צפייה בגרסה מלאה : למי יש 340$ מיותרים?? - המנוע החדש של KDE..
wonderd
02-08-2011, 08:40:01
http://www.kdedirect.com/KDE700XF495.html
:)
hagpel
02-08-2011, 09:03:16
10,000+ הספק מקסימאלי?????:eek:
זה יכול לשדרג את המיצובישי לאנסר שלי לחשמלית
guyro
02-08-2011, 09:25:11
בעוד שבועיים למישהו בארץ כבר יהיה אחד כזה..:p
wonderd
02-08-2011, 12:18:50
לא חבל על הכסף? (אולי אני אבקש כזה ליומולדת..):cool:
מעניין מי קורא פה..
RonTo
02-08-2011, 12:22:07
בעוד שבועיים למישהו בארץ כבר יהיה אחד כזה..:p
:eek:
10,000+ הספק מקסימאלי?????:eek:
יותר חשוב מנתון ההספק והנצילות הוא האם המכניקה במסוקים הקיימים היום תדע לעמוד ולהתמודד בטורק שמנוע כזה מייצר.
RonTo
02-08-2011, 13:31:51
יותר חשוב מנתון ההספק והנצילות הוא האם המכניקה במסוקים הקיימים היום תדע לעמוד ולהתמודד בטורק שמנוע כזה מייצר.
במסוקים החדשים, תדע גם תדע...
הכל שאלה של מאשינג נכון ובמקרה הצורך, גירוז הגג"ש.
hagpel
02-08-2011, 14:46:51
אפשר להעזר בפונקציות כמו שמובנות בבקרים של CASTLE CREATION
בעזרת ה USB LINK יש גישה לפרמטרים כמו SPOOL UP שקובעים את מהירות השינוי בסל"ד
נכון שבמהותם הם יורידו מיכולת הביצוע של המערכת כנגד הפוטנציאל הגלום אבל יתכן וימצא שילוב שבכל זאת יאפשר להנות מעודף הכוח בלי להגיע למגבלות המכלול המכאני
wonderd
02-08-2011, 15:07:26
כתוב שם שהמנוע מותאם במיוחד לטירקס 700E וניטרו מוסב..אני מניח (הנחה מבוססת :)) שהם בדקו את העניין לעומק לפני ששיצאו לשוק
RonTo
02-08-2011, 15:07:50
אפשר להעזר בפונקציות כמו שמובנות בבקרים של CASTLE CREATION
בעזרת ה USB LINK יש גישה לפרמטרים כמו SPOOL UP שקובעים את מהירות השינוי בסל"ד
נכון שבמהותם הם יורידו מיכולת הביצוע של המערכת כנגד הפוטנציאל הגלום אבל יתכן וימצא שילוב שבכל זאת יאפשר להנות מעודף הכוח בלי להגיע למגבלות המכלול המכאני
הערך עליו אתה מדבר אינו ה Spool Up. ערך זה ימנע טחינה רק בעת הדלקה ראשונית טרם המראה ואינו משפיע על פעולת הגוברנור.
באופן עקרוני אתה צודק, שינוי ערכים מסויימים אכן ימנע טחינה של הגג"ש תוך התפשרות (אדירה) על הביצועים.
שני הערכים הללו הם:
Governor Gain
Engin change rate
הראשון למעשה מגדיר באיזו מהירות יגיב הגוברנור לשינויים בסל"ד הלהבים. ככל שערך זה גבוהה יותר, נרגיש בפחות דעיכה בעת ביצוע תמרונים מעייפי מנוע. המלצתי האישית (ושל חכמים ממני) היא לא לעבור את הערך 20 מחשש לטחינת הגג"ש.
הערך השני קובע כמה מהר מגיב המנוע לשינויים שמבצע הגוברנור. בפועל, פה בא לידי ביטוי המומנט של המנוע. מנוע בעל מומנט גבוה, במידה ונציב ערכים גבוהים בפרמטר זה, יטחן את הגג"ש מהר מאוד. כאן אני ממליץ על ערך ה"דיפולט" של קסטל.
שוב אציין שכיוון מאשינג נכון וגירוז הגג"ש אמור למנוע כל סיכוי לטחינה.
*כל ההמלצות שלי הן מתוך ניסיון אישי שלי. טרם ביצוע כל שינוי בהגדרות הבקר אני ממליץ להתייעץ עם אנשים מנוסים שכן יש להתאימם למסוק, למטיס ולמנוע.
שוב אציין שכיוון מאשינג נכון וגירוז הגג"ש אמור למנוע כל סיכוי לטחינה.
עם זה אני לא מסכים, לכל חומר יש את המגבלות שלו, לא משנה כמה תקפיד על מאשינג נכון וגירוז.
כתוב שם שהמנוע מותאם במיוחד לטירקס 700E וניטרו מוסב..אני מניח (הנחה מבוססת :)) שהם בדקו את העניין לעומק לפני ששיצאו לשוק
תתייחס לזה כאקט שיווקי נטו ולא יותר מזה.
hagpel
02-08-2011, 17:04:48
הערך עליו אתה מדבר אינו ה Spool Up. ערך זה ימנע טחינה רק בעת הדלקה ראשונית טרם המראה ואינו משפיע על פעולת הגוברנור.
באופן עקרוני אתה צודק, שינוי ערכים מסויימים אכן ימנע טחינה של הגג"ש תוך התפשרות (אדירה) על הביצועים.
שני הערכים הללו הם:
Governor Gain
Engin change rate
הראשון למעשה מגדיר באיזו מהירות יגיב הגוברנור לשינויים בסל"ד הלהבים. ככל שערך זה גבוהה יותר, נרגיש בפחות דעיכה בעת ביצוע תמרונים מעייפי מנוע. המלצתי האישית (ושל חכמים ממני) היא לא לעבור את הערך 20 מחשש לטחינת הגג"ש.
הערך השני קובע כמה מהר מגיב המנוע לשינויים שמבצע הגוברנור. בפועל, פה בא לידי ביטוי המומנט של המנוע. מנוע בעל מומנט גבוה, במידה ונציב ערכים גבוהים בפרמטר זה, יטחן את הגג"ש מהר מאוד. כאן אני ממליץ על ערך ה"דיפולט" של קסטל.
שוב אציין שכיוון מאשינג נכון וגירוז הגג"ש אמור למנוע כל סיכוי לטחינה.
*כל ההמלצות שלי הן מתוך ניסיון אישי שלי. טרם ביצוע כל שינוי בהגדרות הבקר אני ממליץ להתייעץ עם אנשים מנוסים שכן יש להתאימם למסוק, למטיס ולמנוע.
מכיוון ששבוע שעבר קיבלתי את הUSB LINK הורדתי גרסא 3.27 ל ICE LITE 75 ויש שם שני פרמטרים ל SPOOL UP
האחד כמו שציינת לשלב הראשוני מאפס סל"ד
השני נכנס לפעולה כשהראשון נגמר ושולט במהירות שינוי הסל"ד מכל מצב מצערת לכל מצב מצערת חדש
לשניהם קוראים SPOOL UP ואכן הם שייכים לאיזור הקינפוג של גוברנור אבל לא מחויבים שיוגדר גוברנור
בדקתי את שני השלבים ואיך הם עוברים מהראשון לשני ועובד יופי
אפשר SPOOL UP ראשוני איטי מאד וSPOOL UP רגיל מהיר שהוא בר קינפוג
אני אנסה להביא צילום מסך יותר מאוחר
יתכן וזה אחד מהשינויים ש CC הכניסו בגרסא החדשה...
RonTo
02-08-2011, 19:11:15
יתכן וזה אחד מהשינויים ש CC הכניסו בגרסא החדשה...
ייתכן.. לא עדכנתי גרסה זמן מה...
hagpel
02-08-2011, 19:18:44
הנה צילום מסך של האופציות ל THROTTLE והסבר על שני הפרמטרים,
אני מתקן את אצמי, SPOOL UP ו HEAD SPEED CHANGE RATE
50392
hagpel
02-08-2011, 19:19:36
הנה צילום מסך של האופציות ל THROTTLE והסבר על שני הפרמטרים,
אני מתקן את אצמי, SPOOL UP ו HEAD SPEED CHANGE RATE
תקליקו על התמונה להגדיל אותה
50392
RonTo
02-08-2011, 19:23:51
עם זה אני לא מסכים, לכל חומר יש את המגבלות שלו, לא משנה כמה תקפיד על מאשינג נכון וגירוז.
ברור שיש מגבלות אך כמו שכתבתי, במסוקים החדשים, הסטנדרט הוא מוד 1 ועובי הגג"ש גדול דיו כדי לאפשר סטאפים חזקים...
נולד לטוס
02-08-2011, 19:26:12
רון יש לי שאלה האם ב 500 צריך לגרז את גלגלש הראשי ? ועוד דבר כרגע אני עם ice 75 fix throttle והאם יש יתרון לעבודה עם גוברנר ב גודל 500?
RonTo
02-08-2011, 19:28:54
רון יש לי שאלה האם ב 500 צריך לגרז את גלגלש הראשי ? ועוד דבר כרגע אני עם ice 75 fix throttle והאם יש יתרון לעבודה עם גוברנר ב גודל 500?
במידה ואתה לא נתקל בבעית טחינת גיר, אין צורך לגרז... מנועים במסוקי 500 חלשים יחסית ואינם מאמצים את חומר הגג"ש למגבלותיו בד"כ...
לגבי הגוברנור, לא נהוג במסוקים בגודל כזה... בד"כ מנוצל במסוקי 600 ומעלה שם העומסים גדולים יותר. ייתכן ששוה לך לנסות ולראות ותיווכח שנוח לך כך, אך קח בחשבון שכנראה יהיה עליך להחליף לפיניון עם יותר שיניים.
נולד לטוס
02-08-2011, 19:34:54
אני עם סקורפיון 1600 ועם פניון 13 .
האם יש לגוברנר השפעה על זמני טיסה ברמת טיסה של 3D מתון?
RonTo
02-08-2011, 19:40:08
אני עם סקורפיון 1600 ועם פניון 13 .
האם יש לגוברנר השפעה על זמני טיסה ברמת טיסה של 3D מתון?
בהחלט כן!! גוברנור מקצר את זמני הטיסה משמעותית.
ברור שיש מגבלות אך כמו שכתבתי, במסוקים החדשים, הסטנדרט הוא מוד 1 ועובי הגג"ש גדול דיו כדי לאפשר סטאפים חזקים...
השאלה שצריכה להשאל היא:
בסטאפים שזמינים היום קרי מנועי 8 כ"ס בקרי 160A סוללות 45C ומסוקי 90 מה הגורם המעכב לקבלת ביצועים טובים יותר במסוקי 90 ?
אני בכלל לא בטוח שתוספת כ"ס במנוע הוא זה שיביא לביצועים הטובים יותר אבל אולי אני טועה.
RonTo
02-08-2011, 19:44:08
השאלה שצריכה להשאל היא:
בסטאפים שזמינים היום קרי מנועי 8 כ"ס בקרי 160A סוללות 45C ומסוקי 90 מה הגורם המעכב לקבלת ביצועים טובים יותר במסוקי 90 ?
אני בכלל לא בטוח שתוספת כ"ס במנוע הוא זה שיביא לביצועים הטובים יותר אבל אולי אני טועה.
לך ולי אולי לא... אבל אני מזכיר לך שבעת בניית סטאפ לאחד המתחרים במאסטרס, נתקלנו במחסור בכוח. אין ספק שמנוע עם 8 כ"ס זה מספיק אבל להרבה אנשים, Bigger is better
לך ולי אולי לא... אבל אני מזכיר לך שבעת בניית סטאפ לאחד המתחרים במאסטרס, נתקלנו במחסור בכוח. אין ספק שמנוע עם 8 כ"ס זה מספיק אבל להרבה אנשים, Bigger is better
ועוד דבר חשוב
המנוע המדובר יכול לתת (על פי הנתונים) 10KW אבל צריך לזכור שהוא מיועד לסטאפ מכובד של עד 16 תאים.
השאלה באיזה שילוב של סטאפ תקבל את ההספק הזה? ההימור שלי שהמנוע נציל ביותר כאשר הזרם נמוך יותר והמתח גבוה יותר אז מתבזבז גם פחות הספק.
גם אני וגם אתה יודעים שייקח עוד לא מעט זמן עד שסטאפים של 16 תאים יהיו נפוצים.
בכל זאת יהיה מעניין לראות אותו עם סטאפ של 12 תאים על איזה כלי חדש ומעניין :cool:
RonTo
02-08-2011, 23:10:25
ועוד דבר חשוב
המנוע המדובר יכול לתת (על פי הנתונים) 10KW אבל צריך לזכור שהוא מיועד לסטאפ מכובד של עד 16 תאים.
השאלה באיזה שילוב של סטאפ תקבל את ההספק הזה? ההימור שלי שהמנוע נציל ביותר כאשר הזרם נמוך יותר והמתח גבוה יותר אז מתבזבז גם פחות הספק.
גם אני וגם אתה יודעים שייקח עוד לא מעט זמן עד שסטאפים של 16 תאים יהיו נפוצים.
בכל זאת יהיה מעניין לראות אותו עם סטאפ של 12 תאים על איזה כלי חדש ומעניין :cool:
על פי ההצהרה שלהם, הסרטון קידום שלהם בוצע בסטאפ של 12 תאים ונמדד הספק של 9.4KW.
לכן, כנראה שההבדלים זניחים ומתבטאים בעיקר בזמן טיסה (זרמים נמוכים).
לגבי לראות אותו, אולי בעתיד הלא רחוק...
wonderd
03-08-2011, 07:00:31
תתייחס לזה כאקט שיווקי נטו ולא יותר מזה.
אני ממש לא בטוח, הרי צריך לתכנן (ואולי יצא להם בטעות?) את הקוטר של המנוע כדי שייכנס בדיוק כמו המנוע הקודם ללא שינויים כלשהם, הרי אנחנו יודעים שחלק מהמנועים האחרים דורשים שינוי מסוים במיקום הרכיבים כדי שיוכלו להיכנס כמו שצריך למקום.
מה דעתכם, מנוע חזק מדי ל TDR?
guyro
03-08-2011, 07:03:48
למה ל- TDR ?
RonTo
03-08-2011, 07:37:33
אני ממש לא בטוח, הרי צריך לתכנן (ואולי יצא להם בטעות?) את הקוטר של המנוע כדי שייכנס בדיוק כמו המנוע הקודם ללא שינויים כלשהם, הרי אנחנו יודעים שחלק מהמנועים האחרים דורשים שינוי מסוים במיקום הרכיבים כדי שיוכלו להיכנס כמו שצריך למקום.
מה דעתכם, מנוע חזק מדי ל TDR?
ייטחן לך גג"ש....
ספציפית למסוק הזה יש נק' חולשה אחת חזקה והיא הגג"ש הראשי.
בימים אלה הנסליט עובד על גג"ש משודרג אבל עד שזה יצא לשוק, עוד ייקח זמן.
michaelgl
03-08-2011, 20:15:25
הטורינג'י האדום שלי אוכל אותו בלי מלח, והוא עלה 20$
wonderd
03-08-2011, 20:47:04
למה ל TDR? - כי....
טוסמן - מהניסיון שלך, עם איזה מנוע מומלץ לעבוד איתו? ראיתי חבר'ה שהרכיבו עליו MX ובקר ICE80..
מיכאל - אני לא יודע אם אתה רציני או לא, אבל אם כן, תישאר עם הטורניג'י ותהנה, זה המנוע הכי טוב בעולם, בטח שביחס למחיר.
RonTo
04-08-2011, 06:38:56
למה ל TDR? - כי....
טוסמן - מהניסיון שלך, עם איזה מנוע מומלץ לעבוד איתו? ראיתי חבר'ה שהרכיבו עליו MX ובקר ICE80..
מיכאל - אני לא יודע אם אתה רציני או לא, אבל אם כן, תישאר עם הטורניג'י ותהנה, זה המנוע הכי טוב בעולם, בטח שביחס למחיר.
באופן כללי, רצוי מנוע שעובד קר משום שהאוורור בתוך החופה לוקה בחסר.
אני יכול לומר לך שאצלי הוא עובד הרבה זמן עם הפיירו ללא בעיות (חוץ מלאחרונה שהמנוע החליט לשבוק). עשיתי ניסיון להרכיב עליו את הסקורפיון לימיטד אדישן 4525 אך היו חסרים חלקים מתאימים שהבאתי איתי עכשיו מהמסטרס. לאחר שאנסה אדווח לך.
בכל מקרה, תיכנס ל: http://helifleet.com/ ותראה סטאפים של אנשים...
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.