PDA

צפייה בגרסה מלאה : החלפת מוט אורגינלי (main shaft) ל-BELT-CP



giladhayoun
06-12-2008, 14:18:49
שלום לכולם.

במדריך למתחילים של BELT-CP המופיע פה בפורום בנעוץ, הוזכרו כמה שדרוגים שכדאי לבצע למסוק.

אחד השדרוגים הינו להחליף את ה MAIN SHAFT האורגינלי לזה של ALIGN מהקרבון.
רכשתי מוט כזה אך לא הבנתי את הכוונה שצריך להפוך אותו, נכון הוא יותר קצר מהאורגינלי מה שעוד שמתי לב זה שאם מסתכלים על המוטות הם כאילו מחולקים ל2 חלק ארוך יותר וחלק קצר יותר אם לוקחים את המיסב כמפריד בין החלקים.

אשמח להסבר קצר בנושא ע"מ לדעת שאני מרכיב אותו נכון מבחינת הכיוון.

תודה לכל העוזרים.

vinay
06-12-2008, 14:28:28
אני רשמתי את זה. בדקתי את זה עם מוט ראשי של COPTERX שאמור להיות 100% תואם לזה של TREX 450.

המגרעת במרכז המוט מחלקת את המוט לשני חלקים - אחד ארוך יותר והשני קצר יותר.

כאשר אתה מרכיב ב BELT הכנס את המוט כך שהחלק הקצר יותר נמצא למטה (כנראה שב TREX זה הפוך). חשוב שהמגרעת לא תהיה בדיוק בגובה שבו נמצא המיסב העליון כי אז הוא ינוע ימינה/שמאלה.

כמו כן, למרות שכתבתי שלא צריך, כן צריך לעשות תיקון קל לאורך הלינקים כך שה PITCH של הלהבים יהיה אפס במו שמוסבר בלינק לאיך לעשות SETUP ל BELT. יש הבדל של משהו כמו חצי מילימטר עד מילימטר בין המרחק שבין החורים במוט של BELT לזה של TREX.

giladhayoun
06-12-2008, 14:37:31
או קיי הבנתי.

תודה רבה !!

Roi
06-12-2008, 15:20:15
אני רשמתי את זה. בדקתי את זה עם מוט ראשי של COPTERX שאמור להיות 100% תואם לזה של TREX 450.

המגרעת במרכז המוט מחלקת את המוט לשני חלקים - אחד ארוך יותר והשני קצר יותר.

כאשר אתה מרכיב ב BELT הכנס את המוט כך שהחלק הקצר יותר נמצא למטה (כנראה שב TREX זה הפוך). חשוב שהמגרעת לא תהיה בדיוק בגובה שבו נמצא המיסב העליון כי אז הוא ינוע ימינה/שמאלה.

כמו כן, למרות שכתבתי שלא צריך, כן צריך לעשות תיקון קל לאורך הלינקים כך שה PITCH של הלהבים יהיה אפס במו שמוסבר בלינק לאיך לעשות SETUP ל BELT. יש הבדל של משהו כמו חצי מילימטר עד מילימטר בין המרחק שבין החורים במוט של BELT לזה של TREX.

אם תסתכל טוב תראה שהמוד הזה כתוב כבר במדריך המקורי :D, אבל טוב לדעת שניתן להשתמש גם במוט של קופטרX למרות שאני לא בטוח שתקבל את אותם תוצאות כמו עם המוט המומלץ של ALIGN

vinay
06-12-2008, 17:15:39
אם תסתכל טוב תראה שהמוד הזה כתוב כבר במדריך המקורי :D, אבל טוב לדעת שניתן להשתמש גם במוט של קופטרX למרות שאני לא בטוח שתקבל את אותם תוצאות כמו עם המוט המומלץ של ALIGN

אופס, לא ראיתי.

עכשיו אתה מסתבך עם COPTERX :) למה שלא יהיו אותן תוצאות? המוטות של ALIGN טובים יותר?

copterx.co.il
06-12-2008, 22:07:12
הבטחתי לא להגיב יותר בנושא :)

Roi
06-12-2008, 22:38:32
הבטחתי לא להגיב יותר בנושא :)
:D:D:D

דווקא פה כן הייתי רוצה שתגיב :)

המוט המדובר של Align עשוי מפלדת קרבון האם גם המוט של הקופטר X עשוי מאותו החומר?

vinay
06-12-2008, 22:46:01
מה נותנת פלדת הקרבון? רק עמידות או גם טיסה טובה יותר מאיזשהן סיבות?

Roi
06-12-2008, 22:50:23
מה נותנת פלדת הקרבון? רק עמידות או גם טיסה טובה יותר מאיזשהן סיבות?

בעיקר עמידות, שילוב הקרבון גם לחומר להיות קשיח יותר ולא להתעקם אלא להשבר תחת מאמץ וכך הסיכוי שהמוט יתעקם אפילו בצורה קלה פוחת משמעותית ולכן לשימוש שלנו עדיף.

עוד מידע תוכל למצוא כאן: http://en.wikipedia.org/wiki/High_carbon_steel

דניאל דקל
08-12-2008, 22:24:41
לדעתי חבל להחליף את הציר הראשי כל עוד הוא תקין
אני עדיין לא נתקלתי בשום בעיה איתו

מזכיר לי בדיחה על אבא שהלך עם בנו לים

הבן שואל:"אבא, מדוע השמש עולה כל יום במזרח ושוקעת במערב"?

האבא, תכנת במקצועו ענה לו, "בן,אם זה עובד, אל תיגע בזה!"

vinay
08-12-2008, 22:27:37
מן הסתם הוא נדפק מידי פעם :)