התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה עם פלייבר או בלי פלייבר?



Ts7
16-05-2011, 15:09:20
מזה משנה מבחינת הטיסה ?? מה עדיף? ואיך בדיוק המסוק נוטה לכיוונים בלי פלייבר ?

תודה לכולם מראש על העזרה :)

טירקס החדש 600 מה כדאי עם או בלי פלייבר.

guy1a
16-05-2011, 15:11:53
מה שמטה את המסוק לכיוונים זה הסואש ובלי פלי באר הוא פשוט מטה את הלהבים עצמם
בחיפוש פה מוצאים שזה גם פחות משקל בראש = יותר קל למנוע
וגם פחות דברים נישברים כשזה מתרסק ...

tkolber
16-05-2011, 15:54:26
מדובר על כ - 20% יותר כוח במסוק FBL - ללא Flybar, פחות משקל, פחות חלקים משמע פחות נקודות כשל.

eli-f
16-05-2011, 17:07:54
לי יש פלייברלס רקסי 550
מרוצה עד הגג.
תלוי בתקציב,אני החלטתי להשקיע וקניתי אותו פלייברלס.

Ts7
16-05-2011, 17:49:59
תודה לכולם :)

Ts7
16-05-2011, 17:50:40
עדיין לא הבנתי הוא מטה את הלהבים למעלה ולמטה אבל איך הסוואש משפיע על הכיוון אם הלהב זז רק מעלה או מטה?

bendisar
16-05-2011, 19:31:41
גם במסוקים עם וגם בלי פלייבר- הלהבים מוטים בצורה לא סימטרית כדי להטות את המסוק לכיוונים שונים

wonderd
16-05-2011, 19:50:10
1. תפקיד הפלייבר הוא לייצב את המסוק, אין קשר להטיית הלהבים - הם מוטים ישירות ע"י הסווש.
2. מה עדיף? :) עדיף מה שבא לך... הפלייבר מספק יציבות מכאנית. ה FBL מספקת יציבות דיגיטלית, יש ל FBL עוד יתרונות כמו גם חסרונות, לאחרונה היתרונות עולים על החסרונות ויש יותר ויותר מטיסים עם פלייבר.
3. המסוק מוטה בלי פלייבר מכיוון שכמו שכתבתי ההטייה נגרמת ע"י הלהבים שמקבלים את הזויות שלהם ישירות מהסווש.
4. אם בא לך להתעסק קצת עם מחשב ואתה מוכן לקחת את הסיכון של נעילת מערכת או השתגעות שלה, ומאידך להתעסק עם פחות כיוונים מכאניים ולהוריד מהגרר שמופעל על הראש וכתוצאה מכך לקבל מנוע עם 'יותר כח', לך על ה FBL.
שכחתי את החלק הכי חשוב - המסוק נכנס יותר בקלות לאוטו בלי הפדלים המציקים האלה...רק בשביל זה כדאי לעבור ל FBL....;)

Ts7
16-05-2011, 20:42:57
וואי המון תודה עשית לי סדר בבלאגן! אני עדיין לא יודע מהלהחליט עם או בלי אני רוצה את הטירקס החדש ה 600.
ואני לא יודע מהלקחת... אני חדש יחסית בתחום ואני מטיס 450 כרגע עדיין בשלווה אבל בכל זאת ממש רוצה מסוק גדול יותררר
א לא יודע אם או בלי הפלייבר...

תודה :)

Hagay
16-05-2011, 20:53:15
1. שכחתי את החלק הכי חשוב - המסוק נכנס יותר בקלות לאוטו בלי הפדלים המציקים האלה...רק בשביל זה כדאי לעבור ל FBL....;)

:D

wonderd
16-05-2011, 21:49:16
אני שמח כשאני יכול לעזור.
אם אתה עובד ממסוק 450 ל 600, אני מניח שאתה לא מטיס 3D וקצת חדש בהטסה? - אם כך תזמין את הפלייבר הרגיל, אח"כ אם תרגיש את ה'דודא' - תוכל תמיד לשדרג.

ziki
16-05-2011, 22:15:13
מערכת פלייברלס תתן לך:
מסוק זריז ומדוייק יותר
מסוק מהיר יותר
חסכוני יותר בסוללות או דלק
אמין יותר עם פחות מכניקת ראש
ואם מדובר במערכת איכותית אז כמטיס ממוצע אני לא מאמין שתמצא בה חסרונות.

מה המוקשים ?
1.איכות עולה כסף ולסוג המערכת השפעה אדירה על איכות הטיסה והכיוונון שתקבל.
2.המערכת דורשת תשומת לב בשלב הסטאפ (לא מדע טילים)

לכן:
בחר מערכת איכותית ממש כמו כשבוחרים ג'ירו טוב כך תבצע את הכיוונים פעם אחת ולא תהיה עסוק בכיוונים כל הזמן.
מבחינת אמינות המערכת, אין שום בעיה אין סיבה שתשתגע או תינעל, הסבירות לתקלה בטיסה עם מערכת כזו זהה לסבירות לג'ירו שיפסיק לתפקד באמצע טיסה (אתה מכיר מישהו שבחר בגלל זה להטיס בלי ג'ירו?)

תטיס פעם אחת עם מערכת כזו שמכוונת כמו שצריך ולא תחזור יותר לפדלים.

Ts7
16-05-2011, 22:35:58
+++++++ תודה רבה!! :) ואתה צודק אני עדיין לא מטיס ב 3D ... אבל בקרוב :)

sagi
17-05-2011, 07:31:52
1. תפקיד הפלייבר הוא לייצב את המסוק, אין קשר להטיית הלהבים - הם מוטים ישירות ע"י הסווש.
2. מה עדיף? :) עדיף מה שבא לך... הפלייבר מספק יציבות מכאנית. ה FBL מספקת יציבות דיגיטלית, יש ל FBL עוד יתרונות כמו גם חסרונות, לאחרונה היתרונות עולים על החסרונות ויש יותר ויותר מטיסים עם פלייבר.
ל FBL....;)

לא התכוונת בסעיף 2 לפלייברלס ?
מה שבטוח אותי הצלחת לבלבל למרות שהמסוק שלי עבר שידרוגון קטן....
והפרטים יהיה בהמשך השבוע הקרוב :D