PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה בקניית מכונית 1:10, הא כן, אין לי מושג בגרוש בתחום.



n0mad
23-05-2011, 07:17:49
אהלן.

לפני כמה ימים נתקלתי במכונית טראקסאס סאמיט, ממש התאהבתי במכונית, וזה כיף גדול להשתעשע איתה.

אם כי אני מאוכזב מהזמן שמחזיקות הבטריות, טעינה של שעה וחצי בשביל 30 40 דקות. הבנתי שיש בטריות איכותיות יותר, בסביבות שעה, שזה מספיק לכל הדעות.

הבנתי שיש 2 מנועים, האחד ברהשהד 775 מקורי של הסאמיט, ויש גם "ממבה" שזה בראשלס(יכול להיות שאולי טעיתי?) שהוא המנוע האיכותי יותר, הן מבחינת מהירות, והן מבחינת חיסכון בחשמל.

אני מעונין להרכיב מכונית סאמיט עם מנוע בראשלס, הכי איכותית שיש, העדפה לחלקי פלסטיק משובח, שלט איכותי וכו,. אבל כיוון שאינני מבין בטיב החלקים, אני אודה לכם אם תפרטו רכיבים שונים, ככה שאדע מה לבקש בחנות.
וגם כמובן מטען איכותי, בטריות הכי טובות שיש, ממש להיות יסודי בענין.

מקווה שאינני עובר פה על אחד מחוקי הפורום, אבל כיוון שאין לי את מי לשאול, אני מקווה שתזרמו איתי.

אודה לכם אם תיתנו לי טיפים ועוד ידע כללי, בכדי שאבין אם אני עושה את הדבר המתאים עבורי.

בתודה מראש.

ebay007
23-05-2011, 12:36:52
שלום וברוך הבא לתחום!
דבר ראשון, אתה מודע לעלויות הגבוהות של התחום?
הכי טוב עם תוכל להגדיר תקציב.

בקשר לסוללות,
30-40 דקות זה זמן יפה, ועם זה מעט בשבילך, אפשר פשוט לקנות עוד סוללות.

עכשיו לעיקר,
הסאמיט, שהיצרן שלה הוא "טראקסס" היא לא חברה טובה (לפי דעתי)
חלקי הפלסטיק הם חרא.
אני באמת מאמין שהחתול שלי יוכל לתכנן רכב יותר טוב ממה שהם מתכננים.
כשלרכב יש נעילה/פתיחת דיפרנציאל, שני הילוכים, והיגוי עם שני סרוואים, הרבה טוב לא יכול לצאת מזה...
בנוסף, ה"שלדה" שלהם היא גרועה, ואידיוטית.
בשביל להגיע לצירייה המרכזית, צריך לפתוח חצי אוטו, שכולו הברגות בתוך פלסטיק, עם ברגי מכונות, וראש פיליפס.
התאי סוללות קטנים, ולא מספקים קירור מינימלי לסוללות.
יש לתאים האלו ציר אינטגרלי (ציר מהחומר עצמו) שזה לא דבר מתאים לרכב שעובד קשה.
נראה כאילו שהסוגרים של התאים פשוט נועדו להשבר.
הזרועות מסכנות, דקיקות, ועשויות מפלסטיק גרוע!
הצריות הן מפלסטיק דק, ובגלל הצורה שלהן, הן קורסות בקלות.
ועם תרצה לשדרג את הצריות, אז זה יתחן לך את הדיפרנציאל.
להמשיך?

בסכום של הסאמיט, אתה יכול לקנות טראגי באגי, 1/8 מקצועית, באיכות שלא רואה את טראקסס ממטר.
הרכבים שלהם יקרים מאוד בהשוואה לתמורה.


בהצלחה,
מתן

n0mad
23-05-2011, 13:47:20
אוקי, עכשיו את ניפצת את הבנתי לרסיסים.

ובכן מתן, ללא ספק הינך גדוש בידע, ויותר מכך יש לך נכונות אמיתית לעזור, לכן מה שתאמר לי, אעשה.

אני מעונין להביא רכב ב4 אלף שקל.
ממה שהבנתי, ניתן להרכיב רכב כזה כמו מחשב.(מעבד, זיכרון כרטיס מסך וכו'.)
יש מצב לקנות רכב מוכן בלי חלקים מפה ומשם?(יהיה יתר קל לי.)
אלא אם כן זה יותר מומלץ, אז בכיף, תבנה לי מפרט, ואלך לקנות הכל.

דבר נוסף שמדאיג אותי, אתה מדבר כאילו לפתוח את הרכב ולשנות לו את הקרביים זה ענין של מה בכך, ואפילו מחויב. אני לא יודע אם אני מסוגל להתעסק עם זה ברמה כזאת על ההתחלה, למרות שאוכל להיעזר בפורום.(כמובן שעם הזמן אלמד דברים.)

מתן אני לא מכיר את סוג הרכב שאתה מציע לי, אבל זה גם שטח כמו הסאמיט?
זה כולל מנוע בראשלס?(לא יודע אם זה מנוע יחודי לטראקסס, אבל אני מתכון בזה למנוע חשמלי הכי איכותי.)
מכל מקום אני סומך עליך.

ובבקשה, בכל הכבוד, בוא נתחיל.

guyst
23-05-2011, 13:58:49
אני גם חדש בתחום ורכשתי רכב של ASSOCIATED B4.1T10 ןמאוד מרוצה למרות שעדיין לא התחלתי להסיעו במסלולים.
מציע לך ללכת למסלולים כמו גלילות או רישפון ולראות בעיניים את הרכבים השונים ומה הם יודעים לעשות לפני הרכישה.

ebay007
23-05-2011, 14:56:39
תשמע, אני ביום שישי הזה במסלול בגלילות.
תבוא, יהיה הכי קל להסביר, וככה תוכל לראות את כל סוגי הרכבים, ולשמוע מהרבה אנשים.

שחכתי לשאול,
איפה אתה רוצה להסיע?
מה מטרת הרכב?
איזה סגנון רכב בדיוק אתה רוצה?

מתן

ebay007
23-05-2011, 14:58:17
אל תדאג, עם הזמן לומדים את הרכב, ואת כל המושגים.
גם אני לא ישר פתחתי דיפרנציאלים.
ועם תהיה לך איזו שהיא בעיה, אנחנו כאן.

n0mad
23-05-2011, 19:23:18
חברים תודה רבה לכם על תמיכתכם, אתם נותנים תחושה טובה.

בקשר לכל מה ששאלתם, אני לא מתכוון להסיע את הרכב במסלולי תחרות, אני בסך הכל מעונין ברכב טוב ואמין, להשתעשע איתו מידי פעם, קצת בחולות, קצת בפארקים, לא משהו רציני, רק להסיע אותו בשביל ההנאה.

אם כי, יכול להיות שאשתנה לגמרי בעוד חודשיים, ואגיע למסלולים, מי יודע.;)

אני מעונין ברכב בסגנון מונסטר(אותו סוג כמו סאמיט כן?) 4על4, נעילות, וכל המסביב.
סכום של עד 4 אלפים.
זה מספיק לדרישות שלי?

ובמידה ואני רוכש רכב בסכום כזה, אני מקווה שגם השלט יהיה איכותי, כי ראיתי שלטים ב1700 1800 שקל, שזה מוגזם לדעתי.(אם כי יכול להיות שזה היה של מסוק אז..)


מקווה שזה יספיק.

רן ענבר
23-05-2011, 20:51:27
עכשיו לעיקר,
הסאמיט, שהיצרן שלה הוא "טראקסס" היא לא חברה טובה (לפי דעתי)
חלקי הפלסטיק הם חרא.
אני באמת מאמין שהחתול שלי יוכל לתכנן רכב יותר טוב ממה שהם מתכננים.
כשלרכב יש נעילה/פתיחת דיפרנציאל, שני הילוכים, והיגוי עם שני סרוואים, הרבה טוב לא יכול לצאת מזה...
בנוסף, ה"שלדה" שלהם היא גרועה, ואידיוטית.
בשביל להגיע לצירייה המרכזית, צריך לפתוח חצי אוטו, שכולו הברגות בתוך פלסטיק, עם ברגי מכונות, וראש פיליפס.
התאי סוללות קטנים, ולא מספקים קירור מינימלי לסוללות.
יש לתאים האלו ציר אינטגרלי (ציר מהחומר עצמו) שזה לא דבר מתאים לרכב שעובד קשה.
נראה כאילו שהסוגרים של התאים פשוט נועדו להשבר.
הזרועות מסכנות, דקיקות, ועשויות מפלסטיק גרוע!
הצריות הן מפלסטיק דק, ובגלל הצורה שלהן, הן קורסות בקלות.
ועם תרצה לשדרג את הצריות, אז זה יתחן לך את הדיפרנציאל.
להמשיך?

בסכום של הסאמיט, אתה יכול לקנות טראגי באגי, 1/8 מקצועית, באיכות שלא רואה את טראקסס ממטר.
הרכבים שלהם יקרים מאוד בהשוואה לתמורה.


בהצלחה,
מתן

מתן. אתה קשקשן שחבל על הזמן.
נכון הוא שטראקסס היא חברה בינונית אבל אם יש לה רכב מצויין זה הסאמיט
השילוב בין תכונות וגודל המאנסטר לעבירות,כוח ומבנה של זחלן היא מצויינת.

הגודל במקרה הזה יוצר רכב שלא ניתן לעצירה ועובר בכל מקום. שילוב נכון של ההילוכים+נעילת הדיפרנציאלים יוצר עבירות שאין שני לה.
המחיר הוא מהירות בינונית של כ 50 קמ"ש

במהירות הזו,עם המנועים האלו אין צורך לא בקרור סוללות ולא בנעליים
במהירות הזו אין לרכב כמעט בלאי כי הוא מיועד להתמודד עם חבטות שהרכב סופג במהירות הזו
לא כך יהיה הדבר אם תחליף מנוע ומערכת לבראשלס ולכן צעד זה אינו מומלץ.

יש לי חברים עם רכב כזה הם אומרים שחלקים קונים בגרושים באי ביי.


כלל ראשון בעזרה למתחיל הוא לשמוע את רצונו ולעזור לו על פי רצונו, לא רצונך/ מה שאתה אוהב...

חבר.
אם אהבת את הסאמיט.
ואתה לא "ממהר" לשום מקום, מקום ההסעה שלך הוא ליד הבית בהרים בגבעות או בדיונות סאמיט הוא אחלה רכב.
את זמן ההסעה טעינה תוכל לפתור בקלות ע"י לקיחת זוג/שני זוגות או יותר של סוללות בכיס/תיק גב.

יש מסיעים שלוקחים את הרכב+תיק עם מים+אוכל+סוללות והולכים לטייל בהרים...
מה יכול להיות יותר טוב מזה???

שיהיה בהצלחה

רן ענבר

ebay007
24-05-2011, 07:11:57
מתן. אתה קשקשן שחבל על הזמן.
נכון הוא שטראקסס היא חברה בינונית אבל אם יש לה רכב מצויין זה הסאמיט
השילוב בין תכונות וגודל המאנסטר לעבירות,כוח ומבנה של זחלן היא מצויינת.

הגודל במקרה הזה יוצר רכב שלא ניתן לעצירה ועובר בכל מקום. שילוב נכון של ההילוכים+נעילת הדיפרנציאלים יוצר עבירות שאין שני לה.
המחיר הוא מהירות בינונית של כ 50 קמ"ש

במהירות הזו,עם המנועים האלו אין צורך לא בקרור סוללות ולא בנעליים
במהירות הזו אין לרכב כמעט בלאי כי הוא מיועד להתמודד עם חבטות שהרכב סופג במהירות הזו
לא כך יהיה הדבר אם תחליף מנוע ומערכת לבראשלס ולכן צעד זה אינו מומלץ.

יש לי חברים עם רכב כזה הם אומרים שחלקים קונים בגרושים באי ביי.


כלל ראשון בעזרה למתחיל הוא לשמוע את רצונו ולעזור לו על פי רצונו, לא רצונך/ מה שאתה אוהב...

חבר.
אם אהבת את הסאמיט.
ואתה לא "ממהר" לשום מקום, מקום ההסעה שלך הוא ליד הבית בהרים בגבעות או בדיונות סאמיט הוא אחלה רכב.
את זמן ההסעה טעינה תוכל לפתור בקלות ע"י לקיחת זוג/שני זוגות או יותר של סוללות בכיס/תיק גב.

יש מסיעים שלוקחים את הרכב+תיק עם מים+אוכל+סוללות והולכים לטייל בהרים...
מה יכול להיות יותר טוב מזה???

שיהיה בהצלחה

רן ענבר

הסאמיט, זה לא רכב מצויין...
מה קרה לתיעוב של מערכות עודפות?
העבירות שלו נובעת אך ורק בגלל הגודל העצום שלו.

רן ענבר
24-05-2011, 21:15:48
מתן.
בכל אמירה חייבת להיות הגדרת מטרה.
כשאני רוצה זחלן בעל עבירות מעולה אני מוכן לשלם את המחיר של המערכות המסובכות של טראקסס
זה לא הופך אותי לחובב טראקסס אלא להודאה באמת מקצועית שהרכב הזה שלהם פשוט מוצלח כזחלן מהיר [לא כמאנסטר].

העבירות שלו נובעת משילוב בין כמה דברים יחד:
1. גודל
2. נעילת כל דיפ בנפרד
3. הילוך כוח [ייתרון נוסף הוא שניתן גם לסוע מהר יחסית לזחלן]

המערכת המסובכת של טראקסס עומדת יפה בכוח ובמהירות הנוכחית
החלפת מנוע לבראשלס היא לדעתי גזר דין מוות לרכב...

תעשה טובה: כשאין לך משהוא רציני לומר תחסוך את זה מאיתנו...
מישהוא עוד עלול להקשיב לך בטעות.

רן ענבר

bloodbiker
25-05-2011, 00:50:01
חברים תודה רבה לכם על תמיכתכם, אתם נותנים תחושה טובה.

בקשר לכל מה ששאלתם, אני לא מתכוון להסיע את הרכב במסלולי תחרות, אני בסך הכל מעונין ברכב טוב ואמין, להשתעשע איתו מידי פעם, קצת בחולות, קצת בפארקים, לא משהו רציני, רק להסיע אותו בשביל ההנאה.

אם כי, יכול להיות שאשתנה לגמרי בעוד חודשיים, ואגיע למסלולים, מי יודע.;)

אני מעונין ברכב בסגנון מונסטר(אותו סוג כמו סאמיט כן?) 4על4, נעילות, וכל המסביב.
סכום של עד 4 אלפים.
זה מספיק לדרישות שלי?

ובמידה ואני רוכש רכב בסכום כזה, אני מקווה שגם השלט יהיה איכותי, כי ראיתי שלטים ב1700 1800 שקל, שזה מוגזם לדעתי.(אם כי יכול להיות שזה היה של מסוק אז..)


מקווה שזה יספיק.

שמע לפי הניסיון שלי עם הסמיט הוא רכב מאוד נחמד לדעתי.... הוא משלב כמעט את כל העולמות ברכב אחד... למרות שזה לפעמים לא טוב להינות מכל העולמות ברכב אחד...
זה לדעתי לגבי הסמיט

עכשיו ברכב 4 על 4 אתה לא צריך נעילות... נעילות לא נועדו למהירות... נעילות זה יותר לזחלנים... (רכבים שמיועדים לנסוע בשטח מאוד קשה ואינטנסיבי...) אז לדעתי אל תיקח את הנעילות בתור קריטריון לבחירת רכב... אלה אם כן זה מגיע כמו בסמיט שזה כבר על הדרך וזה נחמד... (הסמיט הוא אמור ליהיות חצי אוטו מהירות וחצי זחלן בגלל זה יש לו 2 הילוכים, HIGH ו LOW, הנעילות בסמיט משלבים אותם בהילוך LOW ומתחילים לזחול :) )

נ.ב.
מתן לא יודע למה אתה כל כך שונא את הסמיט... יצא לך לראות אותו נוסע איתנו (מסיעי הזחלנים...)...?

ebay007
25-05-2011, 07:41:49
רן ורועי,
הסאמיט מבוסס על האי-רבו, ובואו נודה שזה רכב לא משהוא בלשון המעטה.
אולי הסאמיט זה רכב "אחר" אבל הוא עדיין סוג של אי-רבו.
אני כן מודה, שהסאמיט יותר טובה מהאי-רבו, אבל זה לא מצדיק את ה4000 שקל סכום התחלתי שהוא עומד להשקיע.
יצא לי לראות אותו בזחלנים, וההסעה היתה בסדר, אבל כמו שאני מכיר את טראקסס, אפשר לקבל 20% זמן נסיעה, מתוך 80% של תיקונים.
והסיבה העיקרית שבגללה אני "לא מחבב" את הסאמיט, זה התכנון הכל כך לקוי ואיכות החלקים.
הרכב יכול להיות מאוד כיפי להסעה, אבל כשמשהוא נשבר ברכב כזה, זה סיפור ענק!
וכשאתה פותח וסוגר ברגי מכונות עם ראש פיליפס בפלסטיק, התוצאה לא טובה.
אני לא יודע איך המנוע שמקבלים איתו, אבל מנסיון עם המנוע שהגיע עם הסטאמפיד, זה לא יכול להיות טוב...

מתן

liornir45
25-05-2011, 13:10:17
ebay אתה מדבר שטויות
לטרקסס אין בלאי כמו שאתה אומר 20% זמן הסעה 80% זמן תיקונים
לי היו 2 רכבים של טרקסס ועדיין יש לי אחד ואני מסיע שעה ומנקה את הרכב 20-30 דקות עם מברשת שניים
ואני מסיע מאוד הגרסיבי ועד היום נהרסו לי הספור גיר ועוד איזה חלק של 5$
הסעתי את הרסטלר כמעט שנה עם המנוע והבקר שמקבלים והוא שרד מעולה ונהרס בגלל שנכנסתי לתוך שלולית
וגם מנוע כזה עולה 10$ בחול
וגם רוב מנועי הברשד שמקבלים עם מכוניות RTR הם באיכות הזאת
וגם אז מה אם קשה לפרק את הרכב זה רק יעזור לו בחיים
נכון בהתחלה זה יהיה לו קשה אבל אחר כך גם אם תתן לו לתקן רכב אחר יהיה לו קל
ואיזה ברגים יש בטרקסס אם רשי פלסטיק


זה יודע שהרכבים בנדיט סטמפד ורסטלר לא VXL הם חרא
אם היתה משקיע שקנית את הסטמפד עוד 100$ לא היתה היתה אומר שהם כאלה חרא
כי הרבה נהנים מהחברה הזאת ויש להם הרבה יותר קונים מלרוב החברות
כי הם נותנים את כול השרות למתחילים
חלקים זולים ונמצאים כמעת בכול חנות גם בארץ

רן ענבר
25-05-2011, 19:29:41
מתן.
נקודת ההשוואה שלך שגויה
כשאתה אומר "רכב טוב" אתה צריך להתיחס ל: "טוב לאיזו מטרה"
הרכבים של טראקסס טובים מאוד למי שמסיע ליד הבית בעומס קל עד בינוני.
קח את הרכב למסלול/לתחרויות או לשטח קשה יותר והרכב יקרוס חלק אחרי חלק.
התוצאה הישירה היא צורך תמידי בשיפור חלקים ברכב.
ראיה טובה לכך היא תעשיית שיפורים עצומה שקמה סביב רכבי טראקסס.
בסוף תהיך השיפור תקבל רכב חסין בלאי בעלות של רכב מקצועי עם ביצועים של רכב לא מקצועי.

לעניין סאמיט.
סאמיט הוא רכב איטי יחסית
מהירות מקסימאלית שלו היא כ 50 קמ"ש [בירידה]
ולכן לא סובל מבלאי שנגרם ע"י מהירות.
בפני כוח,טיפוס ומכות במהירות איטית הרכב חסין.
מה עוד צריך.

שלא ישמע מדברי כאילו אני ממליץ למישהו לקנות רכב של טראקסס פרט לסאמיט.
אני לא אוהב את הרכבים ואת הדרך בה הם בנויים
זו רק דעתי.

רן ענבר