PDA

צפייה בגרסה מלאה : מישהו מכיר את דרגנפליי? 6X?



nitsan
11-08-2011, 06:21:25
אני צלם מקצועי. מחפש מסוק מקצועי עם מצלמה מקצועית, נשלטת ככל האפשר.
ראיתי באינטרנט על דרגנפליי. אם אקנה, אצטרך גם עזרה בלהטיס אותו.
מישהו מכיר? יודע?
ניצן שורר

master_bebe
11-08-2011, 15:06:52
תתכונן לקחת הלוואה...

motiganot
11-08-2011, 21:52:21
הלוואת משכנתה !!! :)

master_bebe
12-08-2011, 07:24:41
המחיר של ה X6 יכול נע בסביבות ה 15K$, בהנחה שאתה לא רוצה/צריך את כל האופציות ומצלמות תרמיות למיניהן....
הכלי שקט, מתקפל, אך לא יכול לסחוב יותר מידי משקל.

דרך אגב, ה X8 כבר יצא.
עבור כלי צילום מקצועי, עם אופציות ניווט מתקדמות, אני ממליץ לך לקנות את ה Falcon 8 של חברת Ascending Technologies. המחיר הוא בסביבות 10k$

guyrud
12-08-2011, 09:57:37
היי..רק להוסיף מעט....
ועדיין כל זה עם מטיס מקצועי מאוד
תיאום מלא בין המטיס לצלם
ובתקווה שלא יהיו בעיות על הקרקע ובאויר בפרט כי באויר - ותמיד קורים דברים - בעייה ..תעלה לך בממון רב!
איך אמר לי פעם טייס מסוקי ענפה \ בלאק הוק {כיום} בצבא- מסוק זה למעשה מחרטה מעופפת
(ולהשליך עלינו- הציפור דורשת תשומת לב רבה ותחזוקה שוטפת של הידוק \ חיזוק \ והרבה תשומת לב)
ואני יכול להעיד על כך עם QUAD GAUI

GUY

master_bebe
12-08-2011, 11:52:26
היי..רק להוסיף מעט....
ועדיין כל זה עם מטיס מקצועי מאוד
תיאום מלא בין המטיס לצלם
ובתקווה שלא יהיו בעיות על הקרקע ובאויר בפרט כי באויר - ותמיד קורים דברים - בעייה ..תעלה לך בממון רב!
איך אמר לי פעם טייס מסוקי ענפה \ בלאק הוק {כיום} בצבא- מסוק זה למעשה מחרטה מעופפת
(ולהשליך עלינו- הציפור דורשת תשומת לב רבה ותחזוקה שוטפת של הידוק \ חיזוק \ והרבה תשומת לב)
ואני יכול להעיד על כך עם QUAD GAUI

GUY

יחי ההבדל הקטן בין GAUI לבלאק הוק....

guyrud
12-08-2011, 12:25:42
נכון מאוד גיא
הכוונה היתה וזה אני מניח ברור לכולנו כי
ציפור שלא עם כנף גדולה קבועה זקוקה להרבה יותר תשומת לב ואחזקה שוטפת
וכנל לגבי כל בעייה שצצה לדבר כזה באויר ..התוצאות והאחריות גדולות יותר

לא שאני ממעיט בציפור עם כנף קבועה אך ...שם גם ללא \מנוע \ גלגלים \ פרופ\ עדיין אפשר לצאת מהמצב בשליטה יותר בקלות.

שבת קרירה ונעימה לכולם והראש למעלה לשמיים....
GUY

Pinion
14-08-2011, 10:22:21
רק שכל הקטע של הרחפן הוא טיסה על אלקטרוניקה, כמה שפחות צירים, גירים, סרוואים וחלקים נעים (שלא כמו במסוק).
פחות תלות במכאניקה, יותר תלות בתוכנה ובבאס של הולגר בחלק מהרחפנים.