צפייה בגרסה מלאה : שאלה סרוו זנב - האם צריך להיות חם
HKHELI
07-06-2011, 10:06:14
האם סרוו זנב של המסוק לאחר הטסה יורד חם.
לא משנה איזה מסוק, האם הוא צריך לרדת קר לגמרי, או קצת חם ?
התשובה היא לא.
מה הדגם של הסרוו ובאיזה מתח אתה מזין אותו?
בדוק גם שמכלול הזנב נע חופשי לגמרי וללא מאמץ מצד הסרוו.
wind556
07-06-2011, 11:55:45
התשובה היא לא.
מה הדגם של הסרוו ובאיזה מתח אתה מזין אותו?
בדוק גם שמכלול הזנב נע חופשי לגמרי וללא מאמץ מצד הסרוו.
+1
תבדוק גם שיש התאמה בין הג'יירו לסרוו
guyro
07-06-2011, 12:08:15
לרוב זה בגלל מתח גבוה מידיי לסרוו זנב...
nlior
07-06-2011, 16:41:36
כמה צריך לעבוד המתח?
ואם הוא גבוהה מה עושים?
HKHELI
07-06-2011, 17:11:50
התשובה היא לא.
מה הדגם של הסרוו ובאיזה מתח אתה מזין אותו?
בדוק גם שמכלול הזנב נע חופשי לגמרי וללא מאמץ מצד הסרוו.
הסרוו זה DS620 + גיירו GP750
סרוו שבנוי לעבוד ב 6V הוא מחובר ללא סטפדאון למתח של 5.8V שיוצא מהבקר החיצוני.
הכל זז חלק.
מכוון מכאנית, כולל הטסה ברייט מוד זנב לא זז.
Yoav Lahav
10-06-2011, 19:16:56
לפותח השרשור:
הסרוו אמור לרדת אולי קצת חמים למגע באצבע במקרה הגרוע, כמובן בהנחה שאתה לא מטיס ב 40 מעלות C. אם זה חם ממש אז מנוע הסרוו התאמץ מעבר למה שצריך. קצת הרחבה לחלק ממה שכתבו פה בעניין הגורמים לכך:
1. חופש מכני בקשר בין הסרוו ללהבי הזנב. הדבר גורם לקפיצות רבות של הסרוו כדי לגשר על החופש במהירות שיא ואז האטה חזרה בקצה החופש.
2. חיכוכים בקשר בין הסרוו ללהבי הזנב. נתק את זרוע הסרוו מהסרוו מהנע אותה כאילו אצבעותיך הם ציר הסרוו. התנועה אמורה להיות חלקה.
שים לב: חיכוך נוסף קיים במיסבים הנושאים בכוח הצנטריפוגלי של להבי הזנב. לא תרגיש חיכוך זה במצב מנוחה. הוא עלול להיות משמעותי ביותר אם המיסבים האלה לא מתאימים
לעומס עליהם.
בנוסף, קח בחשבון שסרוו זנב שעובד קשה חייו קצרים יותר משמעותית וכך גם חיי כל הרכיבים התומכים בו. כמו בחיים האמיתיים :)
wonderd
10-06-2011, 19:29:37
סרוו לא אמור לרדת חם.
תבדוק שהסרוו מוגדר נכון בג'יירו, תבדוק שאין איזה BIND באחד הצדדים על ציר הזנב, תבדוק שהגיין בג'יירו מתאים ולא גבוה מדי.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.