צפייה בגרסה מלאה : עזרה! TREX 700
adi 29338
02-07-2011, 21:53:18
אפשר לקבל קצת פרטים על מסוקי הניטרו אני מעוניין לקנות אבל מפחד כי שמעתי שיש הרבה התעסקות במסוק אחרי כל טיסה ושהניטרו יותר חלשים מבחינת הכוח מהחשמלי זה נכון ?
מה ששמעת נכון, מה אתה רוצה לדעת?
עמיתפורת
02-07-2011, 22:20:13
אני לא מכיר שום התעסקות אחרי כל טיסה..
הבוררר
03-07-2011, 00:13:07
גם אני לא מכיר שום התעסקות כזו... ואם יש כזו אז היא זהה בשני המקרים אם בניטרו צריך למלא דלק אז בחשמלי צריך להחליף סוללות ולטעון(אלא אם כן באת מוכן מהבית עם כמה סדרות של פאקים טעונים)
לכל אחד יש את היתרון והחיסרון ואני לא חושב שבתור אחד שמתחיל תלך לכיוון החשמלי, דווקא הניטרו הוא סוס העבודה הכי טוב שאני מכיר לאוך זמן, מבחינת כוח אני ממש לא חושב שזו תהיה הבעיה שלך, הדבר הכי טוב בשבילך לעשות לאחר כל ההמלצות והדעות שתמצא כאן זה ללכת לשטח ההטסה ולראות בעצמך.
המון המון בהצלחה בהמשך!
:)
עמיתפורת
03-07-2011, 00:18:36
אמת.
השבוע שמעתי בדיחה עצובה שמישהו סיפר שצריך להחליף מנוע כל שלושה חודשים בניטרו ו חשמלי לא...
לא ברור הקשקושים האלה...
אני מאד אוהב להטיס ניטרו אבל בחייכם, לפחות תהיו הוגנים ותודו שהכלי דורש יותר תחזוקה והתעסקות מאשר חשמלי.
איפה עניין ההרצה?
איפה כיווני המנוע שיש לבצע מידיי פעם?
איפה עניין הניקוי?
איפה עניין תחזוקת צנרת דלק?, החלפת פלגים?
איפה עניין רכישת ציוד קרקע להתנעה וסחיבה שלו לשטח?
יש קצת עניין של "מכונאות" בכל מה שקשור לניטרו, במיוחד השלב ההרצה,הכיוונים וכשמתחילות הבעיות.
אין ספק שלמרות כל אלו יש המון יתרונות לניטרו אבל לטעמי מסוק ניטרו דורש בכל זאת מעט יותר הבנה ממטיס מתחיל מאשר מסוק חשמלי יש בזה גם חלק מהנה מאד אם כי כבר יצא לי לראות שזה לא מדבר לכל אחד.
היתרון הגדול הוא בהנאה מזמן טיסה ארוך יותר מה שמקל על מהירות הלימוד, הרעש, הנוכחות והריח :)
eli-f
03-07-2011, 09:41:47
אני מאד אוהב להטיס ניטרו אבל בחייכם, לפחות תהיו הוגנים ותודו שהכלי דורש יותר תחזוקה והתעסקות מאשר חשמלי.
איפה עניין ההרצה?
איפה כיווני המנוע שיש לבצע מידיי פעם?
איפה עניין הניקוי?
איפה עניין תחזוקת צנרת דלק?, החלפת פלגים?
איפה עניין רכישת ציוד קרקע להתנעה וסחיבה שלו לשטח?
יש קצת עניין של "מכונאות" בכל מה שקשור לניטרו, במיוחד השלב ההרצה,הכיוונים וכשמתחילות הבעיות.
אין ספק שלמרות כל אלו יש המון יתרונות לניטרו אבל לטעמי מסוק ניטרו דורש בכל זאת מעט יותר הבנה ממטיס מתחיל מאשר מסוק חשמלי יש בזה גם חלק מהנה מאד אם כי כבר יצא לי לראות שזה לא מדבר לכל אחד.
היתרון הגדול הוא בהנאה מזמן טיסה ארוך יותר מה שמקל על מהירות הלימוד, הרעש, הנוכחות והריח :)
+100
איזה מנוע צריך להחליף כל 3 חודש?
+100
איזה מנוע צריך להחליף כל 3 חודש?
אפשר להחליף מנוע פעם בשנה, פעם החודש וגם כל שבוע השאלה כמה אתה מטיס? , איפה? עם איזה דלק? וכיצד אתה מכוון את המנוע?
כנ"ל לגבי חשמלי, גם מנוע חשמלי אפשר לגמור בשבוע.
הקביעה הזו של פעם ב 3 חודשים היא קביעה חסרת משמעות ללא קשר למה שאתה מטיס.
Chen Zarfati
03-07-2011, 14:37:26
ציקי אני מסכים איתך בנושא התחזוקה, רק שכחת את תחזוקת פקק האגזוז.
כאחד שהטיס המון זמן דלק ועבר וחשמלי ההבדלים העיקריים הם ב"כיוון המנוע" שתמיד נשמר לא התחשבות באקלים גובה ושינויים אחרים שמחייבים כיוון מנוע דלק, כמו כן זמינות הכוח שיש בחשמלי לעומת ניטרו. החיסרון העיקרי בשבילי הוא הירידה בזמן הטיסה.
ציקי אני מסכים איתך בנושא התחזוקה, רק שכחת את תחזוקת פקק האגזוז.
אם זה מה שגורם לך לאחרונה לכתוב בפורום יותר מתמיד אז עשיתי את שלי, הרווח יהיה של כולם :)
TooLy
04-07-2011, 17:16:02
אם זה מה שגורם לך לאחרונה לכתוב בפורום יותר מתמיד אז עשיתי את שלי, הרווח יהיה של כולם :)
מעניין מאוד...
דווקא ניסינו...
עובד לא רע עם פקק באגזוז...אפילו מומלץ...;)
העם , חשקה נפשו לדעת במה מדובר ?
או שלא...:D
עוזי
מזכיר לי אגב את הסרט של אדי מרפי בית ספר לשוטרים מתחילים , שהוא תקע להם תפוח ובננה באגזוז .
הניידת כמובן לא הניעה..
יתרון עצום לחשמליים...הם מניעים גם עם פקק באגזוז !!!:)
לא ידעתי שהסיפור הזה יעשה כל כך הרבה רעש, כל מי שאני מתקשר אליו ביומיים האחרונים במקום להגיד שלום שואל אם הורדתי את הפקק מהאגזוז? :confused:
האמת? יצאתי עגל במקרה הזה, צריך להודות המקרה היה מצחיק משהו ואין לי בעיה שזה על חשבוני, להפך יש לי בעיה עם זה :D
אגב עוזי, בלי הפקק הוא מניע מיד באופן מפתיע.
אישית אני חושד בסרוו המצערת כמקור הבעיה, אולי כדאי להחליפו עם אחד של JR מהסוג שלא מתקלקל :)
eliranh03
06-07-2011, 19:08:47
כול אחד עים היתרונות והחסרונות שלא
ישלי את שניהם אני ממליף ניטרו
lior_bar_ami
06-07-2011, 20:24:48
אני מאד אוהב להטיס ניטרו אבל בחייכם, לפחות תהיו הוגנים ותודו שהכלי דורש יותר תחזוקה והתעסקות מאשר חשמלי.
איפה עניין ההרצה?
איפה כיווני המנוע שיש לבצע מידיי פעם?
איפה עניין הניקוי?
איפה עניין תחזוקת צנרת דלק?, החלפת פלגים?
איפה עניין רכישת ציוד קרקע להתנעה וסחיבה שלו לשטח?
יש קצת עניין של "מכונאות" בכל מה שקשור לניטרו, במיוחד השלב ההרצה,הכיוונים וכשמתחילות הבעיות.
אין ספק שלמרות כל אלו יש המון יתרונות לניטרו אבל לטעמי מסוק ניטרו דורש בכל זאת מעט יותר הבנה ממטיס מתחיל מאשר מסוק חשמלי יש בזה גם חלק מהנה מאד אם כי כבר יצא לי לראות שזה לא מדבר לכל אחד.
היתרון הגדול הוא בהנאה מזמן טיסה ארוך יותר מה שמקל על מהירות הלימוד, הרעש, הנוכחות והריח :)
מסכים לגמרי!
רק דבר אחד ציקי,
את הפקק... הוצאת??? ;)
מסכים לגמרי!
רק דבר אחד ציקי,
את הפקק... הוצאת??? ;)
גם אתה שמעת? :eek:
hagpel
10-07-2011, 12:10:36
אפשר להגיד שתאורטית לחשמלי תהיה ירידה בכוח ככל שהסוללה נפרקת בשעה שמנוע ניטרו לא רק שישמור על אותה רמת כוח, יהיה לו פחות משקל לסחוב ככל שהדלק נגמר כך שאולי יהיה יותר כוח ...
לגבי זמן טיסה ומספר טיסות באותו יום ניטרו לוקח (חשמלי דורש טעינה בשטח בשלב מסויים לא משנה כמה פאקים הבאת וניטרו רק תידלוק)
לגבי תחזוקה ואורך חיים חשמלי לוקח
wonderd
14-07-2011, 14:20:08
נו עדי, איך הניטרו??
נולד לטוס
14-07-2011, 16:17:49
ציקי אני מתחיל לחשוב שהיו איתנו באותו יום כמה זקנות רכלניות במסווה של מטיסים !!!!
ציקי אני מתחיל לחשוב שהיו איתנו באותו יום כמה זקנות רכלניות במסווה של מטיסים !!!!
זה בסדר, הכל בשליטה.
adi 29338
21-07-2011, 21:34:52
אלעד אני אישית שמח על הרכישה החדשה,נכון שיש יותר תעסוקה בניטרו מאשר החשמלי אבל אין לי בעיה עם זה אני אוהב לשמור על הדברים שלי ככה שהנקיון של המסוק אחרי כל טיסה ממש לא מפריע לי,נתראה יום שבת בקצרין.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.