PDA

צפייה בגרסה מלאה : אוף! דיכאון!!



satrianip
07-06-2011, 23:52:46
היום בצהריים הטסתי את הטרבל איר שלי
היו רוחות צד . עשיתי גישה לנחיתה
ואז הבנתי שאני לא מצליח לנחות טוב ניסתי לעלות והטיסן פשוט נחבט באדמה
תוצאה
כן נסע קדמי שבור,שני כני נסע שבכנפיים חדרו לתוך הכנף כמובן יש נזק מעצבן שמצריך
קילוף של הציפוי ותיקון

אני פשוט מתוסכל! זה כבר ריסוק רביעי שלי מאז שהתחלתי בתחביב הזה
ואני בסכ"ה 4-5 חודשים בחביב
פשוט כבר אין לי כוח לתקן ולתקן. אני כ"כ אוהב את התחביב הזה אבל מתחילות לעלות לי
שאלות אם אני בכלל מתאים לזה? זאת תחושה רק שלי? זה קורה לכולם?
ככה זה בהתחלה עד שלומדים ממש?

נ.ב
אמיר ויוסי תודה על העידוד

Boogle
08-06-2011, 00:40:42
תעבור למקרמה או אפיית פיתות.

אולי תקח מישהו שיעמוד לידך וידריך אותך? נראה שהקטע הזה חסר לך מאוד לפי התאור שלך.

וזכור : מי שלא מטיס - לא מרסק. למשל כאן (http://www.degem.net/) תוכל למצוא תחביב ללא ריסוק :D

satrianip
08-06-2011, 02:33:27
יש לי מדריך והוא תותח לימד אותי כל מה שאני יודע בתחום - אמיר מהפורום

ואני לא חושב שיש פה מקום לסרקסטיות מהסוג הזה,נקודה למחשבה.

בסכ"ה רציתי לדעת אם זה קורה לרבים ולשתף בתחושות זאת משמעות הפורום לא?

mixerfix
08-06-2011, 06:00:48
כן. מרסקים. אני מכיר מישהו שבחודש האחרון ריסק שישה טיסנים (אחד מהם שלי - נזק קל, שניים מתוכם לרסיסים, אחד כולל מנוע פגוע, אחד אחר - טיסן די יקר).

זה מה יש. טוס יותר בזהירות, דייק בנחיתות, תעבור להטיס מסוקים - הם נוחתים אנכית וזה בטח קל יותר.

מרק

נ.ב. אבל אם אתה מחליט לפרוש, כמה אתה רוצה על ה- 8FG?

DarZeelon
08-06-2011, 06:04:06
אמנם, תמיד יש מקום לסרקסטיות... אבל השאלה היא מה מכניס אותך לדיכאון.

האם זו העובדה ש-'הצלחת' לשתול את הטיסן באדמה, או העובדה שגרמת לטיסן נזק שיהיה צורך לתקן וישבית אותך לסופ"ש, או לשניים?


אם זו הבעסה של השתילה, אסוף את עצמך והמשך הלאה... אם אלה הנזקים, קנה טיסן חשמלי העשוי EPP ונזקי רוב התאונות יהיו מינימליים... אני לא מכיר טיסני גלואו מ-EPP...

eli-f
08-06-2011, 06:42:12
מרק מה פתאום.
להנחית מסוק זה אחד הדברים הקשים ביותר שקיימים במיוחד חשמלי.
מניסיון

flatspin
08-06-2011, 06:44:14
ריסוק טיסנים אינה גזירה משמים. לריסוק טיסנים יש 3 סיבות עיקריות, והן: כשל מבני, כשל במערכת החשמל/רדיו וכשל של המטיס.
אני נוטה להניח שאצלך מדובר בכשל מטיס. אם הדבר חוזר על עצמו, בהנחה שיכולותיך אינן פחותות משל אחרים, משמע לימוד ההטסה לא הוטמע בך כראוי.
עבור עם המדריך שלך על נקודות התורפה ותשתדל להתגבר עליהן. אין ספק שתצליח.

haimz24
08-06-2011, 07:06:58
לעולם אל תומר נואש, אין מה לעשות גם אני עד לתאונה שקרתה לי ריסקתי טיסנים אפילו לאחר 15 שנה בתחום, להפך רק התקדמתי ותמיד שאפתי ליותר זה חלק מהחוויה ואין מה לעשות, תקן תטיס ותהנה אפילו טיסן שהתרסק ותוקן ישנו פחות פחד בהטסה שלו ואפילו תוציא ממנו מה שלא חשבת לבצע איתו מבחינת ביצועים, תהנה...

אליקופטר
08-06-2011, 08:22:25
תתנחם אתה לא יודע מה זה מסוקים...

Shay
08-06-2011, 09:16:34
כן, מרסקים, כולם מרסקים גם אלופי העולם(ויותר ממה שאתה חושב).
אני מסכים עם אלון

אליקופטר
08-06-2011, 09:27:15
זה מעצבן ?,זה מעצבן?, בזמן שאתה מטיס מגיע מטיס נוסף פותח שלט ואז שואל איזה תדר אתה ואתה לא מבין למה הטיסן לא מגיב זה מעצבן....

אפשר גם לנחם אותו בזה שבתור מתחיל יש ריסוקים של מתחיל ,אבל בתור מתקדם לרסק ריסוקים של מתחילים זה יותר מבאס וזה קורההה......

ככול שהבטחון העצמי עולה יש יותר ריסוקים טפשיים בדיעבד תמיד אילו ריסוקים מטופשים (וזה עוד מבלי להזכיר התנגשויות, תדר כפול וכו')

אבל תתנחם אתה לא יודע מה זה מסוקים;)

satrianip
08-06-2011, 11:34:55
הבעסה והדיכאון הם מהתחושה של הריסוק עצמו (אני לא מתכוון לעזוב את התחביב)
מהתחושה של לחזור הביתה עם טיסן שבור
ומההתעסקות עם התיקון - נכון שזה כיף לתקן אבל זה גוזל זמן יקר שלא תמיד יש.
אין תחושה יותר טובה מלראות את הטיסן באויר ואני דיי מכור לאנדרנלין
סביר שאני אתקן את הטיסן בצורה הכי מקצועית שאפשר (פדנט שכמוני)
ואחזור כבר בשישי לשטח עם הטריינר וכנראה שבוע לאחר מכן עם הטראבל אייר
(מזל שיש טריינר לימים קשים והשבת הביטחון)

הסיבה לכשל היא אני בוודאות עוד לא יצא לי להטיס ברוחות כאלה את הטיסן הנ"ל וזה מה שגרם לנחיתה
הגרועה בד"כ אני מנחית לא רע בכלל (המון שעות סימולטור)
נ.ב
אני לא אוהב טיסנים חשמליים
כאילו חסר נשמה בטיסן (בטוח שיש כאלה שחולקים עליי וזה בסדר)

Observer
08-06-2011, 11:38:22
היום בצהריים הטסתי את הטרבל איר שלי
היו רוחות צד . עשיתי גישה לנחיתה
ואז הבנתי שאני לא מצליח לנחות טוב ניסתי לעלות והטיסן פשוט נחבט באדמה
תוצאה
כן נסע קדמי שבור,שני כני נסע שבכנפיים חדרו לתוך הכנף כמובן יש נזק מעצבן שמצריך
קילוף של הציפוי ותיקון

אני פשוט מתוסכל! זה כבר ריסוק רביעי שלי מאז שהתחלתי בתחביב הזה
ואני בסכ"ה 4-5 חודשים בחביב
פשוט כבר אין לי כוח לתקן ולתקן. אני כ"כ אוהב את התחביב הזה אבל מתחילות לעלות לי
שאלות אם אני בכלל מתאים לזה? זאת תחושה רק שלי? זה קורה לכולם?
ככה זה בהתחלה עד שלומדים ממש?

נ.ב
אמיר ויוסי תודה על העידוד

כל יום בחיי ולא רק בזמן עיסוק בתחביב זה או אחר אני שואל עצמי אם אני בכלל מתאים לכל 'זה', אבל באותה נשימה אני שואל את עצמי מעניין לאן היינו מגיעים כבני אדם אם כתינוקות, כשרק התחלנו לעבור משלב הזחילה לשלב ההליכה על שתיים ההינו מרימים ידיים כל פעם שהיינו נופלים וחוטפים מכה בראש מהפינה של השולחן.
אני מציע שתהנה מכל רגע של שיפשוף במעטפת המיגבלות שלך כי רק כך תרחיב אותה ותתקדם וכך תשמר את אותה תחושה של פיק ברכיים לפני תרגיל חדש - תחושה שאני משער שרוב חברי הפורום לא יכולים בלי.

Scooter007
08-06-2011, 13:37:50
היום בצהריים הטסתי את הטרבל איר שלי
היו רוחות צד . עשיתי גישה לנחיתה
ואז הבנתי שאני לא מצליח לנחות טוב ניסתי לעלות והטיסן פשוט נחבט באדמה
תוצאה
כן נסע קדמי שבור,שני כני נסע שבכנפיים חדרו לתוך הכנף כמובן יש נזק מעצבן שמצריך
קילוף של הציפוי ותיקון

אני פשוט מתוסכל! זה כבר ריסוק רביעי שלי מאז שהתחלתי בתחביב הזה
ואני בסכ"ה 4-5 חודשים בחביב
פשוט כבר אין לי כוח לתקן ולתקן. אני כ"כ אוהב את התחביב הזה אבל מתחילות לעלות לי
שאלות אם אני בכלל מתאים לזה? זאת תחושה רק שלי? זה קורה לכולם?
ככה זה בהתחלה עד שלומדים ממש?

נ.ב
אמיר ויוסי תודה על העידוד

אתה רוצה מכות???
מה נסגר איתך???

נשב, נתקן ונחזור להטיס.

ואני ממש לא אומר את זה מתוך התנשאות אלא בתור טירון טרי, אתה יודע ושולט בכל מה שאתה צריך על מנת להטיס, יש לך בעיה אחת...
אתה לחוץ ונלחץ מכל דבר שלא הולך לך בדיוק כמו שאתה מתכנן, פשוט תירגע...

marik_911
09-06-2011, 03:56:17
היום בצהריים הטסתי את הטרבל איר שלי
היו רוחות צד . עשיתי גישה לנחיתה
ואז הבנתי שאני לא מצליח לנחות טוב ניסתי לעלות והטיסן פשוט נחבט באדמה
תוצאה
כן נסע קדמי שבור,שני כני נסע שבכנפיים חדרו לתוך הכנף כמובן יש נזק מעצבן שמצריך
קילוף של הציפוי ותיקון

אני פשוט מתוסכל! זה כבר ריסוק רביעי שלי מאז שהתחלתי בתחביב הזה
ואני בסכ"ה 4-5 חודשים בחביב
פשוט כבר אין לי כוח לתקן ולתקן. אני כ"כ אוהב את התחביב הזה אבל מתחילות לעלות לי
שאלות אם אני בכלל מתאים לזה? זאת תחושה רק שלי? זה קורה לכולם?
ככה זה בהתחלה עד שלומדים ממש?

נ.ב
אמיר ויוסי תודה על העידוד

יהיה בסדר! אני גם התחלתי כך, תיקנתי יותר מאשר הטסתי .
בסוף לומדים והריסוקים נגמרים ,
בסוף יום הטסה חוזרים עם חיוך.
צריך הרבה סבלנות ולנצל את הטריינר עד הסוף לפני שעוברים לטיסן מתקדם יותר
בהצלחה