צפייה בגרסה מלאה : עזרה! מה ההבדלים בלהבי 3D , 3dPRO , ורגיל לא 3d ? ההבדל בחומר או בעיצוב?
מה ההבדלים לא הבנתי ואשמח שתעזרו לי להביןמה ההבדלים כי הכל נראה אותו דבר אז מה שונה? הצורה או החומר? תודהה רבההה כבר רוצה להבין תעניין כי זה משגע אותי ולא ברור. :)))*
יונתן 1
27-06-2011, 09:32:35
3d זה סגנון הטסה להבי 3d מתאימים לסגנון זה ..
wind556
27-06-2011, 10:50:21
3d זה סגנון הטסה להבי 3d מתאימים לסגנון זה ..
זה לא מדוייק
על רוב הלהבים כותבים 3D בשביל קידום מכירות, אל תתרשם בכלל מהשמות האלו.ההבדלים בלהבים הם בדרך כלל בפרופיל ובמשקל. זה לא משהו שאמור להטריד אותך כמטיס מתחיל, הכל אותו דבר בשבילך..
ההבדלים מתחילים להיות משמעותיים כשאתה עובר מלהב של 20$ ללהב של 40$ ומעלה, אתה עוד רחוק מזה...
בקיצור, אל תתרשם מהשמות, ממילא כל הלהבים האלה אינם מותג על (ואתה לא צריך מותג על)
זה לא מדוייק
על רוב הלהבים כותבים 3D בשביל קידום מכירות, אל תתרשם בכלל מהשמות האלו.ההבדלים בלהבים הם בדרך כלל בפרופיל ובמשקל. זה לא משהו שאמור להטריד אותך כמטיס מתחיל, הכל אותו דבר בשבילך..
ההבדלים מתחילים להיות משמעותיים כשאתה עובר מלהב של 20$ ללהב של 40$ ומעלה, אתה עוד רחוק מזה...
בקיצור, אל תתרשם מהשמות, ממילא כל הלהבים האלה אינם מותג על (ואתה לא צריך מותג על)
אחלה תודה רבה. הרבה זמן שרציתי להבין את זה. תודה
Yoav Lahav
27-06-2011, 12:47:02
היי חבריקו בוא נעשה לך סדר בעניין.
הכל מתחיל ונגמר בחוקי הפיזיקה. שם היצרן ושם הלהב לא מעניינים. מה שחשוב הן תכונותיו המכניות של הלהב וצורתו. ככל שתכנון הלהב קשיח יותר לכפיפה ולפיתול כך הוא יעמוד בתנאי טיסה קשים יותר וככל שתכנון צורתו טוב יותר כך הנצילות טובה יותר. התכונות המכניות נקבעות על ידי החומרים ואופן סידורם בתוך הלהב.
למשל בסל"ד גבוה חשובה מאד הקשיחות לפיתול כי אחרת הלהב מתחיל להתפתל מזרמי האויר ומתנועות ה GRIP שמשנות את זוית הפסיעה או אפילו מתחיל לתנוד והמסוק מפסיק להגיב כראוי לפקודות המטיס. כאשר המסוק נמצא בתאוצות חזקות בכיוון הציר הראשי חשובה קשיחות הלהב לכפיפה.
מה ההבדלים לא הבנתי ואשמח שתעזרו לי להביןמה ההבדלים כי הכל נראה אותו דבר אז מה שונה? הצורה או החומר? תודהה רבההה כבר רוצה להבין תעניין כי זה משגע אותי ולא ברור. :)))*
היי חבריקו בוא נעשה לך סדר בעניין.
הכל מתחיל ונגמר בחוקי הפיזיקה. שם היצרן ושם הלהב לא מעניינים. מה שחשוב הן תכונותיו המכניות של הלהב וצורתו. ככל שתכנון הלהב קשיח יותר לכפיפה ולפיתול כך הוא יעמוד בתנאי טיסה קשים יותר וככל שתכנון צורתו טוב יותר כך הנצילות טובה יותר. התכונות המכניות נקבעות על ידי החומרים ואופן סידורם בתוך הלהב.
למשל בסל"ד גבוה חשובה מאד הקשיחות לפיתול כי אחרת הלהב מתחיל להתפתל מזרמי האויר ומתנועות ה GRIP שמשנות את זוית הפסיעה או אפילו מתחיל לתנוד והמסוק מפסיק להגיב כראוי לפקודות המטיס. כאשר המסוק נמצא בתאוצות חזקות בכיוון הציר הראשי חשובה קשיחות הלהב לכפיפה.
באמת יואב? דגם הלהב ושם היצרן לא חשובים? כנראה שהם באמת לא מדד לאיכות למי שקונה להבים מהוביקינג
איפה עניין האיזון?
איפה עניין התאמת הלהב לפי מרכז הכובד למטרה (פלייבר פלייברלס).
איפה עניין הבטיחות בריסוק (עם שידרת מתכת, ללא שידרת מתכת).
איפה ההתייחסות למשקל הלהב?
לפי התאוריה שלך, כל הלהבים שמיוצרות מאותו חומר ובאותה מידה/צורה ופרופיל ללא קשר ליצרן יתנו את אותה תוצאה מה שלא נכון בעליל.
Yoav Lahav
27-06-2011, 21:38:18
כמובן שהאיזון והמשקל וכו חשובים. אבל שוב, את חוקי הפיזיקה שהם הקובעים לא מעניין אם ייצר את הלהב מר קרטיס ינגבלד במו ידיו או איזה סיני מסין. כל עוד תכונותיו הפיזיקליות של הלהב מ HK, זול ככל שיהיה, ישתוו לתכונות של הלהב של איזו פירמה מפורסמת, המסוק יתנהג אותו הדבר. למשל, אני כיום מטיס עם להבי קרבון-FG ממולא בג'ל כל להב משקלו 19.5 גרם כפי ששקלתי בעצמי במשקל מאד מדוייק. שילמתי עליהם כמה דולרים מסכנים ולא נראה לי שהם פחותים באיזשהו פרמטר מאליין מקורי שהוא הרבה יותר יקר. ההבדל היחיד הוא הכאב בכיס אם הלהבים ניזוקים.
אני מסכים איתך שיש מקרים מיוחדים בהם כדאי להבים יקרים מיצרן ודגם ספצפיים אם הם יחודיים לו ואין להשיג אותו הדבר בזול ואתה צריך כאלה לצרכייך המיוחדים.
כמובן שפה ניתן להרחיב את הדיון לכל רכיבי המסוק וזה מוביל לחתימה שלי שהיא למעשה 450 פרו אופטימלי מבחינת מחיר וביצועים.
באמת יואב? דגם הלהב ושם היצרן לא חשובים? כנראה שהם באמת לא מדד לאיכות למי שקונה להבים מהוביקינג
איפה עניין האיזון?
איפה עניין התאמת הלהב לפי מרכז הכובד למטרה (פלייבר פלייברלס).
איפה עניין הבטיחות בריסוק (עם שידרת מתכת, ללא שידרת מתכת).
איפה ההתייחסות למשקל הלהב?
לפי התאוריה שלך, כל הלהבים שמיוצרות מאותו חומר ובאותה מידה/צורה ופרופיל ללא קשר ליצרן יתנו את אותה תוצאה מה שלא נכון בעליל.
כמובן שהאיזון והמשקל וכו חשובים. אבל שוב, את חוקי הפיזיקה שהם הקובעים לא מעניין אם ייצר את הלהב מר קרטיס ינגבלד במו ידיו או איזה סיני מסין. כל עוד תכונותיו הפיזיקליות של הלהב מ HK, זול ככל שיהיה, ישתוו לתכונות של הלהב של איזו פירמה מפורסמת, המסוק יתנהג אותו הדבר. למשל, אני כיום מטיס עם להבי קרבון-FG ממולא בג'ל כל להב משקלו 19.5 גרם כפי ששקלתי בעצמי במשקל מאד מדוייק. שילמתי עליהם כמה דולרים מסכנים ולא נראה לי שהם פחותים באיזשהו פרמטר מאליין מקורי שהוא הרבה יותר יקר. ההבדל היחיד הוא הכאב בכיס אם הלהבים ניזוקים.
אני מסכים איתך שיש מקרים מיוחדים בהם כדאי להבים יקרים מיצרן ודגם ספצפיים אם הם יחודיים לו ואין להשיג אותו הדבר בזול ואתה צריך כאלה לצרכייך המיוחדים.
כמובן שפה ניתן להרחיב את הדיון לכל רכיבי המסוק וזה מוביל לחתימה שלי שהיא למעשה 450 פרו אופטימלי מבחינת מחיר וביצועים.
צר לי יואב אבל אתה טועה
אם יצא לך להטיס ולתחזק מסוק שמאובזר בציוד איכותי ממה שאתה מחזיק כיום אז תבין ותרגיש את ההבדל.
כל עוד לא עשית זאת הרי שהקביעה שלך לא רצינית.
יש הבדל גדול בין סוגי הלהבים גם אם הם שוקלים אותו דבר וגם אם הם עשויים מאותו החומר.
אתן לך דוגמא אחת:
הלהבים של CY מיוצרים במפעל של חברת FUN-KEY.
לאותה חברה יש סדרה של להבי קרבון תחת שם החברה וסדרה תחת שמו של CY.
יצא לי להטיס מסוק 50 עם שני דגמי הלהבים, שניהם קרבון, אותו משקל, אותו מפעל וההבדל בטיסה הוא שמיים וארץ.
המבנה הפנימי של הלהבים הוא שונה בין הדגמים, כמו כן חומר המילוי מה שמשפיע על דרגת האלסטיות של הלהב, רוחב הלהב אף הוא שונה (למרות שמדובר באותו משקל בין הדגמים), מרכז הכובד שונה ועוד פרמטרים שלא תוכל לראות אותם בעין או להשוות ע"י שימוש במשקל בלבד (מבנה שורש הלהב הוא אחד מהם).
אני מציע לך לסמוך קצת יותר על CY כיוון שהוא יודע לייצר להבים איכותיות יותר ובכמה רמות מאלו של הסיני הנמכרים בהובי קינג.
Yoav Lahav
01-07-2011, 13:33:56
אז אנחנו מסכימים על משהו מר ציקי. אתה אומר שהלהבים של מר CY שונים בתכונותיהם מאלו הזולים ב HK ולכן גם נותנים ביצועים שונים.
אבל תסכים איתי שאם אני מוצא להבים זולים הזהים בכל תכנותיהם הפיזיקליות לאלו של CY אז גם קיבלתי ביצועים וגם נשאר לי יותר בבנק?
צר לי יואב אבל אתה טועה
אם יצא לך להטיס ולתחזק מסוק שמאובזר בציוד איכותי ממה שאתה מחזיק כיום אז תבין ותרגיש את ההבדל.
כל עוד לא עשית זאת הרי שהקביעה שלך לא רצינית.
יש הבדל גדול בין סוגי הלהבים גם אם הם שוקלים אותו דבר וגם אם הם עשויים מאותו החומר.
אתן לך דוגמא אחת:
הלהבים של CY מיוצרים במפעל של חברת FUN-KEY.
לאותה חברה יש סדרה של להבי קרבון תחת שם החברה וסדרה תחת שמו של CY.
יצא לי להטיס מסוק 50 עם שני דגמי הלהבים, שניהם קרבון, אותו משקל, אותו מפעל וההבדל בטיסה הוא שמיים וארץ.
המבנה הפנימי של הלהבים הוא שונה בין הדגמים, כמו כן חומר המילוי מה שמשפיע על דרגת האלסטיות של הלהב, רוחב הלהב אף הוא שונה (למרות שמדובר באותו משקל בין הדגמים), מרכז הכובד שונה ועוד פרמטרים שלא תוכל לראות אותם בעין או להשוות ע"י שימוש במשקל בלבד (מבנה שורש הלהב הוא אחד מהם).
אני מציע לך לסמוך קצת יותר על CY כיוון שהוא יודע לייצר להבים איכותיות יותר ובכמה רמות מאלו של הסיני הנמכרים בהובי קינג.
אז אנחנו מסכימים על משהו מר ציקי. אתה אומר שהלהבים של מר CY שונים בתכונותיהם מאלו הזולים ב HK ולכן גם נותנים ביצועים שונים.
אבל תסכים איתי שאם אני מוצא להבים זולים הזהים בכל תכנותיהם הפיזיקליות לאלו של CY אז גם קיבלתי ביצועים וגם נשאר לי יותר בבנק?
זהים בכל תכונותיהם הפיזיקליות? איך אתה בדיוק בודק את זה ? עם העין, סרגל ומשקל?
בקשר לביצועים אני לא מסכים, בקשר לכסף בבנק מסכים בהנחה שאתה חי טוב עם השאלה מה יקרה כש...?
Yoav Lahav
02-07-2011, 06:27:05
אני בודק את זה בטיסה.
אתה בעצם אומר שאם אני נותן לאחד המטיסים התותחים (זבו,טרק למשל) מסוק עם להבי קרבון כמו בפירוט שלי ולא מספר לו זאת הוא מיד ידע
שלא מדובר במשהו איכותי לפי תגובות המסוק?
זאת בגלל תכונות פיזיקליות שמבדילות בין הלהבים האיכותיים לאלו מ HK.
למה אתה מתכוון ב "מה יקרה כש...?"
זהים בכל תכונותיהם הפיזיקליות? איך אתה בדיוק בודק את זה ? עם העין, סרגל ומשקל?
בקשר לביצועים אני לא מסכים, בקשר לכסף בבנק מסכים בהנחה שאתה חי טוב עם השאלה מה יקרה כש...?
אני בודק את זה בטיסה.
אתה בעצם אומר שאם אני נותן לאחד המטיסים התותחים (זבו,טרק למשל) מסוק עם להבי קרבון כמו בפירוט שלי ולא מספר לו זאת הוא מיד ידע
שלא מדובר במשהו איכותי לפי תגובות המסוק?
זאת בגלל תכונות פיזיקליות שמבדילות בין הלהבים האיכותיים לאלו מ HK.
למה אתה מתכוון ב "מה יקרה כש...?"
אתה ספציפית לא בודק אותן בטיסה (בלי להעליב).
התשובה היא כן, לא צריך ללכת רחוק, יש מספיק מטיסים בארץ שירגישו מיד בהבדל (אפילו הצליל של המסוק באויר יהיה שונה).
ואני מתכוון ב (ובוא נקווה שלא יקרה) אבל מה יקרה כשהם יתפזרו באופן לא צפוי באוויר או בריסוק קרוב לאנשים?
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.