התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה איזה טיסן מומלץ כשלב שני?



BarTorgeman.
31-08-2011, 19:49:40
היי,
אחרי שסיימתי עם הטריינר וריסקתי את הקרש 3D אחרי שלושה ימים של הטסות, אני הבנתי שאני אוהב 3D אבל כנראה ואין לי כסף לבזבז על כל ריסוק. (:D)
אחרי אני מחפש טיסן שלב2 טוב שיהיה דיי מהיר כי אני אוהב לבוא בבאזים נמוכים... על מה אתם ממליצים?
עדיף שיהיה של אחת החברות היותר רציניות בשוק כמו EFLITE,H9,GREAT PLANES,PILOT R ועוד...
חשבתי על ה PC9 שהוא לא של חברה כמו מה שהבאתי למעלה אבל ראיתי אותו טס והוא מאוד מדויק ודיי מהיר, נראה מצויין כשלב2. והאמת, הגוף שלו מאוד זול ;)
אני מעדיף שהגוף יהיה עד 600-700 שקל, ושיהיה למנוע 46 כי יש לי כבר..

תודה

מושיק
31-08-2011, 20:04:30
הPC9 הוא טיסן סקייל ולכן הוא לא בדיוק מתאים לשלב 2 אבל...לחבר שלי יש אותו והוא מאוד נוח להטסה.גם בנחיתות הוא נוח.
אני אתן לו את הבמה להרחיב על הטיסן.
עמי הבמה לשרותך :)

סתיו72
31-08-2011, 21:00:02
סיגול 40 !! הטיסן בישבילך ! פשוט פצצה של טיסן מתאים למנוע 46 יושב עליו בוול ~! יש לי אותו כרגע והוא בן ז**ה של טיסן !

בהצלחה ~!

BarTorgeman.
31-08-2011, 21:07:20
בבקשה לא להמליץ לי על סיגול 40, מסיבות כאלה ואחרות.. אני יודע כמה הוא מומלץ אבל בבקשה לא.

Shay
31-08-2011, 21:19:15
אם אתה אוהב 3D תקנה טיסן 3D, פשוט תהיה יותר זהיר ותטיס יותר גבוה

BarTorgeman.
31-08-2011, 21:35:05
לא בא לי בנתיים קרש, בא לי או סקייל מלחמת העולם הראשונה (מעדיף - אבל קצת יותר יקר) לדוגמה המוסטאנג למנועי 46, או טיסן שיהיה דיי מהיר.

מושיק
31-08-2011, 21:48:49
אל תיגע במוסטנג!!! טיסן מאוד קשה לנחיתה.עם אין לך מספיק נסיון גורלו יהיה כמו של ה 3D.
חשבת על ה T34?

BarTorgeman.
31-08-2011, 22:08:53
אני מדבר על המוסטאנג למנוע 46, לא למנועים 60-90. הוא מאוד מאוד קל לנחתיה ולטיסה, והוא מאוד מרשים באוויר. (ולא, אני לא הולך לשים לו גלגלים מתקפלים לפחות לא בנתיים)
וכן חשבתי על ה T34, והאמת בנתיים אני מתלבט בינו לבין ה PC9.
דרך אגב, הטסתי את ה PC9 והוא מאוד מדויק וגם דיי מהיר, קל לנחיתה והטיסה שלו מאוד מרשימה באוויר, הבעיה היחידה היא שהמנוע הפוך וזה דיי יקשה על החיים שלי. למישהו יש פתרון לזה?
דרך אגב, עמי איזה פרופ השתמשתה ב PC9?

.omer biton
31-08-2011, 22:39:53
אני מדבר על המוסטאנג למנוע 46, לא למנועים 60-90. הוא מאוד מאוד קל לנחתיה ולטיסה, והוא מאוד מרשים באוויר. (ולא, אני לא הולך לשים לו גלגלים מתקפלים לפחות לא בנתיים)
וכן חשבתי על ה T34, והאמת בנתיים אני מתלבט בינו לבין ה PC9.
דרך אגב, הטסתי את ה PC9 והוא מאוד מדויק וגם דיי מהיר, קל לנחיתה והטיסה שלו מאוד מרשימה באוויר, הבעיה היחידה היא שהמנוע הפוך וזה דיי יקשה על החיים שלי. למישהו יש פתרון לזה?
דרך אגב, עמי איזה פרופ השתמשתה ב PC9?
בר,
אמרתה שאתה אוהב 3D אז תקנה 3D אין לך מה לפחד תטיס גבוה בהתחלה ושיהיה איתך מישהו מנוסה בהתחלה.
בהצלחה

מושיק
31-08-2011, 22:54:40
עמי מטיס אותו עם os 55AX .(הוא כנראה לא נכנס לפורום היום)ץ
לגבי המנוע שמורכב הפוך יש פיתרונות:
1.הפשוט ביותר מאריך לפלג-
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17496__Remote_Glow_Plug_Adapter_with_Negative_Wi re.html.
2."מערכת הצתה" מתחבר לערוץ פנוי בשלט רכיב מגניב ביותר,יש לי אחד כזה.-
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__15517__Hobby_King_Onboard_Auto_Glow_Plug_Driver. html

7YOAV7
31-08-2011, 23:11:07
במשך חודשים אני התלבטתי איזה טיסן שלב 2 כדאי לקנות. כל אחד ממליץ פה על טיסן אחר.
מה שהיה חשוב לי הוא שהטיסן יהיה סלחן בתור שלב 2 אבל עם יכולות אווירובטיות כי אני אוהב אווירובטיקה ומהירות.
בסופו של דבר קניתי את ה-ESCAPADE של GREAT PLANES. במקור בעבר רציתי T-34 אך למי שאני קונה ממנו לא היה והESCAPADE יותר יפה.
הוא מאוד מאוד איכותי. החיסרון(אולי) היחידי שלו הוא שיש לו גלגל זנב . ממש חששתי מזה בהתחלה אבל זה ממש שטויות. קל להנחית אותו באותה מידה של טריינר עם גלגל אף.
הטיסן יכול להיות חריף מאוד ומהיר מאוד. אם תפתח מנוע הוא יהיה טיל בליסטי. אבל אם תטוס ברבע מנוע הוא יטוס במהירות דומה לזו של טררינר בחצי מנוע.
אני מאוד אוהב אותו, מטיס אותו כבר 3 שבועות בהנאה מרובה.
אם תרצה יותר פרטים תפנה אליי בפרטי

7YOAV7
31-08-2011, 23:13:47
דרך אגב. תשתמש ב dual rate ואז תוכל להטיס אותו בלי בעיה. גם אקספו יכול לעזור למרות שאני לא משתמש בו. אם בא לך לבוא לראות אותו בטיסה בשבת הזו אנחנו מטיסים במנחת בית שקמה ליד אשקלון. 3 אנשים שם כולל אותי מחזיקים בטיסן הזה

omri2712
04-09-2011, 18:00:39
איפה קנית את הESCAPADE?

Baki12311
04-09-2011, 19:46:53
הEscapade הוא טיסן מדהים.
קניתי בשלט רחוק.
אם יש לך שאלות לגביו אתה מוזמן לשאול.

ברק.

עמי
04-09-2011, 20:52:51
בר שלום
הפילטוס מחברת סיגול הוא הטיסן האהוב עליי :)
היתרונות שלו שהוא יותר ארובטי מטיסן שלב שני בעל כנף מרובעת ואפילו מחזיק נייף בקלות אבל
באותה מידה גם סלחן וקל מאוד לנחיתה עם גלגל אף .
כמו כן בנוסף הוא סקיילי לכל דבר ומרשים מאוד ביופיו - ראה סרטים של הצוות האירובטי האוסטרלי "הרולטס " הידוע בכל העולם .
נכון התקנת המנוע הפוך יוצרת בעייה קטנה של הצפת המנוע בזמן תידלוק - אבל ניתן להתגבר בקלות
מבחינה בטיחותית חיבור ניתוק הבובו אפשר לרכוש מערכת הצתה לפי המלצתו של מושיק ,לי יש כזו .
במידה ולא חשוב הסקיליות ניתן בקלות לשנות ולהתקין את המנוע גם רגיל .
למנוע 46AX ממליץ פרופ 10/7 עדיף עץ לשיפור החשה .
מוזמן לדבר איתי בפרטי .

7YOAV7
04-09-2011, 22:06:41
קניתי את ה-ESCAPADE שלי מרונן דיקר שבא למנחת בית שקמה. הוא קונה דרך שלט רחוק אבל מוכר במחירים זולים יותר

עמי
05-09-2011, 17:26:04
אפשר לשאול מה מחירו ?

7YOAV7
05-09-2011, 22:30:31
690 שקלים אצל רונן דיקר. אבל אם יש לך מנוע 60 עדיף כבר שתקנה את הדגם שלמנוע 60 עד 90

דניאל דקל
05-09-2011, 22:55:11
בבקשה לא להמליץ לי על סיגול 40, מסיבות כאלה ואחרות.. אני יודע כמה הוא מומלץ אבל בבקשה לא.

לא מתכוןן להציק, אבל מעניין אותי מדוע?
מי שתכנון את הטיסן הזה פשוט גאון.
הטיסן הזה פשוט מסרב להזדקר, בא לנחיתה כמו דאון, ועדיין, מסוגל לעשות אווירובטיקה בסיסית.

erazz
06-09-2011, 00:34:01
אני גם אצטרף לממליצים על ה-ESCAPADE.

תראה, כל טיסן עם מרכז כובד קדמי מספיק לא יזדקר. זו לא פונקציה. טיסן שני צריך להיות נוח להטסה, תגובתיות טובה ובלי תכונות רעות. הESCAPADE הוא כזה והוא גם מאוד פשוט לבנייה.
אישית אני מעדיף אותו כחשמלי (עם סט-אפ נכון הוא רוצח) אבל הוא מאוד כיפי להטסה עם מנוע 46.

הנה רשימת דברים שה-ESCAPADE עושה נכון:
1) טיסה מצויינת. איטית, מהירה, הפוכה.... עושה הכל מבלי להפתיע או להרגיז. תמיד יש נכונות של ההגאים והמאזנות דואכות רק כשאתה מטיס מאוד לאט. קשה מאוד לגרום לו לזקר קצה כנף.
2) בנייה קלה ואיכות סבירה +. זה לא טיסן F3A סופר דופר. זה טיסן ספורט. עבור הכסף שמשלמים איכות הבנייה מצויינת.
3) יש את כל החומרה בקיט. לא צריך לקנות דבר. כמו כן כל החומרה באיכות מצויינת. אין לינקים דפוקים ופלסטיק שנראה שלא יישרוד רוח קלה.
4) מבנה פשוט וקל לתחזוקה. המנוע יושב ישר, קל להגיע, לכוון ולטפל בו.
5) נראה מצויין (לטעמי)
6) זול!

Baki12311
06-09-2011, 07:43:56
אני גם אצטרף לממליצים על ה-ESCAPADE.

תראה, כל טיסן עם מרכז כובד קדמי מספיק לא יזדקר. זו לא פונקציה. טיסן שני צריך להיות נוח להטסה, תגובתיות טובה ובלי תכונות רעות. הESCAPADE הוא כזה והוא גם מאוד פשוט לבנייה.
אישית אני מעדיף אותו כחשמלי (עם סט-אפ נכון הוא רוצח) אבל הוא מאוד כיפי להטסה עם מנוע 46.

הנה רשימת דברים שה-ESCAPADE עושה נכון:
1) טיסה מצויינת. איטית, מהירה, הפוכה.... עושה הכל מבלי להפתיע או להרגיז. תמיד יש נכונות של ההגאים והמאזנות דואכות רק כשאתה מטיס מאוד לאט. קשה מאוד לגרום לו לזקר קצה כנף.
2) בנייה קלה ואיכות סבירה +. זה לא טיסן F3A סופר דופר. זה טיסן ספורט. עבור הכסף שמשלמים איכות הבנייה מצויינת.
3) יש את כל החומרה בקיט. לא צריך לקנות דבר. כמו כן כל החומרה באיכות מצויינת. אין לינקים דפוקים ופלסטיק שנראה שלא יישרוד רוח קלה.
4) מבנה פשוט וקל לתחזוקה. המנוע יושב ישר, קל להגיע, לכוון ולטפל בו.
5) נראה מצויין (לטעמי)
6) זול!

אני מסכים עם כול מה שכתבת - באמת טיסן מדהים!!!
הייתי רוצה להוסיף שהגלגל האחורי עובד בצורה יפה מאוד, ושכן הגלגלים הקידמי חזק!
ככה שאפש לנחות איתו נחיתות קשות עד שלומדים להנחית כמו שצריך. (דניאל אתה יכול להעיד על כך...***)

דניאל דקל
06-09-2011, 11:24:44
כן, גם ה ESCAPADE טיסן מצויין. איכות הבניה שלו והגימור טובים במיוחד, כנ"ל האביזרים (כמצופה מגרייט-פלנס)
אבל הוא הרבה יותר יקר מהסיגול (באופן מוצדק).
לא הטסתי אותו מספיק בשביל לחוות דעה אמיתית.

yanivoz
06-09-2011, 13:44:35
לא יודע כמה הסיגול עולה אבל האסקפייד ממש לא יקר לטעמי (כ-700 ₪).

tamos
11-09-2011, 18:33:40
מומלץ לקנות את הגרסא הגדולה יותר(למנועי 60 ומעלה)?
או שעדיף את הקטן יותר?
לפי מה שהבנתי הגדול יותר הוא חדש יותר, ויש בו כמה שכלולים שאין בקטן.

7YOAV7
11-09-2011, 18:59:23
אני לא יודע לגבי חידושים.
אבל אני כן ממליץ לך לקנות את הגדול יותר מכיוון שהקטן באמת קטן (מוטת הכנפיים שלו פחות 1.40 מטר). אני קניתי את הקטן כי לא רציתי להשקיע במנוע חדש והעברתי את המנוע של הטריינר שלי לטיסן הזה.
אבל אם לך אין בעיה לקנות מנוע חדש אני ממליץ בחום על הגדול יותר. אתה תהנה ממנו יותר, ותוכל להטיס אותו יותר רחוק ובתנאים של רוח חזקה יותר.

אני פשוט מתכנן גם כך שהטיסן הבא שלי יהיה עם מנוע 90 או 120 ולכן לא רציתי להשקיע במנוע 60.

erazz
11-09-2011, 20:33:55
בעקרון ככל שיותר גדול כך טס יותר טוב.
קח בחשבון שזה גם יותר יקר.

tamos
12-09-2011, 13:04:12
זה יקר ב60$ בחול.
חוץ מזה אפשר לשים עליו מנוע 90.
הקטע הוא שזה מצריך מנוע חדש, עוד כסף...התכנון שלי אחרי שלב שני לעבור לבנזין, נראה לי אני ירכוש את הקטן וישים לו את המנוע של הטריינר.