tzahical
23-08-2011, 17:15:40
המסוק המדובר הוא Trex600NSP עם מנוע רגיל של אואס50 גוברנר של אליין GP78
שלט 9303 למסוקים של JR
מספר שאלות...
1.כשאני שם איידל אפ (הגוברנר נכנס לפעולה) ולפעמים לוקח לו שניה או שתיים להגיע לסלד המקסימלי הרגיל בניגוד למצב שבו אני פותח מנוע והוא ישר עולה ללא השהיות
אני מניח שכנראה הגוברנר מפשל שמתי אותו על 100% יש המלצה אחרת? את הכיוון של המקסימום מינימום עשיתי יכולה להיות בעיה אחרת?
אולי לסגור טיפטיפונת סיכה נגדית והגוברנר לא אשם:).
2.שמתי לב שכשאני באיידל אפ במידה ואני מבצע תקתוקים לצדדים המנוע יורד בסלד (זה מרגיש שהוא תחת עומס) ושניה אחרי שאני משחרר את התיקתוק הוא ישר מתייצב זה לא קורה סתם בטיסה הפוכה... או בכל שלב אחר....
ומכאן לשאלה יש סיכוי שפיטצ חיובי\שלילי גדול במעלה או חצי מעלה מהמומלץ יגרום לעומס על המנוע ובעצם זאת התוצאה שתתקבל והגוברנר שוב לא אשם:D?
3.למשהו פה יש את דלק רפיקון? 30% של המסוקים... מומלץ?
4.שאלה תאורטית: אם המנוע שלי עני מידי וממש חם למנוע היתי אמור להרגיש נפילות של סל"ד עד כדי כיבוי מנוע כשאני בטורים גבוהים... נכון :)?
תודה מראש לכל העוזרים
שלט 9303 למסוקים של JR
מספר שאלות...
1.כשאני שם איידל אפ (הגוברנר נכנס לפעולה) ולפעמים לוקח לו שניה או שתיים להגיע לסלד המקסימלי הרגיל בניגוד למצב שבו אני פותח מנוע והוא ישר עולה ללא השהיות
אני מניח שכנראה הגוברנר מפשל שמתי אותו על 100% יש המלצה אחרת? את הכיוון של המקסימום מינימום עשיתי יכולה להיות בעיה אחרת?
אולי לסגור טיפטיפונת סיכה נגדית והגוברנר לא אשם:).
2.שמתי לב שכשאני באיידל אפ במידה ואני מבצע תקתוקים לצדדים המנוע יורד בסלד (זה מרגיש שהוא תחת עומס) ושניה אחרי שאני משחרר את התיקתוק הוא ישר מתייצב זה לא קורה סתם בטיסה הפוכה... או בכל שלב אחר....
ומכאן לשאלה יש סיכוי שפיטצ חיובי\שלילי גדול במעלה או חצי מעלה מהמומלץ יגרום לעומס על המנוע ובעצם זאת התוצאה שתתקבל והגוברנר שוב לא אשם:D?
3.למשהו פה יש את דלק רפיקון? 30% של המסוקים... מומלץ?
4.שאלה תאורטית: אם המנוע שלי עני מידי וממש חם למנוע היתי אמור להרגיש נפילות של סל"ד עד כדי כיבוי מנוע כשאני בטורים גבוהים... נכון :)?
תודה מראש לכל העוזרים