התחברות

צפייה בגרסה מלאה : זהירות! קריאת שירות לcc ice 120 hv



nirgo
25-07-2011, 22:29:46
לידיעת כל מי שיש לו cc ice 120 hv, התפרסמה קריאת שירות באחד הפורומים:
.

ICE HV 120 NOTICE
July 25, 2011
Hello all,

While Castle takes all controller failures seriously, many have felt that our response to the incidences of failures in our Phoenix Ice 120HV was taking too long. We didn't make any official statements as we couldn't identify any particular pattern or cause for the failures. Our Repair Dept. keeps track of our returns - for any reason -- and the returns of the 120HV were actually very low; less than 3%. We generally see more than that rate of return just from crash damage unrelated to the controllers. Given that we've produced more than 10,000 of these controllers, a low percentage of failure still results in a lot of upset customers.
We've recently determined that some, again some, setups stress particular components in a way that causes the controllers to fail instantly. The failure mode allows a complete short circuit to occur. Our controllers are designed to carry high currents with as little resistance as possible. This is advantageous when the controllers are operating properly, but this leads to extreme currents and heat when the controllers fail. As the ICE controllers are encapsulated in metal heatsinks, this heat is further concentrated such that physical injuries or property damage may occur.
Our engineers have tested a hardware modification that greatly reduces the risk of this particular failure. We do not recommend using Phoenix Ice 12HV controllers until they have been modified to this new standard.

Please return any 120HV controllers that you may have for one that has this modification. There will be no charge for this exchange.
Please advise anyone using a 120HV controller of this notice.


REPLACEMENT PROCEDURE
Click this link and follow the directions to process your return.
North American customers please ship to Castle in Kansas via a traceable delivery service:
CASTLE CREATIONS, INC
120HV SERVICE / Service Department
540 N.ROGERS RD.
OLATHE, KS 66062

European customers may return their controllers via a traceable delivery service to our new European repair center:

CASTLE CREATIONS EUROPE BVBA
120HV SERVICE
GEELSEWEG 80
2250 OLEN
BELGIUM


Please be sure to include a copy of the order confirmation in your package.
NOTE: For purposes of fast turnaround, you will be sent another Phoenix Ice HV 120 controller. Remove all connectors, etc. from your ESC before shipping as they will not be returned with your replacement controller.
Our Technical Support and Repair staff do not have any additional information, calling them will only lead to additional frustration for all involved. We will advise you via email of the expected shipment date for your return.

We apologize for any problems this matter may have caused, and we hope that our candor and willingness to repair these controllers will help maintain your trust in our products and service.


Thanks,

Team Castle

wonderd
25-07-2011, 22:38:16
זו לא קריאת שרות אלא מה שנקרא RECALL - סוף סוף הם מצאו את התקלה ומבקשים מכל מי שרוצה לשלוח אליהם את הבקר שלו (גם אם אינו תקול) לתיקון.
זאת חברה רצינית שלוקחת את האחריות שלה עד הקצה ולכן גם לדעתי שווה להיות לקוחות שלהם.

דרך אגב, גם בארץ יש סנוניות של אנשים רציניים שעומדים מאחורי המוצרים שלהם ומאחורי ההבטחות שלהם עד הפרט האחרון. לאחת החנויות האלה יש פה פורום חדש..

אבי_אל
25-07-2011, 22:41:09
אפשר לקבל קישור לפורום הנ"ל??

Ts7
25-07-2011, 22:54:43
תחפש תמצא זה ממש קליל אני מניח שהןא התכוון להובי מאסטרס. ואני מסכים עם כל מילה. +

liron mizrahi
25-07-2011, 23:55:00
אני מסכים עם אלעד(wonderd) בכל מילה ומילה :)
והשאלה שלי היא האם לשלוח להם את הבקר למרות שהוא תקין כרגע ואין איתו בעיה ???
או לחכות שיקרה משהו לבקר אם בכלל יקרה! ואז לשלוח להם? וכמובן אם בכלל הם יקבלו אותו במידה והבקר ישרף או שיקרה לו משהו אחר ?

nirgo
26-07-2011, 03:48:53
זו לא קריאת שרות אלא מה שנקרא RECALL - סוף סוף הם מצאו את התקלה ומבקשים מכל מי שרוצה לשלוח אליהם את הבקר שלו (גם אם אינו תקול) לתיקון.
זאת חברה רצינית שלוקחת את האחריות שלה עד הקצה ולכן גם לדעתי שווה להיות לקוחות שלהם.

דרך אגב, גם בארץ יש סנוניות של אנשים רציניים שעומדים מאחורי המוצרים שלהם ומאחורי ההבטחות שלהם עד הפרט האחרון. לאחת החנויות האלה יש פה פורום חדש..

אלעד, ״recall״ = ״קריאת שירות״ בעברית (אפשר להגיד גם קריאה חוזרת).

לירון- המטרה היא שלא לחכות שיקרה משהו אלא לתת להם לבדוק את הבקר לפני שישרף על מנת למנוע סיכון מיותר ולפתור את הבעיה שקיימת.

wonderd
26-07-2011, 06:55:54
אם הטסת עם הבקר כמה פעמים והכל בסדר - סביר שאין אצלך את הבעיה, אני עברתי כבר כמה ICE120 ולא היתה לי בעיה, דרך אגב לא כולם תקולים, יש אנשים שנשרף להם כי הם לא עושים סטאפ נכון..
בכל מקרה, אם אתה חושש ויש לך זמן או בקר חלופי - תשלח אותו, שלי עובד תקין, אני לא מוריד אותו מהמסוק.

nirgo - קריאת החזרה ולא קריאת שרות, זה באנגלית - service call.

tkolber
26-07-2011, 07:19:27
בבקשה:
http://www.rcheliresource.com/service-advisory-issued-for-the-phoenix-ice-hv-120/

nirgo
26-07-2011, 07:19:44
אם הטסת עם הבקר כמה פעמים והכל בסדר - סביר שאין אצלך את הבעיה, אני עברתי כבר כמה ICE120 ולא היתה לי בעיה, דרך אגב לא כולם תקולים, יש אנשים שנשרף להם כי הם לא עושים סטאפ נכון..
בכל מקרה, אם אתה חושש ויש לך זמן או בקר חלופי - תשלח אותו, שלי עובד תקין, אני לא מוריד אותו מהמסוק.

nirgo - קריאת החזרה ולא קריאת שרות, זה באנגלית - service call.

תכנס בבקשה ללינקים הבאים:
http://www.musach.co.il/forum/showthread.php?p=2940
http://www.toyota.co.il/recall/

wonderd
26-07-2011, 07:32:41
אני מכיר את רפי לין ומעריך אותו מאוד מפורום אחר, אבל עדיין אנגלית זו אנגלית וצריך לתרגם נכון ולא בעברית עילגת.

בכל מקרה, דרך אגב, קסטל אומרים ששיעור ההחזרות של הבקרים האלה עומד על כ 3% בלבד!

liron mizrahi
26-07-2011, 08:36:05
איןןןן לייי זמןןןן אם אני מוריד אותו אני משבית את החשמלי שלי ולא בא לי. :)
נתפלל לטוב

ziki
26-07-2011, 11:18:10
אני מכיר את רפי לין ומעריך אותו מאוד מפורום אחר, אבל עדיין אנגלית זו אנגלית וצריך לתרגם נכון ולא בעברית עילגת.

בכל מקרה, דרך אגב, קסטל אומרים ששיעור ההחזרות של הבקרים האלה עומד על כ 3% בלבד!

זה אומר רק דבר אחד.
רק 3% מהמטיסים עם הבקר הזה הבינו נכון את המסר וחבל שכך.

nirgo
26-07-2011, 16:27:36
זה אומר רק דבר אחד.
רק 3% מהמטיסים עם הבקר הזה הבינו נכון את המסר וחבל שכך.
+1

liron mizrahi
26-07-2011, 20:45:48
טוב אז ככה לכל המעוניינים שלחתי מייל לCASTEL לגבי הבקר ונאמר לי ככה:
"Hello Liron,
If you are happy with it, please keep using it. Like our announcement says, this issue only affects a few applications.
If you have an "off" season, Then send it back .
Thanks
Lee
אז זה אומר בעצם שאם יש בעיה למרות שהבקר כרגע בסדר אז אין בעיה לשלוח אותו חזרה לחברה
נקווה לטוב:cool: