התחברות

צפייה בגרסה מלאה : גג״ש תחתון ״רוקד״ קצת - האם תקין?



Friman
15-08-2011, 01:56:46
סיימתי להתקין את האלקטרוניקה והכל על המסוק. רגע לפני שחיברתי את ההורנים לסרבואים עשיתי binding והפעלתי לכמה סיבובים את המנוע (ללא להבים, לאט ובמרחק בטוח..). פתאום שמתי לב שהגג״ש התחתון ״רוקד״ מעלה-מטה תוך כדי סיבוב הציר וכל מערכת הגג״שים. את האמת לא כל כך ״קצת״, משהו כמו מילימטר - מילימטר וחצי של תנועה.
זה נראה לי לא כל כך תקין, אך מנגד הכל הורכב בדיוק רב לפי ההוראות וסרטוני ההדרכה השונים.. אם אכן זו בעיה כמו שאני חושב, מהיכן היא עשויה לנבוע?
צילמתי סרטון קצר...

http://www.youtube.com/watch?v=XRi9ixJ9A4A

ohadsh
15-08-2011, 02:16:08
הרמת את הציר הראשי?? וחיזקת שלא ירד חזרה מטה
תבדוק אולי חסר הדיסקית מעל הגלגל שיניים ...
ותשתף עם זה עזר בהצלחה .
(בגדול עם הכל במקום זה הגיוני וסביר שהגלגל עושה שמיניות... )

Friman
15-08-2011, 02:24:19
הרמת את הציר הראשי?? וחיזקת שלא ירד חזרה מטה
תבדוק אולי חסר הדיסקית מעל הגלגל שיניים ...
ותשתף עם זה עזר בהצלחה .
(בגדול עם הכל במקום זה הגיוני וסביר שהגלגל עושה שמיניות... )
אז לא רק אני ער ומשוטט בפורום ב3 בבוקר...
כן הרמתי את הציר וחיזקתי את הקולר למעלה, אפס חופשים. ואת הדסקית בין שני הגג״שים בוודאות שמתי.
יכול להיות שהגג״ש דפוק או עקום?
ואם אתה אומר ששמיניות זה תקין - כאלה שמיניות? זה נראה לי הרבה יותר מדי תנועה.
מחר אפרק את שני הגג״שים ואנסה לבדוק שוב שהרכבתי נכון והאם עדיין נשארות השמיניות.

bendisar
15-08-2011, 03:44:09
יכול להיות מאוד שחיזקת את הג'יזס בולט(הבורג שתופס את הגלגל שיניים הראשי לציר) חזק מידי
דבר כזה גורם לעיוות בגלגל שיניים התחתון שיתבטא בשמיניות האלה, תנסה לשחרר שם את הבורג ולראות אם המצב משתפר (לא לשכוח לשים מחדש לוקטייט!)

ולמי שתוהה מה לעזאזל אני עושה ער בשעה כזאת? התשובה היא חוזר מהעבודה :p

wind556
15-08-2011, 07:23:17
יש נטיה כזאת לגגש הנ"ל במסוקים שונים להתעוות
אל תפרק כלום, פשוט "תיישר" אותו ידנית
מצא את הנקודה הנמוכה ולחץ עליה כלפי מעלה.
קשה לי להאמין שסגירה חזקה מידי של הבורג תגרום לזה
עבוד לאט ובסבלנות ותצליח

Friman
15-08-2011, 07:40:19
אכן שחררתי מעט את הבורג שתופס את הגג״שים לציר. זה הביא לשיפור חלקי..
אמשיך בשיטה שהציע עודד.. זה גם מה שאינטואיטיבית ניסיתי לעשות. אכתוב אם עזר.
למה צריך לשים לוקטייט על הג׳יזס בולט, אלעד? יש בקצה האום שלו גומייה כזו שתופסת אותו, הלוקטייט לא יהרוס אותה? או שעדיף לוקטייט על פני גומייה..?
איזה יופי הכל מורכב, אעשה היום כיוונים ואתחיל לחפש מתנדבים לעזור בטסט פלייט מחר או ביום רביעי :)

guy1a
15-08-2011, 10:25:50
מה זה ?

הג׳יזס בולט

Friman
15-08-2011, 10:39:23
זה של ״הנוכרים״ ;)
אלעד קרא כך לבורג שמחבר בין גלגלי השיניים לבין הציר הראשי. אם הבנתי נכון.

bendisar
15-08-2011, 11:21:13
אוקי, טעות שלי
אם יש פלסטיק/גומי בקצה האום אז לא לשים לוקטייט בשום פנים ואופן
מדובר על אום ניילוק בעל נעילה עצמית

Friman
15-08-2011, 11:38:29
אוקי, טעות שלי
אם יש פלסטיק/גומי בקצה האום אז לא לשים לוקטייט בשום פנים ואופן
מדובר על אום ניילוק בעל נעילה עצמית
גם לא בברגים שמחברים את הלהבים לגריפים? גם שם יש גומי כזה בקצוות האומים.
את הלהבים הראשיים טרם חיברתי, בזנב שמתי קצת לוקטייט ליתר ביטחון, הבורג בקושי מגיע לגומי.

bendisar
15-08-2011, 12:10:13
גם לא בברגים שמחברים את הלהבים לגריפים
ובכל אום ניילוק כלשהו, מכיוון שהלוקטייט יהרוס אותו

Friman
15-08-2011, 13:21:50
בסדר, אשחרר את הברגים כשאגיע חזרה הבייתה ואנקה באלכוהול. אני מניח שהגומי ישרוד כמה שעות..
שחררתי את הג׳יזס בולט קצת וגם הפעלתי לחץ עם גומיות מצד אחד ומשקולת קטנה מצידו השני של הגג״ש, ובהחלט יש שיפור.. הגג״ש התחתון עדיין קצת רוקד אבל הרבה פחות, תנועה של חצי מ״מ מקסימום. גם חיברתי את הסרבואים של הסייקליק לסוואשפלייט ואת הכל למקלט, נשאר רק כיוונים וקיזוזים! אינשאללה טסט פלייט בקרוב.
בערב כשאסיים קיזוזים וכיוונים אצלם את הגאווה החדש ואעלה, לקבל קצת פידבקים והערות אם הרכבתי משהו שגוי...