צפייה בגרסה מלאה : שאלה גרף מצערת
paylot
14-08-2011, 18:42:37
אם יש גוברונר אז למה אני צריך לכוון את הגרף כדוגמה לפי הספר של אליין במצב אידל לדוגמה תודה מראש לעונים
giliav
14-08-2011, 19:25:57
אם יש גוברנור אז במצב אידל לדוגמא אפשר לשים קו ישר על 100% או 90% (בהנחה שהגוברנור מוגדר למקסימום סיבובי ראש).
בנורמל שמים בד"כ גרף לינארי מ0 ל100. אין לי אליין (מטיס עם רבמקס) אבל אני מאמין שזה אותו דבר בגדול.
paylot
14-08-2011, 22:40:25
תודה על התגובה אבל עדיין, אני מבין שאין התיחסות מצד הגוברונר אל הגרף ,שאם הגוברונר מוגדר לדוגמה 2100
RPM ,ובגרף כשאני על 50% עדיין הגוברונר יתן לי 2100 מבלי שום התיחסות אל הגרף , אם כן למה אני צריך להגדיר את הגרף,:o תתקנו אותי אני רק רוצה לדעת האך עובד כל המכלול הזה
giliav
15-08-2011, 09:24:45
לא לא ידידי.
הגוברנור הוא למעשה בקר שנותן למנוע סל"ד יחסי למה שהגרף מוגדר.
כדי לפרש את הסינית שלי:
נניח שהוגדר 2100 סל"ד ראש מקסימלי. הכוונה שב100% מצערת הגוברנור ידאג שהמנוע יביא שווה ערך ל2100 סל"ד ללהבים (יותר נכון לקלאץ אבל נניח לזה כרגע).
עכשיו - השלט שלך (או הגרף) מעביר פיקוד לTHROTTLE של המסוק מ0 עד 100 מה שגורם למיקום על גרף המצערת לזוז בהתאם (למשל ב50 אחוז מצערת הגרף של הנורמל ב50% כי הוא ישר מ0 עד 100% והגרף של האיידל על 100% כי יש בו קו ישר על 100%).
הגוברנור ינסה להצמיד את הסל"ד לגרף שלך (כלומר ב50% מצערת בנורמל 50% סל"ד).
הגוברנור בסה"כ הוא כלי שדואג להצמדה של הסל"ד שלך לגרף המצערת שהוא מקבל (כי המנוע לא לינארי והשלט כן).
הסבר מעולה לנושא יש בסרט הבא: http://video.helifreak.com/?subpath=/finless/generic&filename=governors101.wmv
אגב - ממליץ בחום על כל הסידרה של בוב שם (חינם) - חרשתי אותה והיא ממש שיפרה את הידע שלי בתחום.
paylot
15-08-2011, 13:12:01
תודה גבר עשיתה לי סדר בראש
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.