PDA

צפייה בגרסה מלאה : אוף! ריסוק ראשון עם הטריינר , זקוק לעזרה!!



GoZzlaN
07-05-2011, 17:17:08
אהלן ח'ברה..
הצהריים לצערי חוויתי ריסוק ראשון עם הטריינר שלי ואני חייב לציין שזה מבאס לגמרי.
אבל יש כאלה שאומרים שמי שלא מרסק לא מטיס , אז אני מקווה ללמוד מטעויות.
רציתי לשאול אם יש מישהוא שמתעסק עם תיקונים?..הגה כיון יצא מהמקום , וגליל העץ הזה שמחזיק את הגומיות שתופסות את הכנף יצא מהמקום יחד עם עוד חתיכת עץ.
זה הכל בגדול:\

אם מישהוא יוכל לעזור לי או לכוון אותי למישהוא שמתעסק עם תיקונים מהסוג הזה אני אשמח מאוד. אני מאזור הצפון-נהריה (יכול להגיע לכל מקום:) )

תודה חברים:] אור.

גבי א
07-05-2011, 17:32:35
לפי בקרת הנזקים שאתה מתאר, זה לא נקרא ריסוק. בקשר לתיקון אתה חייב למצוא מישהו שגר קרוב אליך, נהריה קצת רחוק מהמרכז, ואני בכלל מאשדוד, בטח תקבל תגובה ממשהו קרוב יותר ובהחלט ניתן להשמיש את הטיסן בזמן קצר ביותר, בהצלחה.

edoman
07-05-2011, 17:34:28
לא נשמע ריסוק רציני בכלל
ואני יכול להגיד לך שאני גם ריסקתי שבוע שבר הטיסן נחצה ל2 ואני תיקנתי לבד בלי שום ניסון קודם אז אני מאמין שאתה גם יכול לסדר את זה
אם אתה מפחד אז תלך למישהו מקצועי

tomer_inbar
07-05-2011, 18:34:32
אפשר לשאול איך התרסקת?

valaza
07-05-2011, 18:53:26
נשמע כאילו יש לך "פאזל" קליל, שדורש רק הדבקת החלקים למקומם, ועדיף עם אפוקסי.

אם בכל זאת תרצה עזרה אחד על אחד, אתה יכול לעבור אצלי (ק. מוצקין) ונחזיר את הטיסן למצב טיסה חיש מהר.


ובהמשך לשאלתו של תומר,
אני מציע שתעשה תחקיר של הנסיבות שהובילו לריסוק, כדי שתדע ממה להימנע בפעם הבאה.

eli-f
07-05-2011, 19:06:43
נשמע כאילו יש לך "פאזל" קליל, שדורש רק הדבקת החלקים למקומם, ועדיף עם אפוקסי.


+1

GoZzlaN
07-05-2011, 19:34:04
הייתי בשמרת אחרי הצהריים, הייתה רוח צד..הבאתי את הטיסן לנחיתה ואז התחרטתי ו..:\ לא הספקתי לעלות אותו לאויר אז הוא פגש את השדה אבל מגובה של שני מטר.
נסיבות הריסוק היו - *אין לי מדריך אבל זה בתהליכים:)

tomer_inbar
07-05-2011, 19:46:10
לפי דעתי עפ"י התיאור שלך ההתרסקות נגרמה כשהגעת במהירות נמוכה לנחיתה עם רכיב של רוח צד, התחרטת ובניסיון לחזור לאוויר, חווית הזדקרות כנף שיכלה להמנע אם לא היית משתמש במאזנות.

GoZzlaN
07-05-2011, 20:11:42
מילה במילה מה שאמרת!!

flatspin
07-05-2011, 20:32:09
לפי דעתי עפ"י התיאור שלך ההתרסקות נגרמה כשהגעת במהירות נמוכה לנחיתה עם רכיב של רוח צד, התחרטת ובניסיון לחזור לאוויר, חווית הזדקרות כנף שיכלה להמנע אם לא היית משתמש במאזנות.

אני שמח לראות שיש תמורה לאגרה, כלומר, התלמיד בתהליך עליה על מורהו.
ההזדקרות היתה, כך נראה, בעיקר תוצאה של מהירות נמוכה מידי לקראת הנחיתה ובנוסף, שימוש לא נכון בהגאים. בהתקיים תנאים אלו, הרוח הצולבת גרמה להרמת הכנף הפונה לכיוונה והפכה את הטיסן על פניו.

tomer_inbar
07-05-2011, 22:10:09
תודה גידעון :)

rc1985
10-05-2011, 15:19:58
אחי אני אספר לך משהו שאולי יישמע לך מוזר אחד הדברים הכיפים בלהטיס טיסנים הוא גם לטפל בהם לתקן אותם לתחזק אותם ועוד ועוד ועוד...
כל טיסן שמתרסק ניתן לתיקון..... אל תחפש מישהו שיתקן לך אותו גם חבל על הכסף וגם לא תלמד לעולם על הטיסן שלך אני מציע לך לתקן אותו לבד בעצמך גם תהיה מרוצה מהתיקון וגם תלמד על הטיסן וחלקיו.... לפי התיאור שלך הנזק שלך הוא בכלל לא נזק רציני...
את הגליל עץ שאתה מדבר עליו אתה יכול להדביק אותו עם אפוקסי 30 דקות וזה יהיה כמו ברזל אולי עם עוד טיפה חיזוקי עץ.... כמוכן ההגה גובה אם אני חושב למה שאתה מתכוון זה בכלל לא בעיה לפי הבנתי הציר שלך התנתק ועם דבק שלוש שניות את מחזיר אותו למקום (כמובן שתיזהר לא להדביק את הציר עצמו שהוא יוכל לזוז)

shayre77
22-05-2011, 01:55:37
אני הייתי מציע לך לבדוק גם את הכנף לעומס ע"י לחיצה לכיוון קיפול גם אם לא נראה שנפגעה מבחינה חיצונית.
זאת משום שסביר להניח שהיא חטפה גם כן מכה בריסוק ואם קיים בה סדק, היא עלולה להתקפל לך באוויר.
הצעתי היא מתוך נסיון מהסוג הזה עם הטיסן הראשון שלי: במהלך נחיתה שהמדריך שלי ביצע, לטענתו הוא קיבל הפרעת רדיו בגובה 1 מ' מעל המסלול והטיסן התגלגל על הכנף מבלי שנראה נזק חיצוני כלשהו. בטיסה לאחר מכן, במהלך פנייה קלה, הכנף התקפלה והטיסן הושמד כליל.