PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלנ למבינים בפליי מנטור



guy1a
15-07-2011, 08:35:42
בערך הבנתי את הנושא של הכיוונים ..
הכל פועל טוב חוץ מדבר אחד.

התיקון של טילט קדימה אחורה הפוך.

כלומר, אם אני מטה את המסוק קדימה הוא מתקן עוד יותר קדימה ...ואותו דבר אחורה.
לצדדים הוא מתקן נכון.

לא הבנתי מה אני אמור להפוך כדי לתקן את זה.
ניסיתי לשחק עם רוורסים של סרבואים אבל זה לא זה ...

תודה לעוזרים :)

MrGenady
15-07-2011, 08:52:10
תינסה לשנות את הערכים ב SWASH MIX ,אם היה לך שם -60 +60 ,תהפוך את שני העליונים, משהיה + עשה אותו - .

guy1a
15-07-2011, 21:27:14
אין הגדרות בשלט בשימוש עם המערכת הזאת

כל התשובות לכל השאלות

http://www.helifreak.com/showthread.php?t=267961

wonderd
16-07-2011, 20:44:53
אהלן!
תחליף את הכיוונים של ה elevator

guy1a
18-07-2011, 19:06:22
זה לא היה כיוונים
זה היה להחליף סרבואים אחד ושתיים במוח של ה FM
ואז להתחיל להפוך את כל ה REV ...

guy1a
18-07-2011, 23:06:58
בעיה חדשה

אני עובר לפי ההוראות ב PDF
והגעתי לשלב טיסת הניסוי. אני עם כבל כחול וירוק מנותקים = ג'יירו זנב נישלט על ידי התכנה ולא על ידי השלט + כיבוי והדלקת המערכת על ידי התכנה ולא על ידי השלט.

לפני המראה כשהמסוק מתחיל להיות קל הוא מתחיל להסתובב סביב צירו עם כיוון השעון בצורה מפחידה.
אני לא מעיז כמובן להמריא ככה ( לא שאני מבין בשביל מה זה טוב .. )

לא ברור לי כל כך משהו

HH זה נעילת ראש לפי דעתי.
מה זה RATE ?
נורמל זה מתג הג'יירו למטה כלומר זנב עוקב אחרי כיוון הטיסה = לא שומר זנב

הם אומרים לכוון הכל על נורמל .. אבל אי אפשר להמריא לא בנורמל ולא בשומר זנב.

מה זה לעזאזזל רייט ?

תודה.

wonderd
19-07-2011, 07:45:11
מצב ג'יירו לא שומר ראש/זנב (כל אחד והטרמינולוגיה שלו..) - בשפה פשוטה זה אומר שהוא שומר שהמסוק לא יסתובב סביב צירו אבל אם יש השפעות חיצוניות אז הוא לא יתנגד להן. במצב 'שומר' (HH) הוא יתנגד וישתדל לשמור את המסוק באותה אוריינטציה.

תבדוק על הקרקע אם כיווני הג'יירו נכונים, אם יש לך לימיטים מתאימים ואם כיווני הסטיק נכונים, אח"כ דבר איתי בטלפון (אני נשמע כמו עודד?)

אלעד.

guy1a
19-07-2011, 08:50:00
או קיי

מה זה כיווני ג'יירו נכונים ?

כשאני מזיז את הזנב של המסוק ביד שמאלה, הלהבים אמורים ללכת שמאלה או ימינה ?

אני יודע שבג'יירו הרגיל היה rev לסרבו וגם לג'יירו, פה אני רואה רק לסרבו.
אבל בלי קשר, כשהמסוק רק מתחיל לסובב רוטור, כשהוא עוד כבד, אני יכול להזיז את הזנב עם ה ראדר לכיוונים הנכונים, אני מוסיף מצערת והמסוק מתחיל להיות קל ואז הוא מסבסב לבד, ואני לא יכול לתקן עם הראדר.

המזלג של הלהבי זנב נע בחופשיות מצד לצד ולא ניתפס או משהו ...