PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה נחיתת אונס ושאלה למומחים



guy1a
31-08-2011, 12:14:45
היום, במהלך המראה. סוללה ראשונה להיום ( יש לי פה 4 בתכנית :) )

התנתק בורג של לינק מהסואש. זה קרה בערך בגובה מטר והמסוק ירד בשלום לקרקע.
מיד כששמעתי את השינוי ברעש כשלהב אחד יוצא מטראקינג באופן פרוע ביותר, נתתי ב HOLD בלי להוריד פיטש והמסוק ירד מעדנות לקרקע ( דשא )

בבדיקה מהירה, אין שום נזק מעבר ללינק עצמו שהתעקם ( כניראה מהמעבר הקרוב מידי ל"עוצר סיבוב" ... )

52156

השאלה היא, אתמול בדקתי מקרוב כל חלק בראש והכל היה נראה תקין על פניו.

אני מפחד לנסות לפתוח ברגים כי אז אני אשחרר את הלוקטייט ובטוח משהו יפתח ... אותו דבר אם אני מנסה לסגור יותר מידי ..

אז איך אתם בודקים דבר כזה ?

( אני חושב שזה לפני שבוע לשגיא ? או לגיא .. ? )

wonderd
31-08-2011, 14:15:50
אין לך ברירה אלא לעבוד על כל הברגים עם הרבה רגש כדי לא לפתוח אותם. אתה יכול לנסות לחזק בעדינות במקום לפתוח. אם בטעות אחד מסתובב - להוציא ולשים לוקטייט חדש. כל הכבוד על ההצלה!

SEVEN
31-08-2011, 14:33:15
תכניס איידל אפ על הקרקע ... אם אחרי 10 שניות לא עף משהו כשאתה על הקרקע באיידל אפ אז כנראה שהברגים בסדר :D

guy1a
31-08-2011, 14:39:05
אני תמיד ממריא באיידל

יש פה רוח מעיפת כובעים :)

בכל מקרה, הוחלף סוואש והמסוק ביצע טיסה של שתי סוללות ..

BEST :)

תודה לקומפלימנטים גורו :)

flyinglizard
31-08-2011, 15:01:26
אף פעם אל תמריא באיידל - אם אחד הלהבים (ראשיים או זנב) יתנתקו, עדיף שזה יקרה מעליך ולא בתוך הפנים שלך.

לגבי הבדיקה, תעשה את זה עם מברג אלן (לא ידית L) עם קצות האצבעות, בלי באמת להפעיל הרבה כוח על הבורג, ובכיוון הסגירה.

guy1a
31-08-2011, 15:47:05
אף פעם אל תמריא באיידל - אם אחד הלהבים (ראשיים או זנב) יתנתקו, עדיף שזה יקרה מעליך ולא בתוך הפנים שלך.

לגבי הבדיקה, תעשה את זה עם מברג אלן (לא ידית L) עם קצות האצבעות, בלי באמת להפעיל הרבה כוח על הבורג, ובכיוון הסגירה.

בשביל זה אני מעביר לאיידל על הקרקע
מחכה כמה שניות
לראות אם משהו עף
ורק אחרי זה ממריא

תודה לטיפ

flyinglizard
31-08-2011, 15:48:03
לפחות אל תעשה את זה כשהזנב פונה אליך, אלא בזווית של 20-30 מעלות.

guy1a
31-08-2011, 15:49:06
זה נכון

אני מפחד מלהבי זנב

אני לרוב מתחיל לסובב מנוע כשאני בשעה 4 ~ 5 של המסוק