התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה האם הגריפים אמורים להיות משוחררים מעט או שזה לא תקין?



GuyREX
16-08-2011, 12:13:16
מדובר בטירקס 450 אם משחקים עם הגריפים למעלה ולמטה אז הם לא מקובעים כמו אבן אלה מעט נעים מעלה ומטה הברגים מחוזקים היטב, אני יודע שיש גומיות שמחזיקות את הספינדל לגמישות מעטה אבל אצלי נראה שמה שזז זה ההגריפים, יש משחק קטן שמזיזים אותם וזה בשניהם והברגים מהודקים ולא התפספס אום אם מיסב בדקתי הכל. זה תקין או שזה צריך להיות מקובעע ממש ממש הדוק כזה ? אם לא מזה מה חכולה להיות הסיבה לבעיה?

מקווה שהצלחתי להסביר נכון
ותודה מראש על העזרה.

הנה צרפתי וידאו :)

http://www.youtube.com/watch?v=KQZOYE15ing

hagpel
16-08-2011, 12:19:20
יכול להיות שלא הכנסת את הדאמפרים?

GuyREX
16-08-2011, 12:45:40
לא אחי הדמפרים במקום שלהם פירקתי הכל 3 פעמים הכל נמצא. לא מצאתי מה גורם להם להיות משוחררים ככה

YarivD
16-08-2011, 13:31:25
הי.

גם לי הייתה את אותה בעיה בקופטר 450 ...
מה שעשיתי פשוט החלפתי את הדאמפרים לקשיחים יותר ועכשיו שום דבר לא זז ...

נ.ב.
אני לא יודע אם אתה צריך להילחץ מזה- אני הייתי מטיס ככה כבר יותר משנה ולא קרה כלום (אולי גם עניין של קצת מזל ..) ...

בברכה,
יריב.

GuyREX
16-08-2011, 13:50:16
תודה אנסה למצוא דמפרים קשיחים יותר, אבל עדיין משהו בגריפים מוזר יש תזוזה גם מהם כאילו שהם לא מקובעים ממש. השאלה אם ככה זה וזה בסדר להטיס ככה

תודה :)

נולד לטוס
16-08-2011, 16:20:50
1. יכול להיות שלא החזרת את הספייסרים שנמצאים בין הגריפים לדמפרים? קשה קצת לראות זאת

2. האם המסוק הורכב לאחר ריסוק ? ישנה תופעה שהספייסרים המדוברים (שייבות אלומניום בצורה קונית טיפה) מתעקמים ואז יש חופש לא תקין בגריפים . החלפה של ספייסרים אלו פותרת את הבעיה.

3. לטעמי האישי אני לא חושב שזאת ביה של דמפרים .

4. החופש לא תקין נקודה.

אם תרצה להמשיך לפתור זאת בנייד 0505903993 בשמחה כפיר

GuyREX
16-08-2011, 16:37:21
וכן הספיסרים ישנם. ואכן הוא עבר ריסוק אני אנסה להחליף אותם ונראה אם זה יעזור אני יעדכו.

ותודה רבה לך על האדיבות. :)

Yoav Lahav
16-08-2011, 18:24:30
מדובר בטירקס 450 אם משחקים עם הגריפים למעלה ולמטה אז הם לא מקובעים כמו אבן אלה מעט נעים מעלה ומטה הברגים מחוזקים היטב, אני יודע שיש גומיות שמחזיקות את הספינדל לגמישות מעטה אבל אצלי נראה שמה שזז זה ההגריפים, יש משחק קטן שמזיזים אותם וזה בשניהם והברגים מהודקים ולא התפספס אום אם מיסב בדקתי הכל. זה תקין או שזה צריך להיות מקובעע ממש ממש הדוק כזה ? אם לא מזה מה חכולה להיות הסיבה לבעיה?

מקווה שהצלחתי להסביר נכון
ותודה מראש על העזרה.

הנה צרפתי וידאו :)

http://www.youtube.com/watch?v=KQZOYE15ing

ראשית כל התשובות שניתנו פה לא רלוונטיות. הגומיות המרסנות נועדו לאפשר חופש תנועה מסויים לספינדל וזה בסדר וחשוב לטיסה. אם מתכנן המסוק היה רוצה קשיחות שם הוא לא היה שם גומיות כלל. מה שבעייתי במידה מסויימת הוא החופש תנועה של ה GRIP על הספינדל. זה נובע מאי התאמה מדוייקת בין המיסבים הרדיאליים לספינדל או מיסבים מאיכות ירודה. בדרך כלל במסוקים לא מקוריים הספינדל לא בדיוק בקוטר הדרוש ויש למיסב טיפה חופש עליו וגם המיסב לא מאיכות גבוהה. והרי לכם החופש המדובר. אין שום בעיה להטיס ככה אבל הדבר מוריד מדיוק השליטה במסוק ומצריך יותר עבודת מטיס.

בנוסף על כך יתכן שבריסוק תושבת המיסב ב GRIP קצת התרחבה והמיסב קצת חופשי לנוע בה, מה שמוסיף לחופש.

כדי לפתור הבעיה פרק הספינדל והגריפים והרכב שלא במסוק. בדוק ביד מה בדיוק חופשי שם לנוע ושים חדש לפי הצורך. תדאג גם לספינדל מקורי בחיקויים הדיוק הוא עניין של מזל.

noamhagai
16-08-2011, 18:31:48
למה שלא תשב עליו ונגלה עוד כמה חופשים;)

נולד לטוס
16-08-2011, 18:39:26
כמה זמן אתה בענף מעניין? איך אתה יכול לבטל מטיס אחר זה גם מעניין?

נושא הרלוונטיות נתון למחלוקת , יש תנועה בעקבות הדמפרים מעצם היותם חומר גמיש אבל, במקרה הנ"ל החופש נראה למיטב הבנתי מוגזם ולכן יש רכיב המפריד בין הגריפ לדמפר שבהרבה מקרים עקב ריסוק ועיקום הספינדל מתעקם בעצמו לדבר הזה קוראים ספייסר עקום ,שכאשר הוא לא במייטבו נוצר מרווח בין הגריפ לספייסר "ווינץ" ללא שום קשר כמה תחזק את הגריפ אותו מרווח מאפשר לגריפ להיות במצב של חופש לא תקין ומטיס שמבין עניין ירגיש זאת במיידית .

נ.ב

מניסיוני אומר לך משהו יש הרבה אובר חוכמים שהתבדו אצלי בשולחן הטיפולים למסוקים לקהל הרחב (ללא תשלום כמובן) וגם אני כל יום לומד דברים חדשים ברכיבים חדשים על המסוק שלי אבל אף פעם לא שללתי מחשבה במיוחד שאתה לא נמצא ליד המסוק הסורר כי בסוף לפעמים טקסטים ארוכים ומלאי התנשאות טכנית ושליה מסתיימים בעצה שגויה שהופכת בעצם התוכן ללא רלוונטית .

Yoav Lahav
16-08-2011, 19:09:32
כמה זמן אתה בענף מעניין? איך אתה יכול לבטל מטיס אחר זה גם מעניין?
אני בעלים של 450PRO שבפירוט כ 14 חודשים. אני לא מבטל אף אחד. פשוט עובדתית מה שנכתב לא רלוונטי גם אם למישהו לא נחמד לקרוא זאת.


נושא הרלוונטיות נתון למחלוקת , יש תנועה בעקבות הדמפרים מעצם היותם חומר גמיש אבל, במקרה הנ"ל החופש נראה למיטב הבנתי מוגזם

*** אינך יכול לדעת האם החופש מוגזם כי אינך יודע כמה כוח הוא הפעיל***

ולכן יש רכיב המפריד בין הגריפ לדמפר שבהרבה מקרים עקב ריסוק ועיקום הספינדל מתעקם בעצמו לדבר הזה קוראים ספייסר עקום ,שכאשר הוא לא במייטבו נוצר מרווח בין הגריפ לספייסר "ווינץ" ללא שום קשר כמה תחזק את הגריפ אותו מרווח מאפשר לגריפ להיות במצב של חופש לא תקין ומטיס שמבין עניין ירגיש זאת במיידית .

נ.ב

מניסיוני אומר לך משהו יש הרבה אובר חוכמים שהתבדו אצלי בשולחן הטיפולים למסוקים לקהל הרחב (ללא תשלום כמובן) וגם אני כל יום לומד דברים חדשים ברכיבים חדשים על המסוק שלי אבל אף פעם לא שללתי מחשבה במיוחד שאתה לא נמצא ליד המסוק הסורר כי בסוף לפעמים טקסטים ארוכים ומלאי התנשאות טכנית ושליה מסתיימים בעצה שגויה שהופכת בעצם התוכן ללא רלוונטית .

בהחלט ייתכן אבל לפי הסרטון במקרה הזה מדובר בחופש בין ה GRIP לספינדל וזה נובע מאחת או יותר מהסיבות שציינתי. אם ההתאמה בין המיסב (2 המיסבים הרדיאליים) לספינדל והמיסב לגריפ היא מדוייקת וגם המיסב מדוייק אז לא יהיה שום חופש. מניעת החופש שאתה מדבר עליה עם ה SPACER היא לא אמיתית ונובעת מלחיצת ה SPACER כנגד המיסב הפנימי והגומייה המרסנת. בזמן טיסה עם הכוחות שפועלים שם החופש ב GRIP יבוא גם יבוא אם המכניקה לא מדוייקת.

hagpel
16-08-2011, 19:43:46
GuyREX,

יואב יודע הכל וכל השאר לא רלוונטים!!!


(או הפוך ?!?)

לא יודע מה הגורם לבעיה אבל שאלתך היתה חשובה,
לא הייתי מטיס ככה בלי לוודא מה קורה שם,
ספינדל ולהבים בסל"ד גבוהה....היו כבר מספיק סרטונים עם מגוון סיומים וכולם לא בטוב...

בהצלחה