צפייה בגרסה מלאה : עקומת פיץ' להוריקאן
SEVEN
24-04-2011, 08:36:27
אני מעוניין לכוון את ההוריקאן לטיסה נעימה בנורמל, לא חריפה מידי
מעבר לאקספו כ-30% (מוגזם מידי ?) שאותו היה לי ב-450 והיה בסדר
מהם הערכים ההתחלתיים לעקומת הפיץ ב-5 הנקודות ?
אני יודע שזה מאוד אינדיבידואלי, אבל אני רק רוצה ערכים התחלתיים כדי להמשיך משם
אני עם מנוע 1600kv פיניון 13 שיניים וגלגל ראשי מוגדל כך שמהירות הראש המקסימלית באיזור ה-2400-2500.
dror_z
24-04-2011, 16:59:47
לך על מה שמציעים בחוברת +-
לדעתי מעולה
למיטב זכרוני -3 3 10 (בחוברת רשום 8 )
זה מאוד נוח
אני לא שיניתי אקספו ואני לא מרגיש בשום בעיה
שים לב שזה לא 450 והמסוק הרבה יותר יציב
חשוב מאוד לוודא שגרף המצערת מתאים
אצלי מנוע 1800 פיניון 13 וגלגל שיניים 60 הגרף עולה ל50 בנקודה הראשונה ובאמצע בסביבות ה65 70 . זה מאפשר יציבות מעולה בכל שלב
שווה שתבדוק אם היית צריך להחליף גג"ש . אני לא בטוח שנדרש במנוע 1600 .
RonTo
24-04-2011, 17:07:28
לאחוזים בשלט אין שום משמעות ולכן זה לא רק שזה אינדיבידואלי, זה עלול להביא לכך, שהסטאפ שלך יהיה שגוי מבסיסו!
אם כבר, כוון על פי זוויות מומלצות וכאן באה לידי ביטוי, העדפתו האישית של כל מטיס.
בקווים כלליים:
נורמל: 5- 5 11
איידל: -11 0 11
הולד: -7 5 11
SEVEN
24-04-2011, 17:24:14
לך על מה שמציעים בחוברת +-
לדעתי מעולה
למיטב זכרוני -3 3 10 (בחוברת רשום 8 )
זה מאוד נוח
אני לא שיניתי אקספו ואני לא מרגיש בשום בעיה
שים לב שזה לא 450 והמסוק הרבה יותר יציב
חשוב מאוד לוודא שגרף המצערת מתאים
אצלי מנוע 1800 פיניון 13 וגלגל שיניים 60 הגרף עולה ל50 בנקודה הראשונה ובאמצע בסביבות ה65 70 . זה מאפשר יציבות מעולה בכל שלב
שווה שתבדוק אם היית צריך להחליף גג"ש . אני לא בטוח שנדרש במנוע 1600 .
בבדיקה שעשיתי בזמנו יצא שדווקא כן הייתי צריך להחליף גם גג"ש וגם פיניון.
אני אנסה לעשות כיוונים ראשוניים על פי החוברת, תודה.
SEVEN
24-04-2011, 17:26:36
לאחוזים בשלט אין שום משמעות ולכן זה לא רק שזה אינדיבידואלי, זה עלול להביא לכך, שהסטאפ שלך יהיה שגוי מבסיסו!
אם כבר, כוון על פי זוויות מומלצות וכאן באה לידי ביטוי, העדפתו האישית של כל מטיס.
בקווים כלליים:
נורמל: 0 5 11
איידל: -11 0 11
הולד: -7 5 11
תודה רון, זו הייתה הכוונה... ערכי זוויות ולא אחוזים כמובן.
wind556
24-04-2011, 18:58:37
לאחוזים בשלט אין שום משמעות ולכן זה לא רק שזה אינדיבידואלי, זה עלול להביא לכך, שהסטאפ שלך יהיה שגוי מבסיסו!
אם כבר, כוון על פי זוויות מומלצות וכאן באה לידי ביטוי, העדפתו האישית של כל מטיס.
בקווים כלליים:
נורמל: 0 5 11
איידל: -11 0 11
הולד: -7 5 11
כמעט מדוייק
הנורמל צריך להתחיל במינוס 3-5 מעלות ולא ב-0
כמו כן לטיסה רגועה אתה יכול לכוון את הקצוות ל10 מעלות
RonTo
24-04-2011, 20:46:12
הנורמל צריך להתחיל במינוס 3-5 מעלות ולא ב-0
כמובן!! שגיאת קולמוס שתוקנה מיידית!
wind556
25-04-2011, 11:09:26
כמובן!! שגיאת קולמוס שתוקנה מיידית!
שלח קישור לקולמוס ולסט אפ שלו ;)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.