e-nigma
19-05-2011, 11:11:46
היי שוב אני *** :)
הפעם מסוק טירקס 250 מנוע אליין בקר אליין סרוואים סווקס סרוו זנב אליין ג'ירו 780.
כיוונתי אותו עד כמה שיכלתי מבחינת גרף מצערת פיצ' בנורמל
ה- gain עומד אצלי על 30 אחוז ( שזה נראה לי מאוווווד נמוך ) אם אני מעלה מעבר לזה הזנב בועט בטירוף
התופעה המוזרה:
כשאני טס עם רוח, הזנב מתנהג מעולה לא זז בכלל
אתמול במקרה יצאתי להטיס לא הייתה בכלל רוח והזנב ממש בועט כשאני מרחף במקום בטיסה אופקית פחות
הייתה לי בעיה בהתחלה והחלפתי את כל מכלול הזנב כולל המנגנון אבל עדיין זה לא מושלם
ראיתי כבר מסוקים כאלה שטסים מעולה לכן אני חושב שאני מפספס כאן משהו ...
מה היחס של המצערת מול הפיצ' צריך להיות בנקודת ריחוף? האם זה יכול להשפיע ?
אולי זווית הלהבים מונעת מהמנוע לייצר מהירות ראש נורמלית...?
לא ממש יודע מהיכן לתקוף את הבעיה...........
אני אשמח לעצות :)
הפעם מסוק טירקס 250 מנוע אליין בקר אליין סרוואים סווקס סרוו זנב אליין ג'ירו 780.
כיוונתי אותו עד כמה שיכלתי מבחינת גרף מצערת פיצ' בנורמל
ה- gain עומד אצלי על 30 אחוז ( שזה נראה לי מאוווווד נמוך ) אם אני מעלה מעבר לזה הזנב בועט בטירוף
התופעה המוזרה:
כשאני טס עם רוח, הזנב מתנהג מעולה לא זז בכלל
אתמול במקרה יצאתי להטיס לא הייתה בכלל רוח והזנב ממש בועט כשאני מרחף במקום בטיסה אופקית פחות
הייתה לי בעיה בהתחלה והחלפתי את כל מכלול הזנב כולל המנגנון אבל עדיין זה לא מושלם
ראיתי כבר מסוקים כאלה שטסים מעולה לכן אני חושב שאני מפספס כאן משהו ...
מה היחס של המצערת מול הפיצ' צריך להיות בנקודת ריחוף? האם זה יכול להשפיע ?
אולי זווית הלהבים מונעת מהמנוע לייצר מהירות ראש נורמלית...?
לא ממש יודע מהיכן לתקוף את הבעיה...........
אני אשמח לעצות :)