צפייה בגרסה מלאה : עזרה! תקלה בגירו בזמן טיסה. צילום מהמסוק. איך מסדרים?
Yoav Lahav
23-08-2011, 18:10:38
הטסתי זמן קצר. פתאום המסוק התחיל להסתחרר בלי שליטה. ניסיתי לעשות ככל יכולתי עם הסטיק
זנב אולי אצליח להציל. לבסוף הייתה איזו תגובה בלי נעילת זנב ומהר שמתי תמסוק על האדמה לפני ששוב יהיה אובדן שליטה מוחלט.
ראיתי בספרטן הבהוב כפול אדום. סרבו הזנב עובד מצויין וגם כל המכניקה בסדר ומכוונת. על הקרקע בלי לטוס ניתקתי וחיברתי תסוללה נתתי לגירו להתאפס ושיחקתי עם המסוק בידיים.
נראה בסדר אבל אי אפשר לטוס שוב בלי לתקן התקלה שגרמה למה שקרה.
מישהו התנסה בתופעה? איך מסדרים זאת? האם הגירו התקלקל?
הנה הסרטון:
http://www.youtube.com/watch?v=KWZm2Z7oeD0
bendisar
23-08-2011, 18:15:34
הבהוב בקצב קבוע? (כלאמר הנורה נדלקת ונכבית לסירוגין בזמנים שווים)
אם כן, אז זו הדרך של הספרטן לאמר לך שהוא לא מקבל סיגנל מהמקלט ואם זה אכן המצב ישנן מספר אפשרויות:
ניתוק רגעי במערכת הרדיו
קונקטור לא יושב טוב במקלט
אולי החוט של הג'ירו עצמו ניזוק- לבדוק את שלמות החוט
Yoav Lahav
23-08-2011, 18:18:54
לא בקצב קבוע. 2 פולסים זריזים, הפסקה וחוזר שוב.
הבהוב בקצב קבוע? (כלאמר הנורה נדלקת ונכבית לסירוגין בזמנים שווים)
אם כן, אז זו הדרך של הספרטן לאמר לך שהוא לא מקבל סיגנל מהמקלט ואם זה אכן המצב ישנן מספר אפשרויות:
ניתוק רגעי במערכת הרדיו
קונקטור לא יושב טוב במקלט
אולי החוט של הג'ירו עצמו ניזוק- לבדוק את שלמות החוט
guy1a
23-08-2011, 18:41:11
אין לי מושג מה זה אומר אבל זה בהחלט ניראה כמו חוויה לא נעימה :(
יופי שהצלחת להציל אותו !
Yoav Lahav
23-08-2011, 18:49:29
אכן לא נעים. היה מאד קשה לשלוט בו כשהזנב משתולל ורועדות לי הביצים. לא התחשק לי ריסוק ותיקונים.
אין לי מושג מה זה אומר אבל זה בהחלט ניראה כמו חוויה לא נעימה :(
יופי שהצלחת להציל אותו !
Yoav Lahav
23-08-2011, 21:20:45
טוב כתוב ששני הבהובים אדומים זה אובדן SIGNAL ה GAIN. אבל יש לי כזה סיגנל שהמסוק על הקרקע הכל עובד.
אז מה קורה פה? החיבורים בסדר והחוטים בסדר. סרבו הזנב מגיב יפה להזזות המסוק שהוא ביד אצלי.
bartovmoti
23-08-2011, 21:57:35
שני הבהובים רצופים והפסקה? אדומים או כחולים? אם זה כחולים זה אומר שהג'ירו מזהה שסטיק זנב אינו במרכז..
לפי דעתי הבעיה שלך היא דווקא בשלט.. או שנגעת בקיזוז בטעות בטיסה, עד כמה שזכור לי יש לך שם קיזוזים אנאלוגיים לא יואב? מכה קטנה והקיזוז יכול לזוז לך שם בצורה משמעותית והג'ירו משתגע מזה.
לא סיפרו לך שאסור לגעת בקיזוז בג'ירו כזה? וזה גם הגיוני כי אתה אומר שאחרי ניתוק סוללה הג'ירו ננעל וזה תקין (הוא ננעל עם הקיזוז החדש).
אפשרות נוספת היא שהשלט שלך התחרפן ושידר כוויכול שאתה נותן סטיק זנב חזק.
עד כמה שזכור לי אתה מטיס עם הדבר ההזוי הבא?
http://www.rcmodelpart.com/img/p/653-1698-thickbox.jpg
לדעתי, עדיף שתחליף אותו ומהר.. ועד אז רצוי שלא תטיס בקרבת כל חי צומח או דומם ובייחוד תתרחק ממבנים עם גגות.
(תגיד, לא אמרת שיש לך ילדים? ככה אתה מסכן את עצמך עם ציוד עלוב רק כדי לחסוך כמה דולרים?? העיקר השקעת בספרטן)
kal1311
23-08-2011, 22:09:08
שני הבהובים רצופים והפסקה? אדומים או כחולים? אם זה כחולים זה אומר שהג'ירו מזהה הזזת סטיק זנב..
לפי דעתי הבעיה שלך היא דווקא בשלט.. או שנגעת בקיזוז בטעות בטיסה, עד כמה שזכור לי יש לך שם קיזוזים אנאלוגיים לא יואב? מכה קטנה והקיזוז יכול לזוז לך שם בצורה משמעותית והג'ירו משתגע מזה.
לא סיפרו לך שאסור לגעת בקיזוז בג'ירו כזה? וזה גם הגיוני כי אתה אומר שאחרי ניתוק סוללה הג'ירו ננעל וזה תקין (הוא ננעל עם הקיזוז החדש).
אפשרות נוספת היא שהשלט שלך התחרפן ושידר כוויכול שאתה נותן סטיק זנב חזק.
עד כמה שזכור לי אתה מטיס עם הדבר ההזוי הבא?
http://www.rcmodelpart.com/img/p/653-1698-thickbox.jpg
לדעתי, עדיף שתחליף אותו ומהר.. ועד אז רצוי שלא תטיס בקרבת כל חי צומח או דומם ובייחוד תתרחק ממבנים עם גגות.
(תגיד, לא אמרת שיש לך ילדים? ככה אתה מסכן את עצמך עם ציוד עלוב רק כדי לחסוך כמה דולרים?? העיקר השקעת בספרטן)
+1
נולד לטוס
23-08-2011, 22:30:31
+2
Yoav Lahav
23-08-2011, 23:53:08
אתה מניח שזה הבהובים כחולים ובונה בנייו שלם של מסקנות על פי זה.
כפי שכתבתי זה הבהובים אדומים ולפי הספרות זה אומר שאין סיגנל
GAIN כלומר נתק כלשהו בחיווט, כשל בגירו או כשל במקלט. אבל מכיוון
שעל הקרקע בחיבור סוללה הגירו ננעל והכל זז ומגיב יפה אז זה לא אף
אחד מגורמים אלו. אני לא יודע מה קרה לו פתאום בזמן טיסה שהתחיל להשתגע.
מה שבטוח זה שאין שום קשר לשלט ובכל הפורומים שראיתי השלט לא קשור
להבהובים אדומים כפולים. אשמח לתגובה רצינית יותר ובטח ממך מוטי
כי אתה מבין בענינים האלה, לפחות לפי התרשמותי.
שני הבהובים רצופים והפסקה? אדומים או כחולים? אם זה כחולים זה אומר שהג'ירו מזהה שסטיק זנב אינו במרכז..
לפי דעתי הבעיה שלך היא דווקא בשלט.. או שנגעת בקיזוז בטעות בטיסה, עד כמה שזכור לי יש לך שם קיזוזים אנאלוגיים לא יואב? מכה קטנה והקיזוז יכול לזוז לך שם בצורה משמעותית והג'ירו משתגע מזה.
לא סיפרו לך שאסור לגעת בקיזוז בג'ירו כזה? וזה גם הגיוני כי אתה אומר שאחרי ניתוק סוללה הג'ירו ננעל וזה תקין (הוא ננעל עם הקיזוז החדש).
אפשרות נוספת היא שהשלט שלך התחרפן ושידר כוויכול שאתה נותן סטיק זנב חזק.
עד כמה שזכור לי אתה מטיס עם הדבר ההזוי הבא?
http://www.rcmodelpart.com/img/p/653-1698-thickbox.jpg
לדעתי, עדיף שתחליף אותו ומהר.. ועד אז רצוי שלא תטיס בקרבת כל חי צומח או דומם ובייחוד תתרחק ממבנים עם גגות.
(תגיד, לא אמרת שיש לך ילדים? ככה אתה מסכן את עצמך עם ציוד עלוב רק כדי לחסוך כמה דולרים?? העיקר השקעת בספרטן)
RonTo
24-08-2011, 07:07:40
נשמע לי כמו בעיית מגע. עובד - לא עובד.. זה מקרה קלאסי של מגע לא תקין.
השאלה היא איפה.. האם בחוט של הג'ירו או במקלט.
הצעתי לך היא לחבר את המסוק ולשחק עם כל החוטים טוב טוב כשהוא על הרצפה. אני מאמין שבאיזשהו שלב תתקל בתופעה ותוכל לבודד את החוט הסורר.
בהצלחה
guy1a
24-08-2011, 07:21:42
אולי תנסה תקלה יזומה.
תחבר הכל ותחכה שינעל
ואז תנתק את החוט של ערוץ 5 או אחרי זה את ערוץ 4 ..
אם תקבל את אותו היבהוב עם אותה תקלה .. בינגו.
אם לא, אז חזרה לשולחן הניסויים :)
wind556
24-08-2011, 08:16:19
נשמע לי כמו בעיית מגע. עובד - לא עובד.. זה מקרה קלאסי של מגע לא תקין.
השאלה היא איפה.. האם בחוט של הג'ירו או במקלט.
הצעתי לך היא לחבר את המסוק ולשחק עם כל החוטים טוב טוב כשהוא על הרצפה. אני מאמין שבאיזשהו שלב תתקל בתופעה ותוכל לבודד את החוט הסורר.
בהצלחה
אישית כבר נתקלתי בקונקטור לא תקין בספרטן
במקרה הספציפי הנ"ל מה שלא היה תקין זה הקונקטור שנועד לכניסת הסרוו. עשיתי שם עבודת שידרוג לטובת האמינות.
ואם זה קרה בקונקטור אחד, זה בקלות יכול לקרות באחר, זה הנושא הכי "צועק" לבדיקה בעקבות התקלה שלך
Yoav Lahav
24-08-2011, 14:59:04
שלום מר טוסמן.
ניסיתי מה שאמרת. אבל הכל עובד כשזה על הרצפה. הזזתי כל דבר שם שיחקתי עם הזנב מהשלט, נערתי מסוק בכל כיוון ושיחקתי עם החוטים. הספרטן מראה כחול רציף כשהסטיק זנב במרכז וכחול מהבהב שאני מזיז אותו מהמרכז והסרבו זז יפה. בעצם אני לא יודע מה קרה ולא שיניתי דבר. יתכן שזו הפרעה חשמלית בגלל איזה חוט שזז בטיסה וגרם לסיגנל ה GAIN להשתבש? אולי הספרטן סיים את חייו ופשוט בנתוני טיסה מסויימים הוא משתבש? איך אני ממשיך מפה?
מה אתה הייתה עושה אם תקלה כזו הייתה מתרחשת אצלך במסוק יקר ואין לך מושג מה בדיוק קרה?
נשמע לי כמו בעיית מגע. עובד - לא עובד.. זה מקרה קלאסי של מגע לא תקין.
השאלה היא איפה.. האם בחוט של הג'ירו או במקלט.
הצעתי לך היא לחבר את המסוק ולשחק עם כל החוטים טוב טוב כשהוא על הרצפה. אני מאמין שבאיזשהו שלב תתקל בתופעה ותוכל לבודד את החוט הסורר.
בהצלחה
Yoav Lahav
24-08-2011, 15:43:59
עודד בדקתי את החיבור האדום של הספרטן למקלט. שם נמצא ה GAIN. אני מצליח לגרום לתקלה אבל רק אם אני מנתק אותו מהמקלט ואז מחזיר לאט וטיפה בזוית כך שהחוט הכתום בלבד לא נוגע. כמובן שזה ישחזר תבעיה אבל בטיסה החיבור הזה בפנים עד הסוף ולא נראה לי שהוא התנתק בטיסה. הוא תקוע היטב ולא יוצא בקלות. אם אני משחק עם החוט הזה כשהחיבור במקלט הבעיה לא מתרחשת. מה עושים עכשיו?
אישית כבר נתקלתי בקונקטור לא תקין בספרטן
במקרה הספציפי הנ"ל מה שלא היה תקין זה הקונקטור שנועד לכניסת הסרוו. עשיתי שם עבודת שידרוג לטובת האמינות.
ואם זה קרה בקונקטור אחד, זה בקלות יכול לקרות באחר, זה הנושא הכי "צועק" לבדיקה בעקבות התקלה שלך
נולד לטוס
24-08-2011, 16:24:38
הבעיה כתובה על הקיר למה פותרים בעייה ביצירת בעייה הרדיו הנ"ל ירוד ברמות ולא בשביל לרדת על המשתמש,לפעמים החיפוש אחר בעיה מסתורית טמונה בציוד דפוק ,גם הספרטן הידוע בתפארתו יכול ליפול אבל הציוד הזועק זה הרדיו והמקלט בילבול קל בשידור או בעיה בשידור הגיין עקב פוטנצימטר כזה או אחר יכול לגרום לזה נקודה . שאלה בלי קשר : אם כיוונת כיוון מכאני מדויק כאשר אתה מאבד שמירת זנב למיטב הבנתי המסוק לא אמור להסתחרר בהסטריה אלה הזנב יכול לברוח ,עדין ניתן לשלוט המסוק . אבל כאשר המקלט משבש את פעילות הג'ירו עקב נתק פיקודי בניההם בין עם חיווט דפוק ובין נתק שידור אז אני מאמין שמה שנאמר כאן "סחרור הזנב" יכול לקרות . מצד שלישי יש מצב שהפקודות בערוץ הג'ירו (במקלט) פיזית תקין אבל שוב מקלט יחסית ירוד ונמצא באפלה בקשר לאמינות ולכן הפקודות של המשדר לא עברו בכלל עד לרגע שנחת .
פתרון בטוח ויעיל תחליף מערכת רדיו ומהר . בטיחות ,אמינות ושקט נפשי להתקדם בטיסה . להמלצתי האישית ואני מזכיר האישית DX7 וותיק אמין והנפוץ ביותר .
בהצלחה חבר
Yoav Lahav
24-08-2011, 16:47:40
אפשר לדעת על מה אתה מתבסס בדיוק שאתה קובע שציוד הרדיו שלי ירוד?
הבעיה כתובה על הקיר למה פותרים בעייה ביצירת בעייה הרדיו הנ"ל ירוד ברמות ולא בשביל לרדת על המשתמש,לפעמים החיפוש אחר בעיה מסתורית טמונה בציוד דפוק ,גם הספרטן הידוע בתפארתו יכול ליפול אבל הציוד הזועק זה הרדיו והמקלט בילבול קל בשידור או בעיה בשידור הגיין עקב פוטנצימטר כזה או אחר יכול לגרום לזה נקודה . שאלה בלי קשר : אם כיוונת כיוון מכאני מדויק כאשר אתה מאבד שמירת זנב למיטב הבנתי המסוק לא אמור להסתחרר בהסטריה אלה הזנב יכול לברוח ,עדין ניתן לשלוט המסוק . אבל כאשר המקלט משבש את פעילות הג'ירו עקב נתק פיקודי בניההם בין עם חיווט דפוק ובין נתק שידור אז אני מאמין שמה שנאמר כאן "סחרור הזנב" יכול לקרות . מצד שלישי יש מצב שהפקודות בערוץ הג'ירו (במקלט) פיזית תקין אבל שוב מקלט יחסית ירוד ונמצא באפלה בקשר לאמינות ולכן הפקודות של המשדר לא עברו בכלל עד לרגע שנחת .
פתרון בטוח ויעיל תחליף מערכת רדיו ומהר . בטיחות ,אמינות ושקט נפשי להתקדם בטיסה . להמלצתי האישית ואני מזכיר האישית DX7 וותיק אמין והנפוץ ביותר .
בהצלחה חבר
guyro
24-08-2011, 17:07:58
יואב, זה פשוט נשמע כמו שכבר ציינו בעייה של מגעים או אולי בעיית מתח/הזנה
תעבור על המגעים, שים קצת דבק חם איפה שנראה לך שיכול להשתחרר באוויר.
מעבר לזה, שקוראת תופעה כזאת באויר, כנס למצב אוטורוטציה כדי ליצב את הזנב ותנחת.
נולד לטוס
24-08-2011, 17:26:03
ללא קשר למחיר זהו רדיו לא נפוץ וכנראה לא סתם ומצד שני לא צריך להיות חוקר גדול בשביל להבין שהמחיר במקרה של רדיו טוב דווקא כן משקף אמינות ורכיבים ברמה הגבוה ובבניה ובדיקות איכות מהטובות.
מעבר לכך אני ממש לא גרופי של מותגים אבל מה לעשות כמה דברים בונים מותג מעבר למחיר יקר יותר . המחיר הוא פועל ישיר של הוצאות גדולות יותר לא רק בפיתוח המכשיר אלה בדיקת האיכות ובניה מרכיבים מובילים בשוק ,איכות בניה וגימור יותר טובים כל אלו לוקחים משאבים יותר מחברות שפונות לשוק במחיר קטן ובמטרה למכור כמיות בכדי למקסם רווחים כנראה שזה על חשבון משהו? לא צריך להיות תמימים ,גם אני שוב לא אוהב לשלם הרבה או יותר ממה שצריך כמו כל ישראלי אימיתי גם אני מחפש מציאות ,אבל בין זה לבין פשרות ברמת שליטה על הכלי המורכב טיפה זה אני מעדיף ללכת על בטוח .
תבין מאז הופעת כאן בפורום אתה כל הזמן מחפש כאלו שיצדיקו ציוד זול ואפילו מתגאה מעל דפי הפורום ואני חושב שזה ממש חסר אחריות לקדם משהו שכל שני וחמישי גורם לבעיות ותקלות במקרה הטוב במקרה הגרוע זה יהייה מחיר כבד יותר(פציעות חס ושלום) להזכירך מקרה הגג , אתה אומנם כתבתה שלינק ניתק או נשבר אני אומר שאין מצב לדעת האם זה נוצר בעת הריסוק על הגג ,לטעמי הרדיו הכה לראשונה ועכשיו מכה שנית.
bartovmoti
24-08-2011, 17:57:55
יואב, שמת לב שכל שבוע כמעט יש לך קלקול כזה או אחר ?
פעם נוחת על גגות כי "איבדת שליטה", פעם זנב מסתחרר כי "הג'ירו מקולקל" ועוד כהנה וכהנה תופעות וודו..
אנשים מנוסים שעברו קצת בתחביב הזה מנסים להסביר לך שהציוד שלך זול וירוד ואתה ממשיך לטמון את ראשך בחול..
שמת חתימה כזאת מפוארת..
מילא היה מדובר באיזה ריג'יד עם VBAR מנוע סקורפיון שלט JR11 ולהבי CY..
אבל פה מדובר פשוט במסוקומבינה עם ציוד משנת טרפפו שעבר זמנו מהעולם!!
אתה מתפאר בזה שהמסוק שלך טס במהירות עצומה ובכח אדיר... (משום מה נראה לי שלא לזה התכוון היצרן..)
כולם טועים כולל היצרן ששם מיסבים דפוקים.. ואתה כמובן צודק..
אולי פשוט תקנה מסוק אחד מקורי עם חלקים מקוריים, תשקיע פעם אחת ולתמיד בציוד ראוי ותקני (אתה לא חייב לקנות את ההכי יקר אבל למה את הכי זול??)
ותהנה מהתחביב בראש שקט במקום כל פעם לשבור את הראש בבעיות האלה!
Yoav Lahav
24-08-2011, 19:27:47
היי גיא.
אם אני מבין נכון,
רוטור הזנב ימשיך להסתובב בכל מצב אליו אעבור
ולדחוף את הזנב לפי מה שמתחשק לגירו שאינו מתפקד.
העדר מומנט הרוטור הראשי במצב אוטורוטציה רק תשנה את ההתנהגות
אבל לא תגרום לגירו לייצב תזנב.
אז איך הזנב אמור להתייצב?
יואב, זה פשוט נשמע כמו שכבר ציינו בעייה של מגעים או אולי בעיית מתח/הזנה
תעבור על המגעים, שים קצת דבק חם איפה שנראה לך שיכול להשתחרר באוויר.
מעבר לזה, שקוראת תופעה כזאת באויר, כנס למצב אוטורוטציה כדי ליצב את הזנב ותנחת.
Yoav Lahav
24-08-2011, 19:47:09
יאללה מוטי תן לינק לשלט+מקלט טובים. אני לא מעוניין בשיא השכלול רק משהו שיאפשר לי להטיס בלי להשתולל עם הוצאות
ושעונה על הגדרתך לציוד איכותי. האם ה TURNIGY 9X הוא טוב?
אתה מחר מגיע לנתב"ע להטיס?
יואב, שמת לב שכל שבוע כמעט יש לך קלקול כזה או אחר ?
פעם נוחת על גגות כי "איבדת שליטה", פעם זנב מסתחרר כי "הג'ירו מקולקל" ועוד כהנה וכהנה תופעות וודו..
אנשים מנוסים שעברו קצת בתחביב הזה מנסים להסביר לך שהציוד שלך זול וירוד ואתה ממשיך לטמון את ראשך בחול..
שמת חתימה כזאת מפוארת..
מילא היה מדובר באיזה ריג'יד עם VBAR מנוע סקורפיון שלט JR11 ולהבי CY..
אבל פה מדובר פשוט במסוקומבינה עם ציוד משנת טרפפו שעבר זמנו מהעולם!!
אתה מתפאר בזה שהמסוק שלך טס במהירות עצומה ובכח אדיר... (משום מה נראה לי שלא לזה התכוון היצרן..)
כולם טועים כולל היצרן ששם מיסבים דפוקים.. ואתה כמובן צודק..
אולי פשוט תקנה מסוק אחד מקורי עם חלקים מקוריים, תשקיע פעם אחת ולתמיד בציוד ראוי ותקני (אתה לא חייב לקנות את ההכי יקר אבל למה את הכי זול??)
ותהנה מהתחביב בראש שקט במקום כל פעם לשבור את הראש בבעיות האלה!
bartovmoti
24-08-2011, 21:00:53
יאללה מוטי תן לינק לשלט+מקלט טובים. אני לא מעוניין בשיא השכלול רק משהו שיאפשר לי להטיס בלי להשתולל עם הוצאות
ושעונה על הגדרתך לציוד איכותי. האם ה TURNIGY 9X הוא טוב?
אתה מחר מגיע לנתב"ע להטיס?
הנה לך שלט מצויין, סוס עבודה, במחיר מעולה!
גם המקלט שמגיע איתו מעולה ועולה לבדו 90$ בערך.
כמובן שיש טובים יותר ויקרים יותר אבל במחיר הזה זו באמת עסקה טובה בשביל מי שלא רוצה להוציא הרבה אבל עדיין לקבל מוצר איכותי ואמין.
http://helidirect.com/futaba-24ghz-heli-txrx-only-p-6427.hdx
אם זה עדיין יקר לך, תמיד תוכל למצוא DX6i או DX7 יד שנייה ולהיות מבסוט עד הגג.
Friman
24-08-2011, 21:22:56
אם לוקחים בחשבון מכס, זה יוצא 1300₪ בערך... שזה מחירו בארץ.
תוסיף עוד 200₪ וגם האורורה 9 נכנס באופציות.
נולד לטוס
24-08-2011, 21:28:49
יש בפורום בחור שמוכר שלט dx7 + שני מקלטים פול ריינג ומזוודה ב 800 ש"ח לדעתי זאת מציאה כדי לך לבדוק .
kal1311
25-08-2011, 08:09:16
הנה לך שלט מצויין, סוס עבודה, במחיר מעולה!
גם המקלט שמגיע איתו מעולה ועולה לבדו 90$ בערך.
כמובן שיש טובים יותר ויקרים יותר אבל במחיר הזה זו באמת עסקה טובה בשביל מי שלא רוצה להוציא הרבה אבל עדיין לקבל מוצר איכותי ואמין.
http://helidirect.com/futaba-24ghz-heli-txrx-only-p-6427.hdx
אם זה עדיין יקר לך, תמיד תוכל למצוא DX6i או DX7 יד שנייה ולהיות מבסוט עד הגג.
תרתי משמע;)
guy1a
25-08-2011, 08:09:24
יש בפורום בחור שמוכר שלט dx7 + שני מקלטים פול ריינג ומזוודה ב 800 ש"ח לדעתי זאת מציאה כדי לך לבדוק .
אני קניתי ממישהו פה את הפוטאבה EX6T יד שניה עם מקלט לפני שנה.. זאת מערכת טובה. יש חדש בחנות במחיר 700 שח באחת הפרסומות פה באתר. אני ממליץ.
יואב, זה פשוט נשמע כמו שכבר ציינו בעייה של מגעים או אולי בעיית מתח/הזנה
תעבור על המגעים, שים קצת דבק חם איפה שנראה לך שיכול להשתחרר באוויר.
מעבר לזה, שקוראת תופעה כזאת באויר, כנס למצב אוטורוטציה כדי ליצב את הזנב ותנחת.
אוטורוטציה עם 450 ולהבים סיניות זה בהחלט נסיון מעניין :)
יואב, שמת לב שכל שבוע כמעט יש לך קלקול כזה או אחר ?
פעם נוחת על גגות כי "איבדת שליטה", פעם זנב מסתחרר כי "הג'ירו מקולקל" ועוד כהנה וכהנה תופעות וודו..
אנשים מנוסים שעברו קצת בתחביב הזה מנסים להסביר לך שהציוד שלך זול וירוד ואתה ממשיך לטמון את ראשך בחול..
שמת חתימה כזאת מפוארת..
מילא היה מדובר באיזה ריג'יד עם VBAR מנוע סקורפיון שלט JR11 ולהבי CY..
אבל פה מדובר פשוט במסוקומבינה עם ציוד משנת טרפפו שעבר זמנו מהעולם!!
אתה מתפאר בזה שהמסוק שלך טס במהירות עצומה ובכח אדיר... (משום מה נראה לי שלא לזה התכוון היצרן..)
כולם טועים כולל היצרן ששם מיסבים דפוקים.. ואתה כמובן צודק..
אולי פשוט תקנה מסוק אחד מקורי עם חלקים מקוריים, תשקיע פעם אחת ולתמיד בציוד ראוי ותקני (אתה לא חייב לקנות את ההכי יקר אבל למה את הכי זול??)
ותהנה מהתחביב בראש שקט במקום כל פעם לשבור את הראש בבעיות האלה!
+1
מוטי
אתה זה לא הילד מהסיפור בגדי המלך החדשים ?
יואב
אתה אוהב לקרוא אז קח את זה כהמלצה לספר טוב.
bartovmoti
25-08-2011, 11:55:57
+1
מוטי
אתה זה לא הילד מהסיפור בגדי המלך החדשים ?
יואב
אתה אוהב לקרוא אז קח את זה כהמלצה לספר טוב.
לא.. אני זה ההוא מהסרט תעלת בלאומליך שעומד על העמוד חשמל וצועק "הוא משוגע!!!"
ובסוף דווקא אותו מאשפזים באברבנאל.. :rolleyes:
יואב,
אתה אוהב לראות סרטים? קח את זה כהמלצה לסרט טוב.
לא.. אני זה ההוא מהסרט תעלת בלאומליך שעומד על העמוד חשמל וצועק "הוא משוגע!!!"
ובסוף דווקא אותו מאשפזים באברבנאל.. :rolleyes:
יואב,
אתה אוהב לראות סרטים? קח את זה כהמלצה לסרט טוב.
אכן סרט גדול !
ומוסר השכל למי שמקפיד לעבוד עם ציוד נחות: מי שישן עם כלבים שלא יתפלא כשהוא קם עם פרעושים :)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.