התחברות

צפייה בגרסה מלאה : אבדה הכנף מקסי fpv ברמת הגול



guy1a
11-06-2011, 12:28:03
אם מישהו שומע משהו ....

תודה.

OneLink
11-06-2011, 12:58:51
יש וידאו מהטיסה?
אולי החברה פה בפורום יעזרו לך בהערכה איפה הטיסן נפל.

בהצלחה בחיפושים.
אם מדובר ברמת הגולן שים לב בחיפוש שלא להיכנס לשטח מוקשים.

Shay
11-06-2011, 12:59:51
מצטער לשמוע... רשמת עליה את מס' הטלפון והכתובת?

guyst
11-06-2011, 14:34:49
מה קרה? איבדת קשר וידאו?

Flying_student
11-06-2011, 15:01:41
היה איתך ספוטר? או שהטסת לבד?

אם הולכים בלי ספוטר אז כדאי שיהיה משדר של קואורדינטות GPS אחרת אין מצב למצוא טיסן במקום כזה...

wonderd
11-06-2011, 15:15:43
ספוטר? אתם צוחקים נכון? ברמת הגולן צריך ספוטר מוטס כדי למצוא דבר כזה...
גיא אל דאגה, מחר אתה מקבל טלפון - "הלווו..מין הדא? הדא גיא?.." :cool:

אחח..אם רק היה GPS או RTH..

guy1a
11-06-2011, 16:34:48
היו 40 ספוטרים רק מהצד הישראלי ...
אבד קשר עם השלט במרחק משוער 50 מטר ממני בגובה 20 מטר בערך. הטיסן נישאר בפול גז עם מערכת ייצוב. רוח חזקה עד חזקה מאד, תפס גובה לא נורמאלי.
היה לי וידאו כמעט עד לריסוק.

מרחק משוער של 10 ק"מ גובה משוער 1 ק"מ
רק לקראת שהיא התחילה לרדת איבדתי וידאו בגלל שהסוללה ניגמרה.

לצערי הרב .. אני לא רואה הרבה סיכוי לראות אותה שוב.

אני מעריך כשל במקלט.

יש את מספר הטלפון שלי על הכנף .. וח"א מיודע במקרה.

Flying_student
11-06-2011, 16:55:09
אני מעריך כשל במקלט.



יש Failsafe במקלט שלך? אולי הוא היה מוגדר על פול גז?
חשוב מאוד שתעבור על שאר המקלטים שלך ותגדיר אותם בהתאם אם הם אכן תוכמים ב-Fail safe.

alexk
11-06-2011, 18:22:03
ב50 מטר ??? למה זה קרה ?? תזכיר לנו איזה מקלט ותדרי וידאו יש לך.

מזכיר לי את האירוע הראשון שהיה לי עם המקסי שלי, הכלי איבד שליטה בגלל איזה אנטנה משבשבת או קוו מתח גבוה, ראיתי וידאו עד לרגע "הריסוק" ללא יכולת לשלוט על הכלי והכלי ירד לכביש שעלו עליו מכוניות.

גם הציוד שרד והמקסי לא התרגש בכלל שעלו עליו כמה מכוניות, רק נשאר עם סימני צמיגים שחורים, למזלי הכלי רכב השני שדרס את הכלי העיף אותו לשוליים.

כבר אז הבטחתי לעצמי שאני לא מעלה יותר כלי בלי RTH (שזה הגנה בטוחה כמעט לרוב הכשלים)

אני הצלחתי לאתר את הכלי בזכות מתקן איתור שעבד ונתן לי קריאות עד שהפסיק לעבוד.

מקווה שתמצא את הכלי שלך ושמישהו ירים לך טלפון בקרוב שזה אצלו.

guy1a
11-06-2011, 21:32:16
משדר פוטאבה 2.4 עם מקלט אורנג' סיני
משדר 900 מגה הרץ בעוצמה 500 מיליואט לוידאו

אני מקווה גם אבל כבר הפנמתי שזה מת.

התקמצנתי על המאתר GPS כי לא חשבתי לשניה אפילו שיש מצב שהוא יכנס למצב פול גז UP מטורף שכזה ...
זה המחיר שאני משלם עכשיו.

alexk
11-06-2011, 21:54:39
אני לא ממש מכיר את המקלט האורנג' הסיני אבל די בטוח שנתקלתי כאן בכמה אשכולות שמציינים שהמקלט הזה שהסיני מוכר דפוק מיסודו ושהוא עובד לטווח מאוד קצר...

אם יש לך עוד כאלה תפסיק להשתמש בהם

sharonx
11-06-2011, 22:20:33
אני לא ממש מכיר את המקלט האורנג' הסיני אבל די בטוח שנתקלתי כאן בכמה אשכולות שמציינים שהמקלט הזה שהסיני מוכר דפוק מיסודו ושהוא עובד לטווח מאוד קצר...

אם יש לך עוד כאלה תפסיק להשתמש בהם
אני מקבל איתו טווחים של לפחות 600 מטר בלי שום בעיה. ניסיתי כבר 6 מקלטים. אשמח אם תשים קישור לשרשור שאומר אחרת.

imac1
11-06-2011, 22:24:10
אני מקבל איתו טווחים של לפחות 600 מטר בלי שום בעיה. ניסיתי כבר 6 מקלטים. אשמח אם תשים קישור לשרשור שאומר אחרת.
יש שרשור אחד שגם בסופו בעל הטיסן כתב שמדובר באשמתו ובירידת מתח בסוללה

alexk
11-06-2011, 22:57:35
אז אני לא רוצה להטעות, אני אבדוק ואפרסם לינק ריאלי

alexk
11-06-2011, 23:01:04
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?26340-Falcon-EPO-Fly-Wing
שימו לב לתגובה 1 לאחר הסרטון ממש לפני תחילת תגובה 2

guy1a
11-06-2011, 23:24:41
התנסיתי ב 3 מקלטים כאלו
אחד מהם היה בעל טווח קטן מאד, באזור 20 מטר
שני האחרים עברו את 600-700 עם ה משדר וידאו פועל.
אני לא חושב שזה מה שקרה אבל עכשיו יש לי רק אחד והוא על המסוק. ( אחד חזר לסין והשני ערק לסוריה )
ואת זה אני לא מטיס יותר מ 5-15 מטר ממני גם ככה ...

wonderd
12-06-2011, 00:08:48
לי נראה שהביינד שלך נעשה ב'פול גז', או בטעות או שהחלפת כיוון בערוץ הטרוטל בשלט אחרי הביינד.
אחרת הוא היה צריך להיכבות עם איבוד האות מהמשדר ולא לעלות במצערת מלאה כמו שהוא עשה. נראה לי שכולנו היינו בשוק בדקה הראשונה וזה מה שעזר לו להימלט..

KNO3
12-06-2011, 02:12:50
:(
בטח היה נורא לראות אותו אף בלי יכולת להשפיע.

guy1a
12-06-2011, 05:37:26
למעשה אני זוכר בפרוש שכמה פעמים יצא לי לכבות שלט בלי לכבות מטוס והוא לא קפץ לפול גז .. אבל זה חלב שנישפך ... ( מיד רצתי לבדוק מה קורה בפייל סייף במסוק .. )

בהחלט לא ממש עכלתי את הקטע ועכשיו אני מבואס תחת ... אבל אין מה לעשות.

Flying_student
12-06-2011, 07:21:28
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?26340-Falcon-EPO-Fly-Wing
שימו לב לתגובה 1 לאחר הסרטון ממש לפני תחילת תגובה 2

אלכס, המקלט המדובר אצל אייל הוא מקלט ספקטרום בעוד המקלט פה הוא פוטאבה... המילה היחידה המשותפת היא Orange...

בנוסף, אצל אייל היתה קליטה ב-Range test ל-20 מתוך 30 צעדים (זהו parkflyer אז אני לא רואה סיבה לפסול - זה שקול ללפחות 400 מטר)

wonderd
12-06-2011, 07:44:44
גיא, הסתכלתי עכשיו שוב, כנראה באמת מדובר על גובה של כקילומטר +-, המרחק שבו איבדנו אותו היה קרוב יותר ל 12 ק"מ מאשר ל 10 ק"מ ע"פ גוגל..
מדהים אותי כושר השידור והקליטה של הציוד הזול הזה.. ועוד לחשוב שבתמימותנו ניסינו כל הזמן לשחק עם השלט לראות אם חוזרת התגובה בטיסן :) :)

guy1a
12-06-2011, 08:33:17
ואני ניזכרתי עכשיו שמרוב התרגשות לא אמרתי תודה לכל אותם אנשים ניפלאים שניסו לעזור והתרוצצו בכל רמת הגולן במרדף אחרי הרוח .. ( מילולית ... )

תמסור בבקשה לווה / סמיון / רוני וכל מי שהיה שם המון תודה ממני !

איציק רונן
12-06-2011, 09:35:21
ראשית צר לי, זו חוויה מאוד מתסכלת.
יצא לך להטיס אותו עם כל הציוד לפני הטיסה הזו או שזו הראשונה?
אלכס הזכיר לנו את השרשור המדהים של אייל, קפצתי לשם לרגע ונדהמתי לראות שאנשים ממשיכים למקם את המקלט לייד בקר המהירות - זה פשוט אסון (או מזמין אסון).
מיקום הרכיבים ע"ג הטיסן הוא עניין קריטי - הפרידו ככל האפשר בין הרכיבים המרעישים (חשמלית/אלקטרומגנטית כמובן) לבין המקלט.
ניתן לעיין בשרשור הזה (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?1050-חיווט-נכון-ומיקום-רכיבים&)אילו רכיבים ניתן למקם האחד לייד השני.

אייל שפירא
12-06-2011, 09:44:33
לי בחיים לא היו הפרעות רדיו. היו לי הרבה דברים שנראו כמו הפרעות רדיו, אבל כולם קרו בגללי.
המקלט שהאשמתי בבעיות קליטה היה בסדר גמור וטס למרחקים מאוד גדולים בלי שום בעיה ברגע שהפסקתי להסתיר חצי ממנו עם הסוללה.
אני אעדכן גם שם את ההודעה.

guy1a
12-06-2011, 09:45:42
הטיסן הזה טס עשרות פעמים בחודשים האחרונים ללא שום בעיה וללא משהו שיגרום לי לחוסר אמון במערכת.

המגבלות שלה היו ברורים לי לחלוטין. הוכחה, הטיסות מעל הים לפני שבועיים ...

מרחק מהקלט ממשדר הוידאו היה בערת 30 ס"מ
ומרחק האנטנות של המקלט מהבקר היה 15 בערך.

היה לי טווח מוכח וידוע של 600-700 מטר בגובה הקרקע.
הפסקת התקשורת אתמול היתה בגובה של 20 מטר מקס, ובמרחק של 30-50 מטר מקס.

אותו משדר הפעיל את המסוק אחרי זה ( לבדיקה )
הפעלתי את המנוע במהירות הנמוכה ביותר האפשרית כשהמסוק על הקרקע והתחלתי להתרחק תו"כ שאני מזיז את הסייקליק עוצר את המנוע, מפעיל אותו שוב ..... לא היתה בעיה.

אייל שפירא
12-06-2011, 09:57:25
כמו שאמר שחר, Failsafe נכון היה יכול לפחות לתת לך צ'אנס.

OneLink
12-06-2011, 10:07:34
אתם משקיעים הרבה כסף בטיסן:OSD ,מערכות יצוב, וידאו ועוד . לכן מומלץ לרכוש מכשיר איכון סלולרי(GSM GPS TRACKER (http://www.electricheap.net/fpv-parts/86-gsm-gprs-gps-tracker-for-the-car-eld-children-pets-tk102.html)) המכשיר הזה יתן לכם הרבה יותר סיכויים למצוא את הטיסן-אסור להסתמכך אך ורק על RTH או על הקלטות הטיסה(עם קורדינטות מהOSD) . קחו לכם מקדם בטיחות.

מאז שרכשתי את המכשיר הזה אני שם אותו אפילו בטיסנים הרגילים שלי(שמים ולקרו ומעבירים אותו מטיסן לטיסן).

בהצלחה בבניית הטיסן FPV הבא שלך!

guy1a
12-06-2011, 10:19:26
אתם משקיעים הרבה כסף בטיסן:OSD ,מערכות יצוב, וידאו ועוד . לכן מומלץ לרכוש מכשיר איכון סלולרי(GSM GPS TRACKER (http://www.electricheap.net/fpv-parts/86-gsm-gprs-gps-tracker-for-the-car-eld-children-pets-tk102.html)) המכשיר הזה יתן לכם הרבה יותר סיכויים למצוא את הטיסן-אסור להסתמכך אך ורק על RTH או על הקלטות הטיסה(עם קורדינטות מהOSD) . קחו לכם מקדם בטיחות.

מאז שרכשתי את המכשיר הזה אני שם אותו אפילו בטיסנים הרגילים שלי(שמים ולקרו ומעבירים אותו מטיסן לטיסן).

בהצלחה בבניית הטיסן FPV הבא שלך!

זה באמת עוזר לי עכשיו :( כבר כתבתי שטעיתי בהחלטה .. מה אני יכול לעשות עם זה עכשיו ?


תודה על האיחולים ..

OneLink
12-06-2011, 10:22:47
זה באמת עוזר לי עכשיו :( כבר כתבתי שטעיתי בהחלטה .. מה אני יכול לעשות עם זה עכשיו ?


תודה על האיחולים ..
זה מיועד גם לשאר הגולשים.
וזה כבר לא יעזור אבל להבא אני מקווה שכן :)

בקשר לטיסן עצמו אם הוא לא נפל בשטח מוקשים אני מאמין שבקרוב תקבל שיחה מאיזה ערבי עם בקשת כופר...

guy1a
12-06-2011, 10:30:12
אינשאללללללה ....

guy1a
12-06-2011, 12:41:21
ועכשיו ...

הסרט ...

עכשיו כשאני מסתכל זה ניראה לי יותר מקילומטר גובה ...
אפשר גם לראות איזה יופי פועלת מערכת הייצוב של FMA. הרוחות היו מאד חזקות, הגורו אומר בין 20-30 קמ"ש הערכה שלי, יותר ...



http://www.youtube.com/watch?v=gXdmey5zVy0

Liav
12-06-2011, 13:18:22
גיא,
מאיפה המראת ומה היה כיוון הטיסה?

אמנם האיכות בסוף לא משהו, אבל יש מספיק פרטים לזיהוי - תוואי הכבישים, הצמחיה והיישוב (או מה שזה לא יהיה) שמופיע ב-2:57.
לדעתי, מי שגר באזור, יצליח לזהות בקלות את המיקום על סמך הצילומים.

נראה גם שרוב השטחים שם מישוריים וללא צמחיה, ויש סיכוי שיהיה קל לאתר אותו.

guy1a
12-06-2011, 13:20:24
יש לי מיקום דיי טוב של הסוף, אבל הסוף של הוידאו הוא בגובה מעל 500 מטר והרוח היתה מאד חזקה מזרחה ....המרחק הידוע מהגבול מהאזור הידוע האחרון הוא בערך 1 ק"מ ...


כיוון הטיסה הוא סיבובם איטיים שמאלה כשכל סיבוב הוא טיפה יותר מזרחה מהסיבוב הקודם

והגובה ... :) איפה שהוא ליד אלוהים.

guy1a
12-06-2011, 13:21:07
יש לי מיקום דיי טוב של הסוף, אבל הסוף של הוידאו הוא בגובה מעל 500 מטר והרוח היתה מאד חזקה מזרחה ....המרחק הידוע מהגבול מהאזור הידוע האחרון הוא בערך 1 ק"מ ...


כיוון הטיסה הוא סיבובם איטיים שמאלה כשכל סיבוב הוא טיפה יותר מזרחה מהסיבוב הקודם

והגובה ... :) איפה שהוא ליד אלוהים.

wonderd
12-06-2011, 13:27:15
קיבינימט. היינו שם כמה דקות אחרי כן! יכול להיות שעברנו לידו לא ידענו!! יאללה, נצא לחיפושים עם המסוק שלי?

Liav
12-06-2011, 13:38:09
איפה זה בכלל? (אני יודע שרמת הגולן, אבל איפה בדיוק אתם מעריכים שהטיסן היה כשהוידאו נגמר?)

wonderd
12-06-2011, 13:40:00
הנה תמונה של המקום שאותו בוודאות רואים בסירטון ובלבן מסומן כיוון ההתקדמות המשוער

48112

אייל שפירא
12-06-2011, 14:07:05
יש פתגם - כשהזין עומד השכל בתחת.
היית חרמן לFPV בגולן, לא השתמשת בשום "אמצעי מניעה" ואפילו לא היה לך GPS בOSD כדי שתדע מרחק\כיוון של הטיסן, והFailSafe שלך היה מכוייל למצב של "כיביתי שלט לפני טיסן - איבדתי אצבע".

טוב שלא הטסת עם GOPRO :eek:

guy1a
12-06-2011, 14:27:14
יש פתגם - כשהזין עומד השכל בתחת.
היית חרמן לFPV בגולן, לא השתמשת בשום "אמצעי מניעה" ואפילו לא היה לך GPS בOSD כדי שתדע מרחק\כיוון של הטיסן, והFailSafe שלך היה מכוייל למצב של "כיביתי שלט לפני טיסן - איבדתי אצבע".

טוב שלא הטסת עם GOPRO :eek:

1. אחי, אתה דפוק יותר ממני .. וזה לא פשוט !!
מי הטיס FPV ? אתה בכלל קורא מה כתוב ? היתה הצגה לילידים בפרובינציה הנידחת רמה"ג, הם התגודדו מסביב למחשב וצעקו WOW זה יופי , יש מצלמה !! לווינים !! זברות !! אני עמדתי על המסלול והטסתי מסביב לזין העומד שלי. מבסוט טילים לאגזוזים מהביצועים של המייצב.

2. בחיי שאמרתי לקובי בדרך הביתה "מזל שאין לי GOPRO" ...:)

אייל שפירא
12-06-2011, 16:13:12
1. אחי, אתה דפוק יותר ממני .. וזה לא פשוט !!
מי הטיס FPV ? אתה בכלל קורא מה כתוב ? היתה הצגה לילידים בפרובינציה הנידחת רמה"ג, הם התגודדו מסביב למחשב וצעקו WOW זה יופי , יש מצלמה !! לווינים !! זברות !! אני עמדתי על המסלול והטסתי מסביב לזין העומד שלי. מבסוט טילים לאגזוזים מהביצועים של המייצב.

2. בחיי שאמרתי לקובי בדרך הביתה "מזל שאין לי GOPRO" ...:)

איפה זה כתוב? :confused:

guyst
12-06-2011, 16:39:20
איפה זה כתוב? :confused:

+1
ופירסמת את זה בפורום FPV... ;)

guy1a
12-06-2011, 18:36:28
כי הכנף היא FPV ....

ואם לא כתוב אני מבקש את סליחתך ..

אייל שפירא
12-06-2011, 19:30:07
לא כועס יא חרא... :D

wonderd
12-06-2011, 20:35:09
1.
מי הטיס FPV ? אתה בכלל קורא מה כתוב ? היתה הצגה לילידים בפרובינציה הנידחת רמה"ג, הם התגודדו מסביב למחשב וצעקו WOW זה יופי , יש מצלמה !! לווינים !! זברות !! אני עמדתי על המסלול והטסתי מסביב לזין העומד שלי. מבסוט טילים לאגזוזים מהביצועים של המייצב.

..

הלו הלו...תרגע עם הפרובינציה! בינתיים לי יש FPV ולך אין... :p

alexk
12-06-2011, 21:27:27
אתם משקיעים הרבה כסף בטיסן:OSD ,מערכות יצוב, וידאו ועוד . לכן מומלץ לרכוש מכשיר איכון סלולרי(GSM GPS TRACKER (http://www.electricheap.net/fpv-parts/86-gsm-gprs-gps-tracker-for-the-car-eld-children-pets-tk102.html)) המכשיר הזה יתן לכם הרבה יותר סיכויים למצוא את הטיסן-אסור להסתמכך אך ורק על RTH או על הקלטות הטיסה(עם קורדינטות מהOSD) . קחו לכם מקדם בטיחות.

מאז שרכשתי את המכשיר הזה אני שם אותו אפילו בטיסנים הרגילים שלי(שמים ולקרו ומעבירים אותו מטיסן לטיסן).

בהצלחה בבניית הטיסן FPV הבא שלך!

המטרה היא לא להכניס לך שאתה על הקרשים אלא שתפיק מזה לקח ושכל מי שיקרא על הנושא ילמד :

לדעתי זה הסדר עדיפות של ציוד שצריך בFPV (מסעיף 6 והלאה לא חובה בכלל לקנות ואפשר להסתדר יפה מאוד גם בלי):

1. ספוטר
2. צפצפת איתור פשוטה לטווח קצר.
3. מתקן איכון סלולארי (חובה, חובה, חובה לפני אנטנות פאטצ' או משדר איכותי או כל ציוד אחר)
4. מייצב טיסה (מציל את הכלי על ידי נחיתה מפולסת יחסית... גם באבדן טווח/שליטה/תמונה)
5. בוסטר לשלט המאפשר להגדיל טווח שליטה בהקפצת מפסק
6. בלי OSD בכלל
7. OSD הכי פשוט ללא מרחק מהבית
8. OSD סביר עם מרחק וכיוון אל הבית
9. OSD עם RTH
10. מתקן Pan & tilt למצלמה
11. אנטנת PATCH + דיוורסיטי
12. OSD עם RTH מלא כולל חיישן מהירות אויר אמיתית שיחזיר את הכלי בטייס אוטומטי גם עם רוחות 30 קמ"ש

שלפתי את העניין ככה מבלי להשקיע הרבה מחשבה, אבל אם היו מחזירים אותי אחורה זה מה שהייתי עושה או לפחות מייעץ לאחרים לעשות.

מקווה שאחרים שיקראו את זה בזמן שיחליטו להיכנס לתחום יקראו ויפנימו...

sharonx
12-06-2011, 21:56:07
המטרה היא לא להכניס לך שאתה על הקרשים אלא שתפיק מזה לקח ושכל מי שיקרא על הנושא ילמד :

לדעתי זה הסדר עדיפות של ציוד שצריך בFPV (מסעיף 6 והלאה לא חובה בכלל לקנות ואפשר להסתדר יפה מאוד גם בלי):

1. ספוטר
2. צפצפת איתור פשוטה לטווח קצר.
3. מתקן איכון סלולארי (חובה, חובה, חובה לפני אנטנות פאטצ' או משדר איכותי או כל ציוד אחר)
4. מייצב טיסה (מציל את הכלי על ידי נחיתה מפולסת יחסית... גם באבדן טווח/שליטה/תמונה)
5. בוסטר לשלט המאפשר להגדיל טווח שליטה בהקפצת מפסק
6. בלי OSD בכלל
7. OSD הכי פשוט ללא מרחק מהבית
8. OSD סביר עם מרחק וכיוון אל הבית
9. OSD עם RTH
10. מתקן Pan & tilt למצלמה
11. אנטנת PATCH + דיוורסיטי
12. OSD עם RTH מלא כולל חיישן מהירות אויר אמיתית שיחזיר את הכלי בטייס אוטומטי גם עם רוחות 30 קמ"ש

שלפתי את העניין ככה מבלי להשקיע הרבה מחשבה, אבל אם היו מחזירים אותי אחורה זה מה שהייתי עושה או לפחות מייעץ לאחרים לעשות.

מקווה שאחרים שיקראו את זה בזמן שיחליטו להיכנס לתחום יקראו ויפנימו...

לגבי 1. - הספוטר לא רלוונטי אם מטיסים בטווח של מעל ק"מ
לגבי 12. - אתה מכיר OSD כזה ? RV עוד לא שם

alexk
12-06-2011, 22:38:09
על חשיבות הספוטר לא ארחיב, זה עניין אישי, לדעתי זה מומלץ וחובה, זה עוזר בהמראות וביציאה לדרך ובטח גם בחזרה בסיום הטיסה, למקרה שיש כשל כלשהו ,הזמן מהרגע שאתה מוריד את המשקפיים ועד שאתה מתאפס על מיקום הכלי הוא קריטי ביותר ולבטח יגמר בריסוק... אם תהיה ללא ספוטר

אני למשל רוב הפעמים ללא ספוטר, אבל בכל פעם שאני יוצא להטיס אני מרים טיסה ראשונה לחצי שעה בטייס אוטומטי בלבד, בודק שהטייס האוטומטי עובד פרפקט ולומד את השטח ואת ההקלטה של השטח , לאחר מכן רצות הטיסות הבאות.

ולגבי סעיף 12, מדובר בחיישן נוסף שמודד את מהירות הכלי ביחס לאויר שמתחבר לOSD,מדובר ברכיב I2C בסיסי ש Dragon OSD תומך בו למשל ומשתמש בנתונים שלו במקביל לנתוני המהירות של ה - GPS יחסית לקרקע.

igalr
12-06-2011, 22:40:31
לגבי 1. - הספוטר לא רלוונטי אם מטיסים בטווח של מעל ק"מ
לגבי 12. - אתה מכיר OSD כזה ? RV עוד לא שם

ה OSD שלי מחזיר הבייתה בכל מצב

MDreamer
12-06-2011, 22:47:20
ה OSD שלי מחזיר הבייתה בכל מצב
זה נשמע כמו משפט צ'אק נוריס.

alexk
12-06-2011, 22:49:55
וחשוב לי להדגיש שוב, גם אם הטסתי 10 פעמים באותו מקום , כל טיסה ראשונה היא עדיין חצי שעה בטייס אוטומטי וחג סביב הבית במעגל של כ - 200 מטר וגובה של כ - 100 מטר

guy1a
12-06-2011, 22:50:42
אני מסכים על המאתר GPS וזה הדבר היחיד שהיה חסר לי במערכת שלי ...

igalr
12-06-2011, 23:01:27
זה נשמע כמו משפט צ'אק נוריס.

הרבה יותר מזה .
המחשב טיסה יכול לטוס במצב RTH בנתיב ידוע מראש ולנחות אוטונומית .
המחשב טיסה גוזר את וקטור הרוח ומפצה על סחיפות רוח באופן תלת מימדי. מכיוון שוקטור הרוח הוא תלת מימדי מתוכננת יכולת טרמיקות אוטונומית .
כמובן שמייצב את הטיסה גם לטיסה ישרה ואופקית וגם לטיסה הפוכה . מה שמאפשר לטוס ליעד בצורה רגילה להתהפך להפוכה כדי להפנות מצלמה לכיוון המטרה.
שיש CAMERA TARGETING כולל טריגרים שמאפשר צילום נקודת ציון או שחרור מטענים בנקודות ציון
ויש עוד כל מיני תכונות ואופציות ....

MDreamer
12-06-2011, 23:06:18
הרבה יותר מזה .
המחשב טיסה יכול לטוס במצב RTH בנתיב ידוע מראש ולנחות אוטונומית .
המחשב טיסה גוזר את וקטור הרוח ומפצה על סחיפות רוח באופן תלת מימדי. מכיוון שוקטור הרוח הוא תלת מימדי מתוכננת יכולת טרמיקות אוטונומית .
כמובן שמייצב את הטיסה גם לטיסה ישרה ואופקית וגם לטיסה הפוכה . מה שמאפשר לטוס ליעד בצורה רגילה להתהפך להפוכה כדי להפנות מצלמה לכיוון המטרה.
שיש CAMERA TARGETING כולל טריגרים שמאפשר צילום נקודת ציון או שחרור מטענים בנקודות ציון
ויש עוד כל מיני תכונות ואופציות ....

משפחת נוריס הייתה גאה! :D

igalr
12-06-2011, 23:08:25
משפחת נוריס הייתה גאה! :D
במיוחד הכושי הגאה עם המכנסיים הצמודות

ZvikaF
13-06-2011, 06:23:33
הרבה יותר מזה .
המחשב טיסה יכול לטוס במצב RTH בנתיב ידוע מראש ולנחות אוטונומית .
המחשב טיסה גוזר את וקטור הרוח ומפצה על סחיפות רוח באופן תלת מימדי. מכיוון שוקטור הרוח הוא תלת מימדי מתוכננת יכולת טרמיקות אוטונומית .
כמובן שמייצב את הטיסה גם לטיסה ישרה ואופקית וגם לטיסה הפוכה . מה שמאפשר לטוס ליעד בצורה רגילה להתהפך להפוכה כדי להפנות מצלמה לכיוון המטרה.
שיש CAMERA TARGETING כולל טריגרים שמאפשר צילום נקודת ציון או שחרור מטענים בנקודות ציון
ויש עוד כל מיני תכונות ואופציות ....

זה נשמע כמו ניוון של המערכת שמעיין מטיס :)