התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה hurrican 425 מול copter x se v2 450 להתחלה



ilay
28-08-2011, 13:15:02
שלום לכולם!
אני מתחיל בתחום (הטסתי כמה מסוקים פשוטים 3-4 ערוצים) ורציתי חוות דעת האם כדאי לקנות את ההוריקן 425 או את הקופטר x (בעיקר משיקולי תקציב)
הקופטר:

http://www.ebay.com/itm/CopterX-450-SE-V2-Pro-RC-Helicopter-Kit-Version-Walkera-/280713185028?_trksid=p5197.m263&_trkparms=algo%3DSIC%26itu%3DMRU-220%252BUCI%252BIA%252BUA%252BFICS%252BUFI%252BDDS IC%26otn%3D12%26pmod%3D250880627702%252B2905030472 44%252B290603665996%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3 D2377311145183794368#ht_4560wt_1163
(אמור להגיע עם שלט ומשדר)

או את ההוריקן 425
http://www.infinity-hobby.com/main/product_info.php?cPath=31_110&products_id=5059
לפי המדריך של עודד כולל חלקים סבירים וכו' זה מגיע ל260$ לא כולל שלט ומשדר
ההעדפה שלי היא לcopter x אבל אני אשמח לחוות דעת , אלטרנטיבות או מסוק יד שנייה במחיר סביר של אחד מהם (פחות מ1000 ש"ח)
תודה רבה לעוזרים
ניתן ליצור איתי קשר בפרטי בכייף

Friman
28-08-2011, 13:37:59
ראשית כל הכבוד. ניכר מהשאלה שעשית שיעורי בית וקראת קצת.
אני לא בעליו של אף אחד מהם ולכן לא אביע דעה בבחירה ביניהם. נוטים המנוסים פה לומר שעדיף להתחיל ממסוק 500 ומעלה (ההוריקן הוא מסוק 500) מטעמי יציבות בהטסה וקלות הלימוד אבל למסוק 450 כמו הקופטר x יש יתרון במחירו הזול ובחלקי החילוף הזולים במקרי ריסוק. וזה די מתאזן בסופו של דבר כי 450 נחשבים לנוטים להתרסק יותר, עקב היותם יציבים פחות.
בכל מקרה קח בחשבון שלא המחיר לקומבו באיביי (שלדעתי אתה עומד לקבל קטילות על האלקטרוניקה שלו מהמגיבים הבאים) ולא המחיר לסך הסטאפ שעודד המליץ, אינם סוף הסיפור מבחינת השקעה כספית: על זה צריך להוסיף סוללות (לפחות 2-3 לקופטר x ו4-6 להוריקן, שטס על 2 סוללות מחוברות בטור), *מטען, ספק, כלי עבודה בסיסיים, קונקטורים, חלקי חילוף ולהבים חלופיים- לכל הפחות סטוק ראשוני להתחלה. ועל כל זה להוסיף עוד עלויות משלוח של כל הטובין הזה מחו״ל (לרוב מהונג קונג או סין). כל ההוצאות ההקפיות הללו יכולות בקלות להגיע ל200-300$ נוספים, תלוי בכמה אתה יודע לקנות נכון באינטרנט ובאיכות של מה שאתה קונה. תוסיף על זה עלויות של שיעור הטסה או שניים, ביטוח - רצוי, ותגלה שקשה מאד מאד להתחיל בתחום הזה בתקציב שציינת, מתחת ל1000₪. סכום ראלי יותר הוא בכיוון 1700-2000₪ לפני רדיו, וזה אם אתה ממש חוסך וקונה בחוכמה. תוסיף לזה השקעה של לא מעט שעות עבודה בבניית המסוק (אם אתה קונה קיט) ועוד כמה עשרות שעות אימון בסימולטור, ואחרי שתתחיל להטיס השקעה של הרבה עבודה בכיוונים, קיזוזים, תחזוקה, תיקונים אחרי ריסוקים... בקיצור חביבי אתה נכנס לעולם שדורש הרבה השקעה. הכסף זה החלק הקטן פה. *

guy1a
28-08-2011, 14:14:00
בחייך

תקח לך כוס קפה ואיזה 5 שעות פנויות
תעבור על השרשורים פה בפורום

כל יום אותה שאלה ואותן תשובות
באמת !

אני לא צוחק.

wind556
28-08-2011, 14:46:00
ראשית כל הכבוד. ניכר מהשאלה שעשית שיעורי בית וקראת קצת.
אני לא בעליו של אף אחד מהם ולכן לא אביע דעה בבחירה ביניהם. נוטים המנוסים פה לומר שעדיף להתחיל ממסוק 500 ומעלה (ההוריקן הוא מסוק 500) מטעמי יציבות בהטסה וקלות הלימוד אבל למסוק 450 כמו הקופטר x יש יתרון במחירו הזול ובחלקי החילוף הזולים במקרי ריסוק. וזה די מתאזן בסופו של דבר כי 450 נחשבים לנוטים להתרסק יותר, עקב היותם יציבים פחות.
בכל מקרה קח בחשבון שלא המחיר לקומבו באיביי (שלדעתי אתה עומד לקבל קטילות על האלקטרוניקה שלו מהמגיבים הבאים) ולא המחיר לסך הסטאפ שעודד המליץ, אינם סוף הסיפור מבחינת השקעה כספית: על זה צריך להוסיף סוללות (לפחות 2-3 לקופטר x ו4-6 להוריקן, שטס על 2 סוללות מחוברות בטור), *מטען, ספק, כלי עבודה בסיסיים, קונקטורים, חלקי חילוף ולהבים חלופיים- לכל הפחות סטוק ראשוני להתחלה. ועל כל זה להוסיף עוד עלויות משלוח של כל הטובין הזה מחו״ל (לרוב מהונג קונג או סין). כל ההוצאות ההקפיות הללו יכולות בקלות להגיע ל200-300$ נוספים, תלוי בכמה אתה יודע לקנות נכון באינטרנט ובאיכות של מה שאתה קונה. תוסיף על זה עלויות של שיעור הטסה או שניים, ביטוח - רצוי, ותגלה שקשה מאד מאד להתחיל בתחום הזה בתקציב שציינת, מתחת ל1000₪. סכום ראלי יותר הוא בכיוון 1700-2000₪ לפני רדיו, וזה אם אתה ממש חוסך וקונה בחוכמה. תוסיף לזה השקעה של לא מעט שעות עבודה בבניית המסוק (אם אתה קונה קיט) ועוד כמה עשרות שעות אימון בסימולטור, ואחרי שתתחיל להטיס השקעה של הרבה עבודה בכיוונים, קיזוזים, תחזוקה, תיקונים אחרי ריסוקים... בקיצור חביבי אתה נכנס לעולם שדורש הרבה השקעה. הכסף זה החלק הקטן פה. *





זו לא תמונה מדוייקת
הרבה מילים שלא מתארות את המצב לאשורו
אנסה לסכם במינימום מילים:
מחיר קופטר איקס ומחיר הוריקאן עם סט אפ זהה באיכות הוא זהה ולפעמים עם יתרון קל להוריקאן
הקונה משווה הוריקאן מאובזר כהלכה עם קופטר איקס מאובזר בזבל, אבזר את הקופטר כהלכה ושניהם יעלו אותו דבר פחות או יותר

תחזוקת ההוריקאן זולה משמעותית מתחזוקת הקופטר
איכות הטיסה של ההוריקאן עולה בסדרי גודל על איכות הטיסה (הטובה בפני עצמה) של הקופטר. אין בכלל מה להשוות.
יש שתי דרכים להיכנס לתחביב שלנו: הזולה והנכונה, לבחירתך..
לקנות מסוק זה רק חלק מהעניין, העלות הכוללת של כניסה לתחביב עומדת על 4000-5000 ש"ח לאדם רציני ופחות מזה למי שרוצה לחפף

erazz
28-08-2011, 14:49:47
יש לי גם קופטרX450 וגם הוריקן. את ההוריקן עדיין לא הטסתי אבל אין מה להשוות. הוא הרבה הרבה יותר טוב (מבחינת בנייה) מה-450.

לך על ההוריקן.

Friman
28-08-2011, 14:56:20
עודד,
זה בדיוק מה שאמרתי. אולי בסכומים לא דייקתי אבל המסר המרכזי הוא שלהסתכל רק על מחיר הקיט+סטאפ למסוק ותו לא, זו הסתכלות לא רצינית ולא ראלית, אלא כזו שתותיר את הבחורצ׳יק מתוסכל בהמשך כשיבין, אחרי שכבר הזמין מסוק+אלקטרוניקה ומרגיש בעננים, שכאן רק מתחילות ההוצאות.
ולגבי ההשוואה, אמרתי שהקופטר X הספציפי שהוצע צפוי לקטילות... ואם אמרת הרבה מילים, מה לעשות - קשה לנתק אדם מנטיותיו...

danoneyal
28-08-2011, 15:04:33
זו לא תמונה מדוייקת
הרבה מילים שלא מתארות את המצב לאשורו
אנסה לסכם במינימום מילים:
מחיר קופטר איקס ומחיר הוריקאן עם סט אפ זהה באיכות הוא זהה ולפעמים עם יתרון קל להוריקאן
הקונה משווה הוריקאן מאובזר כהלכה עם קופטר איקס מאובזר בזבל, אבזר את הקופטר כהלכה ושניהם יעלו אותו דבר פחות או יותר

תחזוקת ההוריקאן זולה משמעותית מתחזוקת הקופטר
איכות הטיסה של ההוריקאן עולה בסדרי גודל על איכות הטיסה (הטובה בפני עצמה) של הקופטר. אין בכלל מה להשוות.
יש שתי דרכים להיכנס לתחביב שלנו: הזולה והנכונה, לבחירתך..
לקנות מסוק זה רק חלק מהעניין, העלות הכוללת של כניסה לתחביב עומדת על 4000-5000 ש"ח לאדם רציני ופחות מזה למי שרוצה לחפף

ידידי, אני יודע שזה בהתחלה קשה להבין למה , והאמת אתה בסוף תבין למה אבל ב-1000 ש"ח לא תצליח לרכוש מסוק וגם שלט וגם סוללות וגם מטען וגם כלי עבודה וגם ........ וגם שטס,
סורי , זה המצב , תתעודד :)

wind556
28-08-2011, 15:41:06
עודד,
זה בדיוק מה שאמרתי. אולי בסכומים לא דייקתי אבל המסר המרכזי הוא שלהסתכל רק על מחיר הקיט+סטאפ למסוק ותו לא, זו הסתכלות לא רצינית ולא ראלית, אלא כזו שתותיר את הבחורצ׳יק מתוסכל בהמשך כשיבין, אחרי שכבר הזמין מסוק+אלקטרוניקה ומרגיש בעננים, שכאן רק מתחילות ההוצאות.
ולגבי ההשוואה, אמרתי שהקופטר X הספציפי שהוצע צפוי לקטילות... ואם אמרת הרבה מילים, מה לעשות - קשה לנתק אדם מנטיותיו...





אולי לא חידדתי מספיק את הנקודה, אבל חוסר הדיוק היה בכך שהקופטר לא יותר זול. גם ברכישה וגם לטווח ארוך זה בין אותו מחיר לבין כך שההוריקאן זול יותר .
הסיבה היחידה היום לרכישת מסוק 450 זו העדפה ברורה ומודעת לקטגורית ה450 . מלבד זה אין שום שיקול חכם

guy1a
28-08-2011, 16:23:58
אולי לא חידדתי מספיק את הנקודה, אבל חוסר הדיוק היה בכך שהקופטר לא יותר זול. גם ברכישה וגם לטווח ארוך זה בין אותו מחיר לבין כך שההוריקאן זול יותר .
הסיבה היחידה היום לרכישת מסוק 450 זו העדפה ברורה ומודעת לקטגורית ה450 . מלבד זה אין שום שיקול חכם

לא בדיוק

אם יש לך תשתיות שמתאימות מראש ל 450 ( מטען / סוללות ) זה עדיין יותר פשוט / קל / זול מאשר לקנות מסוק 500 שדורש התארגנות על מטען יותר חזק ועל סוללות מיוחדות למסוק.
ומכיוון שלכולם ( כמעט ) יש איזה טיסן שנוסע על 2200 שלושה תאים .. הרי שהשיקול של רכישת ציוד נילווה שיכול להגיע לכמה מאות שח"ים בקלות .. עלול להטות את הכף לטובת 450 למרות שעל פניו אין סיבה.
:)

ולא בגלל שאני התמכרתי ל 450 הכחול שלי ... באמת שלא ! ח ח

Friman
28-08-2011, 17:02:28
אולי לא חידדתי מספיק את הנקודה, אבל חוסר הדיוק היה בכך שהקופטר לא יותר זול. גם ברכישה וגם לטווח ארוך זה בין אותו מחיר לבין כך שההוריקאן זול יותר .
הסיבה היחידה היום לרכישת מסוק 450 זו העדפה ברורה ומודעת לקטגורית ה450 . מלבד זה אין שום שיקול חכם
עודד, רק בשביל הפולמוס... זה נכון בהנחה ומשתמשים בחלפים מקוריים/איכותיים בלבד.
מצד שני כמו שאמרת - יש מי שבוחר ברצינות ובאחריות, ויש מי שבוחר בחפפנות.
לבוחר בחפפנות, בקטגוריית ה450 יש הרבה יותר אופציות לחסכנות חפפנית שבמקרה הטוב עשויה לפגוע בהנאת הטיסה, ובמקרה הרע עשויה לייצר סכנת נפשות. בקטגוריית ה500 מבחר החלפים המזוייפים מעט יותר קטן, וכשעולים ל550 או 600 האופציות החפפניות כמעט ונעלמות.
היו בנושא מספר שרשורים לאחרונה... לא אוסיף מילים כדי לא לעודד לכך.

wind556
28-08-2011, 17:23:28
עודד, רק בשביל הפולמוס... זה נכון בהנחה ומשתמשים בחלפים מקוריים/איכותיים בלבד.
מצד שני כמו שאמרת - יש מי שבוחר ברצינות ובאחריות, ויש מי שבוחר בחפפנות.
לבוחר בחפפנות, בקטגוריית ה450 יש הרבה יותר אופציות לחסכנות חפפנית שבמקרה הטוב עשויה לפגוע בהנאת הטיסה, ובמקרה הרע עשויה לייצר סכנת נפשות. בקטגוריית ה500 מבחר החלפים המזוייפים מעט יותר קטן, וכשעולים ל550 או 600 האופציות החפפניות כמעט ונעלמות.
היו בנושא מספר שרשורים לאחרונה... לא אוסיף מילים כדי לא לעודד לכך.






גיל, רק בשביל הפולמוס, זה עדיין לא מדוייק
הקופטר עולה 50$- ההוריקאן בסווארם עולה 52$ (עכשיו בדקתי)
הסט אפ עולה דומה כשתבחר באותה קטגוריה - ורק בסט אפ אפשר לחפף כי שני המסוקים מצויינים, כל אחד בקטגוריה שלו
מי שבוחר ברצינות, שני המסוקים יעלו לו בהפרשים זניחים, וכנ"ל מי שבוחר בחפפנות.
ואני לא מדבר על חלפים אלא על סט אפ: סרוואים, מנוע, בקר וכו'.

wind556
28-08-2011, 17:26:51
לא בדיוק

אם יש לך תשתיות שמתאימות מראש ל 450 ( מטען / סוללות ) זה עדיין יותר פשוט / קל / זול מאשר לקנות מסוק 500 שדורש התארגנות על מטען יותר חזק ועל סוללות מיוחדות למסוק.
ומכיוון שלכולם ( כמעט ) יש איזה טיסן שנוסע על 2200 שלושה תאים .. הרי שהשיקול של רכישת ציוד נילווה שיכול להגיע לכמה מאות שח"ים בקלות .. עלול להטות את הכף לטובת 450 למרות שעל פניו אין סיבה.
:)

ולא בגלל שאני התמכרתי ל 450 הכחול שלי ... באמת שלא ! ח ח



אם יש לך בבית מסוק אז הכי זול להוציא מהמגירה
בשביל מסוק 500 אינך זקוק למטען מיוחד, גם האקוסל 6 יהיה נפלא
סוללות, אתה צודק, אבל זה לא שיקול, כי סוללות זה כמו דלק לאוטו, וממילא השאלה היתה מה עדיף למתחיל, כך שאין לו בבית מלאי סוללו

guy1a
28-08-2011, 17:52:30
גיל, רק בשביל הפולמוס, זה עדיין לא מדוייק
הקופטר עולה 50$- ההוריקאן בסווארם עולה 52$ (עכשיו בדקתי)
הסט אפ עולה דומה כשתבחר באותה קטגוריה - ורק בסט אפ אפשר לחפף כי שני המסוקים מצויינים, כל אחד בקטגוריה שלו
מי שבוחר ברצינות, שני המסוקים יעלו לו בהפרשים זניחים, וכנ"ל מי שבוחר בחפפנות.
ואני לא מדבר על חלפים אלא על סט אפ: סרוואים, מנוע, בקר וכו'.


CopterX 450 se v2
קיט קרבון שלם ואיכותי (לטעמי) (http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=334_174&products_id=5579)

:)

$54.99

לגוף אלומיניום תשלם $49.99
ולפלסטיק ( עם שלדת קרבון ) $9.99

להזכירך שההוריקן עשוי לפסטיק, איכותי אולי, מאד איכותי אפילו .. אבל פלסטיק :)




אם יש לך בבית מסוק אז הכי זול להוציא מהמגירה
בשביל מסוק 500 אינך זקוק למטען מיוחד, גם האקוסל 6 יהיה נפלא
סוללות, אתה צודק, אבל זה לא שיקול, כי סוללות זה כמו דלק לאוטו, וממילא השאלה היתה מה עדיף למתחיל, כך שאין לו בבית מלאי סוללו

מסכים לגמרי, אם לא היו לי סוללות 2200 או אם היו לי 3500 הייתי קונה כבר מזמן 425.

תכלס אני טוען איתו גם 4 תאים 4000 של הטריינר ..

Friman
28-08-2011, 17:53:28
אני דיברתי על חלפים זולים. שוב לא כהמלצה אלא כעובדה, ל450 יש מבחר גדול יותר של חלקים ג׳אנק.
בסטאפ כמובן אני מסכים איתך, מידת ההשקעה תביא למחירים דומים בין כה וכה כפי הנראה.
ועוד יותר אני מסכים שאם לא בוחרים בגישה החפפנית, אין כנראה הגיון בקנייה של מסוק 450.

guy1a
28-08-2011, 18:19:20
אני יכול להגיד שעד לפני חודשיים קניתי הכי זול שמצאתי.
נכון גם ריסקתי לא מעט.

עכשיו התחלתי לקנות חלפים יותר יקרים ומתברר שהם הרבה יותר איכותיים !

הבעיה היא שעכשיו אני כמעט לא מרסק.

לטירון שמרסק המון זה שווה לרכוש זבל.... ממילא אורך החיים של החלף יהיה ממש מאד קצר.

SEVEN
28-08-2011, 18:37:45
מבלי להתחיל להתחשבן על הדולר לכאן או לשם ... צריך להביא בחשבון גם מחיר של עוגמת נפש של להתחיל עם קופטרX
אני התחלתי עם 450 (קופטר) וריסקתי הרבה, אחרי הרבה עוגמת נפש רכשתי הוריקאן וההבדל ניכר ... אין מה להשוות בכלל
אני אישית לא ממליץ על הקופטר להתחלה, הוא מסוק נהדר אבל לא להתחלה, היום המחיר של מסוק 500 כל כך זול שחבל להתחיל עם 450.
תכניס גם את הטירקס 500 למשוואה, המחיר שלו היום בערך זהה להוריקאן.

guy1a
28-08-2011, 18:54:30
דודי ידידי :)

אל תשכח שכשהגעת ל 500 כבר היה לך נסיון ריסוק לא מבוטל מה 450 !

צריך לחכות לגיל שיוכל לתת חוו"ד כי הוא התחיל ישר על 500 ... בלי אימוני ריסוקים על 450 לפני זה.

( איך הולך עם ה MCPX ? מתי אני מקבל ריסוק ? ח ח ומה אתה חושב ? הורידו את המחירים שלהם נורא עכשיו אז לקנות או להתאפק עוד קצת לסולו פרו 180 ? )

SEVEN
28-08-2011, 19:07:28
דודי ידידי :)

אל תשכח שכשהגעת ל 500 כבר היה לך נסיון ריסוק לא מבוטל מה 450 !

צריך לחכות לגיל שיוכל לתת חוו"ד כי הוא התחיל ישר על 500 ... בלי אימוני ריסוקים על 450 לפני זה.

( איך הולך עם ה MCPX ? מתי אני מקבל ריסוק ? ח ח ומה אתה חושב ? הורידו את המחירים שלהם נורא עכשיו אז לקנות או להתאפק עוד קצת לסולו פרו 180 ? )

אני יכול לומר בכנות שהתחלתי עם 500, כשהיה לי 450 הוא היה לרוב יושב מיותם כי פשוט לא רציתי שוב לרסק ולהתבאס
התחלתי להטיס אותו ברצינות רק לאחר שקניתי את ההוריקאן.
מי שבוחר בכל זאת ב-450 בתור מסוק ראשון שיבושם לו ... אני רק יכול לשתף מנסיוני, אני בטוח שיש כאלה שיתחילו עם 250 ויסתדרו מצויין.
מה שבטוח הוא שלכולם להטיס 500 יהיה יותר קל, זה פשוט פיסיקה.
היום חבר פורום נדיב נתן לי 2 לינקים שנשברו לי לmcpx (תודה ראובן !!!), אז מחר שוב אחזור להטיס אותו, אני מאוד מרוצה ממנו בינתיים.
תקנה גם את ה-mcpx וגם את הסולו 180 :p
אני אביא אותו לחיפה בתחילת ספטמבר, אני לא בחיפה כרגע.

Friman
28-08-2011, 19:23:46
תראה גיא, אם הייתי רוכש רק על פי מה שרואות העיניים באינטרנט, יש סיכוי לא מבוטל שהייתי קונה מסוק 450 כמסוק ראשון. אבל כשראיתי כמה הוא קטן ביחס למסוק 500 ומעלה בשטחי ההטסה, ה450 יצא מהמשוואה באופן מיידי.
מצד שני, אני יכול למצוא ב450 וגם ב250 המון חן - נוח, קומפקטי, נישא בקלות לכל מקום... אבל בתור מתחיל לא נראה לי שיש ספק, שה500 משרה יותר תחושת נוכחות יציבות וביטחון. לעומת זאת, מרמת ה600 ומעלה מדובר כבר במסוקים גדולים ויקרים יותר משמעותית ברמה כזו שרמת הלחץ שלדעתי הם יעוררו במתחיל הממוצע, גוברת על היציבות הפיזיקלית שלהם. ה500 וה550 לדעתי הם בטווח הביניים המנצח עבור מתחיל. אם היה לי יותר כסף או שובבות נעורים, הייתי קונה Trex 550. יחד עם זאת גם מה500 אני מאד מאד מרוצה - הוא יציב באוויר, חד ועם הרבה נוכחות. התרסק לי פעם אחת אמנם מבין 4 ההטסות שהטסתי אותו, אבל בגלל טעות מטומטמת (מחצלת שנתפסה בלהבים) ולא בגלל חוסר יציבות. יש לציין שכל 4 ההטסות שהטסתי עד כה היו ברוח ערה עד חזקה. באחת ההטסות עף לי הכובע מהרוח; למסוק הרוח לא הזיזה, הוא נשאר יציב באוויר (בהטסה בגובה מטר וחצי בערך). בדיעבד אני לא מבין מאיפה הייתה לי התעוזה להטיס הטסה רביעית בחיי בסך הכל ברוח כזו, פשוט עד שסוף סוף הייתה תעסוקה לילדים והייתה לי שעה פנויה...
בקיצור, לסיכומו של עניין - אני חושב שהבחירה במסוק 500 להתחלה היא בחירה מצויינת.

dror_z
28-08-2011, 19:25:09
יש סיכוי שבכל בחירה שלך הוריקאן או קופטר תצליח להנות ולהתקדם
מהניסיון שלי ושל עוד כמה חברים
1. להתחיל בהוריקאן אתה מגדיל ב50% לפחות את הסיכוי להנות ולהתקדם
2. לאחר מכן אתה יכול להוסיף עוד מסוק קטן ולדעתי הבחירה הנכונה זה mcpx. שניהם זה שילוב מנצח
בנוסף הוריקאן זה עולם אחר מ450 גם להטסה וגם לתחזוקה
3. המלצות של עלות מול תועלת הכי מוצלחות הן של עודד (דעתי האישית )
אתה לא תתאכזב במיוחד שמדובר בשני מסוקים שעליהם עודד תמיד ממליץ
בהצלחה

guy1a
28-08-2011, 20:11:09
רגע רגע ...

מה יקרה כשעודד יתחיל להמליץ על ה MCPX ?

:)

wind556
28-08-2011, 20:22:54
CopterX 450 se v2
קיט קרבון שלם ואיכותי (לטעמי) (http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=334_174&products_id=5579)

:)

$54.99

לגוף אלומיניום תשלם $49.99
ולפלסטיק ( עם שלדת קרבון ) $9.99

להזכירך שההוריקן עשוי לפסטיק, איכותי אולי, מאד איכותי אפילו .. אבל פלסטיק :)




מסכים לגמרי, אם לא היו לי סוללות 2200 או אם היו לי 3500 הייתי קונה כבר מזמן 425.

תכלס אני טוען איתו גם 4 תאים 4000 של הטריינר ..





אתה אומר "פלסטיק" כאילו זו מילת גנאי
ללוגו למשל יש פלסטיק
פלסטיק זה עולם ומלואו, יש מליון סוגים
שילדת ההוריקאן טובה פי כמה מהשילדה של טי רקס 500 שעשויה קרבון.

asafh1
28-08-2011, 20:40:03
שילדת ההוריקאן טובה פי כמה מהשילדה של טי רקס 500 שעשויה קרבון.

איך הגעת למסקנה הזו ?

rossg1
28-08-2011, 20:57:56
שלום לך אני חושב שאתה צריך להיצמד למדריך ולקבל מימנו המלצות לגבי מסוק זה או אחר...
אני גם חדש בתחום אבל ניצמדתי למדריך שהוא במיקרה עודד והוא נתן לי את כול ההסברים מי נגד מי מה נגד מה והיחלתתי על הוריקן 425 והוא מדהים פשוט מדהים
ממליץ בחום...
עלות כוללת של כול הציוד כולל 3 סטים של סוללות 800~1000$
:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o

flyinglizard
28-08-2011, 21:28:34
מי שמתחיל עם 450 בסך הכל הופך את החיים שלו לקשים ויקרים פי כמה. אפשר, אבל ממש לא מומלץ.

danoneyal
28-08-2011, 23:07:08
מי שמתחיל עם 450 בסך הכל הופך את החיים שלו לקשים ויקרים פי כמה. אפשר, אבל ממש לא מומלץ.
מצטער להרוס את החגיגה האידיאלית שנבנתה פה .
אני שנה בתחום ואני התחלתי עם trex 450 pro מקורי עם האלקטרוניקה המקורית.
היה לי לפני זה copterX והמעבר ל- trex 450 pro היתה בשבילי קפיצה משמעותית באיכות ביציבות ובדיוק.
מדובר על מסוק יציב וחזק בצורה שלא תאמן, לא רק שהוא יציב מאד הוא גם מדוייק מאוד, ולמתחיל נושא הדיוק מאוד חשוב , דיוק משמעו מה שהמטיס אומר למסוק לעשות המסוק עושה.
דיוק במסוקים עושה את ההבדל .
כאשר קונים הוריקן ושמים עליו אלקטרוניקה זולה כמעט אי אפשר לעשות איתו כלום חוץ מריחופים.
אני מבין שבשביל מטיס מתחיל ריחוף זה הרבה אבל מהר מאוד ממצים את הנושא של הריחופים ורוצים להמשיך הלאה להקפות וחלילה (רחמה לצלן) גם להפוך אותו.
לפני כמה ימים הטסתי הוריקן של חבר (מיכאל אל תתבאס) אין בכלל מה להשוות, נכון שהמסוק בריחוף יציב והרוח לא משפיע עליו , אבל בזה זה נגמר , נסו לצאת איתו להקפה או לנסות לעשות איזה שהוא תרגיל....
המסוק פשוט לא סוחב .
ואז המסוק במקום להוות יתרון הוא מהווה בעיה.
אני מאוד מאוד מרוצה מזה שהתחלתי עם trex 450 pro ולא , אין בעיה עם נחיתות הטורק טיוב נשאר שלם .

רק לשם השאווה ריסוק עם 450 חלקים מקוריים לרוב לא עובר את ה- 300 ש"ח , ריסוק אחרון שלי עלה 170 ש"ח
החיים יפים יציבים מדוייקים וזולים עם trex 450 pro

ייאלה מלחמה .......

flyinglizard
28-08-2011, 23:25:21
הייתי לוקח את ההוריקאן עם סט אפ מהסיני, למעט ג'יירו quark או GY520 וסרבו זנב מהיר על פני הטירקס 450 פרו עם האלקטרוניקה של אליין בכל יום ושעה. הבעיה המרכזית היא שרוב האנשים בונים אותו עם ג'יירו מחורבן או סרבו זנב איטי (הbluebird הוא אחלה סרבו סייקליק אבל לזנב הוא רחוק מלהיות מדהים) ביחד עם להבי פיברגלאס (שפשוט נהדרים למתחיל, אבל איטיים מאוד מבחינת תגובה) ואז הוא באמת לא מדוייק. אבל עם אלקטרוניקה טובה זה מסוק מצויין.

כל זה עדיין עולה פחות מ450 פרו. אתה מקבל מסוק עמיד יותר, זול יותר לתיקונים, נוח יותר לתחזוקה, יותר בולט באוויר ויותר נשלט עבור מתחיל. אין פה שום יתרון ל450.

danoneyal
28-08-2011, 23:32:56
הייתי לוקח את ההוריקאן עם סט אפ מהסיני, למעט ג'יירו quark או GY520 וסרבו זנב מהיר על פני הטירקס 450 פרו עם האלקטרוניקה של אליין בכל יום ושעה. הבעיה המרכזית היא שרוב האנשים בונים אותו עם ג'יירו מחורבן או סרבו זנב איטי (הbluebird הוא אחלה סרבו סייקליק אבל לזנב הוא רחוק מלהיות מדהים) ביחד עם להבי פיברגלאס (שפשוט נהדרים למתחיל, אבל איטיים מאוד מבחינת תגובה) ואז הוא באמת לא מדוייק. אבל עם אלקטרוניקה טובה זה מסוק מצויין.

כל זה עדיין עולה פחות מ450 פרו. אתה מקבל מסוק עמיד יותר, זול יותר לתיקונים, נוח יותר לתחזוקה, יותר בולט באוויר ויותר נשלט עבור מתחיל. אין פה שום יתרון ל450.

יש משמעות לאלקטרוניקה טובה זה ברור, אלקטרוניקה טובה עולה כסף טוב, למשל גירו טוב וסרוו זנב טובים (ואני לא מדבר על state of the art ) יכולים להגיע לכ- 160 $ זול זה לא
בנוסף לאלקטרוניקה יש משמעות גדולה לגיאומטריה של המסוק, מסכים שהגאומטריה הטובה של ה- trex 450 pro עושה אותו יותר מסובך אבל .... מחיר צריך לשלם איפה שהוא .....
כאשר אתה מדבר על שליטה במסוק , על איזו רמת הטסה מדובר ?

wind556
28-08-2011, 23:34:27
מצטער להרוס את החגיגה האידיאלית שנבנתה פה .
אני שנה בתחום ואני התחלתי עם trex 450 pro מקורי עם האלקטרוניקה המקורית.
היה לי לפני זה copterX והמעבר ל- trex 450 pro היתה בשבילי קפיצה משמעותית באיכות ביציבות ובדיוק.
מדובר על מסוק יציב וחזק בצורה שלא תאמן, לא רק שהוא יציב מאד הוא גם מדוייק מאוד, ולמתחיל נושא הדיוק מאוד חשוב , דיוק משמעו מה שהמטיס אומר למסוק לעשות המסוק עושה.
דיוק במסוקים עושה את ההבדל .
כאשר קונים הוריקן ושמים עליו אלקטרוניקה זולה כמעט אי אפשר לעשות איתו כלום חוץ מריחופים.
אני מבין שבשביל מטיס מתחיל ריחוף זה הרבה אבל מהר מאוד ממצים את הנושא של הריחופים ורוצים להמשיך הלאה להקפות וחלילה (רחמה לצלן) גם להפוך אותו.
לפני כמה ימים הטסתי הוריקן של חבר (מיכאל אל תתבאס) אין בכלל מה להשוות, נכון שהמסוק בריחוף יציב והרוח לא משפיע עליו , אבל בזה זה נגמר , נסו לצאת איתו להקפה או לנסות לעשות איזה שהוא תרגיל....
המסוק פשוט לא סוחב .
ואז המסוק במקום להוות יתרון הוא מהווה בעיה.
אני מאוד מאוד מרוצה מזה שהתחלתי עם trex 450 pro ולא , אין בעיה עם נחיתות הטורק טיוב נשאר שלם .

רק לשם השאווה ריסוק עם 450 חלקים מקוריים לרוב לא עובר את ה- 300 ש"ח , ריסוק אחרון שלי עלה 170 ש"ח
החיים יפים יציבים מדוייקים וזולים עם trex 450 pro

ייאלה מלחמה .......






לא מלחמה, רק כמה עובדות:
היה לי טי רקס פרו עם הכל של אליין, באמת אחלה מסוק, אחד הטובים אם לא הכי טוב בקטגוריה.
אבל אין בכלל מה להשוות אותו להוריקאן.
העלות של שניהם קרובה, הטי רקס קצת יותר יקר ועדיין האיבזור והסט אפ של ההוריקאן טובים פי כמה משל אליין.
איכות הטיסה של ההוריקאנים שלי (יש לי שניים-425 ו550) כל כך הרבה יותר גבוהה מאשר של הטי רקס הנ"ל, גם בכוח, גם בזריזות ודיוק תגובות, שלא לדבר על יציבות.
גם עלות התיקונים בהוריקאן זולה מהטי רקס הנ"ל בדולרים רבים
הדבר היחיד שעולה יותר מהטי רקס זה עלות הלהבים ועלות הסוללות, אבל לשם הדוגמה , בריסוק כבד שהיה לי , עלות הנזק היתה 20$ למעט נזקים ללהב (למתחילים גם זה לא יותר יקר, אחלה להב עץ להתחלה עולה 4$)

danoneyal
28-08-2011, 23:39:21
שלום לכולם!
אני מתחיל בתחום (הטסתי כמה מסוקים פשוטים 3-4 ערוצים) ורציתי חוות דעת האם כדאי לקנות את ההוריקן 425 או את הקופטר x (בעיקר משיקולי תקציב)
הקופטר:

http://www.ebay.com/itm/CopterX-450-SE-V2-Pro-RC-Helicopter-Kit-Version-Walkera-/280713185028?_trksid=p5197.m263&_trkparms=algo%3DSIC%26itu%3DMRU-220%252BUCI%252BIA%252BUA%252BFICS%252BUFI%252BDDS IC%26otn%3D12%26pmod%3D250880627702%252B2905030472 44%252B290603665996%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3 D2377311145183794368#ht_4560wt_1163
(אמור להגיע עם שלט ומשדר)

או את ההוריקן 425
http://www.infinity-hobby.com/main/product_info.php?cPath=31_110&products_id=5059
לפי המדריך של עודד כולל חלקים סבירים וכו' זה מגיע ל260$ לא כולל שלט ומשדר
ההעדפה שלי היא לcopter x אבל אני אשמח לחוות דעת , אלטרנטיבות או מסוק יד שנייה במחיר סביר של אחד מהם (פחות מ1000 ש"ח)
תודה רבה לעוזרים
ניתן ליצור איתי קשר בפרטי בכייף

לפני שאתה רץ לקנות , הכי טוב שתלך לשטח הטסה ותראה בעצמך את סוגי המסוקים השונים ותעמוד בעצמך על טיבם , תראה אותם טסים ותרגיש את החוויה , דבר עם אנשים שמטיסים הרבה זמן שיש להם ניסיון ועברו כמה מסוקים בחיים שלהם.
סימולאטור משהוא אמר כבר ......

ilay
29-08-2011, 05:46:48
תודה רבה לכל העוזרים באמת שמחתי לראות את התגובות
(דרך אגב ה1000 שח היה מדובר על מסוק יד שנייה פשוט נראה לי מוזר להוציא יותר מזה על מסוק משומש אבל לא חשוב)
עזרתם לי להחליט לקנות את ההוריקן שהוא בגודל 500 בתור התחלה למרות שהוא דורש המון מקום להטסה
החלטתי למלא אותו בחלקים לאט לאט (משיקולי תקציב -בכל זאת) נקווה שעוד חודשיים נגמור עם זה ונטיס אותו כבר
הדבר השני שרציתי לדעת הוא איזה שלט מומלץ לקנות לו אני מעדיף משהו פשוט למסוק ראשון אז מה מומלץ?
ושוב תודה על עזרתכם נהניתי לראות את התגובות

guy1a
29-08-2011, 06:59:24
הדבר השני שרציתי לדעת הוא איזה שלט מומלץ לקנות לו אני מעדיף משהו פשוט למסוק ראשון אז מה מומלץ?
ושוב תודה על עזרתכם נהניתי לראות את התגובות


nnnnn לא אמרת כלום :)

יש פה שרשור ארוך על "מי מטיס מסוק עם ... *** .. אני הייתי מציע לך לעיין בו.

מעבר לזה, בלי להתחיל מלחמת עולם חדשה, כל שלט מעל 500 שח משומש או 700 שח חדש עם 6 ערוצים לפחות.
והכי טוב, לך לשטח ותראה / תמשש שלטים או לחנות ... כי כל אחד מהם "מרגיש" אחרת ביד.

המשקל ... הגודל ... התפריטים .. וכו'

מסוק 500 זאת בחירה טובה. :) בהצלחה.

לפני שאתה מתחיל לצבור חלקים .. תתארגן על סימולטור למחשב !

Friman
29-08-2011, 07:04:05
בהצלחה.
מצטרף להמלצה על הסימולטור, ומוטב להתחיל ממנו לפני כל יתר חלקי המסוק. כשהחלקים יגיעו ותתחיל בבנייה יהיה לך הרבה פחות זמן להתאמן בסימולטור אז עדיף להתחיל מעכשיו

SEVEN
29-08-2011, 07:59:58
תודה רבה לכל העוזרים באמת שמחתי לראות את התגובות
(דרך אגב ה1000 שח היה מדובר על מסוק יד שנייה פשוט נראה לי מוזר להוציא יותר מזה על מסוק משומש אבל לא חשוב)
עזרתם לי להחליט לקנות את ההוריקן שהוא בגודל 500 בתור התחלה למרות שהוא דורש המון מקום להטסה
החלטתי למלא אותו בחלקים לאט לאט (משיקולי תקציב -בכל זאת) נקווה שעוד חודשיים נגמור עם זה ונטיס אותו כבר
הדבר השני שרציתי לדעת הוא איזה שלט מומלץ לקנות לו אני מעדיף משהו פשוט למסוק ראשון אז מה מומלץ?
ושוב תודה על עזרתכם נהניתי לראות את התגובות

זה מיותר לקנות מסוק ולחכות לחלקים במשך חודשיים, אם אין לך תקציב אל תרכוש עכשיו
המחירים משתנים ובעוד חודשיים יכול להיות שמסוק אחר יהיה ביחס עלות תועלת גבוה יותר ממה שהחלטת לרכוש
כשיהיה לך את כל הסכום תרכוש הכל במרוכז.
זה נכון לכל תחום ולאו דווקא למסוקים ;)

wind556
29-08-2011, 08:17:50
בטיפ הכי חשוב שקיבלת לא השתמשת...
זה מבטיח בוודאות שתעשה טעויות שיעלו לך בכסף רב ללא כל צורך

ilay
29-08-2011, 11:05:20
בטיפ הכי חשוב שקיבלת לא השתמשת...
זה מבטיח בוודאות שתעשה טעויות שיעלו לך בכסף רב ללא כל צורך
איזה טיפ ?
בכל מקרה מצאתי שלט די נחמד באתר של הסיני ב20$ באחד המדריכים נראה לי של עודד אז ננסה אותו ואת המסוק אני כבר אקנה במכה אחת אבל בחבילות שונו
בכל מקרה כבר התחלתי עם הסימולטור ובטוח שאני לא אטיס את ההוריקן לפני שאני אסיים בסימולטור
אז שוב תודה חברה:):)

wind556
29-08-2011, 11:07:49
את הטיפ קיבלת בהודעה פרטית
ואל תקנה שלט ב20$, מאד מהר תזרוק אותו לפח, והמסוק לא יטוס איתו

Friman
29-08-2011, 11:28:01
בכל מקרה מצאתי שלט די נחמד באתר של הסיני ב20$ באחד המדריכים נראה לי של עודד אז ננסה אותו
עזוב אותך, חבל על ה20$.
יש לך ילדים? אחיינים? תמצא מאחד מהם איזה מכונית שלט רחוק ישנה שכבר לא נוסעת או נשברה, פרק לה את המקלט ושים במסוק.
חראם על ה20$

עריכה: אם למישהו היה ספק זו לגמרי בדיחה...
מה רק לי אסור להיות ציני?

Eramhana23
30-08-2011, 10:03:56
ח ח ח ...
בליינד איזה מישהו קורא את זה עכשיו וככה מגרד תראש, ״וואללה...!!! רעיון!!!״:D:p;):o:cool::):eek:

guy1a
30-08-2011, 11:03:15
עזוב אותך, חבל על ה20$.
יש לך ילדים? אחיינים? תמצא מאחד מהם איזה מכונית שלט רחוק ישנה שכבר לא נוסעת או נשברה, פרק לה את המקלט ושים במסוק.
חראם על ה20$

זה מניסיון גיל ?
אני התרשמתי שמעבר לעובדה המציקה שאין לו יותר מזכרון אחד.
את העבודה הוא עושה ואיכות ההרכבה שלו יותר נעימה מאשר 9איקס

הוא בטח פחות מתפרק ממנו ... שני שלטי איקס9 חדשים התפרקו בזמן הטסה ביד של המטיס ( אני אחד מהם ). שני מטיסים שונים עם שני מטוסים שונים .. זה אולי מיקרי אבל זה לא נוסך ביטחון.

SEVEN
30-08-2011, 11:06:34
עזוב אותך, חבל על ה20$.
יש לך ילדים? אחיינים? תמצא מאחד מהם איזה מכונית שלט רחוק ישנה שכבר לא נוסעת או נשברה, פרק לה את המקלט ושים במסוק.
חראם על ה20$

נראה לי שכדאי שתציין שדבריך נאמרו כהלצה ואין לראות בהם המלצה בפועל.
(לפחות אני מקווה שכך הדבר)

gorge2004
30-08-2011, 17:34:18
רגע רגע ...

מה יקרה כשעודד יתחיל להמליץ על ה MCPX ?

:)



:D

wind556
30-08-2011, 20:44:34
זה מניסיון גיל ?
אני התרשמתי שמעבר לעובדה המציקה שאין לו יותר מזכרון אחד.
את העבודה הוא עושה ואיכות ההרכבה שלו יותר נעימה מאשר 9איקס

הוא בטח פחות מתפרק ממנו ... שני שלטי איקס9 חדשים התפרקו בזמן הטסה ביד של המטיס ( אני אחד מהם ). שני מטיסים שונים עם שני מטוסים שונים .. זה אולי מיקרי אבל זה לא נוסך ביטחון.





זה ממש לא מיקרי
עוד לא נתקלתי בשלט X9 אחד שהכל תקין בו....