PDA

צפייה בגרסה מלאה : דיון איזה 450?



Pasha
17-06-2011, 13:32:13
אהלן לכולם!!!
אחרי הרכבה חצי טיסה וריסוק של HK-450 Pro שכנעתי את עצמי שאני לא קונה זיופים!!!!
בעוד כשבועיים אני יהיה באירופה (גרמניה שוייץ ואוסטריה) אז חשבתי להביא איתי 450.
שאלה לי אליכם היא כזאת:
איזה דגם כדאי להביא ומה ההבדלים בינהם, 450Pro, 450Sport או 450SE V2.
והאם שווה להביא משם, להזמין ב- EBAY או משהו או בכלל לקנות פה, (למרות שהמכירים ממש לא מושכים אותי).
תוזה מראש לכולם.

its
17-06-2011, 13:57:49
קודם כל החלטה נבונה. אני לא בטוח שבאירופה תמצא מחיר טוב, בכל זאת אני ממליץ על דגם SPORT רצועה.

לגבי חנויות תבדוק בנעוץ, ובחנויות פה ותשווה.

בהצלחה.

Yoav Lahav
17-06-2011, 14:05:45
שלום לך חבריקו.
אני ממליץ לך בחום לדבר איתי לפני שאתה רץ להוציא כסף.
אחסוך לך הרבה כסף וגם יהיה לך מסוק מהחלומות.
אתה יותר ממוזמן לחולון לראות איך 450 פרו קורע את שמיים.
0544942754

bendisar
17-06-2011, 15:41:13
450 V2- דגם ישן, יהיה קשה למצוא אותו. תכנון מיושן יחסית ולכן כבר אינו רלוונטי-זנב מונע על ידי רצועה

450 SPORT- בעצם עדכון לגרסאת ה-V2. מבנה מפושט, פחות חלקים וראש מעודכן. מסוק נחמד מאוד שיחסית למסוקי 450 קל לעבוד עליו ולתחזק אותו. זנב מונע על ידי רצועה ולכן לא יהרס בכל נגיעה עם הקרקע. אופציה נחמדה למי שעדיין מרסק יחסית הרבה מכיוון שמאוד קל לחווט אותו ולתחזק אותו. כמו ה-V2 השלדה עשוייה מ-2 חתיכות מה שנקרא stacked frames ככה שהיא יותר רחבה ולכן יותר קל לעבוד על המסוק

450 PRO- מסוק שונה לגמרי מהספורט וה-V2. ראש שונה לחלוטין. שילדה שונה לחלוטין. זנב מונע על ידי ציר (TT-torque Tube) ולכן רגיש יותר בנחיתות. מסוק זה אינו נועד בכלל למתחילים, מאוד לא נוח לעבוד עליו וזה סיוט לעשות לו חיווט יפה.
נועד בעיקר למטיסים מתקדמים. בנוסף לכך עולה בסביבות 100$ יותר. שלדה שעשויה בחתיכה אחת-single plate frames ולכן מתקבל מסוק צר יותר- השלדה כתוצאה קשיחה מאוד אבל מאוד לא נוח לעבוד עליה
שני המסוקים בגרסאת הסופר קומבו באים עם אותה אלקטרוניקה פרט לסרוו הזנב. ב-450 ספורט זהו ה-DS420 שהוא סרוו בגודל מיקרו (אותו גודל כמו הסרוואים של הסייקליק) וב-450 פרו סרוו הזנב הוא ה-DS520 שהוא בגודל מיני
(כמו שתראה על טירקס 500)

את שני המסוקים יהיה לך יותר זול להזמין מחו"ל מאשר לקנות מאירופה. אם אתה עדיין מטיס מתחיל אני ממליץ לך להתרחק מה-450 פרו מכיוון שהוא מאוד לא ידידותי למשתמש בכל מה שנוגע לתחזוקה תיקונים ובנייה.
הבדלי הטיסה בינו לבין דגם הספורט זניחים. שני הדגמים- גם ה-450 פרו וגם הספורט טסים יותר טוב, והם הרבה יותר יציבים מהטירקס 450 V2 הישן, תודות לראש המעודכן ובעיקר היות ומשתמשים בהם בספינדל ארוך יותר
המגדיל את קוטר הרוטור- ולכן מתקבל מסוק יציב יותר.

ziki
18-06-2011, 18:33:51
לראות איך 450 פרו קורע את שמיים.
0544942754

יואב, אתה גדול ! :)

wonderd
18-06-2011, 18:48:21
לא רק שהוא גדול..ראית איזו חתימה הוא הצליח להוציא מה 450 שלו?? :)

bendisar
18-06-2011, 19:02:47
לראות איך טירקס 450 פרו קורע את השמיים? זה שטויות!
הנה משהו הרבה יותר מעניין- לראות איך השמיים קורעים את הטירקס 450 פרו שלי :p

http://www.youtube.com/watch?v=Lz0J5gA_3qk&feature=related

kal1311
18-06-2011, 19:10:25
אלעד ידידי

אם היית מרכיב ספינדל מוקשה וגריפים רדיאלים בצבע כחול מטאלי.. זה לא היה קורה ;)

דניאל דקל
18-06-2011, 19:52:13
ומדוע אתה חושב שהמקור יקדם אותך?
אל תצפה שה- ה TREX המקורי יגיע עם גמד קטן שיכוון לך את המסוק
ויציל לך אותו כל פעם שתרסק...
אם לא הסתדרת עם 450, כנראה שאתה צריך מסוק גדול ויציב יותר
סה"כ ה JHK450 נחשב לחיקוי לא רע. האמן לי, האלומיניום אותו אלומיניום, המיסבים אותו מיסבים
מה שיעשה את ההבדל זה אך ורק האלקטרוניקה