOCA יעשו את העבודה מצויין.

wind556
20-04-2011, 08:59:42
אליין לא מייצרים מיסבים, הם קונים אותם
וכמו כל יצרן, מדי פעם יש להם ספק חדש, סידרת ייצור חדשה וכו
כך שאין שום הבדל בין מיסבים של אליין לבין מיסבים של הקלון הכי נידח.
תקלות יכולות להתרחש בכל מסוק

ומצד שני, קנית בחנות שמספקת שירות למופת. אין לי ספק שיטפלו בך כהלכה

Yoav Lahav
20-04-2011, 09:00:34
קראתי, צודק.
כנראה שיש בעיה עם חלק מהסדרה האחרונה, במקרה כזה אני במקומך הייתי קונה מייסבים אחרים במידה מתאימה ומשתמש בהם. מייסבי BOCA יעשו את העבודה מצויין.

אז עכשיו תגיד לי אדון WONDERD האם העצה שלי להובימסטרס להפסיק למכור זנבות דפוקים עד להסדרת העניין היא במקומה או שלא.

Yoav Lahav
20-04-2011, 09:31:29
אליין לא מייצרים מיסבים, הם קונים אותם
וכמו כל יצרן, מדי פעם יש להם ספק חדש, סידרת ייצור חדשה וכו
כך שאין שום הבדל בין מיסבים של אליין לבין מיסבים של הקלון הכי נידח.
תקלות יכולות להתרחש בכל מסוק

ומצד שני, קנית בחנות שמספקת שירות למופת. אין לי ספק שיטפלו בך כהלכה

אני מצפה מחברה כמו אליין לבצע QA כמו שצריך. אם היה מתבצע כזה היו מאתרים מיד את התקלה ומיסבים כאלה לא היו מגיעים לחנויות.
כשאני משלם עבור אליין אני מצפה לאיכות, ל BMW של המסוקים. כל מה שהיה צריך זה לתת לאדון אלן זבו קצת להשתולל עם כמה 450 ומיד הבעיה הייתה צצה.

wonderd
20-04-2011, 09:40:01
אז עכשיו תגיד לי אדון WONDERD האם העצה שלי להובימסטרס להפסיק למכור זנבות דפוקים עד להסדרת העניין היא במקומה או שלא.
לא, מכיוון שאתה עושה את זה מעל דפי הפורום ולא בצורה ישירה מולם, חוץ מזה שהם לא מוכרים מייסבים אלא את כל הזנב...
והשם שלי זה אלעד...

wonderd
20-04-2011, 09:41:06
אני מצפה מחברה כמו אליין לבצע QA כמו שצריך. אם היה מתבצע כזה היו מאתרים מיד את התקלה ומיסבים כאלה לא היו מגיעים לחנויות.
כשאני משלם עבור אליין אני מצפה לאיכות, ל BMW של המסוקים. כל מה שהיה צריך זה לתת לאדון אלן זבו קצת להשתולל עם כמה 450 ומיד הבעיה הייתה צצה.

אתה טועה. אליין זה לא BMW, יותר כמו מזדה או טויוטה...וראינו מה קרה לטויוטה עם הבלמים שלהם :)

RonTo
20-04-2011, 09:48:16
אתה טועה. אליין זה לא BMW, יותר כמו מזדה או טויוטה...וראינו מה קרה לטויוטה עם הבלמים שלהם :)

:)
+1

Yoav Lahav
20-04-2011, 10:26:12
OK. אז אם ככה שגם יקחו מחירים בהתאם.





אתה טועה. אליין זה לא BMW, יותר כמו מזדה או טויוטה...וראינו מה קרה לטויוטה עם הבלמים שלהם :)

wonderd
20-04-2011, 10:38:35
מי קובע מה זה - 'מחירים בהתאם'? אתה? לפי מה שמתאים לך לשלם? הלוואי שהעולם היה עובד ככה..

Yoav Lahav
20-04-2011, 10:59:50
מי קובע מה זה - 'מחירים בהתאם'? אתה? לפי מה שמתאים לך לשלם? הלוואי שהעולם היה עובד ככה..

מחירים בהתאם == מחירים כמו ב LEADERSHOBBY שם אני מקבל מכלול זנב וראש מצויינים. אז נכון, שם אין QA כמו שהיה אמור להיות באליין אבל שם אתה גם לא משלם על זה.

RonTo
20-04-2011, 11:06:28
ובל נשכח שאליין הם אלה שהביאו להורדה דרסטית במכירים של התחביב הזה.
לפני שהם חדרו לשוק, המכירים היו גבוהים בהרבה!!

wonderd
20-04-2011, 11:35:31
אליין הפך להיות שם בעולם, מותג מוכר וזאת עובדה. אתה לא יכול לצפות שהם ימכרו באותם מחירים כמו החיקויים למיניהם, כמה שהייתי שמח אם הייתי יכול לקנות מכלול ראש בדולר ולהבי קרבון בשני דולר - זה לא עובד ככה.
כשאתה קונה קונדום - אתה מחפש מותג או שגם שם אתה מעדיף לקנות מלידרס הובי כי זה יותר זול? - הקונדומים מהמותגים המובילים לא נקרעים לפעמים?

בקיצור, עזוב אותך משטויות, אליין זה חרא ולא סתם חרא אלא חרא יקר. לך תקנה הוריקאן.

NO RISK
20-04-2011, 12:04:42
יואב שלום
יש חנות למיסבים בחולון ליד חצי חינם הגדול
תביא דוגמה יש להם מלאי ענק ובזול
יעקב

ziki
20-04-2011, 12:33:55
כשאתה קונה קונדום - אתה מחפש מותג או שגם שם אתה מעדיף לקנות מלידרס הובי.

קונדום לא קונים מדילדו הובי?

Yoav Lahav
20-04-2011, 13:07:46
מה זה קונדום?


אליין הפך להיות שם בעולם, מותג מוכר וזאת עובדה. אתה לא יכול לצפות שהם ימכרו באותם מחירים כמו החיקויים למיניהם, כמה שהייתי שמח אם הייתי יכול לקנות מכלול ראש בדולר ולהבי קרבון בשני דולר - זה לא עובד ככה.
כשאתה קונה קונדום - אתה מחפש מותג או שגם שם אתה מעדיף לקנות מלידרס הובי כי זה יותר זול? - הקונדומים מהמותגים המובילים לא נקרעים לפעמים?

בקיצור, עזוב אותך משטויות, אליין זה חרא ולא סתם חרא אלא חרא יקר. לך תקנה הוריקאן.

ohadsh
20-04-2011, 14:27:27
ח ח ח

wonderd
20-04-2011, 18:26:12
מה זה קונדום?
עכשיו הכל מובן!! (ציקי -תן לו קישור מתאים..)

johnny_black
21-04-2011, 22:39:46
יואב שכחת לציין כאן בפני החברים את הסטאפ ששמת על המסוק.
אם אני לא טועה הQA של אליין עושה עבודה לא רעה בכלל אלא ששמת מנוע טורניג׳י 600 וואט אם אני לא טועה עם 4400 kv אז הלחץ על המיסבים במשוואה שלך לא ישאר 80 -90 קג ואפילו בנקודות שאתה מוסיף עומס בהברגה.
אז רק כדי לסיים את השרשור הזה , גם אליין לא אחראים למה שעשית למסוק שלך. ברגע שאתה מגיע לסטאפים קשוחים על המסוק הזה ,צפה פגיעה...
וכמו שאמרתי לך באופן אישי 450 פרו במצב סטוק שיוצא ממפעל לא יעשה לך בעיות מהסוג הזה.

Yoav Lahav
22-04-2011, 06:50:46
ג'וני,
כפי שכבר אמרתי לך אני עם המנוע הזה כבר זמן רב ולא הייתה שום תקלה. הכל פעל בסדר עד לרגע ששמתי גריפים ומיסבים של אליין.
אם חיקוי זול מלידרסהובי מתפקד מצויין עם הSETUP שלי אז וודאי שאני מצפה שגם אליין יעמדו במשימה בקלות.
יואב.


יואב שכחת לציין כאן בפני החברים את הסטאפ ששמת על המסוק.
אם אני לא טועה הQA של אליין עושה עבודה לא רעה בכלל אלא ששמת מנוע טורניג׳י 600 וואט אם אני לא טועה עם 4400 kv אז הלחץ על המיסבים במשוואה שלך לא ישאר 80 -90 קג ואפילו בנקודות שאתה מוסיף עומס בהברגה.
אז רק כדי לסיים את השרשור הזה , גם אליין לא אחראים למה שעשית למסוק שלך. ברגע שאתה מגיע לסטאפים קשוחים על המסוק הזה ,צפה פגיעה...
וכמו שאמרתי לך באופן אישי 450 פרו במצב סטוק שיוצא ממפעל לא יעשה לך בעיות מהסוג הזה.

levyoram
22-04-2011, 08:50:27
קונדום לא קונים מדילדו הובי?

ציקי,
שווה להוסיף כמה שקלים ולקנות בפארם ליד הבית במקום לחכות שבועיים עד הסקסס הבא!! ***....
ולגבייך יואב, מאחר ואתה מבין בפיזיקה, אז תעבוד על הכימיה ותסגור את זה מול החנות ולא כפי שזה קורה כרגע!!

johnny_black
22-04-2011, 16:40:12
מי שמצפה מתאכזב... אני באמת מנסה להסביר לך שאליין לא מחוייבת לעמוד בגחמות של כולנו לבנות את המסוק החזק ביותר ,גם חברות אחרות לעיתים לא עומדות בעומסים לאורך זמן, לכן אמרתי לך גם כשפגשתי אותך, כשאתה מחליט להסב או לשדרג את המסוק שלך אל תשכח לחזק גם את השלדה ואת יתר החלקים שעלולים לא לעמוד בעומס, והתפקיד שלך כמהנדס השדרוג של הכלי שלך, זה להיות אחראי לבדוק אם חלק זה או אחר במסוק יכול לתפקד בעומס שאתה מוסיף לנקודות חולשה במסוק.
בכל מקרה גם אני נתקלתי בחיקויים מוצלחים , אין שחור ולבן בעסק הזה ,לעיתים גם הגדולים מפשלים והקטנים משחקים אותה...

אז בוא נסיים את השרשור הזה בשבת שלום