PDA

צפייה בגרסה מלאה : משהו מוזר קורה למסוק שלי



guy1a
04-07-2011, 16:11:12
סוללה ראשונה הכל סבבה.

סוללה שניה, בשביל להמריא אני חייב להזיז את הסטיק השמאלי עד ממש כמעט הסוף, נגיד שני קוים לפני 100%
אבל מיד אני חייב להוריד טיפה אחרת הוא תופס גובה ...
אבל בהורדת סטיק המסוק נופל ! פשוט מאבד מטר גובה בשביב שניה שלוקח עד שאני מרים חזרה סטיק לכמעט 100%

אני לא יודע אם זה יכול להיות אבל זה אולי קשור בסוללה ?
לא היה איזה ארוע קודם לזה, לא מכה ולא נחיתה קשה ולא כלום.

סתם שמיניות בגובה 15 מטר בערך ...

העקומות שלי ( שלא נגעתי בהן ) ניראות ככה:

נורמאל
מצערת - 0 / 40 / 55 / 76 / 90
זוית - 26 / 37 / 50 / 75 / 97

איידל
מצערת - 95 / 83 / 70 / 83 / 95
זוית - 0 / 25 / 50 / 75 / 100

זה ככה כבר חודשים, בעצם מאז המסוק התחיל לטוס.
שום דבר לא משוחרר בראש ( או בשאר המסוק ) מעבר לחופשים הרגילים של קופטר שטס
זאת סוללה שכבר הטסתי איתה ( למשל אתמול )

שום דבר חדש ....

אין קפיצה בסרבואים ואין שיניים שבורות, מהלך חלק ואחיד.

יש לכם איזה רעיון ? ...

כי ככה אי אפשר להטיס, בשביל לנחות בשלום הייתי צריך אוטורוטציה ( כן זה .. ניגמר בשלום :) )

תודה.

hagpel
04-07-2011, 16:13:20
אולי פשוט לא טענת אותה?

guy1a
04-07-2011, 16:17:26
טעונה פול

יש לי מד סוללה מצפצף על המסוק, אני תמיד מחבר אותו והוא לא צפצף אפילו לא הבהב.גם עכשיו יש ב 4.0 בכל תא, הספקתי לטוס איתה רק איזה דקה שרובה היתה ניסיון לנחות בשלום.

אין לי פה עוד סוללות טעונות כרגע בשביל לבדוק ... גמרתי את כולן כבר היום חוץ מזאת.

ולא, זאת לא סוללה סוג ב' !

סתם סוללה 2200 שלושה תאים רגילה לחלוטין.

hagpel
04-07-2011, 16:22:32
תמדוד כמה יש לך על הפלג הראשי אולי התנתק לך איזה תא מהשרשרת ולכן המתח הכללי לא משקף את כלל התאים? (קרה לי)

guy1a
05-07-2011, 16:09:18
הכל תקין בסוללות

ובכל זאת המסוק לא רוצה לעזוב את הקרקע ...

האם יש מצב שזה הבקר ? משהו נידפק בו ?

guy1a
05-07-2011, 19:07:44
טוב, ניסיתי עכשיו עם בקר אחר ...

קצת מפחיד להטיס את ה450 בסלון :)

ח ח ח

( כן אני יודע שאני מדליק פה מדורה ... :) )

edoman
08-07-2011, 09:12:39
על תעשה שטויות תבדוק שוב עם הסוללה הראשונה ואם הכל עובד כמו שצריך אז הסוללה שלך נדפקה

gal
08-07-2011, 10:11:25
וזה פתר תבעיה ?

guy1a
08-07-2011, 11:35:53
טוב ...

החלפת הבקר פתרה את כל בעיות הכוח שהיו לי.
הסרטון משלשום בפורום fpv בוצע עם הבקר 60 אמפר של המקס ...
כל הסוללות תקינות לחלוטין.

ולגבי שטויות ... :) זה אני.

wonderd
09-07-2011, 12:16:19
גיא מ'נשמע.. הכל בסדר? עוזבים אותך לשבועיים והעסק מסתבך?

נולד לטוס
09-07-2011, 12:32:25
טווח מצערת איך שהוא נדפק כנראה הדלקת את המסוק כאשר המצערת היתה למעלה תכנות מחדש של הבקר הישן יחזיר אותו לתפקוד תקין

wonderd
10-07-2011, 07:43:13
אין דבר כזה - טווח המצערת נקבע בתיכנות, כל פעולה אחרת של הפעלת המסוק עם מצערת לא למטה תקבל ציפצוף והבקר לא 'יתחמש'..

guy1a
10-07-2011, 08:56:17
טווח מצערת איך שהוא נדפק כנראה הדלקת את המסוק כאשר המצערת היתה למעלה תכנות מחדש של הבקר הישן יחזיר אותו לתפקוד תקין

שלילי ...

הבקר נידפק.

ניסיתי אותו עם מנוע / מקלט / סוללה אחרים של טיסן אחר - לא סוחב ...

נולד לטוס
10-07-2011, 12:01:51
טווח המצערת ברוב הבקרים נקבע בתחילת התכנות כאשר נכנסים לתכנות עם סטיק למעלה ,נתקלתי במקרה שעזרתי לו ומה שקרה שם זה שהוא כנראה בלי להבין הפעיל את המסוק עם סטיק למעלה ואז הבקר צפצף והוא הוריד את המצערת לא עד הסוף ומה שקרה זה שטווח המצערת שלא השתנה בכל מקרה אני לא מתיימר להיות מבין גדול אבל ראיתי כבר בקרים שהתכנות שלהם משתבש והיה צורך לתכנות חוזר ,הבקרים הסינים הם לא פאר הטכנולוגיה והיציבות וזה עוד בלשון מנומסת.


wonderd

guy1a
10-07-2011, 12:21:44
טווח המצערת ברוב הבקרים נקבע בתחילת התכנות כאשר נכנסים לתכנות עם סטיק למעלה ,נתקלתי במקרה שעזרתי לו ומה שקרה שם זה שהוא כנראה בלי להבין הפעיל את המסוק עם סטיק למעלה ואז הבקר צפצף והוא הוריד את המצערת לא עד הסוף ומה שקרה זה שטווח המצערת שלא השתנה בכל מקרה אני לא מתיימר להיות מבין גדול אבל ראיתי כבר בקרים שהתכנות שלהם משתבש והיה צורך לתכנות חוזר ,הבקרים הסינים הם לא פאר הטכנולוגיה והיציבות וזה עוד בלשון מנומסת.


wonderd


מה שאתה אומר יכול להיות אבל נידרשת פה רצף של פעולות כמו למשל להפעיל מסוק עם מצערת במקסימום, להוריד אותה לחצי ואז לחכות לציפצופים ...

1. אני לא מפעיל מסוק כשמצערת לא במינימום
2. אם הייתי שומע את הציפצופים אני מיד הייתי מנתק מסוק כדי לא להגיע למצב תכנות
3. שוב .. הבקר לא עובד טוב עם סטאפ שונה לחלוטין

לא מבין למה אתה מתעקש על זה .. אבל שיהיה ...

bartovmoti
10-07-2011, 12:22:22
תסלח לי אבל גרף המצערת שלך בנורמל ממש לא תקין..

מצערת - 0 / 40 / 55 / 76 / 90? זה כמעט גרף לינארי.. איפה נק' 0 מעלות שלך? 2 ? כלומר 40% מצערת ? זה נמוך מאד!!
ואם נק' 0 מעלות שלך זה נקודה 3 שם המצערת עומדת אצלך על 55%? זה גם נמוך מאד! בנקודה שבה המסוק מנתק מהקרקע רצוי שהמצערת תהיה באיזור 65-75% כך שבריחוף תהיה כבר על 80-85% שזה בסדר גמור.
תסתכל בסרטונים בסרטון 5 על עקומות שם יש הסבר על זה.

guy1a
10-07-2011, 12:28:07
מה הכוונה נמוך מאד ?

bartovmoti
10-07-2011, 12:43:59
נמוך מאד זה אומר מהירות ראש נמוכה מדי..
אתה צריך שבנקודה שבה המסוק מתחיל להתרומם מהקרקע כלומר 0 מעלות בלהבים כבר שם אתה צריך מהירות ראש של 65%-70%, מהגרף שלך אני לא יכול לדעת באיזה נקודה אתה מתחיל לרחף אבל בדרך כלל זה או בנקודה 2 או בנקודה 3 בגרף, ואצלך בנקודה 2 יש לך 40% מצערת ובנקודה 3 יש לך 55% מצערת. בשני המקרים בין אם אתה מתחיל לרחף ב 2 או 3 הסלד נמוך מדי כדי שהמסוק ינתק מהקרקע ואז מה שקורה זה שכשכבר הסלד מגיע למהירות הרצויה (65%-75% כאמור) אצלך בגרף זה בנקודה 4.. אז יש לך כבר זוית מאד גדולה בלהבים מה שגורם לקפיצה של המסוק מהקרקע.
תסתכל בסרטון זה יעזור לך לכוון עקומות ולהבין אותן טוב יותר.

guy1a
10-07-2011, 13:02:34
תכלס זה לא אני הגדרתי
אבל אני מבין מה שאתה אומר

אני אתיעץ עם המדריך

תודה

wonderd
10-07-2011, 13:08:18
55% בגרף בהחלט מספיקים לריחוף, לא לשכוח שלא מדובר על טיסות פעלולים אלא על טיסות ריחוף ושמיניות פשוטות.
אם זה לא מספיק לך תוסיף ל 65% בנקודה 3 ול 85% בנקודה 4. לדעתי מה שיש היום מספיק לך.

guy1a
10-07-2011, 13:21:06
מצד שני אני לא מטיס מסוק
אני מטיס משאית :)

נולד לטוס
10-07-2011, 15:54:51
[QUOTE=guy1a;280105]מה שאתה אומר יכול להיות אבל נידרשת פה רצף של פעולות כמו למשל להפעיל מסוק עם מצערת במקסימום, להוריד אותה לחצי ואז לחכות לציפצופים ...

1. אני לא מפעיל מסוק כשמצערת לא במינימום
2. אם הייתי שומע את הציפצופים אני מיד הייתי מנתק מסוק כדי לא להגיע למצב תכנות
3. שוב .. הבקר לא עובד טוב עם סטאפ שונה לחלוטין

לא מבין למה אתה מתעקש על זה .. אבל שיהיה ...[/QU

אני לא מתעקש במיוחד אני פשוט אומר שכבר היו כאן מיקרים שונים ומשונים ואם אתה כל כך מבין עניין כמו שאתה מציג אז למה אתה משתף אותנו בזה נראה שקשה לך לקבל תגובות שלא נראות לך .
אני כבר הבנתי שהבעיה נפתרה אבל ככל הנראה שעתידה לחזור כל עוד תטיס עם בקרים בדולר וחצי והכי חשוב התגובה שלי העלתה מצב של בקר כזה שיכול להשתבש מבחינת התכנות גם בלי לעשות את סדרת הפעולות שרשמת. בכל מקרה בהצלחה

guy1a
10-07-2011, 19:20:27
גבר, הבקר הזה עלה 35$ ... בסדר ?

אני יכול לקבל תגובה ואני יכול לקבל דיעה אחרת משלי, אבל אם אני אומר לך שהחלפת הבקר פתרה ככל הנראה את הבעיה והמסוק טס מאז ההחלפה משהו כמו 13 סוללות ללא שום בעיה ...

למה אתה לא מקבל שזה כנראה פתר את הבעיה :) ?

guy1a
10-07-2011, 19:23:13
גבר, הבקר הזה עלה 35$ ... בסדר ?

אני יכול לקבל תגובה ואני יכול לקבל דיעה אחרת משלי, אבל אם אני אומר לך שהחלפת הבקר פתרה ככל הנראה את הבעיה והמסוק טס מאז ההחלפה משהו כמו 13 סוללות ללא שום בעיה ...

למה אתה לא מקבל שזה כנראה פתר את הבעיה :) ?

ובכל מקרה, הכל ברוח טובה.
זה פורום של שיתוף מידע ולא של מלחמות :)

ודבר נוסף, הבקר של מיסטרי ימח שמו, עלה 12$ והוא היה איך לומר .. לא בדיוק מה שהיה אמור להיות .. אמרו 2 עד 4 תאים אבל הוא לא עבד מעולם עם 4 תאים ...
המסוק צורך כניראה לפי ה OSD באזור ה 27 אמפר .. באיידל, אני אומר כניראה כי הניסוי לא היה באמת בטיסה.
הבקר אמור להיות 50 אמפר והוא היה יורד חם מטיסה ...
אני מאמין שהוא בהחלט חרא.
אבל עכשיו יש בולט פרוף אדום, טורניגי .. הכי טוב שאני מכיר :)
יהיה בסדר !
אני מבטיח :)