PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה idle up



kal1311
04-12-2008, 20:44:14
אהלנים לכולם

אשמח לעזרה בנושא הבא: במצב idle במסוק בלט סי פי(רדיו esky) מתקבלות בלהבים -5 מעלות בלחץ .
ככה הגיע מהחברה.
1.אני בספק אם יחזיק הפוך-תקנו אותי אם טועה.
2.בכללי-איך מבצעים את הגדלת הזוית השלילית?

תודה מראש:)

Dotan

wind556
04-12-2008, 20:52:59
מזריקים סיליקון :D
ואתה לא רחוק ממה שצריך, לפי הספר של הBELT אתה צריך 7 מעלות
יש לך מד פיטצ'?
בעזרתו תכוון את הזוית, ואם אינך יודע איך, אתה מוזמן.....

bartovmoti
04-12-2008, 21:06:58
מצטער לאכזב אותך..,

אבל לכוון בלט-סיפי עם השלט המקורי זה לרדוף אחרי הזנב של עצמך..
ודרך אגב, 5-7 מעלות זה גם לחיובי וגם לשלילי כך שאם הוא מצליח לרחף עם 5 מעלות אין סיבה שלא ירחף הפוך עם מינוס 5 מעלות.

אורח
05-12-2008, 05:03:03
מצטער לאכזב אותך..,

אבל לכוון בלט-סיפי עם השלט המקורי זה לרדוף אחרי הזנב של עצמך..
ודרך אגב, 5-7 מעלות זה גם לחיובי וגם לשלילי כך שאם הוא מצליח לרחף עם 5 מעלות אין סיבה שלא ירחף הפוך עם מינוס 5 מעלות.:)

daniel30
05-12-2008, 14:02:02
מישהו יכול להגיד לי מה זה idle up?? יש לי גם Belt Cp ומה זה נותן שמכוונים את המעלות ל-7 או-5? כי אני לא עשיתי את זה שכיוונתי עם מד הפיט'צ.

asafsee
05-12-2008, 14:35:05
כעיקרון בטיסה יש 2 מצבים, NORMAL וST1/2
מצב האיידל אפ (ST1/2) מאפשר לך להגיע בזווית הלהבים (פיץ) לזווית שווה בפלוס ובמינוס ובעצם מאפשר טיסה הפוכה. כמובן שגם המנוע עובד בסלד גבוה וקבוע בתהליך ורק הפיץ משתנה.

daniel30
05-12-2008, 14:59:34
כעיקרון בטיסה יש 2 מצבים, NORMAL וST1/2
מצב האיידל אפ (ST1/2) מאפשר לך להגיע בזווית הלהבים (פיץ) לזווית שווה בפלוס ובמינוס ובעצם מאפשר טיסה הפוכה. כמובן שגם המנוע עובד בסלד גבוה וקבוע בתהליך ורק הפיץ משתנה.

מצב האיידל אפ נמצא למעלה בשלט אם אני לא טועה נכון?
אם נגיד אני רוצה לבצע טיסה הפוכה אני צריך שזה יהיה באיידל אפ?


תודה

RonEfrat
05-12-2008, 16:38:46
מצב האיידל אפ נמצא למעלה בשלט אם אני לא טועה נכון?
אם נגיד אני רוצה לבצע טיסה הפוכה אני צריך שזה יהיה באיידל אפ?


תודה

כן:D

אורח
06-12-2008, 04:37:42
IDLE UP הינו מצב טיסה לכל דבר.ישנם שני מצבי טיסה עיקריים.
1.מצב NORMAL, זהו מצב שבו המצערת (גרף המנוע) והפיצי'ם (זוית הלהבים). שניהם במצב לינארי וחופף פחות או יותר.גרף זה מתחיל מנקודת ה אפס במנוע(מנוע על סרק).ועולה בהדרגה עד 100 אחוז.
זוית הלהבים תהיה בערך בין 4 מעלות שלילות ל 10 מעלות חיוביות

2. מצב IDLE UP1 זה מצב שגרף המנוע קבוע (כלומר שאינו עולה בהדרגה.)
אלא קבוע בצורה קבועה לחלוטין לאורך כל הגרף,אם לדוגמא הגרף מנוע שלנו ב NORMAL יהיה בין 0 ל 100.
גרף המנוע ב IDLE יהיה לדוגמא 100-100 .
כלומר המצערת פתוחה כל הזמן במלוא הכח.זוית הלהבים תהיה במרכז הסטיק 0 מעלות
בכדי ליצור תנועה סימטרית לחלוטין לאורך כל הגרף,כלומר אם נעלה את הסטיק למעלה נקבל מינוס 10 מעלות
.ואם נוריד את הגרף למטה נקבל פלוס 10 מעלות.מדוע?
בכדי שהתרגילים יהיו סימטריים.ומנוע בכדי שיהיה לנו כח זמין כל הזמן.
אם יש עוד שאלות אשמח לענות.