PDA

צפייה בגרסה מלאה : יש למישהו להשאיל מכשיר ליישור סוואש ל450 בחיפה ?



guy1a
24-07-2011, 19:42:14
תודה.

SEVEN
24-07-2011, 20:20:00
אני מגיע מחר לחיפה, אני אביא איתי
אםאתה עדיין צריך צור קשר.

guy1a
24-07-2011, 20:35:26
כן בבקשה

נולד לטוס
24-07-2011, 21:27:04
אם אתה ממש צריך לאזן דחוף יש דרך ללא סוואש לבלר אני מאמין שזה כמעט מדויק ,הרבה יותר מהעין


http://www.youtube.com/watch?v=iUAluAxRi4Q

guy1a
25-07-2011, 09:48:25
תודה "נולד לטוס"

לפי השיטה הזאת, הסואש שלי ישר .. לעומת זאת, המסוק עושה דריפט קדימה והצידה ... כלומר הוא לא ממש ישר.

אבל שיטה לא רעה .. אני חושב :)

נולד לטוס
25-07-2011, 10:14:15
האם הוא ישר גם בחצי מצערת ובפול מצערת?

אם כן אז פשוט תתקן כל פעם סיבוב שלם בלינק לדוגמא דריפט קדימה ,תקצר סיבוב בלינק של האלוויטור. בהצלחה

כך אני עושה כשאים לי סוואש לבלר וזה עובד בסדר

guy1a
25-07-2011, 10:23:04
אבל הוא ניראה ישר ....

ואם אני מתקן סיבוב שלם אז הוא דריפט לכיוון השני

כאילו אני צריך לתקן חצי סיבוב ...

בכל מקרה, התיקונים האלו באים מהתכנה של הפליימנטור

Avi_Y
25-07-2011, 22:00:13
קודם כל תבדוק שמרכז הכובד שלך נמצא מתחת לציר.
אתה יכול לקפוץ אלי בחיפה לקחת כלי מתאים ל-450.

guy1a
25-07-2011, 22:37:44
תודה,

כבר מצאתי מכשיר ( תודה רבה רבה לחבר הפורום היקר ! )
והתברר שהעיניים שלי כמו פלס לייזר ! היה ישר :)

מה הכוונה מרכז כובד מתחת לציר ?

Avi_Y
26-07-2011, 00:07:07
כוון את הראש כך שהלהבים מאונכים לבום, והחזק את המסוק ממחזיקי הלהבים. המסוק צריך לעמוד ישר ולא ליטות קדימה או אחורה. אם הוא לא, הזז את הסוללה עד שיעמוד ישר. אין כל כך טעם בבדיקה כזו לרוחב המסוק.
כמו כן אם הגלישה היא שמאלה, אז זה סביר אם אתה מנסה לחף עם המסוק ישר ביחס לקרקע. המסוק צריך ליטות ימינה כדי להתגבר על הדחף הצידה מהרוטור האחורי.