PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה חשמל ב 3s



oren_ben_nun
17-07-2011, 21:26:26
הי שלום
כאשר אני בודק את הסולל לאחר טעינה אני רואה במטען כל תא 4.19 4.20 4.20 ובכולל 12.6
(גם בבודק מהסיני הנתון די דומה )

בשלט של אוררה 9 אני רואה 12.4 האם זה נובע מרגישות שונה או שזה יכול לנבוע מעצם העובדה שהוא בודק מחיבור שנמצא אחרי הסוללה ואחרי המחבר tx60 שיוצא מESC ובהלחמה לא מקצועית ?

יש לי אפשרות להגדיר בשלט מתי לצפצף והתריע על סוללה חלשה האם יהיה נכון להגדיר 10.5 זה הרגע שאני אמור לקבל את הציפצוף ולהתחיל את הנחיתה ?
כרגע אני מטיס די נמוך ובסיס של הרמה ושמירה על איזון

b1yossi
17-07-2011, 21:46:55
שתי אופציות:יש בשלט דיודה להגנה בפני קוטביות הפוכה, מפל המתח עליה כ-0.2vעל הסוללה ישנו עומס מסויים מהשלט, באופן טובעי המתח יורד מעט, כשאתה בודק ללא עומס המתח גבוה במעט

oren_ben_nun
17-07-2011, 23:25:04
חיברתי את ה scp וזו ההטסה הראשונה שלי עם הטלמטריה שבנויה בשלט
ראתי שבזמן הטיסה סוללה אחת מהרגע שפעלתי אותה עם מצערת למצב רחיפה הסוללה הגיע ל10.5
סוללה אחרת מגעיה ל10.5 לאחר כ2.5 דק טיסה עם סטיק לא מעל 75%
האם המצב תקין ?
לאיזה גבול תחתון אני אמור לכוון את השלט שיתריע ?

מה הגבול התחתון לדעתכם

איזה פרמטר בסוללה משפיע על הירידה במתח בזמן תעופה הקיבולת 2200 או את ה 25c בכדי שלא תהייה ירידה בזמן פתיחת מצערת .

והאם תפקידו של ESC לספק מתח גבוהה למרות שיש ירידה במתח בזמן הגדלת המצערת ?

ברור לכם מהשאלות שלי שההבנה בחשמל מאוד נמוכה אז אם משהו עונה אשמח אם יסביר בצורה פשוטה