PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה פיטצ כיוון מנוע ומה שבינהם :)



tzahical
23-08-2011, 17:15:40
המסוק המדובר הוא Trex600NSP עם מנוע רגיל של אואס50 גוברנר של אליין GP78
שלט 9303 למסוקים של JR
מספר שאלות...
1.כשאני שם איידל אפ (הגוברנר נכנס לפעולה) ולפעמים לוקח לו שניה או שתיים להגיע לסלד המקסימלי הרגיל בניגוד למצב שבו אני פותח מנוע והוא ישר עולה ללא השהיות
אני מניח שכנראה הגוברנר מפשל שמתי אותו על 100% יש המלצה אחרת? את הכיוון של המקסימום מינימום עשיתי יכולה להיות בעיה אחרת?
אולי לסגור טיפטיפונת סיכה נגדית והגוברנר לא אשם:).

2.שמתי לב שכשאני באיידל אפ במידה ואני מבצע תקתוקים לצדדים המנוע יורד בסלד (זה מרגיש שהוא תחת עומס) ושניה אחרי שאני משחרר את התיקתוק הוא ישר מתייצב זה לא קורה סתם בטיסה הפוכה... או בכל שלב אחר....
ומכאן לשאלה יש סיכוי שפיטצ חיובי\שלילי גדול במעלה או חצי מעלה מהמומלץ יגרום לעומס על המנוע ובעצם זאת התוצאה שתתקבל והגוברנר שוב לא אשם:D?

3.למשהו פה יש את דלק רפיקון? 30% של המסוקים... מומלץ?

4.שאלה תאורטית: אם המנוע שלי עני מידי וממש חם למנוע היתי אמור להרגיש נפילות של סל"ד עד כדי כיבוי מנוע כשאני בטורים גבוהים... נכון :)?

תודה מראש לכל העוזרים

flyinglizard
23-08-2011, 17:36:55
1. אין עם זה בעיה. זה חוג בקרה של הגברנר ולוקח לו קצת זמן. זה נורמלי.
2. המנוע שלך חלש, אם אתה לא מטיס מאוד מנוסה ויודע להפעיל את הקולקטיב (פיטץ') במידה המדוייקת אתה תחנוק את המנוע. טיקטוק הצידה לוקח המון כוח מהמנוע. תוריד פיטץ' מקסימלי או שתלמד להיות יותר מדוייק עם הקולקטיב (או שתקנה מנוע 55 :D)
3. אומרים שזה אחלה דלק.
4. תטוס במהירות בפיטץ' כמה שיותר גבוה, עם גברנר דולק, לאורך עשר שניות. אם המנוע מתחיל טוב אבל יורד בסל"ד ונשמע שהוא נחנק איפשהו אחרי כמה שניות, המנוע שלך עני מדי (מפסיק לקבל דלק). אל תבלבל את זה עם מצב בו אתה חונק אותו עם פיטץ' - מדובר על כך שאתה מצליח לטוס מהר בפיטץ' קבוע ובלי שום שינוי מצידך המסוק נחנק. זה מעיד על בעיה בתערובת. אם המנוע ממש נכבה לך באוויר, כנראה שכבר גרמת לו נזק.

giliav
24-08-2011, 08:04:29
אצלנו רוב החברה על רפיקון כבר כמה חודשים ומאוד מרוצים ממנו (מכליל את עצמי בקבוצה).
לגבי המנוע - נתון חשוב שחסר במידע שנתת הוא מה מצבו - כמה גלונים הוא עבר למשל?

tzahical
24-08-2011, 15:48:52
מצבו מצוין! טס כשנה כל חודש פעמיים שלוש מכוון כמו שצריך קצת לכיוון העשיר
היה בהפסקה עוד7 חודשים נפתח עבר ניקוי והוא היה נראה ממש טוב
עבד עם קולפאוור רוב הזמן אחרי זה קצת מאגנום ועכשיו כנראה רפיקון

המנוע במצב טוב מאוד

flyinglizard
24-08-2011, 17:11:38
כמה גאלונים עברו בו עד עכשיו? אולי אתה צריך להחליף רינג (וכדאי גם מיסב על הדרך, הOS 50 אוכלים אותם כמו גרעינים)