צפייה בגרסה מלאה : מוצר חדש מסוק חדש מבית Curtis Youngblood...
nadavbarak
20-12-2008, 23:28:14
היום עשינו טיסת מבחן ראשונה למסוק 450 החשמלי Rave מבית Curtis Youngblood.
מה אומר לכם...
מכונה מדהימה ביופייה, באיכות שלה ובאופן הטיסה.
את המסוק בנה עבור אלון (ברק) אלון שלו (מהובי ניטרו). כפי שהוא עושה הכל, טוב ועם כל הנשמה.
אחד הדברים היחודיים במסוק הזה הוא מנגנון העברת הכח לזנב. לא עוד רצועה, כי אם דרייב שאפט כמו במסוקים הגדולים.
אלון עשה עם המסוק 3 טיסות, בהן שילב תרגילים מורכבים. המסוק שמר על יציבות וקצב סיבסוב זנב בדיוק כמו מסוק גדול.
כרגע אלון טס עם 3 תאים, אולם בימים הקרובים נעבור לסטאפ של 4 תאים.
המסוק מגיע עם מנוע scorpion, להבי רדיקס 325, להבי רדיקס מיניאטוריות לזנב ופדלים.
שימו בקר, סרווים, מקלט, וצאו לדרך.
כל ראש המסוק עשוי אלומיניום.
המסוק מגיע עם חוברת הרכבה מהודרת וברורה, ע"ג דפי כרומו צבעוניים.
המסוק כבר נמכר בכל העולם וישנם חלקי חילוף בשפע.
מצורפות מספר תמונות להנאתכם.
תמונה מספר DSC05905.JPG: תמונה כללית של המסוק
תמונה מספר DSC05906.JPG: תמונה כללית של המסוק בפרספקטיבה
תמונה מספר DSC05907.JPG: התמקדות במבנה ראש המסוק
תמונה מספר DSC05908.JPG: התמקדות באיזור הזנב ולהבי הזנב
תמונה מספר DSC05912.JPG: התמקדות במבנה תיבת הזנב והדרייב שאפט
תמונה מספר DSC05909.JPG: קופסת המסוק
תמונה מספר DSC05910.JPG: חוברת הבניה
תמונה מספר DSC05911.JPG: חוברת הבניה (מבט מבפנים)
תמונה מספר DSC05902.JPG: דור העתיד של המטיסים. גיא ברק בן השנתיים אשר כבר יודע לזהות את חלקי המסוק.
בברכה,
נדב ברק.
sharonx
21-12-2008, 09:29:47
תתחדשו.
מה היתרונות של דרייב שאפט על פני רצועה ?
nadavbarak
21-12-2008, 09:44:47
היתרון המשמעותי של הדרייב שאפט למסוקים קטנים הוא חוסר איבוד סל"ד מהיר באוטורוטציה, וזאת מכיוון שאין מתח רצועת גומי המעמיס על המערכת.
יתרון נוסף הוא שאין רצועה שיכולה להיקרע בזמן טיסה ולהוביל לריסוק.
יתרון נוסף הוא שלא קיימת בעיית יצור חשמל סטטי ע"י הרצועה. עוד דבר המוביל לריסוקים.
במסוקים גדולים יותר, השימוש בדרייב שאפט יכול לסייע במעט בדיוק עם עבודת זנב מכיוון שאין השפעות torque על הרצועה.
החיסרון הוא שגלגלי השיניים של הדרייב שאפט עדינים יותר מרצועה ויש להיזהר לא לשתול את הזנב באדמה.
בברכה,
נדב ברק.
עמיתפורת
21-12-2008, 10:02:08
חיסרון נוסף זה בריסוק - הלך הדרייב שאפט.
nadavbarak
21-12-2008, 10:19:55
חיסרון נוסף זה בריסוק - הלך הדרייב שאפט.
אם תראה את המחירים של החלפים תראה שזה לא יותר יקר מרצועה.
בדרך כלל בריסוק שהולך דרייב שאפט, דהיינו נשבר הבום, גם מחליפים רצועה.
אם כבר, אז זה יתרון. החלפת דרייב שאפט פשוטה יותר מהחלפת רצועה.
kutamak
21-12-2008, 11:39:37
מה המחיר של תענוג כזה ?
אופיר נחום
21-12-2008, 11:41:12
נראה יפה מאוד- תתחדשו. מזמן שמתי עין על המסוק הזה, מעניין לראות אותו בטיסה.
nadavbarak
21-12-2008, 12:54:10
מה המחיר של תענוג כזה ?
אם אני לא טועה מחירו בסביבות 500 $ וזה כולל מנוע סקורפיון, להבי רדיקס (ראשיות + זנב) + פדלים.
Niv_Shani
21-12-2008, 13:48:48
היי נדב, ניראה מדהים.
מה הסטאפ שיושב עליו?
nadavbarak
21-12-2008, 14:02:31
הי ניב,
כרגע אנחנו בודקים מספר סטאפים, אבל הסטאפ הסופי יהיה מנוע scorpion 10 עם בקר Schulze וסוללות Thunder Power (סדרה חדשה שיוצאת בימים אלו. אם אני לא טועה שמה Pro Power).
כרגע אנחנו נשתמש ב-SolidG שזה הג'יירו של Youngblood למסוקים גדולים אולם בימים הקרובים הוא ישחרר את ה-MiniG שזהו ג'יירו למסוקים קטנים, ואז נעבור אליו.
הסרווים בהם אנחנו משתמשים הם Hitec HS65MG לסייקליק ו-9257 לזנב.
Niv_Shani
21-12-2008, 14:41:25
תודה נדב, אפשר בבקה קישור לאתר שקנית ממנו את המסוק?
תודה:)
nadavbarak
21-12-2008, 15:05:52
אנחנו לא קנינו אותו.
אלון הוא מטיס ממומן של Curtis Youngblood.
יש במלאי (גם קיטים וגם חלפים) ואפילו יותר זול ממה שחשבתי: 490$
http://www.readyheli.com/Youngblood_Enterprises_s/417.htm
http://www.rchover.com/kits?b=1
בהצלחה,
נדב ברק.
TooLy
21-12-2008, 20:46:04
תתחדשו חבר'ה.
אנחנו מחכים לראות את המסוק בפעולה בידיים של אלון....;)
asafsee
22-12-2008, 16:09:56
ניתנה לי הזכות לראות את הגוק הקטן הזה באוויר עם סל"ד שרק חולמים עליו, והוא פשוט נותן בראש!
איזה מסוק יפייפה, ובידיים של אלון פיצי הקטן :) זה פשוט מדהים..
אליקופטר
22-12-2008, 17:55:24
מה שעצוב בארץ יודעים רק את הטירקס ולא מפסיקים להשתחוות לו והינה יש עוד מסוקים טובים ויפים בעולם (שבוע שעבר היה כאן האיטלקי החדש)כאילו אין מסוקים אחרים בעולם או טירקס או למה.
מרשים בהחלט לי הוא קצת מזכיר את הXCEL.
TooLy
22-12-2008, 18:15:24
הטירקסים הם מסוקים מוכחים וידועים, היחס של העלות לעומת התמורה שלהם מאוד גבוה, לכן הם פופולריים, אין ספק שיש עוד מסוקים איכותיים וטובים אפילו יותר מהטירקסים.
מה שעצוב בארץ יודעים רק את הטירקס ולא מפסיקים להשתחוות לו והינה יש עוד מסוקים טובים ויפים בעולם (שבוע שעבר היה כאן האיטלקי החדש)כאילו אין מסוקים אחרים בעולם או טירקס או למה.
מרשים בהחלט לי הוא קצת מזכיר את הXCEL.
וואו איזה מרמור... מה קרה?:eek:
copterx.co.il
22-12-2008, 21:39:03
סליחה , יש גם קופטר-איקס :)
סתם , אתה צודק זה שוב פעם TREX
nadavbarak
22-12-2008, 23:24:12
אתמול חזרנו למנוע המקורי אשר מגיע עם המסוק. Scorpion 6. המסוק פשוט רוצח.
עקב עודף כוח הורדתי את כרף המצערת ל-80%. מעבר לזה זה כבר יותר מידי.
שלא לדבר על זה שהוא מדוייק כמו סכין.
אתמול חזרנו למנוע המקורי אשר מגיע עם המסוק. Scorpion 6. המסוק פשוט רוצח.
עקב עודף כוח הורדתי את כרף המצערת ל-80%. מעבר לזה זה כבר יותר מידי.
שלא לדבר על זה שהוא מדוייק כמו סכין.
לא עדיף להקטין פניון ?
TooLy
22-12-2008, 23:56:11
אתמול חזרנו למנוע המקורי אשר מגיע עם המסוק. Scorpion 6. המסוק פשוט רוצח.
עקב עודף כוח הורדתי את כרף המצערת ל-80%. מעבר לזה זה כבר יותר מידי.
שלא לדבר על זה שהוא מדוייק כמו סכין.
טוב לשמוע.
איך הזמן טיסה ? ומה עם הבקר?
nadavbarak
23-12-2008, 00:04:48
טוב לשמוע.
איך הזמן טיסה ? ומה עם הבקר?
עדיין לא בדקנו זמן טיסה עם ה-scorpion מכיוון שרק ביצענו טיסות קצרות בערבים לאור תאורת רחוב.
לגבי הבקר, כנראה הבקר שהשתמשנו לא מתאים ונחליף את הדגם שלו בחזק יותר.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.